Website: https://www.trendymeubels.nl
Adres: Regoutstraat 1 3125 BH
Plaats: Schiedam

Trendymeubels.nl is dé online shop waar je jouw hart kunt ophalen als je liefhebber bent van mooie meubels en woonaccessoires. We hebben een uitgebreide collectie leuke meubels en woonaccessoires voor de woonkamer, eetkamer, werkkamer slaapkamer, kinderkamer en hal. We voegen ook regelmatig nieuwe topstukken toe en houden onze collectie gevarieerd zodat iedereen kan slagen. Naast onze leuke collectie meubels en woonaccessoire ben je bij Trendymeubels.nl ook verzekerd van de volgende voordelen:

1. GRATIS bezorging
9. Thuiswinkel Waarborg
10. Betaalbare kwaliteitsmeubels

Trendymeubels

Gepubliceerd op: 17/10/2018

Pluspunten
Snelle levering en zeer goede service! Producten zien er uit zoals op de foto. Zeer blij met onze aankoop.
Geen verbeterpunten.
Zen
Schiedam

Gepubliceerd op: 16/10/2018

Salontafel
Pluspunten
klant gericht. vragen over afmetingen en materialan worden snel gecommuniceerd,

Gepubliceerd op: 15/10/2018

audiomeubel telford . wel even alles op volgorde leggen en vervolgens in een zetten . niet meteen alles vastzetten. dan komt het goed
Pluspunten
Zeer goede service. Na het indienen van een klacht, snel een reactie ontvangen en men deed al het mogelijke om ons te helpen. We ontvingen gratis vervangende onderdelen. Super!

Gepubliceerd op: 10/10/2018

Computermeubel
Pluspunten
Een snelle, correcte levering na bestelling.

Bij levering ontbrak er een onderdeel van de kast die we besteld hadden. De afhandeling om het ontbrekende onderdeel te krijgen gebeurde op een zeer snelle, correcte en vriendelijke manier.

Een aanrader wat betreft service!

Alexander
Antwerpen

Gepubliceerd op: 05/10/2018

Schoenenkast

Evy
Ninove belgie

Gepubliceerd op: 03/10/2018

Ik had 2 kandelaars besteld. Deze kwamen bij mij terecht na een nogal hardhandige levering en bleken dan ook stuk te zijn. Trendymeubels nam mijn claim onmiddelijk aan en zorgden ervoor dat ik zonder morren en met de glimlach 2 nieuwe kandelaars kreeg, deze keer wel in goede staat. Chapeau voor dit bedrijf dat zij dit zo vriendelijk hebben opgelost terwijl zij eigenlijk niet verantwoordelijk zijn voor het feit dat de koerierdienst het pakje nogal hardhandig hebben afgeleverd. Zij volgden dit ook goed op, ik kreeg steeds vrijwel onmiddelijk antwoord op mijn mails. Aan te raden dus
Pluspunten
Ik ben heel tevreden over de service van deze zaak
Ik zou geen verbeterings tips weten
Ch.Boskamp
Dordrecht

Gepubliceerd op: 02/10/2018

Cassala Buffetkast
Murano hoekbank met poef
Palazzo Eettafel
Pluspunten
Snelle levering en goede track and trace van de levering. Zeer positief over het afhandelen van een claim aangaande een beschadigd meubelstuk. De beschadiging (hoogstwaarschijnlijk tijdens transport opgelopen) was een deuk in het hout. De beschadiging was te nadrukkelijk aanwezig vandaar mijn claim. Binnen één dag had ik al antwoord dat de claim met de leverancier besproken zou worden en binnen no-time had het vervangende meubelstuk in huis.
Kan me niets bedenken.
M Bos
Geleen

Gepubliceerd op: 13/09/2018

Tenzo Flower wandplank Wen.
Pluspunten
Zeer klantvriendelijk, ook bij problemen kan je rekenen op een efficiënte dienstverlening!

Girolamo Conto
Gent

Gepubliceerd op: 04/09/2018

Dvd-kast met glazen deurtjes
Pluspunten
Vlotte klachtbehandeling (voor een beschadigd en ontbrekend onderdeel werd onmiddellijk de leverancier van het product gecontacteerd voor het nasturen van de benodigde onderdelen).
De aangegeven levertermijn (2-4 weken) was correct.
Bij melding dat we niet thuis zouden zijn op tijdstip van levering, werd onze goedkeuring gevraagd om het pakket bij de buren af te leveren.
Klant iets beter op de hoogte houden van de status van zijn bestelling (wij kregen pas de avond vóór de levering rond 22 uur telefoon dat er de volgende dag geleverd zou worden)
Pakketten met duidelijk beschadigde verpakking zouden niet geleverd mogen worden aan de klant

Gepubliceerd op: 23/08/2018

Tv-meubel