7.8
(6)
(18)
3716 klantbeoordelingen

09/05/2015

Pluspunten
Ik heb verder geen opmerkingen
Ik kan geen verbeterpunten noemen
toon
dordrecht

01/05/2015

Pluspunten
mensen aan de telefoonb zijn wel aardig
telefoneren is veel te duur. ik wilde via site bestellen maar door fout op site heb ik wel 3 keer moeten bellen van ongeveer 7 min x 0.45 en dan nog de normale kosten van het bellen
dymphie
Helmond

01/05/2015

Pluspunten
Ik heb verder geen opmerkingen
Ik heb mijn tickets met order nr 556529 voor hart voor muziek nog steeds niet thuis gestuurd gekregen
M.A.

25/04/2015

Pluspunten
het was mij onmogelijk om de betaling af te ronden

Beste heer/mevrouw,

Wij vinden het spijtig te lezen dat u problemen heeft ondervonden tijdens uw bestelling. Wellicht was er op het moment van betalen een storing bij uw bank. Onze website heeft onlangs geen problemen ondervonden met het betaalplatform. Mocht u in de toekomst nogmaals deze problemen ervaren dan vernemen wij graag van u via onze klantenservice.

Mocht u nog hulp nodig hebben bij de boeking die u wilde maken kunt u ook via www.ticketpoint.nl/klantenservice uw probleem kenbaar maken en zullen wij u helpen bij het maken van de gewenste reservering.

Hopende u hiermee van dienst te zijn geweest.

02/04/2015

Pluspunten
Totaal onoverzichtelijk en niet gebruiksvriendelijk. Ik ben al 2 dagen bezig om te proberen te kunnen betalen.

Beste heer Spaan,

Wij zien in ons ticketsysteem dat u reeds betaald heeft voor uw order. Vervelend dat u tijdens uw betaling problemen hebt ondervonden. Wellicht was er op het moment van uw betaling een storing bij uw bank. Helaas kunnen wij daar niets aan doen.

Wij hopen dat u in het vervolg zonder problemen u bestelling kunt afronden.

Ticketpoint klantenservice
lidwien
naarden

01/04/2015

de betaling zeer slecht
TUE
eindhoven

23/02/2015

Pluspunten
alles goed
Ik kan geen verbeterpunten noemen
Sjaak
Beverwijk

12/01/2015

Pluspunten
Ze staan aangesloten op weetwaarjekoopt.nl
Er is geen telefoonische helpdesk , zeer klant ontvriendelijk

Beste Sjaak,

We zien dat u een succesvolle boeking heeft gemaakt voor Toppers in Concert 2015. Het servicenummer voor Toppers in Concert is 0900-0088 (45ct/pm). Hier kunt u terecht voor al uw vragen. U kunt ook een melding maken in onze online klantenservice via: www.ticketpoint.nl/klantenservice. Daar ontvangt u binnen 24 uur antwoord op uw vragen.
thea
den bosch

04/01/2015

Pluspunten
goed te vinden allemaal
Servais
Alphen aan den Rijn

02/01/2015

Pluspunten
Ik heb verder geen opmerkingen
Site blijft te vaak hangen bij betalen. Teruggaan is niet meer mogelijk

Beste mevrouw Vermeulen,

We betreuren het ten zeerste dat u problemen heeft ondervonden tijdens het bestellen van uw tickets. Het probleem wat u omschrijft is niet bij ons bekend. Wellicht heeft uw computer problemen gehad op het moment dat u wilde bestellen. Wij zien dat u succesvol tickets geboekt heeft voor Disney on Ice. Mochten de problemen zich in het vervolg nogmaals voordoen, dan verzoeken wij u een melding te maken in onze klantenservice zodat wij u kunnen helpen met uw bestelling.

Website: http://www.ticketpoint.nl
Adres: postbus 2114 5300 CC
Plaats: Zaltbommel
Telefoon: 0900-9000 8000

Ticketpoint faciliteert in opdracht van een promoter ticketsales voor concerten en evenementen. Tickepoint is de exclusieve ticketverkoper.