Website: www.themakleding.nu
Telefoon: 0208932218

Themakleding.nu
2061 beoordelingen (totaal)

Pluspunten
Maat en kleur afwijkend dan op website
Antwoord Themakleding.nu
Dank voor je beoordeling. Klopt het dat het gaat om het Britney Spears school kostuum? Ik heb in de rok gezien dat het gele streepje van de foto ontbreekt verder zie ik geen verschillen. Is dat wat u bedoelde? Ik zal de producent om nieuwe foto's vragen. Wat was er afwijkend aan de maat? Hoor het graag! Dat kan per mail naar klantenservice@themakleding.nu Alvast bedankt!

Gepubliceerd op: 22/04/2019

Pluspunten
ze hebben ons netjes op de hoogte gehouden van de latere levering.
We hebben 1 pak ontvangen wat vies in de doos zat en bij 1 pak was er geen naad gestikt bij de rits. we zijn dus niet tevreden over de vieze en niet hele pakken. ik ben benieuwd of jullie hier nog iets mee zullen doen.
Antwoord Themakleding.nu
Wat jammer dat er problemen waren met producten en u geen contact heeft opgenomen met ons. Kunt u foto's sturen naar klantenservice@themakleding.nu? Dan kunnen we kijken naar de mogelijkheden. Alvast bedankt!

Gepubliceerd op: 20/03/2019

Pluspunten

Een costuum van €80 besteld. (Fire captain) je verwacht voor €80 euro een beetje kwaliteit maar viel de eerste avond al uit elkaar
Tim
Haarlem

Gepubliceerd op: 20/03/2019

Pluspunten
Pak eenmaal binnen gekregen en ging zitten en ging vrijwel meteen kapot door dat die door scheurde. Verzending en over maken ging goed prijs was veels te duur voor een broek die zo snel kapot ging
Btere kwaliteit en lagere prijs
Sam
Veldhoven

Gepubliceerd op: 17/03/2019

Pluspunten

Besteld op dinsdag en aan het eind van de week nog niet binnen. 2de maal van het zelfde. Voldoet niet aan de beloofde levertermein.
Brugge

Gepubliceerd op: 16/03/2019

Pluspunten
Kleding is leuk maar de maten van de kleding klopt niet. In het echt veel kleiner. Maar bij retour nogmaals verzendkosten betalen.
Juiste kleding maten erbij vermelden scheelt de klant geld en tijd.

Gepubliceerd op: 15/03/2019

Antwoord Themakleding.nu
Wij horen graag hoe u tot deze beoordeling bent gekomen. Kunt u ons berichten op klantenservice@themakleding.nu? Alvast bedankt!

Gepubliceerd op: 10/03/2019

Pluspunten
Product naar wens
Onvriendelijk personeel aan de telefoon. On inzichtelijke verzend tijd. Bij een product stond op voorraad maar niet hoeveel.
Antwoord Themakleding.nu
Dank voor je beoordeling. Wat was er niet vriendelijk van het personeel aan de telefoon? Op de productpagina staat vermeld "de levertijd bij afname 1 stuk". In de winkelmand en op de orderbevestiging staat de levertijd voor de afgenomen hoeveelheid. U had inderdaad het laatste stuk uit eigen magazijn waardoor de levertijd een paar dagen langer was. Wij horen graag van u op klantenservice@themakleding.nu

Gepubliceerd op: 09/03/2019

Pluspunten

Zowel verzendkosten alsook retourskosten zijn echt niet meer van deze tijd.
Antwoord Themakleding.nu
Dank voor je bericht. Het klopt dat je bij ons (zoals bij alle webshops in onze branche) bij een klein bedrag verzendkosten worden gerekend. Als de retour wordt terugbetaald, worden deze verzendkosten ook teruggeboekt. U betaald dus alleen voor het retourneren.

Wij verkopen ook op Bol.com daar kunt u waarschijnlijk ditzelfde product kopen voor rond de 5.- meer en heeft u gratis verzending. Door de kleine marges in onze branche kunnen we deze service niet gratis aanbieden met behoud van deze verkoopprijzen. Ik hoop dat bovenstaande het wat inzichtelijker maakt voor u. Zou u uw beoordeling willen aanpassen? Mochten we verder nog ergens mee kunnen helpen, dan horen wij het graag @ klantenservice@themakleding.nu

Gepubliceerd op: 05/03/2019

Pluspunten

Haarbandje veel te klein.
Rok is echt te kort
Erg jammer dat je moet betalen om het te retouren .
Antwoord Themakleding.nu
Jammer dat je niet tevreden bent met je bestelling. Hoe vond u de snelle levering? Het Glamour Flapper Girl kostuum heeft een kort jurkje zoals op de productfoto (er staat ook bij hoe groot het model is en welke maat zij draagt). We hebben ook lange(re) modellen, u kunt het beste letten op de lengte boven de knie, dat geeft een goede inschatting. We zullen het haarbandje even nakijken als deze retour is. Gratis retourneren is helaas niet betaalbaar in deze branche met onze kleine marges. Mochten we verder nog ergens mee kunnen helpen, dan horen we het graag! @ klantenservice@themakleding.nu
Mirjam

Gepubliceerd op: 02/03/2019