Website: https://www.to-be-dressed.nl
Adres: Hogeweg 131 5301 LL
Plaats: Zaltbommel

ToBeDressed.nl
2058 beoordelingen (totaal)

Pluspunten
Zulke aparte spullen vind ik nergens, ToBeDressed is nu mijn absolute no. 1..! voor alles.Bedankt ook voor de geweldig goede service.. Top.. !
Nu nog geen...
Hannie
Zuidoostbeemster

Gepubliceerd op: 22/10/2018

Pluspunten
Véél keuze in kortingsartikelen! Maar ook huidig collectie op orde. Verder snel en netjes afgehandeld.
Een klant kijkt misschien niet direct naar de achterliggende opbouw van deze webwinkel; meerdere winkels die uitloopartikelen aanbieden. Als je dat niet weet komt het misschien rauw op je dak dat je bij meerdere artikelen verzendkosten moet betalen. Als je veel dingen hebt uitgezocht; laat je ze dan liggen of koop je ze alsnog? Dan ga ik nog een stapje verder: bij de meeste webwinkels hoef je boven 20 euro geen verzendkosten te betalen. Ik snap wel dat de originele aanbieder een winkel is en geen webgigant, maar verzendkosten boven 50 èn 80 euro is misschien alsnog een aandachtspunt.
Isabel

Gepubliceerd op: 22/10/2018

Pluspunten
net 1 x iets besteld...niks mee !positief

Gepubliceerd op: 22/10/2018

Pluspunten
Gewoon goed snel en je wordt goed op de hoogte gehouden van je bestelling

Robert
Den haag

Gepubliceerd op: 21/10/2018

Pluspunten
Super site

Super! Bedankt voor je beoordeling Niki! Zien we je snel weer? Groetjes Amanda
Niki
PROVEN

Gepubliceerd op: 21/10/2018

Pluspunten
Zeer grote keuze met verrassende prijzen, betrouwbaar en snelle service, heel duidelijke tracking en levering. Een echte aanrader. Ik vond hier de sneakers die ik niet meer op de gangbare verkoopsites vond en aan een onklopbare prijs! Dus...ToBeDressed staat in mijn favorieten, veel succes gewenst.
Heb er geen!
Antwoord ToBeDressed.nl
Wat een prachtige beoordeling heb je ons gegeven Cilou! Top! Wij zijn heel erg blij. Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen. We hopen je snel terug te zien. Groetjes Chanine
Cilou
Oudenaarde-Belgie

Gepubliceerd op: 15/10/2018

Pluspunten
Snelle levering, groot aanbod en assortiment en prima prijs
Geen idee
Antwoord ToBeDressed.nl
Fijn he? Al die artikelen voor mooie prijzen. Daar doen we het natuurlijk voor Marko! Bedankt dat je tijd hebt genomen om ons te beoordelen en tot snel! Groetjes Chanine
Marko
Nieuw Vennep

Gepubliceerd op: 14/10/2018

Antwoord ToBeDressed.nl
Het hoogste cijfer, dus wij zijn blij! Bedankt voor het achterlaten van je beoordeling. See you next time! Groetjes Chanine
Jose
Grubbenvorst

Gepubliceerd op: 12/10/2018

Pluspunten
top service en prima schoenen leuke korting
dus ik ben fan

Antwoord ToBeDressed.nl
Wat leuk om te horen dat je fan bent van ons Mariska! Bedankt voor dit mooie compliment. Tot de volgende keer dan maar? Groetjes Amanda
mariska
Hasselt

Gepubliceerd op: 07/10/2018

Pluspunten
Snelle levering en goede producten.Helemaal top!

Antwoord ToBeDressed.nl
Hartelijk dank voor je mooie beoordeling en het prachtige cijfer! Zien we je snel weer terug? Groetjes Chanine
Ria

Gepubliceerd op: 07/10/2018