Bedrijfsgegevens

Website: www.ticketveiling.nl
Adres: Rhijngeesterstraatweg 18A 2342AM
Plaats: Oegstgeest
Telefoon: 085 486 11 23

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Ticketveiling.nl
totaal score
8.1
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
4785 beoordelingen (12 maanden)
24707 beoordelingen (totaal)
97655 keer bekeken
92% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
47% (2272)
38% (1840)
8% (370)
3% (125)
4% (180)

Klantbeoordelingen

Terug naar alle beoordelingen

6
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Klant

Gepubliceerd op: 22/01/2018
Aanbeveling: nee

Eerste keer klant
6
Pluspunten
Leuke aanbiedingen
Verbeterpunten
Onduidelijke aanbieding. Heb nu een veiling gewonnen waar ik niks aan heb. De afbeelding klopte niet met de omschrijving.
Patricia
Hellevoetsluis

Gepubliceerd op: 20/01/2018
Aanbeveling: ja

Vaker klant geweest
6
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Originele prijzen kunnen een stuk lager zijn dan aangegeven.
Datums kloppen niet als een reservering nodig is, kom je pas achter als ticket al gewonnen is.
Inge

Gepubliceerd op: 20/01/2018
Aanbeveling: ja

Vaker klant geweest
6
Pluspunten
NVT. Nog niets ontvangen. Ook nog geen track en trace nummer. Maar de betaling is 5 dagen geleden geweest en een termijn tot 7 dagen was in het vooruit gesteld. Dus nog binnen de termijn
Verbeterpunten
Geen
H
K

Gepubliceerd op: 20/01/2018
Aanbeveling: ja

Eerste keer klant
6
Pluspunten
Het geeft je de mogelijkheid om eens met een flinke korting een dagje uit te doen. En wij Hollanders zijn dol op korting
Verbeterpunten
Lagere boeking/administratiekosten
Lennard Hartman
Veenendaal

Gepubliceerd op: 18/01/2018
Aanbeveling: ja

Eerste keer klant
5
Pluspunten
Mogelijk voor minder iets te kopen dan elders.
Verbeterpunten
Makkelijker maken om af te zien van aankoop via een direct online in te vullen formulier.
Duidelijker maken dat de afhaalmenu's van sushipoint niet bij alle sushipoints kunnen worden afgehaald.
Meijer
Rotterdam

Gepubliceerd op: 17/01/2018
Aanbeveling: ja

Vaker klant geweest
6
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Verlaag de adminitratiekosten een beetje, zeker als je twee tickets koopt voor 1 persoon.
Klant

Gepubliceerd op: 16/01/2018
Aanbeveling: ja

Vaker klant geweest
6
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Klant

Gepubliceerd op: 14/01/2018
Aanbeveling: ja

Vaker klant geweest
6
Pluspunten
overzichtelijke site.
Verbeterpunten
meer aanbod, neemt volgens mijn alleen maar af,beveel jullie wel aan maar zeg er wel bij dat het aanbod minimaal is op dit moment.
Kees
Warmond

Gepubliceerd op: 13/01/2018
Aanbeveling: ja

Vaker klant geweest
6
Pluspunten
6
Verbeterpunten
 
Klant

Gepubliceerd op: 12/01/2018
Aanbeveling: ja

Vaker klant geweest
Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer