Website: www.tuinmeubelland.nl

5466 SB Veghel

Tuinmeubelland Zaandam
Stormhoek 12
1506 SW Zaandam

Wanneer je op zoek bent naar nieuwe tuinmeubelen ben je bij Tuinmeubelland absoluut aan het juiste adres! Naast een grote collectie tuinmeubelen heeft Tuinmeubelland loungesets, parasols, parasolvoeten, partytenten, tuinkussens, terrasverwarmers, barbecues, buitenkeukens en vele accessoires in het assortiment. Alles tegen de beste prijs-kwaliteitverhouding en de laagste prijsgarantie.

Tuinmeubelland
20364 keer bekeken

Pluspunten
Nul
Klantenservice is slecht bereikbaar. Als je dan eindelijk contact hebt, wordt verbinding verbroken. Mijn bestelling is zoek, bestelling niet geleverd. Zonder vooraf te zijn geïnformeerd, kan levering door verschillende vervoerders op verschillende momenten plaatsvinden. Dit is onwenselijk en al helemaal als je het niet weet. Je wordt ondanks afspraak niet teruggebeld. Zorg gewoon dat je de klant goed bedient en goed communiceert.
Dirk Jan

Gepubliceerd op: 12/08/2019

Pluspunten
Als iets niet meer op voorraad is, dit gelijk op de site zetten. Nu zat ik met ontroostbare kinderen omdat het zwembad niet geleverd kon worden
Antoinette
Zwijndrecht

Gepubliceerd op: 27/07/2019

Pluspunten
ze kunnen de producten mooi beschrijven
Productkwaliteit is waardeloos. Uitsluitend bestellen met creditcard, want dan ben je verzekerd tegen de geintjes die ze proberen uit te halen (aanmaken van retourzending zo lang mogelijk tegenwerken / negeren, totdat je gaat dreigen om het via de creditcardmaatschappij af te handelen, dan kan er ineens wel actie worden ondernomen)
Rick

Gepubliceerd op: 23/07/2019

Pluspunten
Nul!!! Zeer slechte service, ik heb een zwembadje besteld met afdekzeil en pomp. Alles is apart op andere dagen bezorgd. Een zeil werd ongevraagd bij een pick up point bezorgd, moest ik ophalen en het zwembad zelf is nooit bezorgd!! De klanten service is onbereikbaar!! Waardeloze service !!! Ik wacht nog steeds op mn zwembad, komt waarschijnlijk met kerstmis aan?
wat dachten jullie van 1 levering van alle bestelde producten ipv alles apart ??
barbara
Den haag

Gepubliceerd op: 12/07/2019

Pluspunten
tuinset veghel aardige verkoper
Transport en communicatie waardeloos
transportbedrijf
telefonische bereikbaarheid tuinmeubelland
snellere respons op mail
Beste heer/mevrouw,
Bedankt voor uw reactie. Wij vinden het fijn dat u uw ervaring met ons heeft gedeeld, op deze manier zijn wij in staat onze processen verder te verbeteren. Uiteraard vinden wij het erg vervelend dat u niet tevreden bent over de bezorgservice en de telefonische bereikbaarheid. Onze service afdeling zal zo snel mogelijk contact met u opnemen. Met vriendelijke groet,
Carlijn - Tuinmeubelland
anja
sint oedenrode

Gepubliceerd op: 12/07/2019

Gepubliceerd op: 09/07/2019

Pluspunten
Grote showroom
Zorgen dat je je producten op voorraad hebt. Mensen niet dingen toezeggen, die je vervolgens niet waar kan maken. En wanneer de order dan teruggedraaid wordt mensen direct in geld teruggeven i.p.v. een week later weer moeten bellen waar het geld blijft. Bij levering zorgen dat de bestuurder met de palletkar geen tegels beschadigd. Kortom het zat allemaal tegen en zal niet weer bij ruinmeubelland wat kopen.
G. Bollemaat
Dronten

Gepubliceerd op: 28/06/2019

Pluspunten
snelle levering
Geen correctie informatie betreft levering en retouren.
Eerst wordt er gezegd dat de meubels terug kunnen worden gebracht naar Zaandam, maar wanneer je dit wil doen is het niet mogelijk en moet je zelf de retour regelen.
Beste heer/mevrouw,
Bedankt voor uw reactie. Wij vinden het fijn dat u uw ervaring met ons heeft gedeeld, op deze manier zijn wij in staat onze processen verder te verbeteren. Uiteraard vinden wij het erg vervelend dat u niet tevreden bent over de levering/retouren. Onze service afdeling zal zo snel mogelijk contact met u opnemen.
Met vriendelijke groet,Carlijn - Tuinmeubelland
Baxter Building

Gepubliceerd op: 27/06/2019

Pluspunten
De winkel heeft mooie producten
Goede service die jullie aanbieden ook uitvoeren
Beste heer/mevrouw,
Bedankt voor uw reactie. Wij vinden het fijn dat u uw ervaring met ons heeft gedeeld, op deze manier zijn wij in staat onze processen verder te verbeteren. Uiteraard vinden wij het erg vervelend dat u niet tevreden bent over de service. Onze service afdeling zal zo snel mogelijk contact met u opnemen.
Carlijn - Tuinmeubelland
T
Dronten

Gepubliceerd op: 27/06/2019

Pluspunten
Geen enkele
Stop met leugens te vertellen aan de telefoon.
Hopeloos onbeschoft aan de telefoon, wacht al weken op een bestelling die nooit komt
Joke Warnaar

Gepubliceerd op: 28/05/2019