Website: http://www.thuisschoonmaken.nl
Adres: Rijksweg 67 5391 LJ
Plaats: Nuland

Professioneel schoonmaakgemak voor thuis. Daar gaan we voor!

Met ThuisSchoonmaken.nl maken wij het mogelijk professionele schoonmaakartikelen, schoonmaakmiddelen en reinigingsmachines te bestellen voor thuis. Er zijn namelijk voldoende professionele schoonmaakartikelen die bijzonder geschikt zijn voor thuis, door hun eenvoud in gebruik, lange levensduur en kwalitatief goed resultaat.

U vindt bij ons een ruim assortiment aan schoonmaakartikelen met onder meer de populaire kwaliteitsmicrovezelproducten van Greenspeed. Maar ook zijn we consumenten dealer van o.a. Unger, Wiro en Tana.

Naast alle losse artikelen bieden we u speciaal samengestelde schoonmaaksets voor het schoonmaken van uw interieur, sanitair, vloeren, ramen, zwembaden en zelfs het verwijderen van groene aanslag, algen, spinnen en onkruid aan. De samengestelde schoonmaaksets zijn ideaal voor thuis: eenvoudig in gebruik, hebben een lange levensduur, leveren het allerbeste resultaat en dat met scherpe prijzen en snelle levering!

Bent u opzoek naar een reinigingsmachine? Ook dan bent u bij ons aan het juiste adres; ThuisSchoonmaken.nl levert schoonmaakmachines van de merken Cleanfix en Eurom tegen groothandelsprijzen.

Kortom voor al uw professionele schoonmaakmaakartikelen en schoonmaakvragen bent u bij ThuisSchoonmaken.nl aan het juiste adres.

ThuisSchoonmaken.nl
2090 beoordelingen (totaal)

Pluspunten
Om te beginnen, ik schrijf eigenlijk nooit een review, en ik had zeker niet gedacht dat mijn eerste review over een schoonmaakproduct, bedrijf zou gaan. Maar als je een hele goede service krijgt, dan toch maar een keer. 5 sterren, ik had producten besteld die niet regulier waren, thuisschoonmaken.nl had dit gezien en de moeite genomen om mij te bellen om te checken of ik die producten echt wilde hebben. Bleek dat ik de verkeerde had besteld, ik kon direct online de bestelling wijzigen en de goede producten werden opgestuurd. Een perfecte service, een compliment en review waard.

Richard
Bergschenhoek

Gepubliceerd op: 14/01/2019

Pluspunten
De bestelling is vlot verlopen

Jolanda
Hendrik ido ambscht

Gepubliceerd op: 05/01/2019

Pluspunten
Snel antwoord op mijn vraag en een snelle levering.

Pennewaard
De HOEF

Gepubliceerd op: 05/01/2019

Pluspunten
Vriendelijke bediening.

Acor products Vinkelsestraat Heesch
Heesch

Gepubliceerd op: 04/01/2019

Pluspunten
Duidelijk, probleemloos betalen

Gerrie

Gepubliceerd op: 31/12/2018

Pluspunten
Bijzondet goed spul gekocht, goede kwaliteit en snelle levering met prima manual

Math
Obbicht

Gepubliceerd op: 31/12/2018

Pluspunten
goede en corecte behandeling
proberen voor 17:00 besteld de volgende dag in huis
dat hebben de meesten en je kan niet achter blijven
Piet
Hardenberg

Gepubliceerd op: 24/12/2018

Pluspunten
Is een gewone site heb niet iets wat er echt uitspringt
Geen verbeterpunten alles zoals het hoort te gaan.
Netty
k