Website: http://www.trendyspeelgoed.nl
Adres: Scheldestraat 4C 5347 JD
Plaats: Oss

Trendy Speelgoed is DE webwinkel voor vernieuwend en actueel speelgoed. Dagelijks zoeken wij via internet de wereld af naar vernieuwend speelgoed van goede kwaliteit tegen een eerlijke prijs en met een goede service!

Voor 4,95 bezorgen we de bestelling thuis en bestellingen boven de 60 euro GRATIS (binnen Nederland, Belgie en Duitsland)

Trendy Speelgoed

Pluspunten
Snelle levering, net verpakt, leuke producten te koop, snelle reactie op feedback
Wij hebben onlangs een sound bank besteld. Echter lieten de magneetjes meteen los als je de sounbank op het magnetisch oppervlak hangt. Dit aangegeven ook ivm de veiligheid ivm de kleine onderdelen.
Wel meteen reactie, maar wij kregen te horen dat zij deze ook hadden getest en we het moeten oplossen met een tipje lijm. Opzich een oplossing, maar toch wel jammer dat het meteen los laat als ik iets nieuws koop.
L Bouwmans

Gepubliceerd op: 08/02/2019

Gepubliceerd op: 17/12/2018

Pluspunten

Ik had mijn huisnummer vergeten te vermelden waardoor ik toch verzendingskosten moest betalen om mijn pakket te ontvangen ik weet dat dit mijn fout was en heb dit dan ook betaald maar had de site dit aangegeven had dit ongelukkig voorval vermeden kunnen worden Groeten Gino
Gino
Bekegem

Gepubliceerd op: 28/11/2018

Pluspunten
Ze waren op tijd!
Inpakken van materiaal. Duidelijk afmetingen van profucten vermelden!
Antwoord Trendy Speelgoed
Natuurlijk willen we een goed beeld geven van de artikelen. Ik heb de bestelde artikelen nagekeken maar was keurig de maat en afmetingen bij vermeldt, vrees dat deze klant er zelf een beetje overheen heeft gelezen. Dat kan natuurlijk ook een keertje gebeuren.
Eva Verbruggen
Belgiƫ