Website: http://www.ticketpoint.nl
Adres: Mangaan 11 5234 GD
Plaats: Den Bosch
Telefoon: 0900-9000 8000

Ticketpoint faciliteert in opdracht van een promoter ticketsales voor concerten en evenementen. Tickepoint is de exclusieve ticketverkoper.

Ticketpoint
8.2

Pluspunten

De 1e keer heb ik kaarten besteld voor Trijntje Oosterhuis, en dat ging goed. Deze keer heb ik kaarten voor Candy Dulfer besteld, en die kan ik nergens in mijn inbox vinden. Dit is dus zeer frustrerend! Deze mail vond ik trouwens in mijn junk-mailbox, en ik ben bang dat de kaarten daar ook naar zijn verstuurd. Mails die daar belanden worden na 9 dagen gewist, en die ben ik nu waarschijnlijk kwijt. Waarschijnlijk voert uw bedrijf praktijken uit waardoor automatische systemen denken dat u spam verspreidt. Nu moet ik morgen Club Dauphine gaan bellen, het betalingsbewijs mailen, of op een andere manier mogelijk maken om aan te tonen dat ik heb betaald. Een kaartje of toegangsbewijs heb ik imers niet. En ik wil voorkomen dat ik vanuit Scheveningen naar AMsterdam reis, en dan niet bij Candy Dulfer aanwezig kan zijn, of 2 keer moet betalen. Snapt u mijn probleem???
Beste Danny,

Allereerst dank dat je de tijd en moeite hebt genomen om ons te beoordelen. Wij werken er hard aan om onze service te blijven verbeteren.

Hiervoor hebben wij ook een digitale klantenservice ingericht, waar u altijd uw vragen mag stellen: http://klantenservice.ticketpoint.nl/nl/support/home

Hier kunnen wij u snel ergens mee van dienst zijn.
U mag altijd een betaalbewijs naar klantenservice@ticketpoint.nl sturen. Dan kunnen wij uitzoeken of er iets in het systeem voor u geboekt is.

Ticketpoint.
Danny Kock

Gepubliceerd op: 19/05/2017

Pluspunten

Servicekosten én afleveringskosten voor een e-ticket van 7,50 euro? Waardoor het ticket 30% duurder tijdens het bestelproces? Ik vind dat persoonlijk heel raar.

Op verzoek aangepaste/aanvullende reactie:
Ik heb een mail ontvangen na mijn feedback. Er werd uitgelegd waar die kosten voor zijn. Dat is prima, maar wees er dan ook direct duidelijk over voor het bestelproces start "joh je denkt zo 7,50 af te gaan rekenen maar het wordt straks 9,75, dus bestel nu".

Mijn mening is door de toelichting niet veranderd. Er is eerder nog een gevoel van niet begrepen worden bijgekomen. Zeker nu ik het verzoek krijg om mijn beoordeling aan te passen na de toelichting. Alsof er iets mis zou zijn met mijn eerste beleving. Aparte manier van omgaan met de situatie. Ik ben namelijk niet geholpen met die toelichting en mijn punt staat nog steeds. Wees vooraf eerlijk over bijkomende kosten.
Beste Carlo,

De hoogte van de servicekosten wordt bepaald in overleg met de promotor van het evenement en aan de hand van diverse kosten die hiermee gedekt moeten worden. Hierbij wordt tevens rekening gehouden met de verhouding tot de kaartprijs. De hoogte van de servicekosten kan derhalve per evenementhouder en per evenement verschillen.

De servicekosten dekken o.a. de systeemkosten, datacommunicatiekosten, verkoopkosten, administratiekosten, kosten voor de klantenservice en toegangscontrolekosten.

Ticketpoint.

Alles oke
Marie-José
Poppel

Gepubliceerd op: 14/05/2017

Pluspunten
Vlot en duidelijk.

Thea
Gouda

Nellie
Weert

Pluspunten

De juiste prijzen hanteren welke ze zelf versturen.
Dus zetten ze in mail 19 euro dan moeten daar niet nog eens andere kosten overheen worden gezet.

Bekijk het probleem ! en nooit reageren met een standaard mail.
Beste heer/mevrouw Brabers,

Bedankt dat u de moeite nam ons te beoordelen. Wij werken er altijd hard aan om onze service te optimaliseren en te verbeteren.

De hoogte van de service- en leveringskosten wordt bepaald in overleg met de promotor van het evenement en aan de hand van diverse kosten die hiermee gedekt moeten worden. Hierbij wordt tevens rekening gehouden met de verhouding tot de kaartprijs. De hoogte van de deze kosten kan derhalve per evenementhouder en per evenement verschillen.Deze kosten dekken o.a. de systeemkosten, datacommunicatiekosten, verkoopkosten, administratiekosten, kosten voor de klantenservice, bancaire kosten (indien niet apart berekend in de transactiekosten) en toegangscontrolekosten.

Met vriendelijke groet.

Aangepast op: 24/04/2017

Pluspunten

De juiste prijzen hanteren welke ze zelf versturen.

24/04/2017

Pluspunten

Ik vind bij bestellen het wel prettig dat een ticket een totaalprijs heeft. Dus all-in. Nu bestel je een ticket, komt daar nog eens servicekosten bovenop, en daarna nog eens leveringskosten. Een E-ticket hoeft geen leveringskosten te hebben, alleen als je het laat versturen per post. Je betaald bij nagenoeg geen enkele leverancier meer verzendkosten. Dus verpak deze kosten gewoon in de totaalprijs. Iedereen wil alles maar transparant doen qua kosten, maar dit roept toch wel de nodige irritatie op.
Dennis
Weert