Bedrijfsgegevens

Website: http://www.ticketpoint.nl
Adres: Mangaan 11 5234 GD
Plaats: Den Bosch
Telefoon: 0900-9000 8000

Ticketpoint faciliteert in opdracht van een promoter ticketsales voor concerten en evenementen. Tickepoint is de exclusieve ticketverkoper.

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Ticketpoint
totaal score
8.4
Beoordelen
Laatste beoordeling
14 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
1102 beoordelingen (12 maanden)
6594 beoordelingen (totaal)
49123 keer bekeken
94% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
48% (530)
41% (451)
7% (78)
1% (10)
1% (11)

Klantbeoordelingen

5
Pluspunten
erg duidelijk
Verbeterpunten
in ben van mening dat u een extra prijs in rekening mag brengen. Ik heb u niet ingehuurd en ik heb u ook geen opdracht gegeven om deze dienst aan te bieden. Dat u betaald moet worden begrijp ik, maar dat zou u met uw opdrachtgever moeten regelen. Dat de opdrachtgever uw kosten dan doorberekend is evident.
Antwoord Ticketpoint
Beste Erik,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om Ticketpoint te beoordelen. Fijn om te horen dat je onze website duidelijk en overzichtelijk vindt en dat je alle informatie hebt kunnen vinden die je nodig had. De hoogte van de servicekosten wordt bepaald in overleg met de promotor van het evenement en aan de hand van diverse kosten die hiermee gedekt moeten worden. Hierbij wordt tevens rekening gehouden met de verhouding tot de kaartprijs. De hoogte van de servicekosten kan derhalve per evenementhouder en per evenement verschillen.
De servicekosten dekken o.a. de systeemkosten, datacommunicatiekosten, verkoopkosten, administratiekosten, kosten voor de klantenservice en toegangscontrolekosten.

Met vriendelijke groet,
Ticketpoint
Erik
Enschede

Gepubliceerd op: 03/11/2018
Aanbeveling: ja


5
Pluspunten
...
Verbeterpunten
Heb achter de kaartjes aan moeten bellen voordat ik ze per email ontving.
Antwoord Ticketpoint
Goedemiddag,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen. Fijn om te horen dat het bestellen je makkelijk afging en dat je alle informatie hebt kunnen vinden die je nodig had. Mocht je geen e-mails van Ticketpoint ontvangen, controleer dan altijd je virusscanner. Voeg Ticketpoint toe als een veilige afzender om onze mails te kunnen ontvangen. Mocht je nog vragen hebben over je bestelling, dan helpen we je graag via onze online klantenservice. We hopen je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,
Ticketpoint
Klant

Gepubliceerd op: 02/11/2018
Aanbeveling: nee


7
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Ik moest voor 4 kaarten wel heel veel cijfers en letters invullen kan dat niet wat minder
Antwoord Ticketpoint
Goedemiddag,

Bedankt voor je beoordeling. Ticketpoint neemt je beoordeling erg serieus en probeert dit ook altijd te verbeteren of neemt het mee in de evaluatie. Wat fijn om te horen dat je alle informatie hebt kunnen vinden die je nodig had. Jammer om te horen dat het bestellen je niet geheel gemakkelijk afging. Mocht je nog vragen hebben omtrent je bestelling, dan helpen we je natuurlijk graag via onze online klantenservice. We hopen je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. We wensen je alvast veel plezier bij het evenement!

Met vriendelijke groet,
Ticketpoint
Rinus
Alkmaar

Gepubliceerd op: 02/11/2018
Aanbeveling: ja


5
Pluspunten
Tickets zijn snel verstuurd (helaas naar een ander adres!)
Verbeterpunten
Zouden jullie na kunnen kijken hoe het kan dat mijn tickets bij een vriendin in Soest terecht zijn gekomen? Ik heb dat adres niet ingevoerd, ik ken het geeneens uit mijn hoofd, haar adres staat wel in mijn telefoon in de contactenlijst.
Antwoord Ticketpoint
Beste Marian,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om Ticketpoint te beoordelen. We nemen je beoordeling erg serieus en proberen dit ook altijd te verbeteren of nemen het mee in onze evaluatie. Fijn om te horen dat het bestellen je makkelijk afging en dat je alle informatie hebt kunnen vinden die je nodig had. Wanneer je de bevestigingsmail van je reservering ontvangt, staan de adresgegevens vermeld. Mochten de adresgegevens, gelinkt aan jouw account, niet correct zijn? Dan is het mogelijk deze direct aan de passen in de ontvangen bevestigingsmail. We hopen je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. We wensen je alvast veel plezier bij het evenement!

Met vriendelijke groet,
Ticketpoint
Marian

Gepubliceerd op: 02/11/2018
Aanbeveling: nee


5
Pluspunten
Yickets zijn snel verstuurd (helaas naar een ander adres!)
Verbeterpunten
Zouden jullie na kunnen kijken hoe het kan dat mijn tickets bij een vriendin in Soest terecht zijn gekomen? Ik heb dat adres niet ingevoerd, ik ken het geeneens uit mijn hoofd,

19/10/2018

Aanbeveling: nee


7
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Fleur
Amsterdam

Gepubliceerd op: 30/10/2018
Aanbeveling: ja


7
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Ik kon na het doorklikken op een vak pad zien of er nog beschikbare plaatsen waren. Daarna moest je weer van voor af aan beginnen
Klant

Gepubliceerd op: 27/10/2018
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
 
Verbeterpunten
ik dacht dat ik eerst geen stoelen kon selecteren, je moet een paar keer extra klikken voordat dat lukt
Klant

Gepubliceerd op: 26/10/2018
Aanbeveling: ja


7
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Klant

Gepubliceerd op: 26/10/2018
Aanbeveling: ja


9
Pluspunten
Super handig
Verbeterpunten
Nvt
Mats
Raamsdonksveer

Gepubliceerd op: 25/10/2018
Aanbeveling: ja


7
Pluspunten
 
Verbeterpunten
het zou prettig zijn als je bij het invullen van de gewenste rang meteen kunt zien welke rijen en stoelen dit zijn. Hiervoor moest je nu steeds naar een andere pagina klikken
Klant

Gepubliceerd op: 25/10/2018
Aanbeveling: ja


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer