Website: www.tuinmeubelland.nl

5466 SB Veghel

Tuinmeubelland Zaandam
Stormhoek 12
1506 SW Zaandam

Wanneer je op zoek bent naar nieuwe tuinmeubelen ben je bij Tuinmeubelland absoluut aan het juiste adres! Naast een grote collectie tuinmeubelen heeft Tuinmeubelland loungesets, parasols, parasolvoeten, partytenten, tuinkussens, terrasverwarmers, barbecues, buitenkeukens en vele accessoires in het assortiment. Alles tegen de beste prijs-kwaliteitverhouding en de laagste prijsgarantie.

Tuinmeubelland

Pluspunten
Hele goede en snelle service
Geen, ga zo door.
Henk
Lelystad

Gepubliceerd op: 20/11/2019

Pluspunten
Hele goede service, zelfs bij de koop van een artikel met heel veel korting. Betaalbaar en fijn louncheset gekocht daar.

Lia
Ermelo

Gepubliceerd op: 18/11/2019

Pluspunten
Snel en goed geleverd en mooie prijs
Nvt
Hj
Emmeloord

Gepubliceerd op: 18/11/2019

Pluspunten
Goede service
Patrick Rademacher
Erp

Gepubliceerd op: 18/11/2019

Pluspunten
Snel, secuur en correct

Herman
Zaandam

Pluspunten

Net voor de zomer een nieuwe loungeset aangeschaft. Gekozen voor een diner loungeset (700 euro) Bij levering hadden wij direct al twijfel over de kwaliteit. Na enkele weken bleek ons voorgevoel te kloppen. Het wicker scheurde door. Direct contact opgenomen met de service afdeling en in overleg gekozen voor een andere duurdere set. (1000 euro) Hiervoor moesten wij 50 euro leveringskosten betalen. Wij vonden het vreemd dat ondanks de afname van een duurdere set ons toch leveringskosten in rekening werden gebracht. Bij de levering van de nieuwe set bleek de deze al beschadigd te zijn bij levering. Wederom contact gezocht en aangegeven dat wij het vertrouwen in de producten verloren hebben en wij ons geld terug wilde hebben. Hierbij werd ons verteld dat zij de beschadigde setdelen kostenloos konden omruilen, maar retourneren van de volledige set bracht wederom kosten met zich mee. Na lang over en weer gemaild zelf voor de retourkosten op moeten draaien. Wij hebben 100 euro aan bezorg/retour kosten betaald en hebben geen tuinset. Schandalig!

Gepubliceerd op: 06/11/2019

Pluspunten

Een hele slechte klantenservice, geen inlevingsvermogen in de klant en vraagt hoge bedragen voor vervangen van hoezen die veel te snel al stuk zijn.
BG
emmeloord

Gepubliceerd op: 05/11/2019

Pluspunten
Bedankt voor de goede service,het is een prachtige loungeset.

B Dirkson
Limmen

Gepubliceerd op: 30/10/2019

Pluspunten
Goed geholpen in de winkel. Wij zijn gaan kijken naar aanleiding van de website. Deze was zeer duidelijk over het assortiment en de kenmerken van de produkten.
Geen, alles was perfect geregeld.
Ramon
Veghel

Gepubliceerd op: 29/10/2019

Pluspunten

Samenwerking met spraypay mag zwaar verbeterd worden! We hadden een aanvraag gedaan via spraypay die niet goedgekeurd was. We dachten oké raar maar zal wel zo zijn.. Na een paar dagen kregen we een mail dat we de tuinmeubel geleverd zouden krijgen. Wij bellen tuinmeubelland zegt ze dat het wel goedgekeurd is. Dus wij nemen de bestelling aan die dag. Ondertussen voor de zekerheid spraypay bellen of het wel goed zit. Hij zegt ik bel je zo terug even navragen. Nooit gebeld. Na een paar dagen bel ik weer heen en weer. Moet het nu retour sturen na een paar keer bellen.. ze komen het ophalen moet ik ook nog thuis wachten voor hun.. door een fout van ze moet ik zoveel moeite doen.. bedankt!
Pinar
Zaandam