Website: www.tomsmeenk.nl
Adres: zandpoort 5 7411BL
Plaats: Deventer
Telefoon: 085-303 63 92

Tom Smeenk

Pluspunten
- Goede telefonische bereikbaarheid Utrecht winkel.
- Aardige en behulpzame meneer, die de zaken oplost.
- Aftekenbon bij aflevering en copy voor de klant, waar eventuele ontbrekende zaken op vermeld kunnen worden.
- Opvolging daarvan per e-mail, zodat de klant weet dat er aan gewerkt wordt en wanneer het ongeveer opgelost is.
Edam-Volendam

Gepubliceerd op: 01/03/2019

Pluspunten
Na een deskundig advies, hebben wij 2 nieuwe matrassen en een Auping Auronde bed aangeschaft bij Tom Smeenk. De bezorgers hebben het bed binnen een week na aankoop gebracht en gemonteerd. Achteraf hadden we dit jaren eerder moeten doen! Wat een fijn bed, we slapen elke nacht heerlijk!

Melanie

Gepubliceerd op: 26/12/2018

Pluspunten
Afgelopen week zijn de ontbrekende onderdelen bezorgd en gemonteerd. Dus opgelost.
Het was attent dat de bezorger ook een dekbedhoes afgaf voor de vertraagde levering.
Ontbrekende onderdelen bij de bezorging, het hoofdbord zat er niet bij en de lamp kon niet bevestigd worden. Dit zou snel worden opgelost. Elke week wordt er beloofd te komen en op de dag zelf weer afgebeld.
Helaas hebben we alles tegelijk afgerekend! Dit loopt nu al sinds 26 oktober jl.
Ook geen factuur ontvangen tot op heden.
P. Megens
Nuenen

Gepubliceerd op: 14/12/2018

Pluspunten

Ook geen factuur ontvangen tot op heden.

Nuenen
30/11/2018

Pluspunten
Wij zijn erg tevreden over ons nieuwe Auping bed die we bij Tom Smeenk hebben aangeschaft. Goed advies en snelle levering!
Geen!
Ellen
Apeldoorn

Gepubliceerd op: 30/11/2018

Pluspunten
Auping bed ligt prima. Ik heb er M-line matrassen op. Zalig. Ik heb wat problemen ervaren, maar dat is allemaal keurig opgelost.

D.
Zutphen

Gepubliceerd op: 20/10/2018

Pluspunten

Ik ontving een aupingbed waar niets aan gedaan was. Verkleurd en met dutten erin. Is omgeruild echter monteur kreeg achterkant nier lis en zei daar zie je toch niets van. Matrassen veel te hard. Moest ik langer proberen moeten ingelegen worden. Toen ik wilde omruilen werd er gezegd dat ik dan kuilvorming zou krijgen. Toen dus maar niet omgeruild. Slechte matrassen verkopen ze dan! Slaap nog steeds slecht na 1,5 jaar. Nu elders nieuwe matrassen besteld.

Zutphen
06/10/2018

Pluspunten
Duidelijk advies gekregen en tevreden over het eindresultaat
tot nu toe geen

Gepubliceerd op: 28/09/2018

Pluspunten
goede voorlichting
afspraken worden nagekomen
Voicemail Deventer is zeer slecht en onduidelijk.
Tip: Bel jezelf eens en huiver.....Niet professioneel.

Gepubliceerd op: 21/09/2018

Pluspunten
Bij geen andere beddenzaak is de levertijd zo kort. Onze boxspring is binnen 2 weken geleverd en gemonteerd. Goede service en zeer vriendelijke medewerkers! Wij zijn zeer tevreden over Tom Smeenk
Ga zo door!
Van der Linden

Gepubliceerd op: 19/09/2018

Pluspunten
prijs
montage bij aflevering
leverdatum 1 week later
j
cadier en keer

Gepubliceerd op: 12/09/2018

Pluspunten
Prima service! Afspraak is afspraak bij dit bedrijf.

Frans
Houten