Website: http://www.topbikes.nl
Adres: Elandstraat 89 2513GM
Plaats: Den Haag

Top Bikes
5.9

Pluspunten
Super slecht. Afzetters eerste klas. Ik vraag om een band tussen de €25/30. In eerste instantie probeert hij er 1 te verkopen voor +€60,- daar ging ik uiteraard niet mee akkoord. Tevens probeert hij, zonder te kijken naar de band, mij wijs te maken dat de binnenband ook vervangen moest worden wat zeer zeker niet het geval is.

De vorige keer was de buitenband wisselen in 5 min klaar en werd deze er voor niks opgelegd.
Nu kon ik een uurtje later terug komen wat geen enkel probleem is. Maar zijn de kosten voor het verwisselen van de buitenband €25,-, waar komt dit bedrag vandaan?! Als het inderdaad dik 20 min werk is om een band te verwisselen vraag ik mij af hoe goed je bent in je vak.

Handig om een fietsenmaker om de hoek te hebben maar in het vervolg ga ik toch liever een stukje verderop naar een behulpzame en (klant)vriendelijke fietsenmaker.
Breng de klant van te voren op de hoogte van de kosten.

Als je geen plezier meer hebt in je werk, zoek iets anders leuks. Er is zoveel te doen en te zien en werk zat te vinden!

Gepubliceerd op: 19/04/2019

Pluspunten
Geen mogen ervaren
Correct weergeven van 'in voorraad' is en conform leveren.
Bij melding dat 'artikel op dit moment niet in voorraad is' geen volstrekt onvergelijkbaar alternatief aanbieden.
De vraag 'wanneer dan wel kan worden geleverd' beantwoorden en nimmer de conclusie trekken dat an wordt geannuleerd en de klant vragen om IBAN want 'Alleen dan is overboeking mogelijk' van de eerdere credit-card betaling.
Hoe de eerdere Thuiswinkel-award te verstaan??
JK
Goes

Gepubliceerd op: 23/03/2019

Pluspunten

Brengen onderdelen in rekening die niet uitgevoerd zijn en niet besproken zijn. Slechte en onbeleefde communicatie. Ver vandaan blijven!
Guido

Gepubliceerd op: 03/11/2018

Pluspunten
Hele fijne winkel. Vriendelijk personeel en goede service. Absolute aanrader.

ewa
Noordwijkerhout

Gepubliceerd op: 15/09/2018

Pluspunten
Vooralsnog geen een positieve eravringen

Producten online besteld en afgerekend en vervolgens, ondanks meerdere vragen per mail, blijft het stil en heb ik nog steeds geen producten mogen ontvangen

Jeroen
Den Helder

Gepubliceerd op: 04/09/2018

Pluspunten
We kregen eerst de verkeerde fietsaccu's. Dus gebeld op donderdag eind van de middag. De fout werd snel hersteld. Zaterdagmorgen werden de juiste accu's per expresse bezorgd. De verkeerde accu's konden gratis worden teruggestuurd. Hulde voor deze snelle actie.

Gerard

Gepubliceerd op: 28/06/2018

Pluspunten
Fijne en vakkundige geholpen

Patrick Engelbert
Maassluis

Gepubliceerd op: 17/06/2018

Pluspunten
Ik kreeg een ander artikel geleverd dan ik had besteld. Bedoelde item bleek niet meer leverbaar. Voorstel nieuw artikel met advies, gratis retour en teveel betaalde bedrag binnen enkele dagen retour op rekening. Prima geregeld allemaal en werd tijdens het proces uitstekend op de hoogte gehouden.
Wat mij verbaast en ook een beetje irriteert is dat 4 weken later het "niet meer leverbare" artikel nog steeds op de website staat met een voorraadstatus 3 groene bollen.
JanM
Leeuwarden

Gepubliceerd op: 16/06/2018

Pluspunten
Goed ruim assortiment. Wat wel in de webshop voorraad staat maar niet in de winkelvoorraad is snel in de winkel. Medewerkers weten waar ze het over hebben en hebben zelf eens een kleine reparatie gratis uitgevoerd.
Niet veel. Het is soms wat druk in de winkel waardoor je even moet wachten.
King

Gepubliceerd op: 15/06/2018

Pluspunten
Was close by in the neighbourhood
Improve their communication over e-mail. Try to do what they say...
Arend

Gepubliceerd op: 28/10/2017