Website: www.themakleding.nu
Adres: Watervoort 6 1046BG
Telefoon: 0208932218

Themakleding.nu
1976 beoordelingen (totaal)

Pluspunten
Snelle levering!

Sanne

Gepubliceerd op: 24/03/2019

Pluspunten
snelle levering , maar kwaliteit van product was zeker niet naar mijn verwachting

Gepubliceerd op: 24/03/2019

Pluspunten
Zeer snelle levering. Mooie kleding. Goede maten.

Gepubliceerd op: 23/03/2019

Pluspunten
Snelle levering, mooie producten voor een goeie prijs

Gepubliceerd op: 21/03/2019

Pluspunten
Het pak valt goed op maat en zit lekker.
Wel wat aan de dure kant voor de stofkwaliteit.
De kogelgordel raakt steeds los doordat hij van plastic is en niet zo makkelijk sluit maar wel makkelijk open schiet.
Prijs kwaliteit verhouding matig.
Antwoord Themakleding.nu
Wat jammer dat de bestelling niet geheel naar tevredenheid was. We hebben je opmerking voor de catsuit genoteerd en zullen het merk Roma Costume in zijn geheel evalueren de komende weken. Misschien had de kogelriem 1 lamme sluiting? Dan zou je deze sluiting kunnen verwijderen en de ketting 1 schakel korter maken. Wellicht dat hiermee het probleem is opgelost. Mochten wij verder nog iets kunnen betekenen dan horen wij het graag op: klantenservice@themakleding.nu Alvast bedankt!

Antwoord Themakleding.nu
Wat jammer dat we slechts een 5 hebben gescoord! Uiteraard streven we naar 10'en. Wat is de reden dat u tot een 5 bent gekomen? We horen het graag op klantenservice@themakleding.nu

Gepubliceerd op: 20/03/2019

Pluspunten
ze hebben ons netjes op de hoogte gehouden van de latere levering.
We hebben 1 pak ontvangen wat vies in de doos zat en bij 1 pak was er geen naad gestikt bij de rits. we zijn dus niet tevreden over de vieze en niet hele pakken. ik ben benieuwd of jullie hier nog iets mee zullen doen.
Antwoord Themakleding.nu
Wat jammer dat er problemen waren met producten en u geen contact heeft opgenomen met ons. Kunt u foto's sturen naar klantenservice@themakleding.nu? Dan kunnen we kijken naar de mogelijkheden. Alvast bedankt!

Pluspunten

Een costuum van €80 besteld. (Fire captain) je verwacht voor €80 euro een beetje kwaliteit maar viel de eerste avond al uit elkaar
Tim
Haarlem

Johan
Merelbeke

Gepubliceerd op: 20/03/2019

Pluspunten
Levering was zoals gepland, ook met de drukke tijd van carnaval
Product was echt waardeloos, voordat ik de deur uit was, was het al kapot, gewoon 11 euro weggegooid.
Antwoord Themakleding.nu
Fijn dat de snelle levering is bevallen maar jammer dat het product niet beviel. Wat is er kapot gegaan aan de papegaai? Kunt u anders een foto sturen naar klantenservice@themakleding.nu? Wij horen het graag!
Sem
Rijen