Website: https://topbloemen.nl
Adres: Noorderdreef 60 2153LL
Plaats: NIEUW-VENNEP
Telefoon: 088 - 110 8000

Topbloemen.nl

Pluspunten
verzend opdracht is goed verlopen.
matige bos voor € 25,- veel blad weinig bloemen
ik zal hiervan geen gebruik meer maken.
Beste klant,

Bedankt voor je beoordeling. Omdat je hebt aangegeven niet (geheel) tevreden te zijn met het geleverde boeket, nemen wij contact met je op per e-mail.

jan boon
Wormer

Gepubliceerd op: 31/05/2020

Pluspunten
Bezorging volgens afspraak, prettige communicatie.
Prijs-kwaliteit niet in verhouding. Van het grote boeket hangen een aantal bloemen al na 2 dagen en geen bijzondere bos. Voor 28,- euro verwacht ik een betere kwaliteit.
Beste,

Bedankt voor jouw beoordeling. Ik betreur het enorm dat je niet tevreden bent over het geleverde boeket. Ik wil dit natuurlijk graag samen met je oplossen.
Daarom heb ik je een e-mail gestuurd om samen naar een oplossing te zoeken.
Excuses voor het ontstane ongemak.

Gepubliceerd op: 30/05/2020

Pluspunten
Website en communicatie zijn goed.
Geleverd boeket is onder de maat. Telt aanzienlijk minder bloeiende bloemen dan op de foto van het bestelde boeket. Het geleverde boeket telt er twaalf, op de foto staan er ten minste 20. Twee bloemen hebben hun beste tijd al gehad, een valt zelfs al uit.
Beste,

Daarom heb ik je een e-mail gestuurd om samen naar een oplossing te zoeken.
Excuses voor het ontstane ongemak.

J.J. Habets

Gepubliceerd op: 30/05/2020

Pluspunten
Mooi boeket
Veels te laat geleverd. Pas tegen 5en.
Beste,

Bedankt voor jouw beoordeling. Ik vind het vervelend om te vernemen dat je niet geheel tevreden bent over de levering van het door jou bestelde boeket, waarvoor mijn welgemeende excuses.
Ik wil dit graag samen met je oplossen, daarom heb ik je een e-mail verstuurd.

Aernout de Bruijne
Houten

Pluspunten

Het zou fijn zijn als in als het boeket een beetje lijkt op wat je besteld bloemen niks mis mee
Tromp

Gepubliceerd op: 25/05/2020

Pluspunten

Er is niet het bestelde boeket geleverd daarnaast bleef het boeket van ca. 45 Euro sterk achter bij de verwachting.

Gepubliceerd op: 22/05/2020

Pluspunten

De bloemen hangen na vijf dagen al ,
Sommigen na de dag van levering .
Boeket van mijn zus twee dagen eerder geleverd is nog mooi,
Ben dit niet gewend van topbloemen.

O evers
Oosterstreek

Gepubliceerd op: 21/05/2020

Pluspunten
service desk nam contact op bij klachten en heeft gepoogd eea verder op te volgen
waar bevestigd werd dat de bloemen tijdig bezorgd waren bleek twee dagen later (!) dat dit niet het geval was. de betreffende bloemist heeft daarna alsnog een boeket bezorgd.

de bloemen leken totaal niet op het bestelde boeket. vond het een beetje een allegaartje en geen mooi boeket
Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor je bericht, wij hebben deze in goede orde ontvangen. Wij betreuren het enorm dat je niet tevreden bent over het geleverde boeket. Wij willen dit natuurlijk graag samen met je oplossen.

Omdat je geen ordernummer hebt vermeld wil ik je vragen om contact op te nemen met ons zodat we kunnen kijken voor een oplossing.

Onze excuses voor het ontstane ongemak.

karin
antwerpen

Gepubliceerd op: 21/05/2020

Pluspunten
Er is een schamel boeket geleverd!

Monique Tissink
Venlo

Gepubliceerd op: 20/05/2020

Pluspunten

Hoewel ik tijdig en juist mijn bestelling had geannuleerd omdat u achteraf liet weten niet tijdig te kunnen bezorgen, liet u mij de volgende dag toch weten wel te zullen bezorgen. Ik moest daarom verplicht telefonisch contact met u opnemen en lang in de wachtrij staan om mijn schriftelijke annulering onder uw aandacht te brengen. Uw handelwijze acht ik daarom niet zorgvuldig.
Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor je beoordeling.
Vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over onze dienstverlening. Onze excuses daarvoor.

Vanwege de grote drukt zijn onze verwerkingstijden van e-mails langer dan gebruikelijk.

Ik zie dat er inmiddels contact is geweest en dat het is opgelost.

R. Zondervan
Lelystad