Website: www.trxxs-winkel.nl
Adres: Dr. V. Beurdenstraat 29 5171GA
Plaats: Kaatsheuvel

Trxxs-Winkel.nl

Pluspunten

Zelfs mijn beoordeling vorigewweek al niet ontvangen met mijn klacht. Ook dat loopt niet soepel....
Antwoord Trxxs-Winkel.nl
Beste Nieuwstad , hebben wel uw bestelling ontvangen en verzonden maar komen geen beoordeling of mail tegen op uw naam of email adres, kunt u kunt contact met ons opnemen zodat we kunnen achterhalen wat er met de order verkeerd is gegaan.

Ben
Trxxs
Marco
Nieuwstadt

Gepubliceerd op: 11/10/2017

Pluspunten
Ik heb eerder 3 bestelling gedaan die goed en snel zijn geleverd via briefpost
Helaas gaat de levering niet altijd goed. Mijn laatste bestelling is niet geleverd, waarschijnlijk door een incident bij PostNL. Hoewel ik op de hoogte was van het "eigen risico" wil ik wel aangeven dat het risico echt bestaat.
Misschien dat een beoordeling van een 3 niet rechtvaardig is voor Trxxs, maar het feit blijft dat ik een bestelling heb gedaan die niet is geleverd (een "slechte ervaring" zoals dat bij kiyoh heet). Bedenk je dus nogmaals voor je voor "briefpost" kiest!
Antwoord Trxxs-Winkel.nl
Beste Peter,

U beoordeeld ons bedrijf met een 3 terwijl de fout bij postnl ligt en niet bij Trxxs-winkel.nl. Er is hier niks fout gegaan vanuit onze winkel daardoor lijk een beoordeling van een 3 mijn niet op zijn plaats voor onze winkel maar eerder voor postnl.

Gepubliceerd op: 28/08/2017

Pluspunten
Ik heb eerder 3 bestelling gedaan die goed en snel zijn geleverd via briefpost

14/08/2017