Website: http://www.thuisschoonmaken.nl
Adres: Rijksweg 67 5391 LJ
Plaats: Nuland

Professioneel schoonmaakgemak voor thuis. Daar gaan we voor!

Met ThuisSchoonmaken.nl maken wij het mogelijk professionele schoonmaakartikelen, schoonmaakmiddelen en reinigingsmachines te bestellen voor thuis. Er zijn namelijk voldoende professionele schoonmaakartikelen die bijzonder geschikt zijn voor thuis, door hun eenvoud in gebruik, lange levensduur en kwalitatief goed resultaat.

U vindt bij ons een ruim assortiment aan schoonmaakartikelen met onder meer de populaire kwaliteitsmicrovezelproducten van Greenspeed. Maar ook zijn we consumenten dealer van o.a. Unger, Wiro en Tana.

Naast alle losse artikelen bieden we u speciaal samengestelde schoonmaaksets voor het schoonmaken van uw interieur, sanitair, vloeren, ramen, zwembaden en zelfs het verwijderen van groene aanslag, algen, spinnen en onkruid aan. De samengestelde schoonmaaksets zijn ideaal voor thuis: eenvoudig in gebruik, hebben een lange levensduur, leveren het allerbeste resultaat en dat met scherpe prijzen en snelle levering!

Bent u opzoek naar een reinigingsmachine? Ook dan bent u bij ons aan het juiste adres; ThuisSchoonmaken.nl levert schoonmaakmachines van de merken Cleanfix en Eurom tegen groothandelsprijzen.

Kortom voor al uw professionele schoonmaakmaakartikelen en schoonmaakvragen bent u bij ThuisSchoonmaken.nl aan het juiste adres.

ThuisSchoonmaken.nl

Sabine
Wervik

Gepubliceerd op: 19/03/2019

Pluspunten
Goed product, en snelle levering.
Website is ook duidelijk

Sita
URETERP

Gepubliceerd op: 19/03/2019

Pluspunten
Snelle levering, echt professioneel materiaal. Vriendelijke klantenservice aan de telefoon.
Verkeerd artikel geleverd, maar dit is zeer netjes en snel opgelost.

Gepubliceerd op: 17/03/2019

Pluspunten
Netjes verpakt. Goede beschrijving.

Lia
Nordhorn/Duitsland

Gepubliceerd op: 16/03/2019

Pluspunten
Goede producten en scherp geprijsd
levering zou iets sneller mogen
Ap
Hoogenweg

Gepubliceerd op: 08/03/2019

Pluspunten
artikelen doen wat ze beloven

hans
Tiel

Gepubliceerd op: 07/03/2019

Pluspunten
Zeer behulpzaam doorheen het volledige bestelproces. Vooraf snel antwoord op vragen met accuraat advies. Snelle afronding van de bestelling en verzending. Na het leveren bleek er een kleine afwijking op de steel die ik besteld had maar hier werd meteen een nieuwe voor verstuurd. Zeer goede service dus, ook na het bestellen.

Frederik

Gepubliceerd op: 26/02/2019

Pluspunten
Snelle reactie, behulpzaam en zeer vriendelijk. Pakketje niet aangekomen en dag later een nieuw opgestuurd.

Gepubliceerd op: 24/02/2019

Pluspunten
snelle service
nvt
jan
zwijndrecht

Gepubliceerd op: 24/02/2019

Pluspunten
Fijne goede afwikkeling van bestelling

M
Winterswijk