Website: www.trxxs-winkel.nl
Adres: Dr. V. Beurdenstraat 29 5171GA
Plaats: Kaatsheuvel

Trxxs-Winkel.nl

Pluspunten
De service is fantastisch als je wat koopt, je wordt goed geholpen en de uitleg is oneindig.
De garantieafhandeling is niet zoals ik die verwacht. Als ik een autootje koop van €700,00 en deze letterlijk kapot is voordat ik de kans heb gekregen hiermee te rijden dan verwacht ik een omruiling en niet dat de auto gerepareerd wordt. Als dan de dag na de reparatie de auto wederom defect is en dan ook nog eens blijkt dat dit defect al maanden bij de leverancier bekend is verwacht ik zeker niet dat ik mijn onderdeel moet opsturen om de garantie te beoordelen. Ik verwacht dan gewoon nieuwe onderdelen kosteloos de volgende werkdag in huis. Dit ervaar ik dan ook als een enorme tegenvaller in hun dienstverlening. Ook het feit dat ik mijn onderdeel al een week geleden heb opgestuurd en nog geen mailtje of telefoontje met de status verbaasd mij enorm en ervaar ik als klantonvriendelijk. Mijn broer had ook een E-Revo 2 willen bestellen maar wacht toch even op de huidige garantieafhandeling. Indien deze naar tevredenheid is zal de auto zoals gewoonlijk wederom bij jullie besteld worden en anders moeten we een ander bedrijf maar eens een kans gunnen om het beter te doen.
Davelaar
Apeldoorn

Gepubliceerd op: 26/06/2018

Pluspunten
Ruime keuze
De voorraad is volgens mij nogal klein
Frans
Maastricht

Gepubliceerd op: 07/02/2018

Pluspunten
We recieved a TRXXS 8S - not just a cheap toy, but after 5 minutes one of the gears broke. We were sent a new one free of charge - that was much appreciated.
After receiving the new gear, we have now broken another one and when I asked for advice about what we can do to stop this, I have not had a reply. Also, I sent a photo to ask what can be done about the other gear that broke and I have not had a reply either. Not even a link to where I can buy it?
Antwoord Trxxs-Winkel.nl
Beste,

Wij hebben u netjes een link gestuurd net als uitleg over de tandwielen. Dit is geen service beoordeling maar een product beoordeling. Aangezien wij niet fabrikant zijn van de producten kunnen we hier helaas weinig aan doen.

Team TRXXS
Lincoln

Gepubliceerd op: 07/02/2018

Pluspunten
Het uitgebreide assortiment
Op de website moet duidelijker aangegeven worden bij het artikel wat het is . Bijvoorbeeld achterbanden . Ik heb nml 2 bestellingen moeten doen om het juiste artikel te krijgen. Dus dubbel ( verzend) kosten
Ron van Iperen

Gepubliceerd op: 09/12/2017

Pluspunten
Redelijk snel geholpen per email contact met TRXXS.
Toen ik er niet online kon vinden wat ik nodig had, was er snel een alternatief voorgesteld
Onderdeel snel opgestuurd
Onderdeel blijkt het verkeerde te zijn. Snel contact met TRXXS en geen probleem om dit terug te nemen en het juiste wordt opnieuw uitgezocht. Helaas daarna radiostilte - geen updates over de status van de bestelling

Gepubliceerd op: 27/09/2017

Pluspunten
Telefonische goed te woord gestaan. Helaas is de auto die ik had besteld in de verkeerde kleur geleverd. Ik heb het er maar bij gelaten.
Website moderniseren met o.a. betere en actuele voorraad informatie. Voortaan de juiste kleur van een model leveren :-)
Jan
Delft