Website: www.trxxs-winkel.nl
Adres: Dr. V. Beurdenstraat 29 5171GA
Plaats: Kaatsheuvel

Trxxs-Winkel.nl

Pluspunten
Na stad en de BeNeLux afgebeld te hebben, zowat iedere modelbouw en hobbywinkel, uitgekomen bij Trxxs.
Ik was zoek naar een direct leverbare Yuneec Typhoon H, nergens op voorraad behalve bij Trxxs in Kaatsheuvel.
Eenmaal aangekomen werd ik zeer vriendelijk en bekwaam, geholpen met de uitleg over hoe te kalibreren en, wat wel en niet te doen bij de eerste vlucht.
Verder hebben ze een goede voorraad aan spullen van Yuneec wat erg prettig was aangezien ik nog wat extra's nodig had.
Deze konden ze dus ook meteen leveren en dat terwijl deze 'randaankopen' niet vooraf besproken waren op leverbaarheid.
Al met al ben ik zeer tevreden en zal dit bedrijf bij iedereen aanraden.
Ik en het vergeten te vragen maar als jullie stickertjes hebben, zal ik deze zeker op de drone plakken om actief te adverteren !
Heel erg bedankt voor de geweldige service en, we zullen elkaar zeker nog zien!
Tip, Vooral zo doorgaan ;-)
PhantomDroneVideos

Gepubliceerd op: 29/07/2018

Pluspunten
Samen met mijn broer naar de winkel geweest in Kaatsheuvel en daar prettig geholpen bij de aankoop van een paar onderdelen voor de E-Revo. Helaas minder op voorraad dan hun computer aangeeft.
EDIT: Inmiddels is het meeste opgelost, voor wat betreft betrouwbaarheid had ik de winkel te laag gewaardeerd. Ik had tevens niet gezien dat Kiyoh niet het gemiddelde van de cijfers pakt dus ik heb tevens de totaalbeoordeling aangepast. Bedankt voor je service Ben
Als mensen 's morgens bellen of een onderdeel op voorraad zorgen dat deze informatie klopt i.p.v. ze 300KM te laten rijden voor banden die dus NIET op voorraad zijn. Wat ook vreemd is dat ze aangeven dat je niet aan een nieuw gekochte auto mag sleutelen ivm garantie maar er wel gereedschap bij leveren. Wil dus ook een E-Revo 2 bestellen maar wacht even op de garantieafhandeling van de servo's van mijn broer want dat duurt nu wel erg lang.
Antwoord Trxxs-Winkel.nl
Ik zag dat u toch een revo 2.0 bij ons besteld had,
Bedankt voor het vertrouwen.
ps je mag zelf altijd aan de auto's schroeven, maar je mag i.v.m met garantie zelf nooit aan elektrische onderdelen schroeven of solderen.

Team
Trxxs
Davelaar

Gepubliceerd op: 26/06/2018

26/06/2018

Pluspunten
De service is fantastisch als je wat koopt, je wordt goed geholpen en de uitleg is oneindig.
De garantieafhandeling is niet zoals ik die verwacht. Als ik een autootje koop van €700,00 en deze letterlijk kapot is voordat ik de kans heb gekregen hiermee te rijden dan verwacht ik een omruiling en niet dat de auto gerepareerd wordt. Als dan de dag na de reparatie de auto wederom defect is en dan ook nog eens blijkt dat dit defect al maanden bij de leverancier bekend is verwacht ik zeker niet dat ik mijn onderdeel moet opsturen om de garantie te beoordelen. Ik verwacht dan gewoon nieuwe onderdelen kosteloos de volgende werkdag in huis. Dit ervaar ik dan ook als een enorme tegenvaller in hun dienstverlening. Ook het feit dat ik mijn onderdeel al een week geleden heb opgestuurd en nog geen mailtje of telefoontje met de status verbaasd mij enorm en ervaar ik als klantonvriendelijk. Mijn broer had ook een E-Revo 2 willen bestellen maar wacht toch even op de huidige garantieafhandeling. Indien deze naar tevredenheid is zal de auto zoals gewoonlijk wederom bij jullie besteld worden en anders moeten we een ander bedrijf maar eens een kans gunnen om het beter te doen.
Davelaar

Gepubliceerd op: 26/06/2018

JR

Gepubliceerd op: 20/06/2018

Pluspunten

De begin mei bestelde onderdelen zijn er nog steeds niet.....
Antwoord Trxxs-Winkel.nl
Beste Frank wij komen op uw naam geen order in ons systeem tegen.

Kunt u ons aangeven om welke order dit Gaat
Frank
Blokker

Gepubliceerd op: 13/06/2018

Pluspunten
Ze willen je altijd helpen vrolijk en positief personeel bijna alle bestellingen die ik gepleegt heb binnen 1 week binnen als het op vooraad is
Sneller proberen te leveren zit al meer als een maand te wachten op een bestelling van mij
Robin

Gepubliceerd op: 05/06/2018

S.
Lisserbroek

Gepubliceerd op: 29/05/2018

Gepubliceerd op: 27/05/2018

Pluspunten
Je word gelijk als je binnenkomt goed geholpen en je kunt ook zien hoe ze je spullen repareren.

Gepubliceerd op: 27/05/2018

Pluspunten
Snelle levering, graag bereid te helpen
De site zit niet erg logisch in elkaar, en bij het product dat ik bestelde stond de verkeerde afbeelding - die van een oudere versie. Dit heb ik besproken met een medewerker en ik heb netjes de nieuwe versie gekregen.