Website: www.themakleding.nu
Adres: Watervoort 6 1046BG
Telefoon: 0208932218

Themakleding.nu
2061 beoordelingen (totaal)

Pluspunten
De bestelling kwam snel
Het product was niet zoals bescheven op de site en er misde onderdelen
Antwoord Themakleding.nu
Fijn dat de leveringssnelheid naar wens was! Jammer dat het kostuum niet naar tevredenheid was, Wij horen graag wat er ontbreekt zodat wij het met u kunnen oplossen. U kunt ons bereiken op klantenservice@themakleding.nu Alvast bedankt!

Gepubliceerd op: 07/05/2019

Pluspunten

De kwaliteit van de kleding was slecht.
Antwoord Themakleding.nu
Dank voor de beoordeling. Jammer dat het Gevangenen Pak niet geheel naar tevredenheid was. Dank voor het doorgeven, we zullen dit kostuum opnieuw beoordelen. Wat kunnen we nog doen om een betere beoordeling te krijgen? We horen het graag per mail naar de: klantenservice@themakleding.nu. Alvast bedankt!

Gepubliceerd op: 26/03/2019

Pluspunten
Levering was zoals gepland, ook met de drukke tijd van carnaval
Product was echt waardeloos, voordat ik de deur uit was, was het al kapot, gewoon 11 euro weggegooid.
Antwoord Themakleding.nu
Fijn dat de snelle levering is bevallen maar jammer dat het product niet beviel. Wat is er kapot gegaan aan de papegaai? Kunt u anders een foto sturen naar klantenservice@themakleding.nu? Wij horen het graag!
Sem
Rijen

Gepubliceerd op: 20/03/2019

Pluspunten
snelle levertijd
het materiaal is doorschijnend en goedkoop heel anders dan wat je op het plaatje kunt zien.
Antwoord Themakleding.nu
Wat jammer dat je order niet naar tevredenheid was! Dank voor de terugkoppeling. Gaat het om het kostuum? Je bent de eerste die deze klacht heeft en doordat wij op dit moment zijn uitverkocht heb ik het niet gelijk kunnen verifiëren. Wat kunnen wij nog doen om uw ervaring positief te maken? Wij horen het graag op de: klantenservice@themakleding.nu Alvast bedankt!
Zoë
Oosthuizen

Gepubliceerd op: 18/03/2019

M besteld VEELS te groot
Aemilia
Geldrop

Gepubliceerd op: 15/03/2019

Pluspunten
Ridderpak is veels te lang. Komt tot aan de knieën, is net een jurk. Cape daar in tegen komt ook tot aan de knieën, dus het ridderpak is veel langer in het echt.
Antwoord Themakleding.nu
Fijn dat de snelle levering is ontvangen. Het ridder pak verkopen we veel en altijd tot grote tevredenheid. Kan van afstand niet zeggen of deze "te lang" was, of dat het misschien wat onwennig was om een tuniek te dragen. De lengte zou zeg maar halverwege het bovenbeen moeten zijn, al is dat ook weer afhankelijk van bouw en totale lengte. Als u het kostuum retourneert, graag even noteren, dan kunnen we hem nakijken. Als we nog iets kunnen betekenen horen wij het graag op klantenservice@themakleding.nu Alvast bedankt!

Gepubliceerd op: 11/03/2019

Geen kapotte spullen verzenden
Antwoord Themakleding.nu
Dat zou heel vervelend zijn! Ik kan helemaal geen correspondentie vinden. Heeft u ons wel bericht? Kunt u dat anders alsnog doen? Graag een foto mailen naar klantenservice@themakleding.nu Alvast bedankt!

Gepubliceerd op: 10/02/2019

Pluspunten

De kwaliteit van jullie producten en de levertijd
Antwoord Themakleding.nu
U heeft zeer populaire artikelen besteld en hier hebben wij nog nooit kwaliteits problemen ervaren. Wat is er mis met de kwaliteit? Om welk product gaat het? Kunt u misschien foto's sturen naar klantenservice@themakleding.nu? U had 1 artikel besteld met een iets langere levertijd (2 dagen), als dat ongewenst was, had u een ander artikel kunnen kiezen. Hoor graag hoe u tot een 1 als beoordeling komt voor ons als bedrijf als er tijdig is geleverd en er een van de 5 producten niet voldoet. Of zou u het cijfer willen herzien?
Aleksandra
Antwerpen

Gepubliceerd op: 06/02/2019

Pluspunten

Ik kon bestelling niet annuleren. Nu zit ik met een producht waar ik uiteindelijk niks mee kan.
Eventueel ruilen word niet eens aan geboden. Waardoor ik niet meer hier zal bestellen.
Antwoord Themakleding.nu
Hi Melissa Blaeser wat jammer van deze beoordeling want de informatie is onjuist. Een order kan gewoon geannuleerd worden alleen niet als een bestelling al is verzonden, wel zou u dan het pakket kunnen weigeren (tegen weigerkosten). Ruilen is geen enkel probleem, u kunt dan op uw retourbon schrijven wat u als vervangend artikel wenst en dan sturen wij die gratis naar u op. U kunt ook langskomen om bij ons te passen of om te ruilen. Mocht er nog iets onduidelijk zijn dan horen wij het graag! klantenservice@themakleding.nu

Gepubliceerd op: 27/12/2018

Pluspunten
Handschoenen zaten onder de schimmel! Heb ze eerst moeten wassen. Pak was erg gekreukeld, moest eerst goed gestreken worden. Korset valt scheef! Helaas veel minpunten voor zoveel geld.
Antwoord Themakleding.nu
Wat jammer om te horen! We zijn niet bekend met deze klachten. Kunt u een paar foto's sturen naar klantenservice@themakleding.nu? Dan kunnen we kijken naar een oplossing en het indien nodig ook doorsturen naar de producent. Alvast bedankt!
Leila

Gepubliceerd op: 24/12/2018