Website: www.ticketveiling.nl

Terug naar alle beoordelingen

Aart
Heerenveen

Gepubliceerd op: 17/11/2017

Pluspunten
Snelheid van sommige veilingen
Ik had een typefout gemaakt bij het verwerken van het automatisch maximaal bod. Dat is niet meer te wijzigen. Ondanks dat de biedingen net bezig waren en het heel duidelijk was door de hoogte van het bod dat dit niet klopte.
Gelukkig was het voor andere een onzichtbaar bod dus schade is beperkt gebleven.
Vd Vorst

Gepubliceerd op: 15/11/2017

Pluspunten

Links & rechts word je "om de oren geslagen" met kortingcodes (geen adm.kosten!) die bij nader inzien in het geheel niet blijken te werken (veel tijdverleis voor niets) - kan daar niet eens tegen in het geweer worden gekomen?!...

Gepubliceerd op: 12/11/2017

Pluspunten
Goede veilingen
Eerst een betaalherinnering sturen voordat er gelijk een automatische incasso volgt waar je direct Euro 2,50 voor betaalt! Niet netjes helaas en ook ik kan net als iedereen wel eens een betaling vergeten.
Ronald
Apeldoorn

Pluspunten

5€ korting is beloofd bij registratie voor de nieuwsbrief,vmaar bij het afrekenen kon ik deze niet gebruiken. Ook na het opnieuw registreren met een ander e-mailadres lukt het niet. Boerenbedrog!
Dirk

Duidelijker zijn!
Harry
Leusden

Gepubliceerd op: 11/11/2017

Pluspunten
redelijk aanbod
De computer biedt mee.
vermeld dit dan eerlijk.
------------

Gepubliceerd op: 10/11/2017

Pluspunten
Je krijgt als winnaar direct een email als bevestiging en kunt direct betalen.
Ik twijfel soms aan de eerlijkheid van deze site. Ik heb het gevoel dat leveranciers een minimum bedrag kunnen vastleggen waarvoor hun producten verkocht mogen worden en zij fictieve namen automatisch laten bieden als blijkt dat het product anders onder het minimumbedrag weggaat.
Ik vind het vreemd dat, als er tot de laatste seconde niet meer dan bijvoorbeeld €9 wordt geboden en ik een autobod met een max van €19 plaats, er tot 10x achtereen de winnende partij €20 of €21 biedt.

Gepubliceerd op: 09/11/2017

Pluspunten
Leuke acties
Inloggen ging naar het schijnt niet, daar je maar 4 weken van te voren een diner kunt aanvragen i.p.v. 6 weken van te voren. Wat op de site van de Euromast stond.
Als ik nog niks heb ingevuld, hoe kan zo'n computer dan zien dat ik 2 weken te vroeg ben. Hoop dat alles nog goed komt.
Daar er bij de veiling voor de Euromast met of zonder gebak stond dat ze alle dagen van de week open zijn.
De verrassing diners zijn echter alleen boekbaar van zondag tot en met donderdag.
Hadden een weekend Rotterdam gepland.
Had gehoopt voor een zaterdag het diner te kunnen boeken.
Daar wij die maandag ook nog terug naar huis moeten!
Tegenwoordig rijden er bij ons op de avonden geen stadsbussen meer!!!
Lastig dus om thuis te gaan geraken!
Lieka
Roosendaal

Gepubliceerd op: 08/11/2017

Pluspunten
De prijs van de tickets is een stuk acceptabeler (waarschijnlijk de échte prijs) dan wanneer je ze bij het bedrijf zelf koopt.
Het is overduidelijk dat de veilingen waar ik op bied (of meekijk) doorgestoken kaart zijn. Ik heb één specifieke veiling nu 3 maanden bijna dagelijks gecheckt, en zie voortdurend hetzelfde patroon, en de tickets gaan voor steeds dezelfde minimale prijs. Dat gaat op een zodanige manier dat toeval echt uitgesloten is. Waarschijnlijk geeft het verkopende bedrijf een minimale prijs aan, en zal er gecomputergegenereerd bijgeboden worden tot die prijs bereikt is. Het zou netter zijn wanneer dit eerlijk vermeld wordt, en het bieden begint van net onder die minimale prijs.
Cilfa

Gepubliceerd op: 07/11/2017