Bedrijfsgegevens

Website: https://topbloemen.nl
Adres: Noorderdreef 60 2153LL
Plaats: NIEUW-VENNEP
Telefoon: 088 - 110 8000

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Topbloemen.nl
totaal score
9.1
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
47822 beoordelingen (12 maanden)
158109 beoordelingen (totaal)
283370 keer bekeken
96% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
76% (36382)
19% (9209)
3% (1232)
1% (535)
1% (500)

Klantbeoordelingen

1
Pluspunten
Niet, neeecht niet. Het boeket wat je besteld ziet er 10 x anders uit. Rode rozen zijn plotseling roze. Er zitten niet de paarse bloemen in die je besteld. Oké het kan zijn dat het niet een bepaald seizoen s voor bloemen, maar het gaat om de kleuren van het boeket. En die kloppen niet. En als je hem extra groot laat maken, wordt er gewoon een paar extra groene takken in gedaan! Sorry hoor, maar ik kan niets positiefs zeggen. Eén keer een rouwboeket besteld, die was perfect!(bloemist uit Amsterdam gemaakt denk ik)En ik dacht nog wauw, wat een top site. Daarna nog twee keer besteld en het was echt ruk!
Verbeterpunten
Zorgen dat bloemisten de boeketten maken waar van je denkt goh die zou ik zelf willen krijgen. Maar er gewoon veel extra groene takken in pleuren als je xtra groot bestel? Nee daar betaal je toch niet voor. Ook leek het boeket totaal NIET op wat ik besteld had!
Antwoord Topbloemen.nl
Beste,

Bedankt voor jouw beoordeling. Ik betreur het enorm dat je niet tevreden bent over het geleverde boeket. Ik wil dit natuurlijk graag samen met je oplossen.
Daarom heb ik je een e-mail gestuurd om samen naar een oplossing te zoeken.
Excuses voor het ontstane ongemak.

Met vriendelijke groet,
Team Topbloemen.nl
Markus
Almere

Gepubliceerd op: 30/05/2020
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
Bloemen op zich waren mooi.
Verbeterpunten
Ik had een boeket Leona XL besteld, kost 48 euro (zonder bezorgen, kaartje etc.) en dan wordt er een bosje dat half zo groot is als op het plaatje en echt niet meer waard is dan 25 euro bezorgd.

Dan heb ik het nog niet over de 'ballon' die ik erbij besteld had, dat blijkt een dingetje te zijn van nog geen 10 cm.

Waardeloos dit.
Antwoord Topbloemen.nl
Beste heer/mevrouw,

Vervelend dat dat wij je niet naar tevredenheid hebben kunnen helpen.
Onze excuses voor het ongemak.
Wij hebben in overleg reeds een oplossing gevonden. Vandaag wordt er een nieuw boeket geleverd.



Met vriendelijke groet,
Team Topbloemen.nl
Marc
Hoofddorp

Gepubliceerd op: 29/05/2020
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Bloemen die ik besteld had voor een 2 jarig jubileum waren bij de bezorger in zijn auto omgevallen.
Het boeket zag er daardoor veel slechter uit dan dat ik van Topbloemen.nl gewend ben. Ook de kwaliteit van de bloemen zelf was niet optimaal, dit was bij vorige bestellingen vele malen beter.
Het kaartje dat erbij zat was in het water van de bloemen gevallen.
Dit alles heeft de verassing erg verpest.
Ik heb in het verleden vaker dit exact dezelfde boeket besteld bij Topbloemen.nl en was keer op keer zeer tevreden.
Erg jammer dat het nu bij deze extra speciale gelegenheid zo fout gegaan is. Het betaalde bedrag staat niet in verhouding met de geleverde kwaliteit deze keer.
Antwoord Topbloemen.nl
Beste Marc, Bedankt voor je beoordeling. Zou jij ons willen mailen o.v.v. je ordernummer naar klantenservice@topbloemen.nl? Dan kunnen wij kijken voor een passende oplossing. Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl
Marc

Gepubliceerd op: 29/05/2020
Aanbeveling: ja


1
Pluspunten
Bestelgemak
Verbeterpunten
Wacht al 4 dagen op bloemen en krijg elke keer loze beloftes dat ze de volgende dag komen. Er wordt zelfs beweerd dat de bloemist is langs geweest en een briefje heeft achtergelaten wat allebei niet waar is. Ronduit slecht!
Yvette Molendijk
Zwijndrecht

Gepubliceerd op: 27/05/2020
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
Geen, er is wel betaald maar niet geleverd.
Verbeterpunten
De bestelde bloemen zijn niet bezorgd, maar de omdat de bezorgende bloemist zijn fout niet toegeeft. heeft mijn moeder nog steeds haar Moederdag boeket niet.
Iris
Veendam

Gepubliceerd op: 26/05/2020
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
klacht werd zeer snel opgepakt.
Verbeterpunten
blinde bloemist in Arnhem (Marco's bloemen), roze bloemen besteld, na 7 uur ontving mijn vrouw een boeket gele bloemen. En mijn vrouw vind geel een verschrikkelijke kleur. Door de klantenservice een nieuwe beloofd. En deze kwamen ze vandaag brengen, een boeket (30 euro betaald), paarse bloemen met veel groen, die bij de pomp voor 7,50 euro kan kopen, wederom gebeld naar de bloemist die dit geleverd heeft, morgen nieuwe kans..... maar heb er weinig vertrouwen in. Ook niet geleverd in zo'n mooie verpakking waar men over praat bij topbloemen.nl. Maar zo'n goedkoper verpakking die je op de markt krijgt. Een verbeterpunt is om de plaatjes te verwijderen van de site, de bloemist kijkt er toch niet naar, hij doet precies wat hem uitkomt, en verschillende prijsklasse is ook overbodig, ook hier kijkt hij niet naar. Dit was eenmalig.
Perry
Arnhem

Gepubliceerd op: 25/05/2020
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
niet
Verbeterpunten
Wat een slechte service. Bloemen bij de voordeur in de hoek gekwakt en geen briefje achtergelaten in de brievenbus waardoor bloemen veel te laat zijn opgemerkt. Eerste ervaring met Topbloemen, gelijk de laatste. Wat een prutsers!
Frans

Gepubliceerd op: 25/05/2020
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Ik ben zeer ontevreden.
Het was de verjaardag van mijn dochter en de bloemen werden pas s’avonds om 20.00 uur bezorgd.
De dag was al voorbij.

En daar betaal je dan zoveel geld voor.
En dat heeft niks te maken met Corona.
Als je de bestelling op een normaal tijdstip niet kunt garanderen, moet je de mensen de service gewoon niet aanbieden.
Gerry de Vries
Oosterhesselen

Gepubliceerd op: 25/05/2020
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
Slecht !!! Komen afspraken niet na, en hun oplossingen waar ze mee komen slaan totaal de plank mis
Verbeterpunten
Nooit meer iets verkopen aan mensen
Klant
Barendrecht

Gepubliceerd op: 25/05/2020
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Geen
Verbeterpunten
Als mensen een dienst en een product kopen dit daadwerkelijk ook waarmaken! Bij mijn moeder voor moederdag is helemaal niets bezorgd!!!!! SCHANDALIG!
Betul
almelo

Gepubliceerd op: 25/05/2020
Aanbeveling: nee


Laden...
Meer beoordelingen...