Website: http://www.trekkerland.nl
Adres: S.O.J. Palmelaan 44 9728 VA
Plaats: Groningen

Www.trekkerland.nl is dé website voor traptrekkers van hoge kwaliteit, speelgoedtrekkers en bijbehoren, en bouwspeelgoed. Bij TrekkerLand.nl vindt je verschillende merken zoals Bruder, Siku, Rolly Toys, Britains Kids Globe en nog meer tegen zeer voordelige prijzen.

TrekkerLand.nl
7.9

Pluspunten

Het pakketje is nooit aangekomen ! Ik had het poppetje met spoed nodig, op 29 september. Ik ben heel erg teleurgesteld.
Beste klant,
Hartelijk dank voor het geven van een beoordeling.
Wij vinden het erg vervelend om te moeten lezen dat uw bestelling niet bij u is aangekomen.
Zou u een mail willen sturen naar info@trekkerland.nl? Wij zullen gelijk voor u gaan uitzoeken waarom u uw pakketje niet heeft ontvangen.
Trekkerland.nl
Valkenburg

Gepubliceerd op: 29/09/2018

Pluspunten
Levering was snel
Verkeerde levering en bereikbaarheid uitermate slecht. Geen telefoonnummer en mail contact laat rustig 3 weken op zich wachten. Na 3 weken antwoord zonder te lezen wat de vraag was. Nog steeds geen oplossing!
Beste Anne,
Hartelijk dank voor uw beoordeling.
Wij vinden het vervelend dat u destijds moeilijk in contact on komen met ons. We hebben dan ook maatregelen genomen en onze bereikbaarheid verbeterd. Inmiddels hebben we contact met u gehad en hopen we uw situatie naar tevredenheid te hebben opgelost.
Trekkerland.nl
Anne Steverink

Gepubliceerd op: 24/09/2018

Pluspunten
Levering
Product toont na 2/3 keer spelen al mankementen. Contact gezocht per e-mail en via het contactformulier. Geen enkele reactie. Slechte service, na verkoop sta je er dus alleen voor.

Ga nu maar direct contact opnemen met het bedrijf dat het product produceert.
Maikel

Gepubliceerd op: 21/09/2018

Pluspunten
Goeie en snelle levering.

Adolfo van Rootselaar
Strijen

Gepubliceerd op: 17/09/2018

Pluspunten
Uitgebreid assortiment en zeer snelle levering!
Ilona
Drenthe

Gepubliceerd op: 10/09/2018

Pluspunten
Goede service snelle levering

Gepubliceerd op: 09/09/2018

Pluspunten
eerste levering was snel binnen.
Mijn eerst bestelling was binnen twee dagen binnen. Mijn tweede bestelling is volgens DPD geleverd op 06-08-2018 maar helaas heb ik nu op 08-09-2018 niets binnen. daar kan Trekkerland niets aan doen, maar ik wil het toch even kwijt . Een maandag ga ik bellen met de DPD om te achterhalen waar mijn pakketje is gebleven.
anja
gorinchem

Gepubliceerd op: 08/09/2018

Pluspunten
Super snel verstuurd. Mijn zoontje krijgt zijn kados zondag, dus nu hopen dat de bestuurbare trekker ook echt werkt. Maar tot nu toe super ervaring met dit bedrijf

Gepubliceerd op: 07/09/2018

Pluspunten
Ik heb mijn bestelling uiteindelijk nog net op tijd gekregen
Contact krijgen, telefonisch en digitaal is een regelrechte ramp.
Beste Jan,

Hartelijk dank voor de feedback. Ons excuses voor de bereikbaarheid. Hier wordt hard aan gewerkt en zal op korte termijn opgelost worden. Gelukkig hebben wij ook het probleem waarvoor je contact hebt opgenomen op tijd en goed kunnen oplossen. Mocht er nog iets zijn waardoor we jouw ervaring met TrekkerLand.nl nog kunnen verbeteren, dan vernemen wij dat graag.

Hartelijk groeten vanaf de trekker,
TrekkerLand.nl
jan
schiedam

Gepubliceerd op: 03/09/2018

Pluspunten
prima !!

Gepubliceerd op: 30/08/2018