Bedrijfsgegevens

Website: www.ticketveiling.nl
Adres: Rhijngeesterstraatweg 18A 2342AM
Plaats: Oegstgeest
Telefoon: 0900 6363000

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

TicketVeiling.nl
totaal score
8.2
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
7086 beoordelingen (12 maanden)
21279 beoordelingen (totaal)
83992 keer bekeken
94% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
45% (3198)
43% (3028)
7% (504)
2% (155)
3% (201)

Klantbeoordelingen

Terug naar alle beoordelingen

1
Pluspunten
Sorry ik zit nog steeds te wachten op mijn artikel
Verbeterpunten
Mail gestuurd naar jullie maar niet beantwoord
Sasja moleman
Hoofddorp

27/04/2017

Aanbeveling: nee

Eerste keer klant
1
Pluspunten
Geen
Verbeterpunten
Ik geb mijn bestelling nooit gekregen!!!
Lobke
Erpe

27/04/2017

Aanbeveling: nee

Eerste keer klant
1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Optijd verzenden. Ik wacht nu al bijna een week op mijn gewonnen veiling.
Naomi
Hoogeveen

21/04/2017

Aanbeveling: nee

Eerste keer klant
2
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Ik heb iets gewonnnen waar ik niet op had geboden. Nou heb ik ze een mail gestuurd maar krijg gewoon geen antwoord! En ik moet t betalen.
Annemarie
Ruurlo

20/04/2017

Aanbeveling: nee

Eerste keer klant
1
Pluspunten
Variatie in aanbiedingen
Verbeterpunten
Ik heb de tickets gekocht op een dag dat ik mail heb gehad dat er geen €5,- kosten waren die dag. Toch moest ik deze betalen. Ik vindt dit niet eerlijk en daarom geef ik een slechte beoordeling.
Sigrid
Heeze

18/04/2017

Aanbeveling: nee

Vaker klant geweest
2
Pluspunten
Geen
Verbeterpunten
Incasso procedure wordt te snel toegepast.
Jack
Nieuwpoort

17/04/2017

Aanbeveling: nee

Vaker klant geweest
1
Pluspunten
lijkt goedkoop
Verbeterpunten
informatie moet wel correct wezen en de extra bijkomende kosten moeten ze beter vermelden. oa toeslagen etc.
Klant
droevigdorp

12/04/2017

Aanbeveling: nee

Eerste keer klant
2
Pluspunten
 
Verbeterpunten
.
Klant

11/04/2017

Aanbeveling: nee

Vaker klant geweest
1
Pluspunten
Ik heb nu een drietal keren meegedaan en iedere keer is mij het product tegengevallen. ik doe het zelf maar vind het erg misleidend. Voor mij is het zeker ik doe niet meer mee.
Verbeterpunten
niet van die misleidende foto's neerzetten.
Jopie
Hillegom

11/04/2017

Aanbeveling: nee

Vaker klant geweest
1
Pluspunten
leuke gadets.
Verbeterpunten
klanten meer de tijd geven om te kunnen betalen maar als er een storing is of andere reden waarom men niet meteen kan betalen word er meteen 5 euro boven op de prijs gegooid. dit overkwam mij van de week voor de 3x in historie
vraag me überhaupt waarom administratie kosten ..als ik 3 items koop op 1 dag moet ik 3x administratie betalen..wat een onzin!
ik heb inmiddels het gekochte item binnen en het is niet de 28,50 waard die ik er voor betaald heb.
het is mijn voornemen om mijn account bij dit bedrijf op te zeggen,ik wens niet meer benadeeld te worden of in mijn worden te worden besodemieterd!
remco
amstelveen

09/04/2017

Aanbeveling: nee

Vaker klant geweest
Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer