Website: www.tuinmeubelland.nl

5466 SB Veghel

Tuinmeubelland Zaandam
Stormhoek 12
1506 SW Zaandam

Wanneer je op zoek bent naar nieuwe tuinmeubelen ben je bij Tuinmeubelland absoluut aan het juiste adres! Naast een grote collectie tuinmeubelen heeft Tuinmeubelland loungesets, parasols, parasolvoeten, partytenten, tuinkussens, terrasverwarmers, barbecues, buitenkeukens en vele accessoires in het assortiment. Alles tegen de beste prijs-kwaliteitverhouding en de laagste prijsgarantie.

Tuinmeubelland

Pluspunten

We hebben bezorgservice betaald. Dit werd niet uitgevoerd, ondanks nader informeren van bezorger. Eerste reactie van medewerkster was: O, wat jammer. Ik zal zorgen dat u uw geld terug krijgt. Wat ik graag wilde was dat al het afval weer mee werd genomen. Daar bleef ik nu mee zitten: grote dozen en veel plastic.De manier waarop ik gesproken heb met de medewerkster was verder prima, het was tenslotte ook niet haar fout. Ze heeft nog wel geprobeerd om te zorgen dat de bezorgen alsnog de materialen op kwam halen.
Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor uw reactie. Wij vinden het fijn dat u uw ervaring met ons heeft gedeeld, op deze manier zijn wij in staat onze processen verder te verbeteren. Uiteraard vinden wij het erg vervelend dat u niet tevreden bent over de bezorgservice. Onze service afdeling zal zo snel mogelijk contact met u opnemen.

Elza
Meppel

Gepubliceerd op: 19/05/2019

Pluspunten
Complete ,punctuele en nette bezorging

Reinier
Maartensdijk

Gepubliceerd op: 19/05/2019

Pluspunten
Prima uitleg en snelle levering

Djorgo
Uden

Gepubliceerd op: 19/05/2019

Pluspunten
Ze hebben mooie producten.
Meer duidelijkheid verschaffen over de montage op de website.
Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor uw reactie. Wij vinden het fijn dat u uw ervaring met ons heeft gedeeld, op deze manier zijn wij in staat onze processen verder te verbeteren. Uiteraard vinden wij het erg vervelend dat u toezeggingen heeft gehad, die niet klopten. Onze service afdeling zal zo snel mogelijk contact met u opnemen.

Sandra

Gepubliceerd op: 19/05/2019

Pluspunten
Ze hebben mooie producten.
Nadenken over de wijze van levering en de (on)mogelijkheden voor de klant om zelf te monteren. De website geeft onvoldoende informatie om te kunnen bepalen hoe de bestelling geleverd wordt en of je wel of geen aanvullende montage service nodig hebt. D medewerkster van de klantenservice heeft toezeggingen gedaan die ze niet waar kon maken en waar wij uiteindelijk de dupe van werden.

05/05/2019

Gepubliceerd op: 18/05/2019

Pluspunten
Snelle services
Geen idee. Alles is naar wens
Tom Overbeek
Schoonhoven

Gepubliceerd op: 18/05/2019

Pluspunten
Mooie spullen
Leverbedrijf zoeken die zich wel aan de tijdsindicatie houdt.
Leoni
Hoorn

Gepubliceerd op: 18/05/2019

Pluspunten
Super snelle service

Sander booy
Wormerveer

Gepubliceerd op: 18/05/2019

Pluspunten
???????????????????????.
we hebben en set voor in de tuin ontvangen met manco een set boutjes, enz. voor de montage. dit heb ik gemeld en ik zou terug gebeld worden. dit gebeurde niet. Ik weer gebeld en werd wel terug gebeld met de opmerking dat de manco eind mei zou worden verstuurd. dus, geleverde tuinbankje kunnen we niet gebruiken tot eind mei. Daar kan ik het mee doen. Twee dagen later sms of email van U met opmerking; setje boutjes is naar mij onderweg. Dagen later nog niets ontvangen. WAARDELOOS. En dit krijg ik voor EURO 875,--Waardeloos.
Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor uw reactie. Wij vinden het fijn dat u uw ervaring met ons heeft gedeeld, op deze manier zijn wij in staat onze processen verder te verbeteren. Uiteraard vinden wij het erg vervelend dat u meerdere malen niet terug gebeld bent en dat u de boutjes nog niet ontvangen heeft. Onze service afdeling zal zo snel mogelijk contact met u opnemen.

F.J. Welten.
Helmond. 06-51402650