Bedrijfsgegevens

Website: https://topbloemen.nl
Adres: Noorderdreef 60 2153LL
Plaats: NIEUW-VENNEP
Telefoon: 088 - 110 8000

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Topbloemen.nl
totaal score
9.1
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
47822 beoordelingen (12 maanden)
158109 beoordelingen (totaal)
283369 keer bekeken
96% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
76% (36380)
19% (9209)
3% (1232)
1% (535)
1% (500)

Klantbeoordelingen

3
Pluspunten
verzend opdracht is goed verlopen.
Verbeterpunten
matige bos voor € 25,- veel blad weinig bloemen
ik zal hiervan geen gebruik meer maken.
Antwoord Topbloemen.nl
Beste klant,

Bedankt voor je beoordeling. Omdat je hebt aangegeven niet (geheel) tevreden te zijn met het geleverde boeket, nemen wij contact met je op per e-mail.

Met vriendelijke groet,

Topbloemen.nl
jan boon
Wormer

Gepubliceerd op: 31/05/2020
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
Bezorging volgens afspraak, prettige communicatie.
Verbeterpunten
Prijs-kwaliteit niet in verhouding. Van het grote boeket hangen een aantal bloemen al na 2 dagen en geen bijzondere bos. Voor 28,- euro verwacht ik een betere kwaliteit.
Antwoord Topbloemen.nl
Beste,

Bedankt voor jouw beoordeling. Ik betreur het enorm dat je niet tevreden bent over het geleverde boeket. Ik wil dit natuurlijk graag samen met je oplossen.
Daarom heb ik je een e-mail gestuurd om samen naar een oplossing te zoeken.
Excuses voor het ontstane ongemak.

Met vriendelijke groet,
Team Topbloemen.nl
Klant
Amsterdam

Gepubliceerd op: 30/05/2020
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
Website en communicatie zijn goed.
Verbeterpunten
Geleverd boeket is onder de maat. Telt aanzienlijk minder bloeiende bloemen dan op de foto van het bestelde boeket. Het geleverde boeket telt er twaalf, op de foto staan er ten minste 20. Twee bloemen hebben hun beste tijd al gehad, een valt zelfs al uit.
Antwoord Topbloemen.nl
Beste,

Bedankt voor jouw beoordeling. Ik betreur het enorm dat je niet tevreden bent over het geleverde boeket. Ik wil dit natuurlijk graag samen met je oplossen.
Daarom heb ik je een e-mail gestuurd om samen naar een oplossing te zoeken.
Excuses voor het ontstane ongemak.

Met vriendelijke groet,
Team Topbloemen.nl
J.J. Habets
Amsterdam

Gepubliceerd op: 30/05/2020
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
Mooi boeket
Verbeterpunten
Veels te laat geleverd. Pas tegen 5en.
Antwoord Topbloemen.nl
Beste,

Bedankt voor jouw beoordeling. Ik vind het vervelend om te vernemen dat je niet geheel tevreden bent over de levering van het door jou bestelde boeket, waarvoor mijn welgemeende excuses.
Ik wil dit graag samen met je oplossen, daarom heb ik je een e-mail verstuurd.

Met vriendelijke groet,
Team Topbloemen.nl
Aernout de Bruijne
Houten

Gepubliceerd op: 30/05/2020
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Het zou fijn zijn als in als het boeket een beetje lijkt op wat je besteld bloemen niks mis mee
Tromp

Gepubliceerd op: 25/05/2020
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Er is niet het bestelde boeket geleverd daarnaast bleef het boeket van ca. 45 Euro sterk achter bij de verwachting.
Klant

Gepubliceerd op: 22/05/2020
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
 
Verbeterpunten
De bloemen hangen na vijf dagen al ,
Sommigen na de dag van levering .
Boeket van mijn zus twee dagen eerder geleverd is nog mooi,
Ben dit niet gewend van topbloemen.
Antwoord Topbloemen.nl
Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor je beoordeling. Omdat je hebt aangegeven niet (geheel) tevreden te zijn met het geleverde boeket, nemen wij contact met je op per e-mail.

Met vriendelijke groet,

Topbloemen.nl
O evers
Oosterstreek

Gepubliceerd op: 21/05/2020
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
service desk nam contact op bij klachten en heeft gepoogd eea verder op te volgen
Verbeterpunten
waar bevestigd werd dat de bloemen tijdig bezorgd waren bleek twee dagen later (!) dat dit niet het geval was. de betreffende bloemist heeft daarna alsnog een boeket bezorgd.

de bloemen leken totaal niet op het bestelde boeket. vond het een beetje een allegaartje en geen mooi boeket
Antwoord Topbloemen.nl
Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor je bericht, wij hebben deze in goede orde ontvangen. Wij betreuren het enorm dat je niet tevreden bent over het geleverde boeket. Wij willen dit natuurlijk graag samen met je oplossen.

Omdat je geen ordernummer hebt vermeld wil ik je vragen om contact op te nemen met ons zodat we kunnen kijken voor een oplossing.

Onze excuses voor het ontstane ongemak.

Met vriendelijke groet,
Team Topbloemen.nl
karin
antwerpen

Gepubliceerd op: 21/05/2020
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
Geen
Verbeterpunten
Er is een schamel boeket geleverd!
Antwoord Topbloemen.nl
Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor je beoordeling. Omdat je hebt aangegeven niet (geheel) tevreden te zijn met het geleverde boeket, nemen wij contact met je op per e-mail.

Met vriendelijke groet,

Topbloemen.nl
Monique Tissink
Venlo

Gepubliceerd op: 20/05/2020
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Hoewel ik tijdig en juist mijn bestelling had geannuleerd omdat u achteraf liet weten niet tijdig te kunnen bezorgen, liet u mij de volgende dag toch weten wel te zullen bezorgen. Ik moest daarom verplicht telefonisch contact met u opnemen en lang in de wachtrij staan om mijn schriftelijke annulering onder uw aandacht te brengen. Uw handelwijze acht ik daarom niet zorgvuldig.
Antwoord Topbloemen.nl
Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor je beoordeling.
Vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over onze dienstverlening. Onze excuses daarvoor.

Vanwege de grote drukt zijn onze verwerkingstijden van e-mails langer dan gebruikelijk.

Ik zie dat er inmiddels contact is geweest en dat het is opgelost.

Met vriendelijke groet,
Team Topbloemen.nl
R. Zondervan
Lelystad

Gepubliceerd op: 19/05/2020
Aanbeveling: nee


Laden...
Meer beoordelingen...