Bedrijfsgegevens

Website: www.thestone.nl
Adres: Lagosweg 19 2622 CZ
Plaats: DELFT
Telefoon: 015-2562127

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

The Stone.nl
totaal score
8.3
Betrouwbaarheid
8.4
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
1412 beoordelingen (12 maanden)
4333 beoordelingen (totaal)
32126 keer bekeken
90% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
58% (821)
28% (393)
7% (95)
3% (48)
4% (55)

Klantbeoordelingen

1
Pluspunten
Geen
Verbeterpunten
Jurk besteld, na 4 dagen wachten bericht dat het niet meer leverbaar is. Zorg dat jullie voorraadbeheer op orde is zodat klanten niet teleurgesteld worden!
Betrouwbaarheid
Antwoord The Stone.nl
Beste Lisanne

Hartelijk dank voor het achterlaten van een review. Helaas zien wij dat we de jurk van Fifth House hebben moeten annuleren daar deze niet meer leverblaar bleek te zijn. We hebben dit artikel nog geprobeerd na te bestellen maar helaas was dit artikel nergens meer op voorraad. Hier willen wij dan ook onze welgemeende excuses voor aanbieden. We hopen dit probleem in de toekomst te kunnen voorkomen. Mocht je nog vragen hebben neem dan gerust contact met ons op via webshop@thestone.nl

Met vriendelijke groet,

Melissa - The Stone Webcare
Lisanne
Ede

Gepubliceerd op: 12/05/2019
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
Slecht! Geen melding gehad dat mijn bestelling al binnen is. Nu langer dan een week. Heel vervelend!
Verbeterpunten
Ja, graag email versturen als de bestelling is aangekomen bij de winkel.
Betrouwbaarheid
Antwoord The Stone.nl
Beste Katje,

Hartelijk dank voor je review. We zien dat je een artikel hebt besteld met een 48 uurs levering en het pakketje op tijd ons magazijn heeft verlaten. Wanneer een pakketje naar de winkel is gestuurd krijg je een bevestigingsmail dat het pakketje onderweg is naar de winkel en daarin staat een schema waar je kan zien wanneer het pakketje in de winkel aan zal komen. Het klopt dus dat je hier geen aparte mail over krijgt. Het pakketje lag gelijk de volgende dag al klaar voor je in het filiaal. Mocht je hier verder nog vragen over hebben neem dan gerust contact met ons op. We hopen je de volgende keer weer te mogen begroeten in onze webshop of winkels.

Met vriendelijke groet,

Melissa - The Stone Webcare.
Katje
Dordrecht

Gepubliceerd op: 07/05/2019
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
NVT
Verbeterpunten
Tshirtje waar de bedrukking na twee keer wassen van af is gegaan wordt niet retour geaccepteerd in de winkel. Het is gekocht op de klantenkaart dus terug te vinden in het systeem. Maar omdat de kassabon er niet bij is, wordt het niet geaccepteerd.

Verbeterpunt: Het is 2019: gedrukte kassabonnen zijn overbodig gezien het klantensysteem. Direct ook een stuk beter voor het milieu!
Antwoord The Stone.nl
Beste Katinka,

Hartelijk dank voor het achterlaten van een review. Daar wij het enorm vervelend voor je vinden dat de bedrukking van het shirtje zo snel is losgelaten hebben wij zoals eerder besproken een uitzondering gemaakt en mag het shirtje geretourneerd worden in de winkel. Volgens mijn collega's in het filiaal is dit inmiddels gebeurd. Wij hopen deze kwestie dan ook naar wens te hebben opgelost en begroeten je graag de volgende keer weer.

Met vriendelijke groet,

Melissa - The Stone Webcare.
Katinka

Gepubliceerd op: 22/03/2019
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Zeer slecht ! Broek ontbreekt en ze betalen ons geld gewoon niet terug ! De rest van de retouren betalen ze ook niet terug ! Echt frauduleus dit.
Verbeterpunten
Zeer slecht ! Broek ontbreekt en ze betalen ons geld gewoon niet terug !

Belachelijk !! De zak was Niet dicht gesealed !!!!!!!
Betrouwbaarheid
Antwoord The Stone.nl
Beste mevrouw Barkenbosch,

Hartelijk dank voor het achterlaten van een review. Daar je aangaf dat de broek van Esprit niet in jouw pakketje zat hebben wij hier onderzoek naar gedaan bij PostNL en ons centraal magazijn. Uit onderzoek is gebleken dat het gewicht van de heen en retourzending niet overeen komt met elkaar. We hebben dit nogmaals nagewogen en zien dat het gewichtsverlies overeen komt met de broek die niet mee terug is gestuurd. Daar het gewicht niet klopt, het artikel is afgetekend en de zak dicht geseald was bij aankomt wijst dit erop dat de broek wel degelijk is ontvangen. De gehele retourzending is meteen gecrediteerd en terugbetaald na ontvangt.

Met vriendelijke groet,

Melissa - The Stone Webcare.
s b
Groningen

Gepubliceerd op: 19/03/2019
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Zeer slecht ! Broek ontbreekt en ze betalen ons geld gewoon niet terug ! De rest van de retouren betalen ze ook niet terug ! Echt frauduleus dit.
Verbeterpunten
Zeer slecht ! Broek ontbreekt en ze betalen ons geld gewoon niet terug !
Betrouwbaarheid

Groningen
05/03/2019

Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
-
Verbeterpunten
Waardeloos!
Jas besteld...
Krijg je een aantal dagen later een mail dat hij niet bezorgd kan worden
Betrouwbaarheid
Antwoord The Stone.nl
Beste Miranda,
Hartelijk dank dat je de moeite hebt genomen voor het achterlaten van een review. We vinden het erg vervelend om te horen dat de jas die je hebt besteld niet meer leverbaar bleek te zijn en wij deze hebben moeten annuleren. Hier willen wij dan ook onze welgemeende excuses voor aanbieden. We zullen ons uiterste best doen om een fout als deze in de toekomst te voorkomen. Desondanks hopen we je graag nog eens te begroeten in een van onze winkels en/of webshop.

Met vriendelijke groet,
Melissa The Stone-Webcare.
M buijserd
Nieuwland

Gepubliceerd op: 15/03/2019
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
-
Verbeterpunten
Waardeloos!
Jas besteld...
Krijg je een aantal dagen later een mail dat hij niet bezorgd kan worden
Betrouwbaarheid

Nieuwland
01/03/2019

Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Bestelde producten ook leveren! En anders niet aanbieden op de website!
Betrouwbaarheid
Antwoord The Stone.nl
Beste Gaby,

Hartelijk dank voor het achterlaten van een review. We vinden het enorm vervelend dat het bestelde artikel helaas niet meer voorradig bleek te zijn en we deze hebben moeten annuleren. Hier willen wij dan ook onze welgemeende excuses voor aanbieden. We hopen dit in de toekomst te kunnen voorkomen. Mocht je verder nog vragen hebben dan horen wij dit graag van je.

Met vriendelijke groet,

Melissa - The Stone Webcare.
Gaby

Gepubliceerd op: 08/03/2019
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
In de winkel altijd klantvriendelijk en behulpzaam
Verbeterpunten
Al een aantal keren is mijn pakketje kwijt geraakt of niet volledig. Helaas geen enkele compensatie ontvangen
Betrouwbaarheid
Antwoord The Stone.nl
Beste Petra,

Hartelijk dank voor het achterlaten van een review. We vinden het onwijs vervelend dat jouw pakketje niet in de winkel is aangekomen. We zijn hier meteen achteraan gegaan en hebben de bestelling opnieuw toegezonden. Neem gerust contact met ons op via klantenservice@thestone.nl zodat we tot een passende oplossing kunnen komen. Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Melissa - The Stone Webcare.
Petra slob
Nieuwland

Gepubliceerd op: 30/01/2019
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Online bevestiging van bestelling en vermelding levering binnen 48 uur. Na 5 dagen gemaild met de vraag waar bestelling blijft. Blijkt 1 artikel wel al geleverd te zijn bij de winkel en 1 artikel niet meer leverbaar.
In de winkel zelf ook slechte service. 1 medewerker is zelf kleding aan het passen en 1 is de hele tijd met 1 en dezelfde klant bezig bij de paskamers en gunt mij geen blik waardig
Betrouwbaarheid
Antwoord The Stone.nl
Beste Anouk,
Hartelijk dank voor je review.
Allereerst willen wij ons welgemeende excuses aanbieden voor de enige vertraging die je bestelling heeft opgelopen en het annuleren van 1 artikel. We zullen ons uiterste best doen om dit in de toekomst te voorkomen, de klant eerder op de hoogte te stellen van een eventuele vertraging. Helaas verzenden wij geen e-mail zodra het pakketje daadwerkelijk in de winkel ligt, je ontvangt alleen een mail dat je bestelling onderweg is met daarin een schema waarop staat op welke dag je het zou kunnen ophalen. We werken momenteel aan een verbetering zodat klanten in de toekomst wel een mail ontvangen zodra het pakketje bij de winkel bezorgd is.

Nogmaals ons excuses.
Met vriendelijke groet,
Melissa The Stone
Klant

Gepubliceerd op: 25/01/2019
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Ben niet zo tevreden. Mijn bestelde artikel kwam niet. Na een mailtje van mijn kant kwam er een bericht (5werkdagen)dat er een storing was geweest. Mijn artikel zou zsm opgestuurd worden. Nog eens drie werkdagen later kreeg ik bericht dat het artikel er niet meer was en dat de bestelling geannuleerd werd.
Betrouwbaarheid
Antwoord The Stone.nl
Beste Klara, Hartelijk dank voor het achterlaten van een review. Wat onwijs vervelend om te horen dat het artikel is geannuleerd. Neem gerust even contact met ons op zodat wij dit na kunnen kijken voor je. We hopen dit probleem in te toekomst te kunnen voorkomen. Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Melissa - The Stone Webcare
Klara

Gepubliceerd op: 22/01/2019
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
slechte online garantieafhandeling....
mijn vriendin heeft recent een aantal kledingstukken besteld. van 1 truitje is nadat deze 1x gedragen is de stiknaad van een mouw opengescheurd. ze heeft dit gemeld bij de klantenservice en ze moest het maar laten maken bij een naaister en dan de rekening vervolgens weer gaan verhalen bij the stone... wij worden dus opgezadeld met een hoop gedoe voor een probleem waar wij zelf niets aan kunnen doen, zeker omdat er ook geen naaister bij ons in de buurt zit. toen ze aangegeven heeft dat dit voor ons geen optie is hebben we uiteindelijk € 5,00 vergoeding gekregen voor een truitje wat € 25,00 heeft gekost en nu na 1x dragen dus niet meer bruikbaar is!!
Verbeterpunten
bij garantie in de lagere prijscategorie het probleem niet bij de klant neerleggen en deze het zelf laten oplossen maar de klant ontzorgen en zonder gedoe een nieuw en goed product leveren. (er is nog ruimte voor een 2e kans want het truitje is nog steeds stuk)
Betrouwbaarheid
Antwoord The Stone.nl
Beste Jeroen,

Hartelijk dank voor het achterlaten van een review. We hebben inderdaad contact gehad met je vriendin. Om de kwestie zo spoedig mogelijk om te lossen hebben wij inderdaad aangeboden om de kosten van de coupeur te vergoeden. Daar zij er zelf mee kwam dat ze een korting op het artikel wilde hebben zijn we tot een overeenkomst gekomen om €5,- van het artikel te vergoeden, waar meteen akkoord op is gegeven. Daar wij niet hebben kunnen weten dat dit geen passende oplossing was voor was is dit bedrag teruggestort. Naar aanleiding van deze review hebben wij contact opgenomen met de klant en mag het artikel retour naar ons. Mochten jullie verder nog vragen hebben dan hoor ik dit graag.

Met vriendelijke groet,

Melissa - The Stone Webcare.
jeroen
winssen

Gepubliceerd op: 19/01/2019
Aanbeveling: nee


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer