Website: www.themakleding.nu
Adres: Watervoort 6 1046BG
Telefoon: 0208932218

Themakleding.nu

Pluspunten
Goede site, duidelijk wat de levertijd is en of het beschikbaar is.

Kristel
Balk

Gepubliceerd op: 17/07/2018

Pluspunten
Snelle levering en corecte afhandeling!
Harde verpakking zodat het niet door de brievenbus gestampt wordt
durk
Harlingen

Gepubliceerd op: 04/07/2018

Pluspunten
op tijd binnen, in goede staat aangekomen. leuk bedanktbriefje

Gepubliceerd op: 28/06/2018

Pluspunten
Goede levering
Een bevestigingsmail sturen na de bestelling
Antwoord Themakleding.nu
Dank voor de beoordeling. Vervelend als de orderbevestiging en factuur niet zijn aangekomen (ze worden wel automatisch verstuurd). Ik heb de bewuste email doorgegeven aan onze mail provider en zij gaan uitzoeken waarom de mail niet in uw inbox zat. Mocht u hierover nog contact willen houden dan horen wij het graag @ klantenservice@themakleding.nu. Wij zullen er alles aan doen zodat u bij uw volgende bestelling deze mail wel ontvangt! :)
Amber
Staphorst

Gepubliceerd op: 27/06/2018

meer maten aanbieden
Antwoord Themakleding.nu
Dank voor uw beoordeling. Fijn dat de levering naar wens was! Gaat de tip om het door u bestelde product de pailletten broek? Dit zijn echt de laatste stuks en daardoor heeft het artikel 78% korting. Kunnen de broek ook niet meer inkopen bij de producent. Mocht het om een ander artikel gaan dan horen wij het graag @ klantenservice@themakleding.nu
emma

Gepubliceerd op: 27/06/2018

Pluspunten
Snelle levering! Doen wat ze beloven dus. Verpakkimg zeer netjes!
Lekker zo doorgaan!
Bianca peters

Gepubliceerd op: 23/06/2018

Pluspunten
Bestelling is makkelijk en niet te omslachtig. Ook de levering is enorm snel en zeer betrouwbaar. Leuke producten aan een schappelijke en redelijke prijs.

Cleo
België

Gepubliceerd op: 20/06/2018

Pluspunten
Sneller levering
Verpakking goed nakijken, deze is stuk geleverd. Gelukkig product heel
Monique
Langweer

Gepubliceerd op: 14/06/2018

Pluspunten

Geen vandaag bestellen, morgen leveren beloftes maken. Levering duurt gemiddeld 3 dagen.
Antwoord Themakleding.nu
Dank voor uw beoordeling. Jammer dat de levering niet in 1 dag was. De order was direct verstuurd, DHL behoord dan volgende dag te leveren, ook in België. Als ik de track en trace bekijk vermoed ik dat er een sorteerfout is gemaakt, wij hebben navraag gedaan bij DHL en wachten nog op hun response. Ook zullen ze een afleverperformance rapport aanleveren voor de Belgische klanten. Mochten wij u nog ergens mee kunnen helpen/ u op de hoogte willen blijven, dan horen wij het graag! @ klantenservice@themakleding.nu
Kandy
Neeroeteren

Gepubliceerd op: 13/06/2018

Pluspunten
Prima overzicht op de website, snelle levering. Product voldoet geheel aan de verwachting.
Er staat dat het bestelde pak ‘slim fit’ is dus ik maakte me wat zorgen of het wel zou passen. Er blijkt echter een comfortabele elastieken zone in de broeksband te zitten waardoor het prima te dragen is. Tip: zet dat op de site! Trekt misschien twijfelaars over de streep.
P vd Toorn
N’hout