Website: www.themakleding.nu
Telefoon: 0208932218

Themakleding.nu

Slechte kwaliteit. Slecht retournering beleid
Antwoord Themakleding.nu
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Jammer dat u tot deze score bent gekomen! We werken hard voor negens en tienen en balen dan ook erg van deze score. Waardoor voldeed het jurkje van 19.95 niet aan uw verwachting? En wat vind u slecht aan ons retour beleid? Hoe kunnen wij ervoor zorgen dat wij wel bij u een 10 scoren? We horen het graag: klantenservice@themakleding.nu

Gepubliceerd op: 16/11/2017

Pluspunten
Dit bedrijf verstuurd direct een e-mail met je verzendgegevens, vervolgens geeft het bedrijf aan of je verzending wordt verzonden en wordt je bestelling snel afgeleverd. Ik ben zeer tevreden over de snelle verwerking van dit bedrijf.
Ga zo door!
Antwoord Themakleding.nu
Fijn dat onze snelle service u heeft kunnen bekoren! :) Hartelijk dank voor de positieve beoordeling en graag tot ziens bij Themakleding.Nu!
Kayleigh
Haaren

Gepubliceerd op: 15/11/2017

Pluspunten
Kwam snel aan. Goeie kwailiteit

Eva
Zaandam

Roelofarendsveen

Gepubliceerd op: 15/11/2017

Pluspunten
Keurig te woord gestaan door een medewerker toen ik zelfs savonds belde. Snelle levering.

Antwoord Themakleding.nu
Dank voor de positieve beoordeling. Fijn dat ook de extra avond uren worden beloond! :) Graag tot de volgende keer bij Themakleding.Nu!
Astrid
Volkel

Gepubliceerd op: 14/11/2017

Pluspunten
goed beschreven wat er bij zit
schrijf op hoelang model is en welke maat ze draagt
Antwoord Themakleding.nu
Dank voor de beoordeling. Wat jammer dat het slechts een 6 is geworden. Hebben we 4 punten aftrek door de ontbrekende maten van het model? Helaas hebben we de productfoto's van de producent en hebben zij die informatie niet bewaard. Het bestelde Sneeuwwitje kostuum heeft een fantastische prijs kwaliteit verhouding en we zijn gewend geraakt aan 10'en voor dit kostuum. Hoor graag of we nog iets kunnen doen voor een hogere beoordeling! U kunt dit mailen naar: klantenservice@themakleding.nu
Alvast bedankt!

Gepubliceerd op: 13/11/2017

Pluspunten
Snelle levering en spullen van goede kwaliteit.

Antwoord Themakleding.nu
Hartelijk dank voor de positieve beoordeling en graag tot ziens bij Themakleding.Nu! :)

Antwoord Themakleding.nu
Hartelijk dank voor de positieve beoordeling. Al is de 7 slecht voor ons gemiddelde en streven wij naar 10'en! :) Wat kunnen wij doen om de volgende keer wel een 10 te scoren?
Mocht u tips hebben, horen wij het graag! Klantenservice@themakleding.nu

Gepubliceerd op: 12/11/2017

Pluspunten
Duidelijke foto's, duidelijke structuur, snelle respond.
Drukke voorpagina op de site.
Antwoord Themakleding.nu
Hartelijk dank voor de positieve beoordeling. Op welk device (pc, tablet, telefoon) vond u de homepage druk? Wij horen het graag @ klantenservice@themakleding.nu Graag tot ziens bij Themakleding.Nu! :)

Gepubliceerd op: 12/11/2017

Pluspunten
mooie spullen. professioneel. snel antwoord. snelle levering, mooi verpakt.

Anouk

Gepubliceerd op: 10/11/2017