Website: https://www.trendymeubels.nl
Adres: Regoutstraat 1 3125 BH
Plaats: Schiedam

Trendymeubels.nl is dé online shop waar je jouw hart kunt ophalen als je liefhebber bent van mooie meubels en woonaccessoires. We hebben een uitgebreide collectie leuke meubels en woonaccessoires voor de woonkamer, eetkamer, werkkamer slaapkamer, kinderkamer en hal. We voegen ook regelmatig nieuwe topstukken toe en houden onze collectie gevarieerd zodat iedereen kan slagen. Naast onze leuke collectie meubels en woonaccessoire ben je bij Trendymeubels.nl ook verzekerd van de volgende voordelen:

1. GRATIS bezorging
8. Veilig bestellen & betalen
9. Thuiswinkel Waarborg
10. Betaalbare kwaliteitsmeubels

Trendymeubels

Pluspunten
ze hebben erg hun best gedaan om het goed af te handelen
eerst nakijken en dan pas opsturen
henny
hengelo

Gepubliceerd op: 19/09/2017

ronde glazen tafel
Pluspunten
Na claim. Vriendelijke, snelle behandeling en oplossing.
Komen afspraken na.
Was 1e keer voor een bestelling. Nog geen verbeterpunt.

Gepubliceerd op: 18/09/2017

Monaica Dundee salontafel
Pluspunten
Eerst halbank besteld. Pakket was gevallen door de bezorger zodat achterwand beschadigd was. Klantenservice gebeld en het is prima afgehandeld.
Daarna schoenenkast besteld. Alles is heel goed gegaan. De twee dames die het gebracht hebben, hebben met een steekwagen de pakketten voorzichtig binnengebracht. Prima service.
Ga zo door.
Kathy
DORST

Gepubliceerd op: 16/09/2017

Halbank en schoenenkast Lissabon
Pluspunten
ik heb een dressoir besteld van Cobra, deze is op een correcte manier geleverd
nadat er een klein probleem was met het factuur heb ik even contact opgenomen met de infodienst om dit recht te zetten. Dat hebben ze op een heel snelle en correcte manier gedaan. Blij dat het op een juiste manier werd afgehandeld.
het kastje staat nu mooi te blinken in ons nieuw lokaal
super tevreden over de correcte en snelle levering en afhandeling. Zeker voor herhaling vatbaar
een contente klant van België; Christine
kijk steeds even de BTW nummer na, om geen overbodig papier werk te moeten doen.
toch bedankt om het juist af te handelen
school in Woluwe
België

Gepubliceerd op: 10/09/2017

"Cobra Dressoir, kleur Lemon
Pluspunten
Er mistte een klein maar essentieel onderdeeltje van het meubelstuk wat ik besteld had. Dit is correct en vriendelijk behandeld en opgelost. Week later alles opgelost.

Zorgboerderij Emmen

Gepubliceerd op: 06/09/2017

lessenaar/ stehpult
Pluspunten
Snelle reactie op mail en men doet er alles aan om je te helpen.
Jan
Hilvarenbeek

Gepubliceerd op: 01/09/2017

Heel lang op zoek geweest naar een TV meubel voor opstelling in een hoek met de juiste breedte. Ik wou persé geen meubel voor opstelling tegen een wand omdat dan alleen diegene die er recht tegenover zit mooi beeld heeft en de andere die in de bank zit die er haaks op staat veel te schuin op het scherm kijkt. Ik denk dat in 99% van de huiskamers de bankstellen haaks opgesteld staan.
Dit is met de Elmob Linos echt perfect opgelost, ik heb er een 55 inch curved Oled TV op staan en het ziet er bijna decadent uit, echt prachtig!
In eerste instantie een beetje huiverig van de witte randen, maar daar wordt het eigenlijk alleen maar mooier op.
De service bij Trendymeubels is perfect, zeer behulpzaam en ze denken echt met je mee.
Aanrader als je met veel personen mooi TV wilt kijken.
Pluspunten
Goede levering. Mooi product
Lea
Terneuzen

Gepubliceerd op: 30/08/2017

Dalyan sierkussens. Prachtige kleur .
Pluspunten
Een besteld kapstokje kwam gebroken aan. Geen punt, zonder discussie werd er gelijk een nieuwe gestuurd. Ook deze overleefde het transport helaas niet. Maar de derde werd gelukkig wel helemaal intact afgeleverd! Superservice!

Iris
Zeewolde

Gepubliceerd op: 19/08/2017

Keukenkapstokje via webshop.
Pluspunten
Goede service,goede kwaliteit vriendelijke ontvangsten zeer begripvol aan te raden
Prima zo

Prima zo

9570 deftinge
08/08/2017

Salontafel en moderne kasten
Pluspunten
Fantastische klantenservice. Reageren vriendelijke en snel. Bij de montage van de bureaustoel was een wieltje kapot gegaan. Ik heb een mailtje gestuurd wat er kapot was. Ze vroegen om het artikelnummer en een foto en er wordt gratis een nieuw wieltje opgestuurd. Geen moeilijk gedoe over "als de doos niet beschadigd is, dan is het geen garantie"... of "als het tijdens de montage is gebeurd, dan is het uw eigen probleem" of dat soort zaken. Je wordt hier niet van het kastje naar de muur gestuurd. Ben zeer tevreden. Als ik van Radar was geweest had Trendymeubels beslist de warme douche van mij gekregen.
Zou niet weten wat.
Willie
Eexterveen

Gepubliceerd op: 08/08/2017

Een bureaustoel, een kinderbureau en een ladenblok.