Website: https://www.to-be-dressed.nl
Plaats: Zaltbommel

ToBeDressed.nl
2033 beoordelingen (totaal)
51900 keer bekeken

Pluspunten
Afhandeling uiteindelijk prima verlopen, eerst verkeerd kledingstuk ontvangen, terug gestuurd, opnieuw bestelling geplaatst en ontvangen, verzendkosten retour ontvangen en ook het geld van de 1e bestelling

Tonnie
wijchen

Gepubliceerd op: 17/08/2018

Prima kwaliteit.
Alleen mogelijkheid voor achteraf,vooraf betaling.
Antwoord ToBeDressed.nl
Hi Jacoba, bedankt voor je mooie beoordeling. We begrijpen je verbeterpunt alleen niet zo goed. We bieden de optie achteraf betaling namelijk al aan: Afterpay! Zien we je nog eens terug? Groetjes, Chanine
jacoba
nijmegen

Gepubliceerd op: 15/08/2018

Pluspunten
Prachtige schoenen, leuk afgeprijsd! De service was prima en tijdig bezorgd. Ik zal zeker in de toekomst deze site in de gaten houden!

Antwoord ToBeDressed.nl
Wat een complimenten en wat leuk dat je zo enthousiast bent, Janny! Dat horen wij graag. Tot de volgende keer? Groetjes, Amanda
Janny
Steenwijk

Gepubliceerd op: 13/08/2018

Pluspunten
Goede snelle servuce.
Aan de telefoon vriendelijke behulpzame medewerkster die mij heeft geholpen rechtstreeks op de computer hoe ik iets moest oplossen.
Bij klachten wordt het binnen 2 dagen opgelost.
IkElf ben netjes en goed geholpen.

Antwoord ToBeDressed.nl
Bedankt voor deze mooie beoordeling! We zijn blij dat je netjes te woord bent gestaan door onze klantenservice, dat horen we maar graag. Zien we je snel weer? Groetjes, Amanda
Kokkaje

Gepubliceerd op: 12/08/2018

Pluspunten
Snelle levering en duidelijke, goed toegankelijke website.
Antwoord ToBeDressed.nl
Alles helemaal duidelijk, dat is fijn! Bedankt voor deze mooie beoordeling en hopelijk tot snel! Groetjes Chanine
D.J.

Gepubliceerd op: 12/08/2018

Pluspunten
Goede prijs / qualiteit. En al een paar keer besteld en alles inderdaad een dag ook ster binnen

Antwoord ToBeDressed.nl
Wauw het hoogste cijfer, fantastisch! Bedankt hiervoor. We hebben elke dag nieuw aanbod dus hopelijk zien we je snel weer! Groetjes, Chanine
Kurt
Oosterhout

Gepubliceerd op: 12/08/2018

Pluspunten
Scherpe aanbiedingen van bekende en gerenommeerde merken, scheelt veel geld. Snelle levering. Een aanrader.
Kan niets verzinnen.
Antwoord ToBeDressed.nl
Helemaal tevreden, dat is goed om te horen! Bedankt voor je beoordeling Ton. Neem je snel nog eens een kijkje in onze shop? Groetjes Chanine
Ton Bok
Dordrecht

Pluspunten
Kleding slecht, service slecht enz.
Beste,

Wat vervelend om te horen dat je zo'n slechte ervaring hebt gehad. Dat is natuurlijk niet de bedoeling! We kunnen helaas geen klacht terugvinden op jouw naam, wellicht kan je deze nog aanmelden in je eigen account? De winkelier zal er dan zeker op terug komen. In ieder geval onze excuses voor het ontstane ongemak.

Groetjes, Chanine

Gepubliceerd op: 09/08/2018

Pluspunten
Snelle Levering.
kwaliteit goed.

Antwoord ToBeDressed.nl
Kijk! Een snelle levering, daar worden we allemaal blij van he?! Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze beoordeling achter te laten. Tot snel? Groetjes Chanine
H.Koopman
Almelo

Gepubliceerd op: 08/08/2018

Pluspunten
?
Ik heb drie keer iets besteld, en drie keer kreeg ik na een paar dagen het bericht dat het product niet leverbaar was.
Beste Dorine,

Bedankt voor je beoordeling. We begrijpen dat je teleurgesteld bent omdat het artikel niet geleverd kon worden! Dit is ook absoluut heel vervelend. Helaas is het bij ons niet 100% te voorkomen, omdat wij samenwerken met honderden winkeliers. We proberen alle voorraad zo goed mogelijk up to date te houden. Onze excuses voor het ontstane ongemak

Groetjes, Chanine
Dorine Dam