Ticketpoint
Ticketpoint
totaal score
7.4
Beoordelen
Laatste beoordeling
23 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
255 beoordelingen (12 maanden)
3974 beoordelingen (totaal)
32351 keer bekeken
88% beveelt dit bedrijf aan
Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
35% (89)
43% (110)
9% (23)
3% (8)
10% (25)
Klantbeoordelingen
Joep
Den Bosch

03/06/2016

Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Makkelijke service, altijd officiele tickets, fijne mensen aan de telefoon, snel mijn kaarten in huis. Top!
Verbeterpunten
Blijf zo doorgaan!
Antwoord Ticketpoint

Hoi Joep,

Bedankt voor de positieve reactie, uiteraard gaan wij zo door.

Fijn weekend gewenst.

Met vriendelijke groet,
Ticketpoint
Tim
Rozenburg

19/05/2016

Aanbeveling: ja


1
Pluspunten
Heb ik niet. Ik had de keuze om service koste te betalen of niet(dit vond ik al vreemd). Ik klikte aan dat ik dat niet wilde. en nu verplichten ze mij om dit bedrag alsnog over te maken omdat er een computer fout/storing was. Ik had ook kunnen kiezen voor de betaal manier... dan was ik nu goedkoper uit geweest.
Verbeterpunten
bemiddelen als er bij jullie computer systeem iets fout is gegaan. We kunnen er misschien beide niks aan doen. en dan vind ik niet dat de klant hiervoor mag opdraaien en het bedrag moet betalen.
Antwoord Ticketpoint

Beste Tim,

Wat vervelend. Wij hebben de tickets inmiddels naar je verstuurd en de kosten laten vervallen.

We hopen het zo op een goede manier met je opgelost te hebben en zien je graag terug voor het kopen van tickets!

Met vriendelijke groet,

Ticketpoint
Menno

16/05/2016

Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Die zie ik niet zo snel op dit ogenblik.
Verbeterpunten
Als je aangeeft een bestelling binnen 20 minuten af te kunnen ronden maak dat dan ook mogelijk.
Drie keer kaartjes besteld voor Toppers en in winkelmandje, maar betaling niet tijdig kunnen doen en weer in de wachtrij.
Antwoord Ticketpoint

Beste Menno,

We vinden het jammer voor je dat de betaling vastliep. Helaas kunnen wij daar niets aan doen, dit probleem ligt bij de gekozen bank.
We zien dat het gelukt is om 2 tickets te kopen voor het gewenste evenement.

Mocht je nog vragen hebben dan kun je ons een bericht sturen via www.ticketpoint.nl/klantenservice.

Met vriendelijke groet,
Ticketpoint
dj snaaijer@vodafonethuis.nl
dordrecht

04/05/2016

Aanbeveling: ja


3
Pluspunten
Ik heb verder geen opmerkingen
Verbeterpunten
makkelijke betalings regeling ik wil pinnen sns bank krijg geen verbinding
Antwoord Ticketpoint

Beste heer/mevrouw,

We vinden het jammer dat de betaling vastliep toen u tickets wilde bestellen. Helaas kunnen wij daar niets aan doen, dit probleem ligt bij de gekozen bank.
We zien dat na de storing van uw bank het gelukt is om de betaling de volgende dag alsnog af te ronden.

Mocht u nog vragen hebben dan kunt u ons een bericht sturen via www.ticketpoint.nl/klantenservice.

Met vriendelijke groet,
Ticketpoint
Klant

24/04/2016

Aanbeveling: ja


6
Pluspunten
Ik heb verder geen opmerkingen
Verbeterpunten
Ik kan geen verbeterpunten noemen
Rob van Leersum
Rhenen

18/04/2016

Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
Bestellen ging me altijd heel makkelijk af. Alleen laatste keer niet, maar ben persoonlijk door Jull erg fijn geholpen en heeft er toch gezorgd dat ik me kaartje had. Deze lag netjes klaar bij de kassa. Top prestatie.
Verbeterpunten
nee
S. Hoogstra
Tilburg

16/04/2016

Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
Eerdere bestellingen verliepen zonder problemen, nu een groot probleem met het afronden van een betaling. Dus ik zal mijn bestelde kaarten wel kwijt zijn.
Verbeterpunten
Zorg dat de klantenservice bereikbaar is als er een kaartverkoop plaatsvindt. Als je pretendeert 24/7 bereikbaar te zijn voor tickets, zorg dan ook dat je 24/7 bereikbaar bent voor het oplossen van problemen.
Antwoord Ticketpoint

Beste heer/mevrouw,

We vinden het jammer dat de betaling vastliep toen u tickets wilde bestellen. Helaas kunnen wij daar niets aan doen, dit probleem ligt bij de gekozen bank.

Mocht u nog vragen hebben dan kunt u ons een bericht sturen via www.ticketpoint.nl/klantenservice.

We nemen uw reactie mee in onze evaluatie. Bedankt.

Met vriendelijke groet,
Ticketpoint
Alex
Rijen

13/04/2016

Aanbeveling: ja


7
Pluspunten
Ik heb verder geen opmerkingen
Verbeterpunten
Duidelijker systeem voor play off kaarten voor seizoenkaart houders is gewenst
Dennis
Zaltbommel

09/04/2016

Aanbeveling: ja


5
Pluspunten
Bestellingen kunnen goed gaan en de website is dudielijk
Verbeterpunten
Als er tickets in de verkoop gaan moet er wel iemand bereikbaar zijn voor vragen. Mijn bestelling ging mis maar nergens kan je contact opnemen in het weekend.
Antwoord Ticketpoint

Geachte, Dank voor uw reactie en blij met uw opmerking zodat wij dit kunnen meenemen in onze evaluaties.
Via de website ziet u aan de rechter zijde het tabblad klantenservice in beeld verschijnen. Ook in bovenstaand menubalk staat klantenservice waar uw de vraag had kunnen invullen. De klanteservice 7 dgn per week operationeel.
Floris
Tilburg

09/04/2016

Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
geen
Verbeterpunten
minder dure telefoonlijn, betere website, beter bestelproces
Antwoord Ticketpoint

Geacht, Dank voor uw reactie. U kunt bij ons 24 uur real time een boeking maken en daar zijn geen extra kosten aan verbonden, ook met klantenservice is alles digitaal te verwerken. Indien u gebruik maakt van andere kanalen moeten wij helaas kosten in rekening brengen conform landelijke geldende tarieven. Jammer dat u niet precies aan geeft wat er op de website niet duidelijk is en idem met het bestelproces want dan hadden kritisch met u mee kunnen kijken zodat wij eventuele verbeterpunten kunnen aanbrengen.
Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer
Bedrijfsgegevens
Website: http://www.ticketpoint.nl
Adres: Mangaan 11 5234 GD
Plaats: Den Bosch
Telefoon: 0900-9000 8000

Ticketpoint faciliteert in opdracht van een promoter ticketsales voor concerten en evenementen. Tickepoint is de exclusieve ticketverkoper.

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.