Website: www.ticketveiling.nl

TicketVeiling.nl
8.2
19916 beoordelingen (totaal)

Terug naar alle beoordelingen

Pluspunten
Weet ik niet.
Laat ze duidelijk aangeven dat er kosten bijkomen, in bijzo ndere gevallen of 't weekend.
Dat is achteraf, hou ik niet zo van.
jan
rhenen

07/01/2017

Pluspunten
Is leuk
Mij pakketje is nog steeds niet binnen en ik heb die zondag gewonnen
Dewi

03/01/2017

Pluspunten
ik heb kaartjes gekocht voor de circus Renz, door een storing lag Ideal eruit en heb direct geld over gemaakt met de normale overschrijving. inmiddels zijn we 5 dagen verder en heb nog niks gehoord
zorg voor een beter track en tracing systeem.
Bas
Haarlem

01/01/2017

Pluspunten
Veel keuzes
Te veel kleurtjes waardoor je afgeleid wordt
Nelson
Diemen

01/01/2017

Pluspunten
leuke aanbieding
Wij hebben kerst cadeaus besteld eind november en deze zijn nog steeds niet hier. het is al bijna kerst. ook had ik een saunda dag gewonnen op geen administratiekosten dag. er stond niet duidelijk dat ik het op die dag moest betalen dus ik wilde het dag erna doen. moet ik gewoon 5 euro betalen! en dan is mijn welkomkorting code ook niet geldig met die actie. dus voel me best opgelicht! jammer.. of ik nogmaals iets koop weet ik niet!
Ruth
elst

23/12/2016

Pluspunten
Snelle levering. Handig voor koopjes.
Ik had een cadeaukaart van Nationale Wensbon. Was niet op de hoogte dat deze was overgegaan in Ticketveiling.nl. Moet ik nog op mijn eigen cadeau gaan bieden ook! Ik heb niets met dit soort sites. Slecht dat je met een cadeaukaart toch je IBAN moet invullen in je profiel. Let op dat de genoemde prijzen adviesprijzen zijn. Wat betreft de voorwaarden: automatisch incasso met extra kosten na 5 dagen is absurd.
Agi
Amersfoort

23/12/2016

Pluspunten
Leuke aanbiedingen
Krijg geen reactie op mijn mail.
Amber
Lexmond

21/12/2016

Pluspunten
Mbt de app; duidelijk en overzichtelijk.
Als je uiteindelijk wat gewonnen hebt waarbij je voucher krijgt. Je uiteindelijk bij aankoop van bijvoorbeeld een horloge nogmaals 30 euro moet betalen. Ik vind het belachelijk. Uiteindelijk ook maar niet gekocht.

20/12/2016

Pluspunten
Tickets ontvangen
Erg flauw dat 5 euro korting maar een week geldig is. Ik kwam hier pas na de aankoop achter.
Wouter

12/12/2016

Pluspunten
breed aanbod
Bijkomende kosten zoals administratiekosten zijn te hoog. Genoemde prijzen staan niet in verhouding tot de prijzen zoals deze in de winkel gehanteerd worden. Dit is misleidend.
Na een aankoop via Ticketveiling denk je iedere keer; heb ik toch niet te veel betaald. Dit is jammer.
Groot aantal gebruikersvoorwaarden die worden gehanteerd bij het toepassen van deze beoordeling; is niet heel bemoedigend om deze enquete in te vullen.
Michel
Schiedam