Website: www.themakleding.nu
Adres: Watervoort 6 1046BG
Telefoon: 0208932218

Themakleding.nu

Pluspunten
Ik ben zeer tevreden met de aankoop.
Snelle levering, betaalbare prijzen en de juist maten.

Gepubliceerd op: 21/09/2018

Pluspunten
Pakketje was snel binnen en product is van goede kwaliteit
De track en trace code deed het bij mij niet
Antwoord Themakleding.nu
Hartelijk dank voor je beoordeling. Ik heb je verbeterpunt omtrent de track en trace doorgegeven. Het is wel zo dat de track en trace pas gaat werken als DHL het pakket inscant, misschien dat u te snel was? We zullen het iig nog even nalopen. Bedankt en graag tot de volgende keer!
Isa
Oude wetering

Gepubliceerd op: 21/09/2018

Pluspunten
snelle levering
te kort kledij
Antwoord Themakleding.nu
Hartelijk dank voor je beoordeling. Ik zie dat je de Cardiac Arrest hebt besteld en dat is inderdaad een kort kostuum. Om dit te ondervangen kun je het beste letten op de lengte van het bovenbeen dat zichtbaar is op de foto. Bij het model is vrijwel het gehele bovenbeen zichtbaar wat wijst op een kort jurkje. Ik hoop dat je alsnog veel plezier hebt van het product met eventueel een hotpants of legging eronder, anders kunt u hem uiteraard ook omruilen tegen een langer model. Mocht u nog vragen hebben, horen wij het graag! @ klantenservice@themakleding.nu
Caroline Van Dingenen
Berchem, Belgie

Gepubliceerd op: 20/09/2018

Antwoord Themakleding.nu
Hartelijk dank voor de positieve beoordeling en graag tot de volgende keer bij Themakleding.Nu!
Grietje
Jonkersvaart

Gepubliceerd op: 19/09/2018

Pluspunten
Snelle service; op de hoogte gehouden van wat en hoe; kwaliteit tegenover goede prijs;
De vraag ter beoordeling kwam nog voor het leveren van de goederen!
Antwoord Themakleding.nu
Hartelijk dank voor je beoordeling! Fijn dat de levering en producten naar wens waren. Zal nog even laten nakijken wanneer de beoordelingsaanvraag wordt verstuurd, de bestelling moet natuurlijk wel reeds ontvangen zijn. Graag tot de volgende keer bij Themakleding.Nu!
Hannes Vanhee/ Blad Steen Schaar
Gent; Belgiƫ

Gepubliceerd op: 18/09/2018

Pluspunten
Eenvoudig te bestellen & te betalen. Een snelle levering & een goede order en factuur communicatie.
Prima logistieke begeleiding. Producten van prima kwaliteit.
Ik vind de prijzen van deze themakleding vrij hoog. Wel marktconform maar op kleding wordt wel erg veel marge gemaakt.
Antwoord Themakleding.nu
Dank voor uw positieve beoordeling! Je verbeterpunt klinkt mij als muziek in de oren: "Veel marge" :) Helaas merken wij daar niks van en hebben wij hele andere marges dan de fashion industrie. (Mede doordat de productie in kleinere aantallen is) Waarom denkt u dat er veel marge is? De gekochte producten zijn in prijs kwaliteit verhouding een 10. Hoezo vindt u het duur? Hoor graag van u! @ klantenservice@themakleding.nu
Durk
Sneek

Gepubliceerd op: 16/09/2018

Pluspunten
snelle levering
de kwaliteit van de attributen is wekelijk beneden alle peil zodanig dat men deze niet kan of durft dragen; verloren geld!
Antwoord Themakleding.nu
Fijn dat de levering naar tevredenheid was maar natuurlijk erg jammer als vervolgens de producten tegen vallen. Was het de gangster set waarover u niet tevreden bent? Welke onderdelen van deze set waren minder mooi dan verwacht? Kunnen wij nog iets voor u betekenen? Wij horen het graag! @ klantenservice@themakleding.nu
marcel
bonheiden

Gepubliceerd op: 15/09/2018

Pluspunten
Snelle levering, goede kwaliteit/prijsverhouding
Onduidelijkheid over de kleur die geleverd wordt. 2 foto's met een fletse stof en 3 foto's met mooie diepe kleuren. En dan maar afwachten wat geleverd wordt. Had gehoopt zoals op de 3 laatste foto's ... jammer genoeg niet.
R.
Varsselder ( gld)

Gepubliceerd op: 13/09/2018

Pluspunten
Goede, duidelijke website en vlotte bediening

Thijs
Belgiƫ