Website: https://www.trendymeubels.nl
Adres: Regoutstraat 1 3125 BH
Plaats: Schiedam

Trendymeubels.nl is dé online shop waar je jouw hart kunt ophalen als je liefhebber bent van mooie meubels en woonaccessoires. We hebben een uitgebreide collectie leuke meubels en woonaccessoires voor de woonkamer, eetkamer, werkkamer slaapkamer, kinderkamer en hal. We voegen ook regelmatig nieuwe topstukken toe en houden onze collectie gevarieerd zodat iedereen kan slagen. Naast onze leuke collectie meubels en woonaccessoire ben je bij Trendymeubels.nl ook verzekerd van de volgende voordelen:

1. GRATIS bezorging
8. Veilig bestellen & betalen
9. Thuiswinkel Waarborg
10. Betaalbare kwaliteitsmeubels

Trendymeubels

Pluspunten
Snelle en corre te afhandeling.
Zo doorgaan!
Margriet
Maastricht

Gepubliceerd op: 26/05/2017

Klepkast voor tv op te zetten.Mooi product.Ziet er degelijk uit.
Pluspunten
Great products - look so unique in our flat. Also excellent customer service during and after sales. Will definitely be a repeat customer
None
Christian Jones

Gepubliceerd op: 20/05/2017

Products bought : TV stand and office desk. Service was informative and after sales care excellent (even assisting me 2 years after the purchase of one item I wanted help with)
Pluspunten
Betrouwbaar, vriendelijk en betrokken.

Eef

Gepubliceerd op: 18/05/2017

Boekenplank. Ondanks dat de eerste boekenplank beschadigd was bij levering, om welke reden dan ook, ben ik zeer tevreden over de service van dit bedrijf. Er werd totaal niet moeilijk gedaan hierover en vandaag heb ik al een nieuwe mogen ontvangen. Bedankt Fred Dun, zeer prettig geregeld!
Pluspunten
Snelle en vlotte communicatie, mooi kast
Niet alle gaatjes voor de schroeven waren voorzien zodat het soms toch niet zo makkelijk was om de kast in mekaar teken.
Griet
Lembeek

Gepubliceerd op: 07/05/2017

3deurs kleerkast Bern
Pluspunten
Mooie en kwalitatieve spullen en een zeer goede service. Ik heb 2 tafels gekocht hier en had wat problemen met 1 poot. Ik kreeg na een mailtje direct 3 nwe poten opgestuurd. Toen bleek dat dit een tintje donkerder was dan de oude poot waardoor de andere tafel lichtere poten had. Dit gemeld en ik kreeg wederom meteen reactie en kreeg wel 6 nwe poten! Ik was werkelijk verbaasd van zo'n goede service. Ongekend!
Geen!
Duygu

Gepubliceerd op: 03/05/2017

Tafel set retro
Pluspunten
Snelle levering.
Op mijn vraag via deze site: 0 reactie. Een zeer slechte trieste zaak. Voorlopig functioneert het nog steeds niet.
Antwoord Trendymeubels
Beste Willem,

Dit is heel raar. Ons gouden regel hier bij Trendymeubels is dat alle mails binnen 1 werkdag beantwoord moeten worden. Ik heb dit intern onderzocht en zie dat jouw mail nooit binnen is gekomen. Mails die correct binnen komen, ontvangen automatisch een bevestiging mail terug. Ik denk dat jouw mail niet correct is aangekomen bij ons. Kun je deze nogmaals verzenden.
W.de Bos
Dordrecht

Gepubliceerd op: 02/05/2017

Pluspunten
Snelle afhandeling van de bestelling
Ik kreeg veel onterechte mails van transportbedrijf XXL waar de laatste meubels mee zijn geleverd.
Richard
Losser

Gepubliceerd op: 26/04/2017

Mooi stevig bureau en mooi strak design en ook de bijpassende kasten zien er mooi en strak uit.
Pluspunten
Correcte levering van het product. Levering duurde wat langer omdat het product niet op voorraad was. Kreeg binnen een dag antwoord op mijn mail.

Zwaag

Gepubliceerd op: 26/04/2017

Schoenenkast voor 12 paar schoenen.
Pluspunten
Doen wat ze beloven snel en correct. Volgende keer weer bij Trendymeubels
Geraldine
Wilp

Gepubliceerd op: 21/04/2017

2 schemerlampjes
Pluspunten

Op 27-01 een meubel besteld. Hier zat een levertijd op. Het meubel kwam op 25-02 beschadigd aan en dit heb ik direct gemeld en foto,s gestuurd. Hierop kreeg ik een rare reactie waarop gesteld werd dat er delen ontbraken. hierop volgde een mail dat de beschadigde delen in week13 zouden worden geleverd. Einde week13 zelf maar even contact gezocht wanneer de levering ging worden aangezien ik niets hoorde. begin week14 nog geen reactie terug en wederom maar weer gemaild. Volgens de firma waren hun mailtjes bij het uitblijven van een reactie zo in 1x in mijn ongewenste mail verkeer terecht gekomen (wat voorheen nooit gebeurd) was en zelf kon ik dat niet constateren?! Vervolgens zouden de geleverde delen zijn geleverd direct naar mij toe maar wederom beschadigd en daarom niet geleverd zonder enige mededeling hier van?... Tot op heden 27-04 heb ik nog geen meubel, zijn er kosten op de rekening bij gekomen en tast ik nog in het duister wanneer ik dan eindelijk de beschadigde delen geleverd ga krijgen. En zo plotseling uit het niets waren ze dan op 4-5 aan mijn deur met de vervangende onderdelen!! Mijn blijdschap was van korte duur want bij het openen bleek dit een zeer afwijkende kleur. Opnieuw contact gezocht en ik ben kortaf te woord gestaan en kreeg te horen dat ik een antwoord op deze kwestie kon krijgen. Diezelfde dag kreeg ik een mail met als reactie dat ik wel 10% korting kon krijgen alsik het beschadigde meubel zou houden. Terwijl op de site 15% bij een nieuwe order is?!!!
B
Emmen

Gepubliceerd op: 19/04/2017
Aangepast op: 06/05/2017

Tv Meubele Benevito (Goed Meubel!!) SLECHTE SERVICE!! ZE BEWEREN TE ANTWOORDEN EN DAT KOMT BIJ NIEMAND AAN... SLAPPE EXCUUSES! LANGE LEVERTIJDEN! ONFATSOENLIJKE KLANTEN BENADERING! LEUGENS EN BELOVEN JE MINDER KOTING BIJ EEN LACHTOPLOSSING ALSDAT JE BIJ EEN NIEUWE ORDER KRIJGT
Pluspunten

Op 27-01 een meubel besteld. Hier zat een levertijd op wat ik prima vond. Het meubel kwam op 25-02 beschadigd aan en dit heb ik direct gemeld en foto,s gestuurd. Hierop kreeg ik een rare reactie terug waarop gesteld werd dat er delen ontbraken. hierop volgde een mail dat de beschadigde delen in week 13 zouden worden geleverd. Einde week 13 zelf maar even contact gezocht wanneer de levering ging worden aangezien ik niets hoorde.... begin week 14 nog geen reactie terug en wederom maar weer gemaild... en tot op heden 04-04 heb ik nog geen meubel, zijn er kosten op de rekening bij gekomen en tast ik nog in het duister wanneer ik dan eindelijk de beschadigde delen geleverd ga krijgen.....

Emmen
04/04/2017

Tv Meubele Benevito (Goed Meubel!!)