Website: http://www.thuisschoonmaken.nl
Adres: Rijksweg 67 5391 LJ
Plaats: Nuland

Professioneel schoonmaakgemak voor thuis. Daar gaan we voor!

Met ThuisSchoonmaken.nl maken wij het mogelijk professionele schoonmaakartikelen, schoonmaakmiddelen en reinigingsmachines te bestellen voor thuis. Er zijn namelijk voldoende professionele schoonmaakartikelen die bijzonder geschikt zijn voor thuis, door hun eenvoud in gebruik, lange levensduur en kwalitatief goed resultaat.

U vindt bij ons een ruim assortiment aan schoonmaakartikelen met onder meer de populaire kwaliteitsmicrovezelproducten van Greenspeed. Maar ook zijn we consumenten dealer van o.a. Unger, Wiro en Tana.

Naast alle losse artikelen bieden we u speciaal samengestelde schoonmaaksets voor het schoonmaken van uw interieur, sanitair, vloeren, ramen, zwembaden en zelfs het verwijderen van groene aanslag, algen, spinnen en onkruid aan. De samengestelde schoonmaaksets zijn ideaal voor thuis: eenvoudig in gebruik, hebben een lange levensduur, leveren het allerbeste resultaat en dat met scherpe prijzen en snelle levering!

Bent u opzoek naar een reinigingsmachine? Ook dan bent u bij ons aan het juiste adres; ThuisSchoonmaken.nl levert schoonmaakmachines van de merken Cleanfix en Eurom tegen groothandelsprijzen.

Kortom voor al uw professionele schoonmaakmaakartikelen en schoonmaakvragen bent u bij ThuisSchoonmaken.nl aan het juiste adres.

ThuisSchoonmaken.nl

Pluspunten
Snel geleverd, en alles volgens afspraak.

J Weusten
Hulsberg

Gepubliceerd op: 19/05/2019

Pluspunten
Prima afhandelen van bestelling

Jean-Pierre
Belgie

Gepubliceerd op: 19/05/2019

Pluspunten
Levering erg snel , en het bestelde product werkt perfect ! Ik beveel het ook aan iedereen aan.

Mandy

Gepubliceerd op: 18/05/2019

Gepubliceerd op: 18/05/2019

Pluspunten
Snelle en correcte levering
Produktomschrijving. Ik bedoel in de zin van wat is het verschil in dure en goedkopere microvezeldoeken
Benny
Diksmuide Belgie╠ł

Gepubliceerd op: 17/05/2019

Pluspunten
Snelle levering en afhandeling
Ideaal dat je ook kunt afhalen

Roland van Dijk
Heesch

1handjehulp
Landgraaf

Gepubliceerd op: 17/05/2019

Pluspunten
Foutje meteen opgelost keurig

Tonnie

Gepubliceerd op: 16/05/2019

Pluspunten
Goede producten en snelle levering. Toen er een probleem was met een van de bestelde artikelen werd dit op effici├źnte en vriendelijke wijze opgelost door de klantenservice. Uitstekend!

Gepubliceerd op: 16/05/2019

Pluspunten
Snel, duidelijk en goede prijs/kwaliteit
Nvt

Gepubliceerd op: 14/05/2019