Projectieschermen.com

TheNextShop

Ab streppel

Gepubliceerd op: 22/05/2019
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Snelle en goede aflevering van het product. Heb voorafgaandelijk enkele e-mails gestuurd en deze werden binnen 1 dag beantwoord.
Echt een aanrader om deze bij deze shop je aankoop te doen.

Gepubliceerd op: 20/05/2019
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Artikel was niet meer te krijgen. Showroom model aangeboden gekregen voor een nette prij.
Bernard
Buren

Gepubliceerd op: 19/05/2019
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Zeer servicegerichte instelling.
Kwam de eerste keer spontaan langs, dus zonder afspraak, en er werd uitgebreid tijd genomen om toelichting en demonstraties te geven. Mooie "thuisbioscoop" ruimte in de showroom.
Na deze eerste kennismaking werd per email een gedegen toelichting gegeven op de mogelijkheden in onze specifieke thuissituatie, zonder dat op dat moment sprake was van een zekere verkoop.
De prijs leek me niet heel scherp in vergelijking met sommige online-concurrenten. Het lijkt me dat je hierop ook niet het best moet willen scoren - begrijp heel goed dat de service en demomogelijkheden ook iets (mogen) kosten.
Peter ter Steeg
Oisterwijk

Gepubliceerd op: 17/05/2019
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Goede informatie en advies
Levertijd
Rijmar
Dokkum

Gepubliceerd op: 16/05/2019
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Beste prijs kwaliteit beamer in de €500 klasse, die niet te vinden is op de bekende online shopping sites.
Kareljan
Gent

Gepubliceerd op: 13/05/2019
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Super snel geleverd, ik was niet thuis maar dankzij UPS (de shipping methode die via deze site wordt aangeboden) werd dit dezelfde dag nog in een afhaalpunt geleverd.

Ik had een beamerbeugel besteld en deze hangt nu al een weekje op in de kamer, super stevig ding - 5*
Davy
Deurne, Antwerpen, Belgie

Gepubliceerd op: 09/05/2019
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Denken goed mee met de klant over oplossingen en zijn flexibel in wat ze aan kunnen bieden. Martin en Alwin zijn erg klantvriendelijk.
Meer personeel in de buitendienst zou ideaal zijn. Ik begrijp dat die niet voor het oprapen liggen in deze tijd.
Erik Buijs / De Nederlandse Academie v Psychotherapie
AMSTERDAM Noord Holland

Gepubliceerd op: 07/05/2019
J.A.F.
Apeldoorn

Gepubliceerd op: 03/05/2019
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
In de showroom Sony 4K beamers bekeken en gekozen voor de VW570. Fantastisch apparaat. Was een stukje rijden, maar de zeer uitgebreide demo was het waard!
Jacques
Brussel