Website: https://www.trendymeubels.nl
Adres: Regoutstraat 1 3125 BH
Plaats: Schiedam

Trendymeubels.nl is dé online shop waar je jouw hart kunt ophalen als je liefhebber bent van mooie meubels en woonaccessoires. We hebben een uitgebreide collectie leuke meubels en woonaccessoires voor de woonkamer, eetkamer, werkkamer slaapkamer, kinderkamer en hal. We voegen ook regelmatig nieuwe topstukken toe en houden onze collectie gevarieerd zodat iedereen kan slagen. Naast onze leuke collectie meubels en woonaccessoire ben je bij Trendymeubels.nl ook verzekerd van de volgende voordelen:

1. GRATIS bezorging
8. Veilig bestellen & betalen
9. Thuiswinkel Waarborg
10. Betaalbare kwaliteitsmeubels

Trendymeubels

Pluspunten
Trensymeubels is een eerlijke winkelketen. De werknemers zijn erg vriendelijk en doen hun best de klanten tevreden te stellen. Er is snelle contact indien nodig, alles wordt snel geleverd en de producten zijn erg mooi.
Misschien is het een verbeterpunt om fabrieksfouten beter in het zicht te krijgen.

Gepubliceerd op: 05/08/2018

Hanglamp

Jules

Gepubliceerd op: 20/07/2018

Prachtige salontafel, robuust, open en elegant. Vanwege de ronde vormen is er geen gevaar met kleine kinderen in huis. Mooi design. Heb deze tafel nu ca. twee jaar en het blijft mooi. Ben er heel blij mee.
Pluspunten
Bij de aflevering van mijn kapstokpanelen ontbrak helaas een zak onderdelen. Dit had ik gemeld bij Trendymeubel, Trendymeubel adviseerde de ontbrekende onderdelen op de mail te zetten. Dat heb ik gedaan en binnen een week waren de onderdelen in huis. Trendymeubel bedankt voor de snelle service.

Tevreden klant

Gepubliceerd op: 09/07/2018

Kapstokpanelen
Pluspunten
Het door ons bestelde bureau kwam helaas beschadigd uit de verpakking. Na een melding van onze kant ontvingen we direct een bevestiging dat Trendymeubels het zou gaan oplossen en dat we binnen 1-3 dagen bericht hierover zouden ontvangen. Deze afspraak kwamen ze daadwerkelijk na; de beschadigde onderdelen zouden rechtstreeks via de leverancier naar ons toe gezonden worden. Binnen de genoemde termijn van 6-10 werkdagen werd het pakketje keurig bij ons afgeleverd. Prima en snel opgelost!

Annelies
Epe

Gepubliceerd op: 01/07/2018

Hoekbureau
Pluspunten
Kwalitatief hoogwaardig product. Ook de bezorging was prima, ik werd (naar boven toe) geholpen met het sjouwwerk.... Echt een aanrader, dit bedrijf!

Gepubliceerd op: 29/06/2018

Schitterende Palazzi bartafel. Een eyecatcher.
Pluspunten
Wat een supergoede service geeft Trendymeubels. Jaren na aankoop van een bed krijg ik zonder enige moeite een gebroken plank kosteloos en heel snel toegestuurd en dit is niet de eerste keer dat ik door hen zo snel en (klant)vriendelijk ben geholpen.

Sara

Gepubliceerd op: 27/06/2018

Pluspunten
Bovenblad was beschadigd van computermeubel snel en vakkundig opgelost. En zeer snel nieuw geleverd.

Willem

Gepubliceerd op: 21/06/2018

Computermeubel
Pluspunten
Een wegwinkel met heel veel keuze. De service is buitengewoon goed. We werden goed op de hoogte gehouden van de bezorgingtermijn. We hebben een schoenenkast en hakbankje gekocht. Erg mooi en van goede kwaliteit! Helaas ging er bij het monteren van het hakbankje iets mis. Na contact te hebben gezocht met de klantenservice werd het beschadigde onderdeel zonder probleem opnieuw opgestuurd. Top! Een warme douche waardig!

Ramona
Zeewolde

Gepubliceerd op: 19/06/2018

Schoenenkast en bijpassend hakbankje

Erwin
Meerstad

Gepubliceerd op: 08/06/2018

TV meubel, goede service & prima after sales
Pluspunten
Nadat er een onderdeel (blad van een dressoir) beschadigd was aangekomen is er direct actie ondernomen en had ik na een week een nieuw blad binnen.
Waarschijnlijk is de beschadiging tijdens het transport gebeurd, de verpakking was ook stuk, maar bij de tweede levering was het blad beter ingepakt.

Gepubliceerd op: 06/06/2018

Tenzo Dot dressoir gekocht