7.8
3722 klantbeoordelingen
Anton
Hellevoetsluis

12/08/2015

Pluspunten
Ik heb verder geen opmerkingen
IK kreeg een dag later een schriftelijk verzoek om te betalen op een ander rekeningnunmmer
Vd Veen
Hazerswoude

09/08/2015

Pluspunten
Uiteindelijk snelle bevestiging
Betaalmogelijkheid beter stroomlijnen. Er zat een fout in waardoor de verkeerde bank geselecteerd werd en dit was niet herstelbaar. Daardoor de gewilde kaartjes mis gelopen en toen maar een andere bestelling gemaakt.
M. van Dorst
Zoetermeer

06/08/2015

Pluspunten
Ik heb verder geen opmerkingen
een hele onduidelijke site

Beste heer/mevrouw van Dorst,

We vinden het spijtig dat u niet tevreden bent over ons. We zien in ons systeem dat u succesvol een boeking heeft gemaakt via internet. Graag vernemen wij wat u niet duidelijk vond aan onze website en waar u tegen problemen aanliep. U geeft aan dat u niet alle informatie heeft kunnen vinden die u nodig had. Welke informatie mist u? Wellicht kunnen we met uw feedback onze website verder optimaliseren.

U kunt uw reactie geven of vraag stellen middels onze klantenservice: www.ticketpoint.nl/klantenservice. Uw mail zal dan in behandeling worden genomen.

Martijn
Assendelft

25/05/2015

Pluspunten
ik heb kaarten besteld voor de gumball van as dinsdag maar nog steeds niet ontvangen...

ik waarschuw een ieder geen zaken te doen met deze organisatie onbetrouwbaar !!!!!!!!!!!!!!!!

Beste Martijn,
wij betreuren het dat u de tickets niet ontvangen heeft. Wij zien in ons ticketsysteem dat we uw kopiekaarten op de dag van het evenement hebben uitgeprint. Mocht u de tickets bij een volgende bestelling via ticketpoint.nl niet hebben ontvangen, dan kunt u altijd een reactie achterlaten in onze klantenservice zodat wij hiervoor een passende oplossing kunnen vinden zodat u de tickets alsnog tijdig ontvangt.

Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Anke
Oploo

21/05/2015

Pluspunten
Super goede service! Er waren wat problemen met het bestellen van de kaarten. Maar de klanten service heeft mijn mail heel erg snel beantwoord en het heel erg netjes afgehandeld.
Gebruik dezelfde naam voor de betaalfunctie als die word opgegeven tijdens het bestellen van de kaarten
Ton
Veldhoven

20/05/2015

Pluspunten
Ik heb verder geen opmerkingen
ik kan niet betalen

09/05/2015

Pluspunten
Ik heb verder geen opmerkingen
Ik kan geen verbeterpunten noemen
toon
dordrecht

01/05/2015

Pluspunten
mensen aan de telefoonb zijn wel aardig
telefoneren is veel te duur. ik wilde via site bestellen maar door fout op site heb ik wel 3 keer moeten bellen van ongeveer 7 min x 0.45 en dan nog de normale kosten van het bellen
dymphie
Helmond

01/05/2015

Pluspunten
Ik heb verder geen opmerkingen
Ik heb mijn tickets met order nr 556529 voor hart voor muziek nog steeds niet thuis gestuurd gekregen
M.A.

25/04/2015

Pluspunten
het was mij onmogelijk om de betaling af te ronden

Beste heer/mevrouw,

Wij vinden het spijtig te lezen dat u problemen heeft ondervonden tijdens uw bestelling. Wellicht was er op het moment van betalen een storing bij uw bank. Onze website heeft onlangs geen problemen ondervonden met het betaalplatform. Mocht u in de toekomst nogmaals deze problemen ervaren dan vernemen wij graag van u via onze klantenservice.

Mocht u nog hulp nodig hebben bij de boeking die u wilde maken kunt u ook via www.ticketpoint.nl/klantenservice uw probleem kenbaar maken en zullen wij u helpen bij het maken van de gewenste reservering.

Hopende u hiermee van dienst te zijn geweest.

Website: http://www.ticketpoint.nl
Adres: postbus 2114 5300 CC
Plaats: Zaltbommel
Telefoon: 0900-9000 8000

Ticketpoint faciliteert in opdracht van een promoter ticketsales voor concerten en evenementen. Tickepoint is de exclusieve ticketverkoper.