Website: https://topbloemen.nl
Adres: Noorderdreef 60 2153LL
Plaats: NIEUW-VENNEP
Telefoon: 088 - 110 8000

Topbloemen.nl

Pluspunten
Valt niet mee, dit maal via mezelf besteld om zondags mee te nemen voor jarige.
Voor deze grotere bos had ik rechtstreeks bij een bloemist meer en meer ongeschonden gehad; tijdstip afleveren wirdt niet bekend gemaakt, bos kwam pas na z17:00 uur in een totaal door en door natte, slappe verpakking, was verfomfaaid en echt niet zo vers als ik vroeger via een andere bloemist wel prima had gekregen. Eigenlijk word je gegijzeld en kun je de hele dag niet weg.
Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor je beoordeling.
Vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over onze dienstverlening. Onze excuses daarvoor.

MC
Flevoland

Gepubliceerd op: 13/07/2020

Pluspunten
Topbloemen.nl is op zich prima
Het bedrijf dat de bloemen moet bezorgen in Dronten laat te wensen over. Voor de 2 x niet oké. Eerste keer s avonds heel laat na 8 uur bezorgd. Dat bij een 86 jarige, vind ik niet oké. De 2 x deed ze deur niet open, nou haar gehoor is nog goed en ze was hele dag thuis. Gebeld en de volgende dag geleverd. Maar ja niet op de dag die voor haar zo belangrijk is.
Beste klant,

Vervelend om te vernemen dat de bloemen zo laat bezorgd werden. Dit is niet de bedoeling. Ik heb via de e-mail contact met je opgenomen.

Anneke Förch
Elsloo

Gepubliceerd op: 13/07/2020

Pluspunten
Eerste keer dat we een bestelling plaatsten waarbij de bos bloemen erg karig en niet zoals gevraagd geleverd werd. Na contact met de bloemist werd er een iets betere bos afgegeven; echter niet zoals we gewend waren. De bos bloemen was bestemd voor iemand die met pensioen ging,. We maken zeer regelmatig gebruik van Topbloemen. Hopelijk was dit een eenmalige misser.
Check regelmatig of de bloemisten bij jullie aangesloten ook daadwerkelijk leveren wat er besteld is.
M. Koster/Akzo Nobel
Sassenheim

Gepubliceerd op: 13/07/2020

Pluspunten
Boeket geheel naar wens.
Bezorging liet te wensen over: betrokkene werd bericht dat het boeket zou worden bezorgd, maar het werd neergezet bij buren die niet thuis waren. Betrokkene is, toen er niets bij haar werd bezorgd, zelf in het flatgebouw op zoek moeten gaan. Heeft het uiteindelijk wel gevonden, maar dit is niet zoals het behoort te gaan.

L.A.W. DE JONG

Gepubliceerd op: 13/07/2020

Pluspunten
Snel geregeld, Snelle service
Soms boeket niet mooi voor die prijs..Veel verschil tussen bloemenzaken!?!

Gepubliceerd op: 13/07/2020

Pluspunten
Bezorging volgens afspraak
Prijs-kwaliteit vind ik mager. Kwaliteit van de bloemen kan ik op dit moment nog niets zeggen, maar ik vond het maar een mager bosje voor die prijs. En een vaas bij de bestelling is blijkbaar een kartonnen verpakking met een laagje water. Dat vond ik niet duidelijk in het bestelproces.
PSK

Gepubliceerd op: 13/07/2020

Pluspunten
Dag te laat geleverd en ook nog laat op de dag.
Duidelijker zijn over aflever moment
Rosman
Langerak

Gepubliceerd op: 12/07/2020

Pluspunten
web site
zorg dat de bloemen vers zijn....de roos besteld was niet vers meer
Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor je beoordeling. Omdat je hebt aangegeven niet (geheel) tevreden te zijn met het geleverde boeket, nemen wij contact met je op per e-mail.

Topbloemen.nl
CRM Spetter
Altendorf

Mary Hurkmans
Velserbroek

Gepubliceerd op: 12/07/2020

Pluspunten
Geen idee
Als er een vraag gesteld wordt.....beter lezen, want kreeg geen antwoordt op mijn vraag.
Zeker weten dat jullie bij het juiste adres geweest zijn? De eerste keer konden jullie het boeket niet aanbieden, omdat er niet open gedaan werd. Er zou een kaartje in de bus zijn gedaan. Echter er zat geen kaartje in de bus EN bij het checken van camerabeelden bleek er ook niemand aan de deur te hebben gestaan. Gelukkig is het boeket de volgende dag alsnog EN op het juiste adres bezorgt.
Fam.Hofland
Ede