Website: www.trxxs-winkel.nl
Adres: Dr. V. Beurdenstraat 29 5171GA
Plaats: Kaatsheuvel

Trxxs-Winkel.nl

Beste Klant,
Wij zien dat uw bestelling netjes is geleverd en dat er tussentijds ook normaal en netjes contact over is geweest. Graag zouden wij willen weten waar we in uw geval onze service hadden kunnen verbeteren.

Team TRXXS

Gepubliceerd op: 06/02/2018

Pluspunten
Mooie website. Lijkt of alles leverbaar is. Groot assortiment.
Communicatie. Over het leveren van bestelde produckten. Op website aangeven of het product op voorraad is. Indien niet leverbaar aangeven wanneer wel. Indien producten niet leverbaar zijn deze ook niet aanbieden op website. Zelf geld terugstoorten als producten niet leverbaar zijn. Niet pas in aktie komen als klant vraagt waar besteld product blijft.
Beste,

Jammer te horen dat er bij uw bestelling niet alle producten op voorraad zijn. Echter Werken wij niet met een voorraad systeem op onze website omdat dit in combinatie met winkel voorraad gewoon niet mogelijk is. Dit staat op onze website ook vermeld onder het kopje ''voorraad''.
Ik zie dat wij (op onze kosten) wel alvast verstuurd hebben wat er op voorraad is en de niet voorraad artikelen direct nasturen zodra deze bij ons binnen komen. Natuurlijk kunt u er ook voor kiezen het geld van de niet geleverde artikelen te laten terugstorten. Die keuze maken wij nooit voor de klant.

Mochten we nog ergen mee kunnen helpen doen we dat graag. in dat geval wil ik u vragen contact met ons op te nemen.

Michel

Gepubliceerd op: 14/01/2018

Pluspunten

Zelfs mijn beoordeling vorigewweek al niet ontvangen met mijn klacht. Ook dat loopt niet soepel....
Antwoord Trxxs-Winkel.nl
Beste Nieuwstad , hebben wel uw bestelling ontvangen en verzonden maar komen geen beoordeling of mail tegen op uw naam of email adres, kunt u kunt contact met ons opnemen zodat we kunnen achterhalen wat er met de order verkeerd is gegaan.

Ben
Trxxs
Marco
Nieuwstadt

Gepubliceerd op: 11/10/2017

Pluspunten
Ik heb eerder 3 bestelling gedaan die goed en snel zijn geleverd via briefpost
Helaas gaat de levering niet altijd goed. Mijn laatste bestelling is niet geleverd, waarschijnlijk door een incident bij PostNL. Hoewel ik op de hoogte was van het "eigen risico" wil ik wel aangeven dat het risico echt bestaat.
Misschien dat een beoordeling van een 3 niet rechtvaardig is voor Trxxs, maar het feit blijft dat ik een bestelling heb gedaan die niet is geleverd (een "slechte ervaring" zoals dat bij kiyoh heet). Bedenk je dus nogmaals voor je voor "briefpost" kiest!
Beste Peter,

U beoordeeld ons bedrijf met een 3 terwijl de fout bij postnl ligt en niet bij Trxxs-winkel.nl. Er is hier niks fout gegaan vanuit onze winkel daardoor lijk een beoordeling van een 3 mijn niet op zijn plaats voor onze winkel maar eerder voor postnl.

Gepubliceerd op: 28/08/2017

Pluspunten
Ik heb eerder 3 bestelling gedaan die goed en snel zijn geleverd via briefpost

14/08/2017