Website: www.themakleding.nu
Adres: Watervoort 6 1046BG
Telefoon: 0208932218

Themakleding.nu

Pluspunten
Ik heb op het laatste moment een andere blouse moeten kopen voor de toppers. Gelukkig hier wel voorradig
Beetje jammer dat het prijsverschil zo idioot hoog is. Ik had deze voor 3.50 gekocht. Hetzelfde blousje is bij jullie 9.95
Ayse
Wormerveer

Gepubliceerd op: 27/05/2017

Sacha
Ossendrecht

Gepubliceerd op: 26/05/2017

Gepubliceerd op: 24/05/2017

Pluspunten
Supersnelle en correcte levering!

Bianca

Gepubliceerd op: 24/05/2017

Pluspunten
Zeer nette klant afhandeling toen ik niet tevreden was met mijn aankoop
Ik had het Top Gun pak gekocht. Was niet echt wat ik ervan verwacht had maar netjes opgelost door het bedrijf met aanbod om het terug te nemen als ik niet tevreden was dus overall goede ervaring
Antwoord Themakleding.nu
Dank voor de beoordeling. Ik zie dat het kostuum in 1 dag is geleverd. Jammer dat u ontevreden bent over de kwaliteit van het Top Gun kostuum. Het is een "licensed" product van Smiffy's wat betekend dat er royalties aan (in dit geval) Top Gun worden betaald, hierdoor zijn deze kostuums altijd minder goed in prijs/kwaliteit verhouding. Het kostuum is wel in prijs verlaagd. Wat kunnen wij doen om u als een tevreden klant te behouden? We horen het graag! @ klantenservice@themakleding.nu
Eelco
Noordwijk

Aangepast op: 18/05/2017

Pluspunten
Ik had het Top Gun pak gekocht voor 75 euro. Was echt helemaal niets, ik leek net op een slechte versie van Captain Stubing uit de Love Boat. Het pak was enorm groot en wijd en zag er gewoon totaal niet uit. De kwaliteit was ook werkelijk bedroevend slecht, was nog geen 20 euro waard zo een goedkope Chinese kwaliteit

Noordwijk
09/05/2017

Pluspunten
Snelle service, correcte levering.
en goede producten.
Een tevreden klant dat zeker nog bestelling zal plaatsen in de toekomst

Gepubliceerd op: 23/05/2017

Pluspunten
Gisteren na 17.00 uur een bestelling geplaatst, beetje laat aangezien ik het vandaag nodig heb. Toen toch maar even gebeld en gevraagd of het er vandaag kan zijn. Een medewerker van Themakleding.nu heeft zelf mijn bestelling naar DHL gebracht en daardoor toch mijn bestelling op tijd binnen. Geweldige service, zeer vriendelijke mensen!!

Arjan
HENGELO

Gepubliceerd op: 23/05/2017

Pluspunten
Super snelle levering en de kwaliteit van het pakje is top!

Linda
Schiedam

Gepubliceerd op: 18/05/2017

Pluspunten
Snelle levering. Product was niet helemaal mijn ding, dus heb het geretourneerd. Tot mijn verbazing zijn dan wel de verzendkosten voor mijn eigen rekening. Ik vind dat niet meer van deze tijd.

Antwoord Themakleding.nu
Dank voor de beoordeling. Uiteraard zouden wij graag gratis retourneren willen aanbieden maar in onze branche met onze marges is dat niet haalbaar. Heb wel op basis van uw opmerking onderzoek gedaan bij concurrenten en kan geen enkele shop vinden waarbij je goedkoper kunt retourneren dan bij ons (4,95). Bij Post-NL betaald u 6,95 en wij leveren een kant en klaar retourlabel voor gebruiksgemak. Gelet op bovenstaande, vindt u dan een 2 nog steeds een passende beoordeling? Horen het graag @ klantenservice@themakleding.nu
Tom

Gepubliceerd op: 16/05/2017

Pluspunten
Alles op tijd en netjes geleverd
Geen idee
Antwoord Themakleding.nu
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling en graag tot ziens bij Themakleding.nu! :)
Petra

Gepubliceerd op: 15/05/2017