Website: www.thestone.nl
Adres: Lagosweg 19 2622 CZ
Plaats: DELFT

The Stone.nl

Pluspunten

Echt erg dat het zo moeilijk is om het vanuit Belgiƫ te bestellen /betalen/en laten leveren .zo'n mooie spullen en in deze tijd zo moeilijk te bestellen ...

Gepubliceerd op: 01/06/2020

Pluspunten
Snelle levering.
Ik heb een artikel retour gestuurd en nog altijd niets vernomen, noch mijn geld retour ontvangen. Op het shirt dat ik retour gestuurd had zat een vlek en bij de borst was het gehaakt. Als bedrijf zijnde zou ik sneller reageren en geld retourneren.
Yvette van der Koelen
Venlo

Gepubliceerd op: 31/05/2020

Pluspunten
Geen maar ik heb maar een ervaring en die was niet zo positief
Pas een week na mijn bestelling kreeg ik bericht dat een shirt dat ik besteld had was uitverkocht. Dit terwijl het nog op voorraad was toen ik bestelde. De dag erna kreeg ik mijn deellevering zonder inderdaad dit shirtje waardoor ik mega teleurgesteld was. Dit zonder verdere toelichting. Erg jammer
Patty
Oisterwijk

Gepubliceerd op: 30/05/2020

Pluspunten
De kleren zijn mooi
- Als er een beperkte voorraad is: aangeven op de site. Bij mij werd een artikel van de lijst gehaald en heb mijn geld nog steeds niet terug. (17 dagen geleden besteld)
- Retouren ook terugnemen in de winkel met de optie om daar het geld terug te krijgen (nu moet het geld van 3 van de 6 artikelen nog worden terug gestort en dat duurt veel te lang)
Robin
's-Hertogenbosch

Gepubliceerd op: 25/05/2020

Pluspunten
Medewerkers de meeste..heel erg leuk in filiaal nieuw vennep.
Aparte regels qua kortingen..
en een echte tegenvaller ik bestel iets via de online shop bestel een tweede shirt erbij, komen ze er een dag voor de levering mee via de mail dat dat het 1e t shirt waar het mij om ging niet meer leverbaar is... terwijl voor ik hem in mn mandje deed nog wel op voorraad.. beetje vreemd!

En voor onderstaande vraag de online shop beveel ik niet aan, de winkel in nieuw vennep wel
Joyce
Nieuw vennep

Pluspunten

Wacht nu al twee weken op bestelling die naar de winkel gestuurd word!
Monique maas
Vlaardingen

Gepubliceerd op: 19/05/2020

Pluspunten
Ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag en mijn bestelling zoals bij de webshop en in de winkel...al 3x gemaild waar blijft mijn bestelling...23 april order geplaast en nog steeds niks....wel afterpay die is er wel snel bij...binnen 48 uur bericht...hoe dan. we zijn al een bijna 2 weken verder.
Betere service verlenen,en niet zeggen dat je na 48 uur contact opneemt...wat dat doen jullie niet. Zeer slecht...
Caro v Hemert.

Gepubliceerd op: 19/05/2020

Pluspunten
Goede aanbiedingen
snellere levering, 21 april online besteld en vandaag (3 mei) nog steeds niets gehoord of het binnen is op locatie...?
zevenaar

Gepubliceerd op: 17/05/2020

Pluspunten

Erg lang moeten wachten op product. 9 dagen geen belletje van winkel gehad dat het binnen was.

Gepubliceerd op: 16/05/2020

Pluspunten
?
Ik kan nog niet echt een beoordeling geven, aangezien mijn bestelling nog niet geleverd is. Ik heb mijn bestelling vrijdag 24 April gedaan en tot vandaag nog niets ervan gezien. Wel donderdag 30 april een mailtje gehad dat het wat langer duurt wegens Corona?
Joanne

Gepubliceerd op: 16/05/2020