Website: www.ticketveiling.nl
Adres: Zijldijk 24B 2352 AB
Plaats: Leiderdorp
Telefoon: 085 486 11 23

Ticketveiling.nl

Pluspunten
leuk dat er een moederdag cadeau ia
het ziu fijn zijn als het ook voor moederdag was aangekomen
Mensje
Uitgeest

Gepubliceerd op: 25/05/2019

Pluspunten
Veiling verliep soepel, vlot en prima naar wens.
Er staat dat het product binnen 5 werk dagen wordt verzonden. Ik heb mijn veiling nog niet binnen....(nu 6 dagen geleden)
LvD
Deventer

Pluspunten

Ik meende een mooie deal te hebben aangekocht, de bijkomende kosten waren echter slinks beschreven, ik kan het niet anders noemen. Natuurlijk lees je de voorwaarden wel, voor je gaat bieden, maar als het er niet duidelijk staat en de seconden tikken door, dan neem je sneller beslissingen die niet slim zijn. Per saldo ben ik nu veel duurder uit dan als ik zo'n deal bij een reisbureau had gekocht. Slechte beurt van Ticketveiling dus. Als dát het verdienmodel is (profiteren van de tijd die doortikt en klanten die er dan misschien wel intrappen) dan mogen ze niet trots op zichzelf zijn.
Renee
Zeist

Jessica
Hendrik Ido ambacht

Gepubliceerd op: 24/05/2019

Pluspunten
Leuk om in spelvorm iets te kopen.
Communiceer vóóraf duidelijk dat er nog een bedrag bovenop komt na het ‘winnen’ van een veiling. Ik voelde me bekocht en bedonderd toen ik naderhand (dus ná de verplichting van aankoop te zijn aangegaan) nog eens €5,- op de €12,- waarmee ik de veiling had ‘gewonnen’ te moeten betalen. Ik begrijp dat jullie ook ergens van moeten leven, maar maak bijvoorbeeld het startbedrag €5,- Dan neem je je klanten serieus.
Monique
Baarn

Pluspunten

Vanwege internetproblemen heb ik betalingsberichten gemist,waardoor ik extra incassokosten moest betalen.Jammer dat Ticketveiling hier geen begrip voor toont en de extra kosten in vermindering brengt!
Marcel

Gepubliceerd op: 23/05/2019

Pluspunten
Kwaliteitsproducten, leuke uitjes voor weinig

Tom
Venlo

Gepubliceerd op: 23/05/2019

Pluspunten
Tickets snel in mail
Ik heb het idee dat dit bedrijf mensen op de achtergrond heeft welke de prijs omhoog bieden.
Rob van den Hoven
Stein

Gepubliceerd op: 22/05/2019

Pluspunten
Bij eenmalige machtiging wordt je geblokkeerd tot het betaald is... Na de afschrijving, blijft je account nog geblokkeerd. Ik vindt het waardeloos, het geeft je een naar gevoel. Waarom bied je deze vorm van betaling dan überhaupt aan?

Inez
Hardenberg

Gepubliceerd op: 22/05/2019

Pluspunten
leuke aanbiedingen voor leuke prijsjes
klanten'service' niet servicegericht. Beloven vooraf bij een veiling dat er extra tickets bijgekocht kunnen worden, wat uiteindelijk via de website niet werkt. Geven vervolgens aan dat dit niet aan hun website ligt en ook niet weten hoe dit komt.... Bij opnieuw melden en aantonen dat dit wel degelijk aan de website ligt wordt gezegd 'daar kunnen wij achteraf niks aan doen' en zegt dan 'misschien moet u het in het vervolg maar via de app proberen'.. Slechts een kortingsbon ontvangen voor verminderde admininistratiekosten maar geen oplossing voor het probleem aangeboden gekregen.
Ilona Stouwdam
Dronten