Website: https://www.trademed.nl
Adres: De Immenhorst 5A 7041KE
Plaats: s-Heerenberg

Trade Med is uw professionele speler op het gebied van Bhv, Ehbo, Fysio, Medische, Sportmedische, Sportverzorgings, Zelfzorg Artikelen en Praktijkinrichting. Zeven dagen per week, 24 uur per dag, zetten wij ons in om de (sport)medische wereld snel, vakkundig en zo optimaal mogelijk te faciliteren. Alles op basis van ervaring, kwaliteit, betrouwbaarheid en prijsbewustzijn. Al meer dan 25 jaar werken wij nauw samen met apothekers, artsen, inkopers ziekenhuizen, fysiotherapeuten, EHBO en ambulante diensten en sportverenigingen. Wij bieden merkartikelen en een eigen hoogwaardige productlijn aan. Test ons... wij zijn bereid iedere uitdaging aan te gaan!

Trade Med B.V.
8.2

Pluspunten
Geen enkele
Wat een drama dit bedrijf. Op 19-10-18 een bestelling geplaatst voor leerverf en primer. Netjes kwam er binnen een week een pakketje binnen. Helaas blijkt hier alleen de primer in te zitten. Via de e-mail contact gezocht... een dag later reactie dat de verf niet op voorraad is bij de leverancier en de levertijd wordt opgevraagd. Vervolgens hoor ik niks meer en stuur ik 2 mails waar ik een week later een reactie op krijg. Mijn verzoek is al mijn geld retour, want wat moet ik met een primer zonder de gewenste verf. Het enige antwoord wat ik krijg is dat ik het geld van de verf terug kan krijgen. Als ik aangeef hier niet mee akkoord te gaan krijg ik geen reactie meer....
Fabienne

Gepubliceerd op: 20/11/2018

Pluspunten
Het 1e deel van de bestelling had ik vrij snel en producten waren naar tevredenheid
Neem een andere afkeverdienst ipv dpd ..zij doen geen of onvolledige briefjes in de bus en je moet maar uitzoeken of en waar je pakketje is afgeleverd. Het 2e deel van de bestelling na 9 weken nog niet binnen ..communicatie over terugstorten geld van dat deel van de bestelling wordt genegeerd. P
Antwoord Trade Med B.V.
Geachte klant,

Het klopt dat er bij u zending iets niet goed is gegaan met de verzending via DPD wij zullen dit ook verder bespreken met onze accountmanger van DPD.

Na dat wij het pakket retour hebben ontvangen hebben wij dit verwerkt en ook het te veel betaalde bedrag netjes naar u terug gestort op de zelfde manier als u betaald heeft. Waarschijnlijk aan u aandacht ontsnapt.

Met vriendelijk groeten

Klantenservice Trade Med
Yntensa - massage &acupressuur praktijk

Gepubliceerd op: 29/07/2018

Gepubliceerd op: 03/07/2018

Gepubliceerd op: 02/07/2018

Pluspunten

Traag bedrijf, levering 5 dagen na bestelling. Als je niet thuis bent de eerste keer, is de enige optie die ze je geven, om het zelf in een dorp verderop op te halen
Gemert

Gepubliceerd op: 02/03/2018