Website: http://thebo.nl
Adres: Koelmalaan 350 U0.6 1812 PS
Plaats: Alkmaar

THEBO Horeca is meer dan 30 jaar geleden begonnen als specialist in vleessnijmachines. Inmiddels is THEBO met duizenden klanten en diverse specialistische webshops een toonaangevende speler in Nederland en België. Ons team is goed opgeleid en zal er alles aan doen om je perfect te adviseren. We nodigen je uit om contact met ons op te nemen.

Laat ons je verbazen!

Thebo Horeca
2033 keer bekeken

Pluspunten
Thebo horeca heeft een goeie service, er wordt snel gehandeld en met de klant mee gedacht. Het personeel geeft advies op maat. Een snelle levering tegen een scherpe prijs.

John
Scheveningen

Gepubliceerd op: 28/12/2017

Pluspunten
Ook al lijken ze niet zo deskundig, ze blijven wel vriendelijk.
Wij hadden helaas een heel slechte ervaring met aankoop van een vriescel: verkeerd geïnstalleerd, onderdelen 'vergeten', allerlei gebreken, ijsvorming... Onze klachten en vragen werden in eerste instantie niet serieus genomen, "dat kan geen kwaad...", was de reactie. Uiteindelijk heeft er al 6 keer een monteur moeten komen, soms verschillende mensen met verschillende verklaringen. De laatste monteur was het beste: nu sluit de deur opeens wel echt goed en gaat er veel minder kou verloren. Na 4 maanden, werkt de vriezer eindelijk (bijna) normaal (nog altijd een beetje ijsvorming). Maar wij zijn ons vertrouwen in Thebo echt kwijt, helaas. Ze zouden beter moeten communiceren met hun technische personeel. En als er zoveel fout gaat, zou een aardig gebaar naar de klant ook niet misstaan. Op een ingediende klacht kreeg ik wel uitgebreid antwoord, maar daar bleef het bij.
Beste mevrouw José,

Uiteraard vinden we het heel erg jammer dat u een niet zo goede ervaring met onze dienstverlening heeft gehad. Wij doen er elke dag alles aan om onze klanten niets minder dan een geweldige ervaring te bieden. Ik ben in uw dossier gedoken om te kijken hoe het nu zo verkeerd heeft kunnen gaan. Ik kan niet anders dan concluderen dat ik het in grote lijnen met u eens ben. Wij hebben er bij u, ondanks onze goede intenties, te lang over gedaan om de werkelijke oorzaak van het probleem weg te nemen. Ik wil u verzoeken contact met ons op te nemen. Misschien kunnen we het toch nog enigszins goed met u maken.

Uw vertrouwen is ons heel veel waard.

Martijn Boereboom
Directeur eigenaar THEBO Horeca
Priorij Klaarland
Bocholt (B)

Gepubliceerd op: 16/12/2017

Pluspunten
Een prima service (begeleiding in keuze, voorstellen alternatieven en aflevering) en een aantrekkelijke prijs. Tevens reageert men snel op vragen zodat je snel weet waar je aan toe bent.
Beste Heer De Bellie,

Hartelijk dank voor uw review. We zijn altijd blij om te horen dat onze inzet wordt gewaardeerd.

Hopelijk tot ziens!
Joeri De Belie
België

Gepubliceerd op: 08/12/2017

Pluspunten
Onwijs goed geholpen door Martijn en zijn team. Thebo is een bedrijf waar je op kunt bouwen, en wat haar afspraken na komt. De communicatie verloopt helder en snel, en ze proberen altijd met je mee te denken om een geschikte oplossing te vinden. Kortom een bedrijf waar je zaken mee wilt doen!

Beste Jesse,

Bedankt voor je mooie positieve review. Daar worden we uiteraard vrolijk van!

Veel succes met je prachtige nieuwe zaak!

Groeten,

Team THEBO
Jesse v.h.
Hoorn

Gepubliceerd op: 04/10/2017

Pluspunten
Hebben 2 vriezers en 2 koelingen voor ons filiaal. Ze werken perfect, op 1 vriezer na. Na een tijdje wel goed, niet goed, krijgen we nu een nieuwe vriezer. Goede service en vriendelijk.

Beste,
Vervelend dat de eerste vriezer niet direct goed werkte. Uiteraard zijn we wel blij om te horen dat de uiteindelijke oplossing naar tevredenheid is.
Hopelijk tot ziens!
Banketbakkerij Mastenbroek
Purmerend

Gepubliceerd op: 13/07/2017

Pluspunten
Thebo Horeca heeft een uitstékende service !
Goeke kennis van hun producten en denken absoluut met de klant mee.

Beste Peggy,
Bedankt voor je review. Leuk om te horen dat je blij met ons bent. We hopen uiteraard in de toekomst weer van je te horen!
Toko Bali
Landsmeer

Gepubliceerd op: 24/06/2017

Pluspunten
pro-actief, kundig, professioneel, snel en vriendelijk. dit is wat je wil. hele proces goed verlopen tot belletje na de aflevering van het bestelde product. Zeer aan te bevelen!

Antwoord Thebo Horeca
Bedankt voor de positieve beoordeling. Dat is waar wij het voor doen. Hopelijk tot snel!
Sally's Indonesian Kitchen
Amersfoort

Gepubliceerd op: 19/05/2017

Pluspunten
De service bij Thebo is ongelofelijk goed. Al onze vragen werden netjes uitgezocht en wanneer nodig nagevraagd bij de leverancier. Op alle punten werd meegedacht, van leveringstijdstip tot uitrekenen of de hoogte van ons plafond voldoende was om de koeling (nadat hij door de deur was gekomen) weer rechtop te zetten. Alle afspraken werden nagekomen. Zeer, zeer aan te raden!

Beste Igor,
Bedankt voor de vriendelijke woorden. Goed om te horen dat de kast ook in de praktijk weer rechtop gezet kon worden. We zijn heel blij dat de berekening klopte ;-)
De Bio Basis
Zeist

Gepubliceerd op: 25/04/2017

Pluspunten
Wij zijn zeer tevreden. Het product was netjes afgeleverd en de montage snel afgerond.

Antwoord Thebo Horeca
Bedankt voor de positieve beoordeling. Hopelijk tot ziens!
Mark
Zwolle

Gepubliceerd op: 10/03/2017

Pluspunten
wat een fijn bedrijf, snel, uitermate vriendelijk en service gericht en voor elk probleem een juiste oplossing.
daar komt nog bij dat ze een scherpe prijs neerleggen en de afspraken nakomen, gewoon TOP.

Beste Arnoud,
Bedankt voor je review. Wij zijn trots dat we al jaren aan jullie prachtige bedrijf mogen leveren.
Tot snel!
Arnoud Schimmel, Restaurant Van Speijk