Website: https://www.trendymeubels.nl
Adres: Regoutstraat 1 3125 BH
Plaats: Schiedam

Trendymeubels.nl is dé online shop waar je jouw hart kunt ophalen als je liefhebber bent van mooie meubels en woonaccessoires. We hebben een uitgebreide collectie leuke meubels en woonaccessoires voor de woonkamer, eetkamer, werkkamer slaapkamer, kinderkamer en hal. We voegen ook regelmatig nieuwe topstukken toe en houden onze collectie gevarieerd zodat iedereen kan slagen. Naast onze leuke collectie meubels en woonaccessoire ben je bij Trendymeubels.nl ook verzekerd van de volgende voordelen:

1. GRATIS bezorging
8. Veilig bestellen & betalen
9. Thuiswinkel Waarborg
10. Betaalbare kwaliteitsmeubels

Trendymeubels

Pluspunten
Helaas een paar artikelen ontvangen met wat schade, maar direct heel vriendelijk en adequaat opgelost. Inmiddels de blije bezitter van een paar mooie boekenplanken. Supertevreden !!

Guido

Gepubliceerd op: 14/04/2018

Boekenplanken
Pluspunten
goede service , behulpzaam , respectvol
gewoon zo door gaan
Ines
Nijmegen

Gepubliceerd op: 12/04/2018

dressoir kast
Pluspunten
Gekochte product vertoonde na 3 maanden al slijtage. Dus ondanks erg mooi product nu niet zo blij meer. Na een mail kreeg ik dezelfde dag nog antwoord en na het doorsturen van foto's kreeg ik gelijk melding dat er 2 nieuwe onderdelen onderweg waren vanuit de leverancier. Deze waren in een paar dagen binnen en alles ziet er weer piekfijn uit. Erg tevreden over de snelle en vriendelijke klachtafhandeling.

C. de Jong

Gepubliceerd op: 04/04/2018

Schoenenkast
Pluspunten
Hele goede snelle service!!!

Priscella van der Kroft
Lent

Gepubliceerd op: 30/03/2018

Onderdeel vervangen schoenenkast
Pluspunten
Een paneel van het door ons bestelde schoenenkastje was beschadigd. Binnen een week was er nieuw paneel afgeleverd. Een vlotte afhandeling en prima service!

Gepubliceerd op: 21/03/2018

Schoenenkastje Benno
Pluspunten
Telefonisch bereikbaar en snelle opvolging.
Er wordt meegedacht over mogelijke oplossingen.
Nette en duidelijke communicatie
Nvt
Joeri Morsman
Houten

Gepubliceerd op: 15/03/2018

MIjn ouders hebben bijna een jaar geleden een salontafel besteld voor hun nieuwe huis, dat nog moest worden opgeleverd. Door omstandigheden is de tafel pas onlangs uitgepakt, en bleek deze bij transport beschadigd te zijn. Telefonisch contact opgenomen, en de vriendelijke medewerkster gaf aan niet direct iets te kunnen toezeggen, maar dat intern te beleggen. Nog diezelfde dag mail ontvangen van Trendymeubels.nl, en er werd proactief meegedacht aan een oplossing, ondanks de lange termijn sinds levering. Er wordt nu een nieuw onderdeel zonder bijkomende kosten toegezonden, een prachtige service als je bedenkt dat de levering bijna een jaar geleden was!
Pluspunten
Geschil over levertijd en een issue over de prijs, uitstekend opgelost voor de klant. De toezegging ook ècht meteen nagekomen. Fijn!
Bestelde artikel voldoet prima aan de eisen; er is geleverd wat is besteld volgens de website.
Ik ben tevreden.
Jacqueline
Berkel en Rodenrijs

Gepubliceerd op: 08/03/2018

Audiomeubel. Moest exact aan de afmetingen voldoen zoals op de website stond vermeld.
Pluspunten
Het bestelde dressoir ontvangen met twee beschadigde deurtjes. Snel antwoord gehad dat er nieuwe werden opgestuurd. Dezelfde week de nieuwe deurtjes nog ontvangen.

Gepubliceerd op: 31/01/2018

Dressoir
Pluspunten
Snelle levering, snelle respons op mail over beschadigde artikelen, vervolgens wederom snelle levering nieuwe artikelen. Top!
Vooral zo doorgaan!
Ronald

Gepubliceerd op: 30/01/2018

2 x schoenenkasten
Pluspunten
Goede communicatie, vlotte levering, vriendelijke monteurs die keurig werk hebben geleverd zonder rommel achter te laten.

Marei
Druten