Website: www.tuinmeubelland.nl

5466 SB Veghel

Tuinmeubelland Zaandam
Stormhoek 12
1506 SW Zaandam

Wanneer je op zoek bent naar nieuwe tuinmeubelen ben je bij Tuinmeubelland absoluut aan het juiste adres! Naast een grote collectie tuinmeubelen heeft Tuinmeubelland loungesets, parasols, parasolvoeten, partytenten, tuinkussens, terrasverwarmers, barbecues, buitenkeukens en vele accessoires in het assortiment. Alles tegen de beste prijs-kwaliteitverhouding en de laagste prijsgarantie.

Tuinmeubelland
20542 keer bekeken

Pluspunten
Mooie parasol!
Slechte communicatie... Bestelling niet geheel geleverd, door bezorgchauffeur al doorgegeven. Nog ruim 1 week er achteraan geweest, nu hoop ik het morgen binnen te krijgen. Verpakking was beschadigd!
Sophie
Nunspeet

Gepubliceerd op: 07/08/2019

Pluspunten
Mooie parasol!

Nunspeet
24/07/2019

Pluspunten

Het artikel was niet op tijd geleverd.
Pavel Kats

Gepubliceerd op: 29/07/2019

Kom afspraken na
Ben niet van plan mijn beoordeling aan te passen omdat ze niet luisterde naar de klant

Gepubliceerd op: 24/07/2019

Kom afspraken na

10/07/2019

Pluspunten
De verkopers hebben zeer goed geholpen.
De levering van de gekochte goederen was een drama. Drie keer thuis gebleven alvorens onze bestelling was afgeleverd.
Vervolgens werd ons enkele waardebonnen beloofd voor de verloren tijd en ergenis. Deze zijn nooit geleverd.
Peterson
Huizen

Gepubliceerd op: 23/07/2019

Pluspunten
vriendelijk
betere levering en betere service

Als er iets mis gaat en wat erg lang duurt bied dan in ieder geval iets ter compensatie aan.

ik heb bij beveel het bedrijf aan nee ingevuld.
moet zeggen dat de werknemers wel erg vriendelijk waren.
maar ik vind het nog steeds raar dat het allemaal zo lang heeft moeten duren. ik hoop dat mijn bestelling nu wel goed wordt opgestuurd
marianne
marknesse

Gepubliceerd op: 18/07/2019

Pluspunten
Snelle levering.
Product is beschadigd geleverd en communicatie daarover verloopt traag en onduidelijk.

Gepubliceerd op: 13/07/2019

Pluspunten
Bericht via mail voor levering
In de berichtgeving helaas verkeerde datum vermeld, 4 mei ipv 4 juni.
Pakket was afgeleverd bij de bakkerij aan de overkant, dit was goed en aangegeven optie mocht ik niet thuis zijn, alleen had het fijn geweest om een berichtje of kaartje in de bus daarvan te hebben aangezien ik niet hiervan af wist. 2 dagen extra gewacht totdat de bakker zelf bij ons op de stoep stond. Beetje jammer en slordig
Antwoord Tuinmeubelland
Beste heer/mevrouw,
Bedankt voor uw reactie. Wij vinden het fijn dat u uw ervaring met ons heeft gedeeld, op deze manier zijn wij in staat onze processen verder te verbeteren. Uiteraard vinden wij het erg vervelend dat u niet tevreden bent over de bezorgservice. Onze service afdeling zal zo snel mogelijk contact met u opnemen. Met vriendelijke groet,
Carlijn - Tuinmeubelland
Hagendoorn

Gepubliceerd op: 27/06/2019

Betere kwaliteit producten leveren
Antwoord Tuinmeubelland
Beste heer/mevrouw,
Bedankt voor uw reactie. Wij vinden het fijn dat u uw ervaring met ons heeft gedeeld, op deze manier zijn wij in staat onze processen verder te verbeteren. Uiteraard vinden wij het erg vervelend dat u niet tevreden bent over de producten. Onze service afdeling zal zo snel mogelijk contact met u opnemen.
Carlijn - Tuinmeubelland
Jan-Henk
Peize

Gepubliceerd op: 27/06/2019

Pluspunten
Nihil
Service!!!
Jan
Dronten

Gepubliceerd op: 18/06/2019

Pluspunten
Klantenservice goed bereikbaar
Dure Parasol defect wat bleek na opzetten. Geen mogelijkheid om reparateur te laten komen want daarvoor geen afspraak met leverancier??
K
Roosendaal