Bedrijfsgegevens

Website: www.ticketveiling.nl
Adres: Rhijngeesterstraatweg 18A 2342AM
Plaats: Oegstgeest
Telefoon: 0900 6363000

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

TicketVeiling.nl
totaal score
8.2
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
6432 beoordelingen (12 maanden)
23208 beoordelingen (totaal)
92450 keer bekeken
93% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
47% (3030)
40% (2573)
7% (480)
2% (159)
3% (200)

Klantbeoordelingen

Terug naar alle beoordelingen

4
Pluspunten
bestelling betaald en na een week nog niet gehad
Verbeterpunten
 
Heidi Van Dijck
Westerlo

Gepubliceerd op: 20/08/2017
Aanbeveling: nee

Eerste keer klant
3
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Ria Swijnenburg
Oud Alblas

Gepubliceerd op: 20/08/2017
Aanbeveling: nee

Vaker klant geweest
3
Pluspunten
Tickets voor een pretpark e.d. werkt prima.
Verbeterpunten
Bieden op andere artikelen verlopen slecht. Er zijn te veel toevallig heden. Producten komen telkens op een zelfde eindbedrag uit. Het lijkt alsof prijzen hoog gehouden worden.
Robert
Dordrecht

Gepubliceerd op: 19/08/2017
Aanbeveling: nee

Vaker klant geweest
4
Pluspunten
Leuke veilingen
Verbeterpunten
Autobieden verbeteren. Autobod gedaan voor 33 euro en veiling gewonnen voor 23 euro. Ik kreeg toch een rekening van 33 euro. Nog geen reactie oplossing ontvangen van ticketveilingen. (> 48 uren)
Gea

Gepubliceerd op: 18/08/2017
Aanbeveling: ja

Eerste keer klant
4
Pluspunten
leuke prijzen als je met verstand biedt.
Verbeterpunten
Ik kan merken dat ze aan de klantenservice werken maar over all is dit punt heel erg slecht.
Anita
Schagen

Gepubliceerd op: 16/08/2017
Aanbeveling: nee

Vaker klant geweest
4
Pluspunten
Geen
Verbeterpunten
Handleiding bijvoegen
Klant

Gepubliceerd op: 12/08/2017
Aanbeveling: ja

Eerste keer klant
3
Pluspunten
Geen.
Verbeterpunten
Duidelijkheid.Niet nadat ik iets heb gewonnen 5 dagen erna zeggen dat na herinnering niet is betaald en dat jullie 2.50 in rekening gaan brengen terwijl dat niet het geval was ik heb geen herinnering gehad .na dat nog een mailtje sturen dat de incasso niet is gelukt en dat ik het alsnog zelf moet betalen .belachelijk
Sts service
Rotterdam

Gepubliceerd op: 10/08/2017
Aanbeveling: ja

Eerste keer klant
4
Pluspunten
Soms kun je goedkoper dingen krijgen
Verbeterpunten
Bij mij een zeer trage verzending!!! Meerdere mails verstuurd. Voordat je reactie krijgt duurdt dagen. En nu heb ik nog steeds niet alles ontvangen!!! Ik wacht nog steeds op de oral-B borstels
Cindy
Kruisland

Gepubliceerd op: 09/08/2017
Aanbeveling: nee

Vaker klant geweest
3
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Sneller reageren op vragen en dus ondervonden problemen.
Zondag meerdere dingen aangeschaft omdat ik met bonnen van wensbon kon betalen. Accepteert het systeem de bonnen niet. Nu was is verplicht te betalen omdat ik anders gestraft wordt doorvragen systeem omdat ik niet zou willen betaken
Fred
Houten

Gepubliceerd op: 01/08/2017
Aanbeveling: nee

Vaker klant geweest
3
Pluspunten
 
Verbeterpunten
- De foto's van sushipoint komen niet overeen met het geleverde door sushipoint amsterdam. Ook de hoeveelheid is zo weinig dat ik elders een tweede maaltijd heb besteld!

- Het kanten jurkje, besteld via ticketveiling, had vele gaten!
G
Den Haag

Gepubliceerd op: 01/08/2017
Aanbeveling: nee

Vaker klant geweest
Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer