Website: http://www.ticketpoint.nl
Adres: Mangaan 11 5234 GD
Plaats: Den Bosch
Telefoon: 0900-9000 8000

Ticketpoint faciliteert in opdracht van een promoter ticketsales voor concerten en evenementen. Tickepoint is de exclusieve ticketverkoper.

Ik kan alleen maar tickets boeken op 1 rij
En niet 2 in 2e rij en dan 4 in 1e rij
Dus heb een een ander bedrijf de andere tickets geboekt
Beste Jan,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen. Helaas is het niet mogelijk een reservering te maken op verschillende rijen. Vandaar dat het wel gelukt is in 2 verschillende boekingen. In de toekomst adviseren we contact op te nemen met de reserveringslijn. Deze is te bereiken via 0900 9000 8000 (60ct p/m) of via www.klantenservice.ticketpoint.nl is het mogelijk online een vraag te stellen. Hopelijk heb ik je voldoende geïnformeerd. We wensen je alvast veel plezier bij het evenement!

Met vriendelijke groet, Ticketpoint
Jan
Lemmer

Gepubliceerd op: 21/03/2019

Jeanny
Weert

Gepubliceerd op: 21/03/2019

Pluspunten

2 van de vier tickets werkte maar. Gelukkig konden we maar met zijn tweeen. Ook de telefoonlijn is een robot waardoor je geeen antwoord krijgt op je vraag van de codes en moet je ook nog betalen voor de hulplijn. Hele slechte ervaring.
Beste Quirien,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om Ticketpoint te beoordelen.
We zien in ons systeem dat er 2 tickets gereserveerd staan op jouw naam. Staan de andere 2 tickets gereserveerd op een andere naam? De klantenservice lijn is te bereiken via 0900 9000 801 (lokaal tarief) als je vragen hebt over geboekte tickets of op www.klantenservice.ticketpoint.nl is het mogelijk online een vraag te stellen.

We hopen je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Quirien

Gepubliceerd op: 18/03/2019

Pluspunten
Availabilty
Handling fee
Tad

Gepubliceerd op: 18/03/2019

Pluspunten
Na de betaling, had ik mijn tickets niet ontvangen. Ik had dan ook een middelmatige beoordeling gegeven en het probleem aangekaart. Met dien verstande dat als ik ze eind deze week niet zou hebben, ik hen rechtstreeks zou contacteren.

Ze hebben bij de beoordeling mijn opmerking gezien. (Ze lezen het dus echt! En meteen! ) En hebben het meteen rechtgezet. Heel blij met de snelle reactie!
ONDERSSTAANDE is van mijn eerste beoordeling. Ik laat het staan zodat het bij andere mensen nig eens wordt nagekeken en ze niet met hetzelfde probleem zitten.

Vreemd dat de tickets die ik online heb besteld en betaald nog niet per mail zijn toegekomen, MAAR wel we mail met de vraag om mijn ervaring te beoordelen. Ik zou graag mijn tickets ontvangen.
Beste heer/ mevrouw,

Bedankt voor je bericht.
We hebben de tickets nogmaals naar je mailbox verzonden. Hopelijk heb je deze in goede orde mogen ontvangen. Mocht dit niet het geval zijn, dan helpen we je graag verder met je reservering.

We hopen je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

We wensen je alvast veel plezier bij ​Animal Event!

Gepubliceerd op: 18/03/2019

Pluspunten
Is nog af te wachten!

04/03/2019

Pluspunten
zeer goede website

Beste Josephus,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om Ticketpoint te beoordelen. Mocht je nog vragen hebben omtrent je reservering, dan helpen we je natuurlijk graag. Ticketpoint is telefonisch bereikbaar via 0900 - 9000 801 of via www.klantenservice.ticketpoint.nl. We hopen je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

sjef
tilburg

Gepubliceerd op: 18/03/2019

Pluspunten
top

b
lemmer

Gepubliceerd op: 18/03/2019

Pluspunten
Duidelijk en snel
Nvt
Esther
Etten-Leur

bezahlung per Paypal oder EC-Karte
Gianna Gerards
Deutschland

Gepubliceerd op: 18/03/2019

Pluspunten
Je kunt op een gemakkelijke je ticket bestellen. Het is duidelijk en overzichtelijk. Daarnaast voldoende informatie die je kunt lezen op de site.
Geen verbeterpunten.
Ingrid