Website: www.tuinmeubelland.nl

5466 SB Veghel

Tuinmeubelland Zaandam
Stormhoek 12
1506 SW Zaandam

Wanneer je op zoek bent naar nieuwe tuinmeubelen ben je bij Tuinmeubelland absoluut aan het juiste adres! Naast een grote collectie tuinmeubelen heeft Tuinmeubelland loungesets, parasols, parasolvoeten, partytenten, tuinkussens, terrasverwarmers, barbecues, buitenkeukens en vele accessoires in het assortiment. Alles tegen de beste prijs-kwaliteitverhouding en de laagste prijsgarantie.

Tuinmeubelland
20366 keer bekeken

Pluspunten
De hulp in de winkel
Bij onze bestelling was er wat mis gegaan met het invoeren van de juiste gegevens. In plaats van 6 stoelen (die we al betaald hadden) waren er maar 5 stoelen besteld. Ik heb zelf, na dat de leverancier was geweest, nog 1 stoel op gehaald in de winkel..

Gepubliceerd op: 13/08/2019

Pluspunten
In de winkel zeer klantvriendelijk geholpen. Medewerkster nam echt de tijd, ook om zaken uit te zoeken zoals bijv. de juiste kleur. Overigens zijn alle betrokken medewerkers zeer vriendelijk en behulpzaam geweest.
Stoelen zouden binnen 2 dagen worden bezorgd. 1e afspraak ging mis omdat de stoelen niet op voorraad waren en niet bijgewerkt in systeem. Er werd alleen een onderhoudsproduct geleverd. 2e afspraak bleek bestelling opnieuw niet doorgekomen, bestelling uit systeem gegooid. Kregen nu 25 euro korting. 3e afspraak: stoelen zouden uit ander filiaal komen, afspraak bevestigd maar opnieuw niet geleverd. Volgens bezorger was dit door fout van Tuinmeubelland zelf ontstaan en zouden zij ons bellen, niet dus. Weer zelf gebeld. Uiteindelijk zijn de stoelen bezorgd op de 4e gemaakte afspraak. Ik vind het treurig. Ik geef een krappe voldoende alleen vanwege de medewerkers. Communicatief vette onvoldoende!! En een telefoontje achteraf was ook wel vriendelijk geweest.
Maria
Oostzaan

Gepubliceerd op: 08/08/2019

Pluspunten
Snelle levering en geen bezorgkosten. Nemen de klacht zeer serieus.
Rommelige verzending, met een paar keer verkeerde artikelen. Wordt wel nageleverd, maar toch.
Wim
Purmerend

Gepubliceerd op: 03/08/2019

Pluspunten
Verkoopsters in de winkel heel fijn goed geholpen
De levering uitermate teleurstellend, slecht contact, niet houden aan gemaakte afspraak, geen telefoontje dat ze onderweg zijn al net al niet tevreden
Diane

Gepubliceerd op: 23/07/2019

Pluspunten
De afhandeling van de “leveringen”(wel bekend bij inkoop en tuinmeubelland zaandam) zijn door het personeel van Zaandam keurig en correct opgepakt.
Communicatie en iets van de klant aannemen en dit is dan bedoeld voor het hoofdkantoor
Wilde dit eigenlijk wel kwijt want weet dat met deze reactie niets te winnen valt.
Fam Veen

Gepubliceerd op: 02/07/2019

Pluspunten
Personeel in Veghel erg vriendelijk
Levertijd was veel langer dan op site vermeld was, zeer lange wachttijden voor de klantenservice (2 x 25-30 minuten in de wacht gestaan ) Na contact met klantenservice zou een mail naar het filiaal in Veghel gestuurd worden, maar daar wisten ze van niks. medewerkers zeiden bekend te zijn met de slechte logistiek, gaf wederom veel wachttijd totdat het allemaal geregeld was.
bezorgdienst belt niet volgens afspraak een half uur vooraf, ik trof de meneer dus 'bij toeval' bij verlaten van mijn huis, had anders had ik nog langer op mijn parasol moeten wachten

Gepubliceerd op: 02/07/2019

Pluspunten
Het bedrijf zelf. De showroom. De producten.
De bezorging via de externe transporteur was echt belachelijk slecht geregeld.
T
Hattem

Gepubliceerd op: 29/06/2019

Pluspunten
Snelle afhandeling van klachten via de mail.
Betere bereikbaarheid via de telefoon.

Betere controle van de meubelen. Er zaten meerdere gebreken aan.
Antwoord Tuinmeubelland
Beste heer/mevrouw,
Bedankt voor uw reactie. Wij vinden het fijn dat u uw ervaring met ons heeft gedeeld, op deze manier zijn wij in staat onze processen verder te verbeteren. Uiteraard vinden wij het erg vervelend dat u niet tevreden bent over de producten. Onze service afdeling zal zo snel mogelijk contact met u opnemen.
Met vriendelijke groet,Carlijn - Tuinmeubelland

Gepubliceerd op: 27/06/2019

Pluspunten
Nach anfänglichen Problemen wurde die Ware geliefert, produkt ist sehr gut!

Antwoord Tuinmeubelland
Beste heer/mevrouw,
Bedankt voor uw reactie. Wij vinden het fijn dat u uw ervaring met ons heeft gedeeld, op deze manier zijn wij in staat onze processen verder te verbeteren. Uiteraard vinden wij het erg vervelend dat u niet tevreden bent over de bestelling. Onze service afdeling zal zo snel mogelijk contact met u opnemen.
Carlijn - Tuinmeubelland
Dennis kleinsang

Gepubliceerd op: 27/06/2019

Pluspunten
Seit 2 Tagen keine Antwort auf meine Nachfragen. Die Bestellung ist immernoch nicht da!
Alles!

13/06/2019

Pluspunten
Snelle levering volgens aangegeven tijd
Controle of alle onderdelen aanwezig zijn (missend onderdeel wordt als het goed is nagezonden maar kan even duren volgens terugkoppeling op mijn klacht) en ook laat afwerking van enkele onderdelen te wensen over, niet netjes passend
Fa

Gepubliceerd op: 18/06/2019