Bedrijfsgegevens

Website: www.ticketveiling.nl
Adres: Rhijngeesterstraatweg 18A 2342AM
Plaats: Oegstgeest
Telefoon: 0900 6363000

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

TicketVeiling.nl
totaal score
8.2
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
6411 beoordelingen (12 maanden)
23262 beoordelingen (totaal)
92503 keer bekeken
93% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
47% (3019)
40% (2562)
8% (481)
2% (156)
3% (203)

Klantbeoordelingen

Terug naar alle beoordelingen

2
Pluspunten
Heb 3 weken gewacht op bepaalde artikelen, deze waren hierna ook nog eens van bagger kwaliteit, en wacht nu weer 30 dagen op een set spinners vanaf 8 juli, elke week met elk artikel hetzelfde ingestudeerde verhaal van de klantenservice met nu weer zowaar een nieuw verhaal ipv het is onderweg, het paste niet door de brievenbus dus is retour gekomen.... Serieus... Spinners die niet door de brievenbus passen, heel bijzonder, ook dat zo een bedrijf dat van te voren niet zou weten... Klopt niets van!
Verbeterpunten
Vouchers nooit problemen, maar artikelen koop ik noooooit meer bij jullie na deze debacles... En doe dat voortaan op vakantieveilingen. Altijd keurig tijdig geleverd met een track and trace, daar kan ticketveiling een voorbeeld aan nemen!
Angelique Groeneweg-van Eijk Sol_Lux
Schiedam

Gepubliceerd op: 22/08/2017
Aanbeveling: ja

Vaker klant geweest
2
Pluspunten
Niet
Verbeterpunten
Sneller reageren op emails want duur dagen voordat je een reactie ontvangt.
Had perongeluk administratie kosten betaald en kreeg 5 euro tegoed terwijl ik 5 euro terug wil ontvangen op mijn rekening.

Had niet goed gekeken en had kaartjes gekocht terwijl het alleen voor 3 data s beschikbaar is... helaas kan ik niet... dag geld geen geld terug...
D boonzaier
Den haag

Gepubliceerd op: 22/08/2017
Aanbeveling: nee

Vaker klant geweest
2
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Sehr geehrte Damen und Herren,
mir fehlt immernoch ein Ticket, dass ich bei Ihnen gekauft habe. Nachdem ich gestern mit einer Dame von Ticketveiling telefoniert habe, die mir zusicherte dass es gestern noch per Email kommen würde, habe ich es immernoch nicht bekommen! Auch dass man bei Ihnen nach 3 Tagen nach Kauf eine Inkassoemail bekommt ist eher ärgerlich!
Ich bitte um baldige Zusendung des Tickets !
Klant

Gepubliceerd op: 22/08/2017
Aanbeveling: ja

Eerste keer klant
1
Pluspunten
Helemaal niks positiefs aan dit bedrijf..
Verbeterpunten
Verbeter alles aan jullie bedrijf! Heel heel heel slecht bedrijf!!!
Grace
Amsterdam

Gepubliceerd op: 19/08/2017
Aanbeveling: nee

Eerste keer klant
1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Je krijgt helemaal geen hoogte of bericht of iets van het gene wat je gewonnen hebt. je moet maar gewoon elke dag afwachten of je iets binnen krijgt ofniet.. Moeilijk tot geen contact te krijgen met jullie,
Kayra
andel

Gepubliceerd op: 18/08/2017
Aanbeveling: nee

Eerste keer klant
1
Pluspunten
niets
Verbeterpunten
als je handmatig betaald moet je onwijs lang wachten op je voucher
j
pernis

Gepubliceerd op: 17/08/2017
Aanbeveling: nee

Vaker klant geweest
1
Pluspunten
Niet
Verbeterpunten
Langer dan 5 dagen geven voor een betaling. Zeker als daarna een eenmalige machtiging wordt gebruikt (zonder toestemming) en daar ook nog eens 2,50 voor in rekening wordt gebracht. Erg slecht en aggressief.
henkie
assen

Gepubliceerd op: 17/08/2017
Aanbeveling: nee

Vaker klant geweest
1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Gewoon de gewonnen tickets van de waarbeek pas na 12:00 uur ontvangen op de dag waarop ze geldig zijn.
Echt zo slecht.
Marloes
Bad Bentheim

Gepubliceerd op: 17/08/2017
Aanbeveling: nee

Eerste keer klant
1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
5 euro administratiekosten staat niet in verhouding met de aankoopprijs. Verwacht niet dat ik ooit nog iets jullie koop. (Woensdag eerste aankoop gedaan en dus waarschijnlijk ook de laatste. )
Cosmos1963
Middelbeers

Gepubliceerd op: 17/08/2017
Aanbeveling: nee

Eerste keer klant
2
Pluspunten
?????
Verbeterpunten
ik win een veiling restaurant 3 maanden geldig, voucher nooit ontvangen, wel een mogelijkheid tot reserveren in aug. en sept. dat is 2 maanden ipv de beloofde 3 maanden.. Bij contact met uw firma de waarschuwing dat reactie wel 10 dagen kan duren ,belachelijke incompetentie!
reinout
heerewaarden

Gepubliceerd op: 17/08/2017
Aanbeveling: nee

Vaker klant geweest
Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer