Website: www.ticken.nl
Adres: Jacob van Lenneplaan 22 3743AR
Plaats: Baarn

Ticken

Pluspunten
leuke spelletjes tussendoor
mijn handen zijn een beetje kort dus dat werd lastig

Gepubliceerd op: 10/12/2018

Pluspunten
Heldere uitleg en opbouw van de lessen. Leuk om te doen.
Mooiste zou zijn als je ook nog Engelse teksten er tussen zou hebben omdat je dan de zakelijke kant dubbel bedient.

Wist niet dat er maximaal een jaar voor stond om de lessen af te ronden, waarom niet onbeperkt ? Toch betaald voor een product ? Dat zou je ook gewoon willen blijven kunnen gebruiken, desnoods als opfris na een lange periode van niet-typen.
Antwoord Ticken
Bedankt voor de mooie waardering Marco.

Onze Engelstalige typecursus voor het qwertytoetsenbord wordt aangeboden op ticken.co.uk.

De totale studietijd voor de TICKEN typecursus is ongeveer 15 uur, maar de toegangstijd is 12 maanden. Dit wordt op alle relevante webpagina's en de welkomstmail genoemd.

De typevaardigheid neemt na afloop van de typecursus nog vele maanden toe. Daarom is het van belang om alles blind te blijven typen op het toetsenbord.
Marco
Alkmaar

Gepubliceerd op: 07/12/2018

Pluspunten
Met de typecursus van Ticken heb ik daadwerkelijk het blind typen onder de knie gekregen in korte tijd. De instructies zijn duidelijk en de oefeningen prima.
In het begin van de cursus is het handig te weten welke toetsen je allemaal gaat leren. Ik had ook alle cijfers verwacht (niet alleen 1 en 2).
Antwoord Ticken
De 1 en 2 leer je omdat daar de veelgebruikte leestekens ! en @ bij staan.
De andere cijfers worden zo weinig gebruikt in teksten, dat deze geen onderdeel zijn van de lesinhoud. Wie veel getallen in zijn teksten typt, zal door de hoge frequentie de cijfertoetsen snel onder de knie krijgen.
Tanja
Leidschendam

Gepubliceerd op: 01/12/2018

Gepubliceerd op: 20/11/2018

Pluspunten
Leuke spelletjes, Je kan intypen hoelang je erover wild doen, en dan zie je hoeveel procent je wil zijn en al bent. Elke les wordt goed uitgelegd met een video

J.C
Grijpskerke

Gepubliceerd op: 19/11/2018

Pluspunten
Een hele duidelijke, prettige manier om goed te leren typen.
Dit stond nog altijd op mijn bucket-list en nu, op mijn 50-ste, alsnog mijn type diploma gehaald!

Gepubliceerd op: 19/11/2018

Pluspunten
Laagdrempelige cursus en een online programma dat duidelijk en eenvoudig is. Cursus via het werk gedaan. Ik heb zelf geen contact gehad met Ticken.
Klimmendaal Revalidatiespecialisten

Gepubliceerd op: 02/11/2018

Pluspunten
Heldere duidelijke uitleg. Motiverend.

Gepubliceerd op: 01/11/2018

Pluspunten
Actief motiveren. Anderen inschakelen om te motiveren. Leuke lesmanier.
Lia
Wijk bij Duurstede

Gepubliceerd op: 01/11/2018

Pluspunten
Typecursus heeft een lekker tempo
Goed te doen met iedere dag half uurtje
Als je tussendoor stopt, kun je niet meer fimpje terugkijken van de les. Er is geen mogelijkheid om een lesje terug te gaan als je daar behoefte aan hebt
Antwoord Ticken
Let op: lessen kan je herhalen via je pagina 'studieresultaten'. Klik bijv. op de toets E en je gaat naar de E-les.
Op elk moment in de les kan je de tekst van video teruglezen via de blauwe informatieknop met de witte i.