Bedrijfsgegevens

Website: https://topbloemen.nl
Adres: Noorderdreef 60 2153LL
Plaats: NIEUW-VENNEP
Telefoon: 088 - 110 8000

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Topbloemen.nl
totaal score
9.1
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
53022 beoordelingen (12 maanden)
168198 beoordelingen (totaal)
287798 keer bekeken
96% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
76% (40230)
19% (10216)
3% (1396)
1% (634)
1% (575)

Klantbeoordelingen

1
Pluspunten
GEEN.
Verbeterpunten
na een klacht ingediend te hebben over de bezorging van afgel.vrijdag,is er zaterdag een nieuw boeket bezorgd.
Maar tot mijn ontsteltenis is er precies hetzelfde boeket bezorgd als vrijdag wat juist het probleem was.
Er was een verkeerd boeket bezorgd. jullie begrijpen zeker wel dat ik erg ontevreden ben over jullie service. Voor mi j GEEN TOPBLOEMEN MEER!! Wat een blunder zeg.
Antwoord Topbloemen.nl
Beste klant,

Vervelend dat dat wij je niet naar tevredenheid hebben kunnen helpen.
Onze excuses voor het ongemak.
Wij nemen contact met je op om een oplossing te zoeken.

Met vriendelijke groet,
Team Topbloemen.nl
Elbert van den Beemt
Papendrecht

Gepubliceerd op: 13/07/2020
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
 
Verbeterpunten
De bos bloemen leek niet eens op wat ik eigenlijk had besteld.
Antwoord Topbloemen.nl
Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor je bericht, wij hebben deze in goede orde ontvangen. Wij betreuren het enorm dat je niet tevreden bent over het geleverde boeket. Wij willen dit natuurlijk graag samen met je oplossen.

Wij nemen contact met je op om samen naar een oplossing te zoeken
Onze excuses voor het ontstane ongemak.

Met vriendelijke groet,
Team Topbloemen.nl
Annemiek Rijkes
Alphen aan den Rijn

Gepubliceerd op: 13/07/2020
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Geen
Verbeterpunten
Eerlijk zijn en beter leveren. Niet in 2 keer. Raar om dan te vertellen dat dat beter op de route ligt. Heel slecht. Nooit meer via jullie.
Antwoord Topbloemen.nl
Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor je bericht.
Zojuist hebben wij elkaar telefonisch gesproken en is het ook opgelost.

Nogmaals onze excuses voor het ontstane ongemak.

Met vriendelijke groet,
Team Topbloemen.nl
Pepijn de Vries
Zwolle

Gepubliceerd op: 12/07/2020
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Op tijd leveren!
Antwoord Topbloemen.nl
Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor je bericht, wij hebben deze in goede orde ontvangen. Wij betreuren het enorm dat je niet tevreden bent over het geleverde boeket. Wij willen dit natuurlijk graag samen met je oplossen.

Wij nemen contact met je op om samen naar een oplossing te zoeken
Onze excuses voor het ontstane ongemak.

Met vriendelijke groet,
Team Topbloemen.nl
Klant

Gepubliceerd op: 12/07/2020
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
Op tijd
Verbeterpunten
Extra kaartje met tekst wel betaald.
Zat er niet bij. 1,50 euro.
Vervelende situatie.
Antwoord Topbloemen.nl
Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor je beoordeling.
Vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over onze dienstverlening. Onze excuses daarvoor.

We nemen contact met je op om samen naar een oplossing te zoeken.

Met vriendelijke groet,
Team Topbloemen.nl
Inge
Bilthoven

Gepubliceerd op: 12/07/2020
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Leliesverkopen zonder er bij te vermelden dat deze zeer giftig zijn voor katten. Mijn katten zijn ziek en gaan waarschijnlijk dood door jullie klootzakken. Bedankt voor jullie ((TOP BLOEMEN!)).
Antwoord Topbloemen.nl
Geachte heer/mevrouw,

Wij zullen via de email hier bij je op terugkomen.

Met vriendelijke groeten,

Team Topbloemen.nl
Elco van Oorschot
Hellevoetsluis

Gepubliceerd op: 08/07/2020
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Ik heb door jullie meerdere malen al bloemen laten bezorgen, maar de laatste keer is wel een erg karig boeket bezorgd in vergelijking met wat ik er voor moest betalen.
Antwoord Topbloemen.nl
Beste,

Bedankt voor jouw beoordeling. Ik betreur het enorm dat je niet tevreden bent over het geleverde boeket. Ik wil dit natuurlijk graag samen met je oplossen.
Daarom heb ik je een e-mail gestuurd om samen naar een oplossing te zoeken.
Excuses voor het ontstane ongemak.

Met vriendelijke groet,
Team Topbloemen.nl
Klant

Gepubliceerd op: 06/07/2020
Aanbeveling: ja


2
Pluspunten
Ja hoor prima.er morgen allen wel iets goedkopere bossen komen dan bestel ik wel vaker van tien euro bv want er komt ook nog bezorgen bij
Dan is het soms best duur
Verbeterpunten
 
Antwoord Topbloemen.nl
Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor je beoordeling.

We nemen contact met je op per e-mail.

Met vriendelijke groet,
Team Topbloemen.nl
Esmee van beek
Nijkerk

Gepubliceerd op: 06/07/2020
Aanbeveling: ja


2
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Bloemen ter ere van 50-jarig huwelijk niet bezorgd op de bewuste dag. Als gebaar kreeg ik een kadobon t.w.v €10 en dat vind ik te weinig. Wees dan sportief en geef een kadobon waarvoor je een boeket kunt bestellen, dat lukt niet met slechts €10
Antwoord Topbloemen.nl
Beste,

Bedankt voor uw beoordeling. Ik vind het vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over onze dienstverlening. Mijn excuses daarvoor.
Ik neem contact met je op om samen naar een oplossing te zoeken.

Met vriendelijke groet,
Team Topbloemen.nl
Astrid
Harlingen

Gepubliceerd op: 05/07/2020
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Weinig positiefs ☹️ een boeket van € 28. Ziet eruit als een bosje van € 7,50. 3 roosjes met 3 gerbera's en 2 anjers, 3 besjes als middel groot boeket. Ik zou eigenlijk het gewone boeket wel willen zien. Kleiner kan toch niet? Voor mij was het vandaag flop bloemen.nl☹️
Verbeterpunten
Begin bij een gewone goede bloemist, die voor een normale prijs een boeket levert. Beslist geen reclame
H. Janssen
Poortugaal

Gepubliceerd op: 05/07/2020
Aanbeveling: nee


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer