Website: www.ticketveiling.nl
Telefoon: 085 486 11 23

Ticketveiling.nl
8.1

Terug naar alle beoordelingen

Pluspunten
Ja... Ik heb er even over getwijfeld maar ga toch een review schrijven. Ik had een massage van 55 minuten, op een stoel die constant heen en weer ging (ontspannen is zo gewoon echt niet mogelijk), mijn armen en benen zijn 2x nat gemaakt, 1x voor het aanbrengen van de olie, 1x na het aanbrengen van de olie. In totaal 5x, want ze was 1 been vergeten. Constant die kraan aan, ja zo lopen de minuten heel erg snel. Toen kwam er mid massage iemand binnen gelopen, en er waren mannen aanwezig die best hard spraken. Het meisje zelf was echt een schat, maar ik heb wel betere massages gehad en zal hier niet meer komen vanwege het ongemakkelijke gevoel.. Kreeg bijna het gevoel alsof ik vies was (terwijl ik 20minuten ervoor had gedouched), al met al voor mij niet zo een prettige ervaring. De medewerker was echt heel lief, en vroeg ook of de druk goed was, dat was het zeker, alleen kwam er geen techniek bij kijken.. Groetjes Cenn Eisden
- Dat handdoeken gedoe moet stoppen
- Meer techniek in de hand bewegingen
- Een nieuwe massage stoel
Cenn
Den haag

Gepubliceerd op: 12/06/2018

Pluspunten

Bij het winnen van een zogenaamde stedentrip voor 2 personen kwamen er aan extra kosten nog 270 euro bij..... wat win ik dan precies? Het woord stedentrip? Want de extra kosten zijn hoger dan de kosten voor een eigen geboekte stedentrip. Belachelijk.
Millingen aan de rijn

Gepubliceerd op: 11/06/2018

Pluspunten

Zou een veiling zonder administratiekosten zijn. Moest deze wel betalen. Kreeg een tegoedbon ipv geld terug. Ik vind dat ik geld terug had moeten krijgen
Helma
Oud annerveen

Gepubliceerd op: 10/06/2018

Pluspunten

Onduidelijk aangegeven dat veilingkosten niet voor alle veilingen golden
Anth. Schouten
Barneveld

Gepubliceerd op: 08/06/2018

Pluspunten
Leuke aanbiedingen
Als je wil betalen maar door een storing word afgebroken, staat ie in behandeling. En na 2x mailen nog, uiteindelijk veel meer betaald door uitbesteden aan deurwaarder na bellen geen mogelijkheid dit te corrigeren. Slordig en niet nodig dus geen aanrader!
Repp
Zoeterwoude

Gepubliceerd op: 06/06/2018

Pluspunten
Geen, ze adverteren met acties, die ze niet nakomen, er zouden geen administratiekosten berekend worden, iets wat achteraf wel gebeurt, ben ik daarover met ze aan het bakkeleien via de mail gaan ze ineens een auto-incasso-opdracht aanmaken waardoor nog eens 2,50 extra in rekening gebracht
wees eerlijk en transparant en luister als eens serieus als iemand met klachten komt.
Rene
Nunspeet

Gepubliceerd op: 05/06/2018

Pluspunten
de derde keer dat ik iets gekocht heb dat niet direct levert waar ik volgens de informatie recht op heb. vaak gedoe.

n
den haag

Gepubliceerd op: 05/06/2018

Pluspunten
Snel de voucher ontvangen
Te hoge administratiekosten

Gepubliceerd op: 02/06/2018

Pluspunten

Een theatershow werd geannuleerd! Geen geld terug gekregen noch een aanbod hiervoor gehad.
Danny
Amstelveen

Gepubliceerd op: 23/05/2018

Pluspunten
Overzichtelijk
Beter aangeven van kwaliteit. Het lijkt wel ali express. Geloof echt niet dat dit een koopje is. Kwaliteit is slecht.

Gepubliceerd op: 22/05/2018