Website: www.ticketveiling.nl

Ticketveiling.nl
8.1

Terug naar alle beoordelingen

Gepubliceerd op: 24/02/2018

Pluspunten
nu even niet...
VERZENDING!! Is gewoon waardeloos. krijg bericht met tijdvenster van de bezorging. Helemaal nul. Check ik de voortgang? Pakket retourgezonden ivm adressering. Staat allemaal top op het scherm maar intussen hebn ik mijn pakket nog niet.... Staat wel een nieuw verzendcode bij. helaas is deze onbekend in track/trace. en ik snap wel dat jullie hiervoor een ander bedrijf inhuren (DHL) maar deze service straalt zwaar negatief op jullie af!!
Overigens rijden er tig DHL busjes voor mijn deur langs hoor, allemaal denken ze dat 60km zone inhoudt dat dit de MINIMUM snelheid is.
Ik ben teleurgesteld.
Jaap Aardema
SLOOTDORP

Gepubliceerd op: 22/02/2018

Pluspunten

Heel wonderlijk heb ik een hogere prijs dan de bedoeling was kennelijk ingetikt.
D

Gepubliceerd op: 17/02/2018

Pluspunten
Ik had 2 tanden bleek kennen gekocht. In totaal 18.00 euro voor betaald. Er stond op jullie site dat deze ter waarde van 29.95 per stuk zouden zijn. Ik ben gaan google en deze zijn nog geen 8 euro per stuk. Ben dus gewoon genaaid.

Alkmaar

Gepubliceerd op: 11/02/2018

Pluspunten
Er worden leuke dingen geveild.
Je ontvangt je gewonnen vouchers snel en probleemloos.
Ooit heb ik geboden op iets, maar de veiling niet gewonnen. Mijn bod zat 80% onder de adviesprijs zoals die door jullie wordt gegeven. De winnaar bleek 75% onder de adviesprijs geboden te hebben. Dat klopt dus niet. Ofwel klopt de door jullie getoonde adviesprijs niet, ofwel hebben jullie een bodemprijs en was de veiling dus door niemand gewonnen. Maar communiceer dat dan!

Verder is de nieuwe app abominabel slecht... steeds opnieuw moeten inloggen, wegschieten typvelden, onoverzichtelijkheid....
Femke
Leiden

Gepubliceerd op: 10/02/2018

Pluspunten

Als er weinig biedingen zijn gaat de tijd ineens omhoog. Het lijkt er heel erg op dat de aanbieder beschermd wordt tegen lage prijzen

Gepubliceerd op: 09/02/2018

Pluspunten
Snelle mail
Kon niet reserveren omdat de link niet werkte en de telefoon werd niet opgenomen

Gepubliceerd op: 09/02/2018

Pluspunten
De aangeboden spullen
Niet zo snel een mail eruit sturen dat er nog niet betaald is.
Richard van Triet
Oosterend Nh

Gepubliceerd op: 07/02/2018

Pluspunten
Helaas, ik ben nog achter mijn code voor voucher aan het mailen en wordt steeds doorverwezen. Gaat zoveel tijd , dus geld en frustratie inzitten, dat het voordeel volledig wegvalt. Jammer het leek mooi.
Nazorg.

Eenvoudiger maken als je gewonnen hebt om je prijs uit te voeren.

Complete prijs laten winnen, waar niet nog veel extra kosten bijkomen, zoals huur van materiaal ed
Jeske
Nieuwegein

Gepubliceerd op: 06/02/2018

Pluspunten
Leuke aanbiedingen
Als je extra tickets koopt en aanvinkt en je gaat vervolg door om te betalen en je betaald. Dan kom je er soms achter dat de extra tickets toch niet zijn meegenomen. Je kan achteraf niet extra tickets toevoegen dat is erg vervelend en vreemd. De reden is ik werk ook op een finance afdeling dus dat het niet mogelijk is geloof ik niet. Dit moet achteraf ook mogelijk zijn. IK heb hierover gebeld en krijg dan als tip dat ik weer een veiling moet gaan bieden en als ik win krijg ik dan 5 euro korting. Dit is niet een oplossing !
Rita
Diemen