Website: http://www.ticketpoint.nl
Adres: Mangaan 11 5234 GD
Plaats: Den Bosch
Telefoon: 0900-9000 8000

Ticketpoint faciliteert in opdracht van een promoter ticketsales voor concerten en evenementen. Tickepoint is de exclusieve ticketverkoper.

Ticketpoint

Pluspunten
erg duidelijk
in ben van mening dat u een extra prijs in rekening mag brengen. Ik heb u niet ingehuurd en ik heb u ook geen opdracht gegeven om deze dienst aan te bieden. Dat u betaald moet worden begrijp ik, maar dat zou u met uw opdrachtgever moeten regelen. Dat de opdrachtgever uw kosten dan doorberekend is evident.
Beste Erik,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om Ticketpoint te beoordelen. Fijn om te horen dat je onze website duidelijk en overzichtelijk vindt en dat je alle informatie hebt kunnen vinden die je nodig had. De hoogte van de servicekosten wordt bepaald in overleg met de promotor van het evenement en aan de hand van diverse kosten die hiermee gedekt moeten worden. Hierbij wordt tevens rekening gehouden met de verhouding tot de kaartprijs. De hoogte van de servicekosten kan derhalve per evenementhouder en per evenement verschillen.
De servicekosten dekken o.a. de systeemkosten, datacommunicatiekosten, verkoopkosten, administratiekosten, kosten voor de klantenservice en toegangscontrolekosten.

Erik
Enschede

Gepubliceerd op: 03/11/2018

Pluspunten
...
Heb achter de kaartjes aan moeten bellen voordat ik ze per email ontving.
Goedemiddag,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen. Fijn om te horen dat het bestellen je makkelijk afging en dat je alle informatie hebt kunnen vinden die je nodig had. Mocht je geen e-mails van Ticketpoint ontvangen, controleer dan altijd je virusscanner. Voeg Ticketpoint toe als een veilige afzender om onze mails te kunnen ontvangen. Mocht je nog vragen hebben over je bestelling, dan helpen we je graag via onze online klantenservice. We hopen je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Pluspunten

Ik moest voor 4 kaarten wel heel veel cijfers en letters invullen kan dat niet wat minder
Goedemiddag,

Bedankt voor je beoordeling. Ticketpoint neemt je beoordeling erg serieus en probeert dit ook altijd te verbeteren of neemt het mee in de evaluatie. Wat fijn om te horen dat je alle informatie hebt kunnen vinden die je nodig had. Jammer om te horen dat het bestellen je niet geheel gemakkelijk afging. Mocht je nog vragen hebben omtrent je bestelling, dan helpen we je natuurlijk graag via onze online klantenservice. We hopen je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. We wensen je alvast veel plezier bij het evenement!

Rinus
Alkmaar

Gepubliceerd op: 02/11/2018

Pluspunten
Tickets zijn snel verstuurd (helaas naar een ander adres!)
Zouden jullie na kunnen kijken hoe het kan dat mijn tickets bij een vriendin in Soest terecht zijn gekomen? Ik heb dat adres niet ingevoerd, ik ken het geeneens uit mijn hoofd, haar adres staat wel in mijn telefoon in de contactenlijst.
Beste Marian,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om Ticketpoint te beoordelen. We nemen je beoordeling erg serieus en proberen dit ook altijd te verbeteren of nemen het mee in onze evaluatie. Fijn om te horen dat het bestellen je makkelijk afging en dat je alle informatie hebt kunnen vinden die je nodig had. Wanneer je de bevestigingsmail van je reservering ontvangt, staan de adresgegevens vermeld. Mochten de adresgegevens, gelinkt aan jouw account, niet correct zijn? Dan is het mogelijk deze direct aan de passen in de ontvangen bevestigingsmail. We hopen je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. We wensen je alvast veel plezier bij het evenement!

Marian

Gepubliceerd op: 02/11/2018

Pluspunten
Yickets zijn snel verstuurd (helaas naar een ander adres!)

19/10/2018

Fleur

Gepubliceerd op: 30/10/2018

Pluspunten

Ik kon na het doorklikken op een vak pad zien of er nog beschikbare plaatsen waren. Daarna moest je weer van voor af aan beginnen

Gepubliceerd op: 27/10/2018

Pluspunten

ik dacht dat ik eerst geen stoelen kon selecteren, je moet een paar keer extra klikken voordat dat lukt

Gepubliceerd op: 26/10/2018

Gepubliceerd op: 26/10/2018

Pluspunten
Super handig
Nvt
Mats
Raamsdonksveer

Gepubliceerd op: 25/10/2018

Pluspunten

het zou prettig zijn als je bij het invullen van de gewenste rang meteen kunt zien welke rijen en stoelen dit zijn. Hiervoor moest je nu steeds naar een andere pagina klikken

Gepubliceerd op: 25/10/2018