7.4

24/04/2016

Pluspunten
Ik heb verder geen opmerkingen
Ik kan geen verbeterpunten noemen
Rob van Leersum
Rhenen

18/04/2016

Pluspunten
Bestellen ging me altijd heel makkelijk af. Alleen laatste keer niet, maar ben persoonlijk door Jull erg fijn geholpen en heeft er toch gezorgd dat ik me kaartje had. Deze lag netjes klaar bij de kassa. Top prestatie.
nee
S. Hoogstra

16/04/2016

Pluspunten
Eerdere bestellingen verliepen zonder problemen, nu een groot probleem met het afronden van een betaling. Dus ik zal mijn bestelde kaarten wel kwijt zijn.
Zorg dat de klantenservice bereikbaar is als er een kaartverkoop plaatsvindt. Als je pretendeert 24/7 bereikbaar te zijn voor tickets, zorg dan ook dat je 24/7 bereikbaar bent voor het oplossen van problemen.
Alex
Rijen

13/04/2016

Pluspunten
Ik heb verder geen opmerkingen
Duidelijker systeem voor play off kaarten voor seizoenkaart houders is gewenst
Dennis
Zaltbommel

09/04/2016

Pluspunten
Bestellingen kunnen goed gaan en de website is dudielijk
Als er tickets in de verkoop gaan moet er wel iemand bereikbaar zijn voor vragen. Mijn bestelling ging mis maar nergens kan je contact opnemen in het weekend.
Antwoord Ticketpoint

Geachte, Dank voor uw reactie en blij met uw opmerking zodat wij dit kunnen meenemen in onze evaluaties.
Via de website ziet u aan de rechter zijde het tabblad klantenservice in beeld verschijnen. Ook in bovenstaand menubalk staat klantenservice waar uw de vraag had kunnen invullen. De klanteservice 7 dgn per week operationeel.
Floris

09/04/2016

Pluspunten
minder dure telefoonlijn, betere website, beter bestelproces
Antwoord Ticketpoint

Geacht, Dank voor uw reactie. U kunt bij ons 24 uur real time een boeking maken en daar zijn geen extra kosten aan verbonden, ook met klantenservice is alles digitaal te verwerken. Indien u gebruik maakt van andere kanalen moeten wij helaas kosten in rekening brengen conform landelijke geldende tarieven. Jammer dat u niet precies aan geeft wat er op de website niet duidelijk is en idem met het bestelproces want dan hadden kritisch met u mee kunnen kijken zodat wij eventuele verbeterpunten kunnen aanbrengen.
Gert
Goirle

28/03/2016

Pluspunten
Ik heb verder geen opmerkingen
Ik kan geen verbeterpunten noemen
Shirley
Kaatsheuvel

28/03/2016

Pluspunten
Ik heb verder geen opmerkingen
Zorg voor bereikbaarheid. Alles loopt continue vast

Beste Shirley,

Vervelend dat u dit zo heeft ervaren. Kunt u aangeven wat er fout ging? Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 09.00 uur t/m 17.30 uur. In het weekend en/of op feestdagen kunt u een melding maken via onze online klantenservice.

Wij proberen iedereen zo goed en zo snel mogelijk te helpen. Zouden wij op dit moment u ergens mee kunnen helpen?

23/03/2016

Pluspunten
Die zijn er niet als je iets besteld hed verkopen ze te gewoon door gr
Aan afspraak houd

Beste Frans,

Vervelend om te lezen dat er wat is fout gegaan. Echter verkopen wij nooit stoelen of bestellingen door wanneer deze al door iemand anders besteld zijn. Kunt u mij aangeven wat er precies is fout gegaan?

16/03/2016

alles

Beste Sommy,

Vervelend om te lezen dat niet alles goed is gegaan. Zou je ons kunnen aangeven wat er precies fout is gegaan? We helpen je graag verder!

Website: http://www.ticketpoint.nl
Adres: postbus 2114 5300 CC
Plaats: Zaltbommel
Telefoon: 0900-9000 8000

Ticketpoint faciliteert in opdracht van een promoter ticketsales voor concerten en evenementen. Tickepoint is de exclusieve ticketverkoper.