Website: https://topbloemen.nl
Adres: Noorderdreef 60 2153LL
Plaats: NIEUW-VENNEP
Telefoon: 088 - 110 8000

Pluspunten

Boeket niet geleverd bij de buren. Moet er zelf achteraan om nog bezorgd te krijgen bij ontvanger. Wel prima bereikbaar via mail.
Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor je feedback, wij zullen via email contact met je opnemen,

Schapendonk
Vleuten

Gepubliceerd op: 13/07/2020

Pluspunten
Voor deze keer een slechte ervaring...normaal gesproken goed!
Bestellingen niet zonder toestemming annuleren. Heb nu 2x moeten bestellen en wacht nog op geld terug van de door jullie geannuleerde bestelling. Plus mijn waardebon kwijt van€5,00
Beste heer/mevrouw,
Vervelend dat dat wij je niet naar tevredenheid hebben kunnen helpen.
Onze excuses voor het ongemak.
Helaas krijg ik je telefonisch niet te pakken, door de aard van de klacht spreek ik graag telefonisch met je door wat de beste oplossing is.
Om de oplossing door te nemen wil ik je vragen om telefonisch contact met ons op te nemen via: 088-1108000.
Miriam de Winter

Gepubliceerd op: 13/07/2020

Pluspunten
mooie bloemen
houden aan afspraak bezorgen
Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor je beoordeling.
Vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over onze dienstverlening. Onze excuses daarvoor.

Zojuist zijn wij samen telefonisch tot een oplossing gekomen.

luuk torremans

Gepubliceerd op: 13/07/2020

Pluspunten
Levert op tijd
Geleverde boeket was teleurstellend ten opzichte van het plaatje van het boeket bij het plaatsen van de bestelling
Marieke Hekker
Hoogwoud

Gepubliceerd op: 12/07/2020

Pluspunten
Een bos bloemen met een betaald kaart opgestuurd. Maar de helft van de tekst ontbrak.
Een groter kaart erbij voegen. Of zorg iedergeval dat het inclusief met een papieren kaartje/briefje is. Want je betaald extra voor een klein papiertje waar je een persoonlijke boodschap op kwijt kan.
Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor je beoordeling.

We nemen contact met je op per e-mail.

H Shahab
Capelle aan den IJssel

Pluspunten

Kwaliteit bloemen al voor de 2de maal ondermaats zelfs geknikte zonnebloemen in het boeket. Levensduur van de boeketten ongeveer 3 a 4 dagen dus ook geen aanrader. Kortom prijs kwaliteit is niet in verhouding.
H. de Jonge
Emmen

Gepubliceerd op: 12/07/2020

Pluspunten
Alle keren dat ik zelf bloemen heb ontvangen of heb gegeven is iedereen en ik zelf zeer tevreden. De bossen halen met gemak 14 dagen op de vaas.
Behalve deze keer. Mijn man deed mij een bos witte bloemen cadeau voor onze trouwdag. De bos kwam al niet fris aan en is nu na 9 dagen al helemaal verlept...
Nog nooit eerder meegemaakt. De bloemen kwamen van een bloemist in De Bilt. Ik weet de naam niet meer. Nog nooit zo'n slechte bos gekregen. Dat doet jullie naam geen goed!
Beste klant,

Bedankt voor je beoordeling. Omdat je hebt aangegeven niet (geheel) tevreden te zijn met het geleverde boeket, nemen wij contact met je op per e-mail.

O. Elstrodt
Hollandsche Rading

Gepubliceerd op: 12/07/2020

Pluspunten
Normaal gesproken positief. De huidige ervaring is negatief. Maar wordt wel netjes opgelost.
De bloemist uit Achterberg heeft geen goede service geleverd. De kwaliteit van de bloemen was zeer matig.
Er waren stukken uit bladeren en het boeket zag er niet mooi geschikt uit.
Topbloemen levert maandag een nieuw boeket. We hopen dat het goed is.
Beste heer/mevrouw,

Ik zie inderdaad dat er al contact is geweest en dat er een oplossing is geboden.

Marieke Bouwmeester
Geldermalsen

Gepubliceerd op: 11/07/2020

Pluspunten
Op de dag zelf zoals beloofd
Bloemen kwamen half dood aan bij de begunstigde. Doos was doorweekt ook. Is ondanks dat begunstigde gewoon thuis was bij de buren afgeleverd? Voor €30 kan de service beter wat mij betreft, jammer
Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor je bericht, wij hebben deze in goede orde ontvangen. Wij betreuren het enorm dat je niet tevreden bent over het geleverde boeket. Wij willen dit natuurlijk graag samen met je oplossen.

Wij nemen contact met je op om samen naar een oplossing te zoeken
Onze excuses voor het ontstane ongemak.

Özgül Güven-Degirmenci
Deventer

Gepubliceerd op: 11/07/2020

Pluspunten
Boeket leek in totaal niet op wat we besteld hebben,
Zaten gele bloemen in die niet in boeket thuis horen. past ook niet in het geheel.
Beste klant,

Bedankt voor je beoordeling! Er wordt z.s.m. contact met je opgenomen.

Hans Buhrs
Terwolde