Bedrijfsgegevens

Website: http://www.ticketpoint.nl
Adres: Mangaan 11 5234 GD
Plaats: Den Bosch
Telefoon: 0900-9000 8000

Ticketpoint faciliteert in opdracht van een promoter ticketsales voor concerten en evenementen. Tickepoint is de exclusieve ticketverkoper.

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Ticketpoint
totaal score
8.2
Beoordelen
Laatste beoordeling
3 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
1092 beoordelingen (12 maanden)
5251 beoordelingen (totaal)
43906 keer bekeken
94% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
46% (500)
43% (475)
8% (85)
2% (23)
2% (20)

Klantbeoordelingen

5
Pluspunten
 
Verbeterpunten
ik heb een jaarkaart gekocht en dit loopt nog niet, dus ik weet niet of ik tevreden moet zijn
mark
amsterdam

Gepubliceerd op: 17/09/2017
Aanbeveling: ja


3
Pluspunten
ik vond het niet fijn dat er allemaal extra kosten bij kwamen.
Verbeterpunten
Eerlijk zijn over de prijs.. niet allemaal extral erbij...
brigitta
vlijmen

Gepubliceerd op: 14/09/2017
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
 
Verbeterpunten
ik kreeg een melding dat de kortingscode al gebruikt was. ik heb via een medewerker van het bedrijf dat de korting gaf uiteindelijk de tickets doorgestuurd gekregen. slecht dat ik zelf niets kon doen!
Tilly
Maarheeze

Gepubliceerd op: 13/09/2017
Aanbeveling: nee


5
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Melanie

Gepubliceerd op: 13/09/2017
Aanbeveling: nee


8
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Klant

Gepubliceerd op: 13/09/2017
Aanbeveling: ja


3
Pluspunten
snelle reactie op mail
Verbeterpunten
adverteren met een prijs die helemaal niet klopt. Als ik daar een mail voor stuur wordt er gezegd dat dat een early bird prijs is (de mail is 2 dagen oud).... slecht hoor
H van Kapel
Langerak

Gepubliceerd op: 12/09/2017
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Belachelijk dat het servicenummer 45 vent per minuut kost en dat he dan ook nog een heel menu moet afluisteren. En dat je je moet aanmelden om schriftelijk een vraag e stellen
Antwoord Ticketpoint
Beste Linda,
Bedankt dat u de tijd en moeite heeft genomen om ons te beoordelen. We zijn altijd bezig om onze website te verbeteren. De reden waarom we uw gegevens vragen alvorens u een bericht kunt sturen naar de klantenservice is zodat de medewerker al voorzien is van alle gegevens die hij/zij nodig heeft om u te kunnen helpen en we daardoor dus extra email verkeer met vragen over uw order en/of adres kunnen overslaan. We staan voor een snelle vakkundige afhandeling, vandaar dat ons keuzemenu ook maar 40 seconden is, waarna u gelijk wordt doorgezet naar een medewerker. Uiteraard kunt u ook kiezen voor onze "Vraag en antwoord" waarin alle voorkomende vragen ook in beantwoord worden. Met vriendelijke groet, Ticketpoint
Klant

Gepubliceerd op: 12/09/2017
Aanbeveling: nee


8
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Klant

Gepubliceerd op: 09/09/2017
Aanbeveling: ja


9
Pluspunten
Alles verliep vlot en snel
Verbeterpunten
 
T
Heeze

Gepubliceerd op: 09/09/2017
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Vaak heel duidelijk
Verbeterpunten
Nog niets
Linda
Haarlem

Gepubliceerd op: 08/09/2017
Aanbeveling: ja


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer