Website: http://www.ticketpoint.nl
Adres: Mangaan 11 5234 GD
Plaats: Den Bosch
Telefoon: 0900-9000 8000

Ticketpoint faciliteert in opdracht van een promoter ticketsales voor concerten en evenementen. Tickepoint is de exclusieve ticketverkoper.

Ticketpoint

Pluspunten
De internetservice was ok
Ik vind het storend dat er (weer) een aparte app nodig is voor de tickets. Waarom niet gewoon de mogelijkheid om Apple Wallet te gebruiken?!
Antwoord Ticketpoint
Beste Gwen, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om Ticketpoint te beoordelen. Fijn om te horen dat het bestellen je makkelijk afging en dat je alle informatie hebt kunnen vinden die je nodig had. We hebben de tickets als e-ticket gestuurd zodat je de tickets kan downloaden in de Apple Wallet. We hopen je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. We wensen je alvast veel plezier bij het evenement! Met vriendelijke groet, Ticketpoint
Gwen
De Meern

loek
leidschendam

Gepubliceerd op: 22/07/2019

Pluspunten
Makkelijk te bestellen
Betere uitleg over het festival had wel gemogen. Kaartjes waren 10 euro p.p. maar daar kwam ook 1,25 p.p. bij. Vervolgens op dat festival moest je voor alles apart betalen en was nog duur ook! Ben op het kids festival nog geen eens een uur gebleven, vond t echt een teleurstelling! Had wel beter uitgelegd mogen worden dat je alles apart moest betalen, of laat dan de toegang tenminste gratis zijn. Nooit meer!
Antwoord Ticketpoint
Beste heer/mevrouw, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om Ticketpoint te beoordelen. Fijn om te horen dat het bestellen je makkelijk afging. We nemen je beoordeling erg serieus en nemen het mee in de evaluatie met de organisator van het evenement. Hopelijk heb ik je voldoende geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Ticketpoint

Gepubliceerd op: 22/07/2019

Pluspunten
ja makkelijk en overzichtelijk

Gepubliceerd op: 22/07/2019

Pluspunten
Eenvoudige afhandeling
In eerste instantie onduidelijk hoe tickets in mail geopend moeten worden. Dat dit met een aparte app moet is niet duidelijk.

André
vught

Gepubliceerd op: 20/07/2019

Pluspunten
makkelijk en snel
nancy
bovenkarspel