Bedrijfsgegevens

Website: www.thestone.nl
Adres: Lagosweg 19 2622 CZ
Plaats: DELFT
Telefoon: 015-2562127

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

The Stone.nl
totaal score
8.2
Betrouwbaarheid
8.3
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
1692 beoordelingen (12 maanden)
4920 beoordelingen (totaal)
36056 keer bekeken
89% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
55% (939)
28% (479)
8% (140)
4% (63)
4% (73)

Klantbeoordelingen

1
Pluspunten
Zijn jullie ECHT NIET BESCHAAMD?!!!!
Ik heb u gisteravond n mail toegezonden met foto’s van n gedragen Shirt die ik bezweet toegezonden gekregen heb!
Nog niet eens n antwoord terug. Heb hierbij gevraagd om mij n retourticket te bezorgen! Als je GRAAG SLECHTE RECLAME VAN The Stone ziet overal op fb, wel die gaat iedereen wel te zien kunnen krijgen!
Schaam u, mij reeds door iemand anders gedragen shirt toe te zenden!!!
Verbeterpunten
 
Antwoord The Stone.nl
Beste Ghislaine, excuses voor de vervelende situatie. Natuurlijk vinden we het beschamend dat een vuil shirt opgestuurd wordt naar klanten. Dit is onfris en zeker niet de bedoeling.
Ik wens je in ieder geval wel veel plezier met de aankoop die je gehouden hebt.
Met vriendelijk groet Amanda
Ghislaine Vastenavondt
1745. Opwijk België

Gepubliceerd op: 02/08/2019
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Voorraad. Meerdere malen shirtje besteld en hele lange leveringen en uiteindelijk niet leverbaar.
Betrouwbaarheid
Antwoord The Stone.nl
Beste Kirstel,

Bedankt dat je de moeite hebt genomen om een review achter te laten. We zien inderdaad dat wij het artikel helaas hebben moeten annuleren. Dit artikel had toen meteen van de website afgehaald moeten worden. Omdat dit niet meteen gebeurd is, is de bestelling opnieuw geplaatst en hebben wij deze weer moeten annuleren. Onze welgemeende excuses hiervoor. We doen ons best dit in de toekomst te kunnen voorkomen.

Met vriendelijke groet,

Melissa - The Stone Webcare.
KC
Wassenaar

Gepubliceerd op: 31/07/2019
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Weinig tot geen
Verbeterpunten
Als je zegt versturen binnen 48 uur maak dit dan ook waar. 48 uur is al drama in de huidige Webwinkeltijd. Daarnaast is het negeren van klachten hierover echt no done. Dus van mij een dikke onvoldoende en nooit meer een bestellibg
Betrouwbaarheid
Antwoord The Stone.nl
Beste Johan,

Hartelijk dank voor je review. We hebben de bestelling nagekeken en zien dat er net een weekend tussen heeft gezeten. Helaas zijn wij het weekend niet werkzaam en zal de bestelling dan opschuiven tot maandag. Op maandag hebben wij de bestelling dan ook meteen voor je ingepakt. Verder beantwoorden wij alle e-mails die bij ons binnenkomen en verwacht ik dat deze niet goed is aangekomen. We hopen je ondanks te teleurstelling toch nog terug te zien bij ons. Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Melissa - The Stone Webcare.
J
Delft

Gepubliceerd op: 25/07/2019
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
?
Verbeterpunten
Order wordt zonder overleg geannuleerd, geld wordt pas na een week teruggestort... geen overleg over alternatief of wat dan ook... slechte zaak.
Antwoord The Stone.nl
Beste Leendert, dankjewel voor je bericht. Het klopt inderdaad dat we geen alternatief bieden in de annulering. Hoewel het een goed idee is. Ik zal je tip meenemen naar de volgende vergadering over verbeterpunten. Maar natuurlijk onze excuses voor de negatieve ervaring bij de annulering.
Met vriendelijke groet Amanda
Klant

Gepubliceerd op: 21/07/2019
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Eerder aangeven dat een jurkje niet meer op voorraad is inplaats van een week later een e-mail te krijgen
Betrouwbaarheid
Antwoord The Stone.nl
Beste Angela,
Dankjewel voor de tip die je ons geeft. Bij de bestelling die je geplaatst heb zie ik dat de collega's veel moeite gedaan hebben om uit te zoeken of een van de winkels het artikel nog op voorraad had. Helaas heeft dit erg veel tijd gekost en daarvoor onze excuses.
Met vriendelijke groet, Amanda
Anne
Limmen

Gepubliceerd op: 19/07/2019
Aanbeveling: ja


1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
2 keer een jurkje besteld, deze is 2x door jullie na een week geannuleerd, omdat deze niet meer leverbaar was. Erg vreemd dat ik deze kan bestellen, en na een week annulering krijg,omdat deze niet meer geleverd kan worden.
Antwoord The Stone.nl
Beste Ilonka,

Hartelijk dank voor het achterlaten van een review. We zien inderdaad dat de jurk van Nikkie is geannuleerd daar deze niet meer leverbaar bleek te zijn. Tot onze spijt is het artikel niet van onze website afgegaan en is er een nieuwe bestelling geplaatst die wij weer hebben moeten annuleren. Hier bieden wij dan ook onze welgemeende excuses voor het ongemak. We zullen hier in het vervolg beter op letten.

Met vriendelijke groet,

Melissa - The Stone Webcare.
Ilonka
Zoetermeer

Gepubliceerd op: 17/07/2019
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Ik heb mijn bestelling nog steeds niet, gemaild toen was er vertraging, 2 dagen later gebeld toen zou het die dag gestuurd worden en zou ik het de volgende dag binnen krijgen. Het is nu de volgende dag en heb nog steeds niks gehoord. Word niet op de hoogte gehouden niks tenzij ik zelf bel en mail.
Betrouwbaarheid
Antwoord The Stone.nl
Beste Laura,

Hartelijk dank dat je de moeite hebt genomen om een review achter te laten. Helaas hadden wij te maken met een achterstand in ons magazijn vanwege de enorme drukte. Ik zie dat de bestelling toch nog is verzonden en ook de retourzending inmiddels is verwerkt. Hier willen wij dan ook onze excuses voor aanbieden. We hopen dit in de toekomst te kunnen voorkomen.

Met vriendelijk groet,

Melissa - The Stone Webcare.
Laura
Berkel en rodenrijs

Gepubliceerd op: 16/07/2019
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Geen
Verbeterpunten
Heb na ruim een week mijn bestelling nog steeds niet ontvangen!!!! Waar blijft het?
Betrouwbaarheid
Antwoord The Stone.nl
Beste Corina,

Dankjewel voor je bericht.
Helaas is je pakket verstuurd met een adres dat niet correct was ingevuld en daarom door Post NL is terug gestuurd naar het magazijn van The Stone. Doordat dit pas na enkele dagen door ons was opgemerkt heeft dit voor jou gezorgd voor een nare ervaring. Hier willen we onze excuses voor aanbieden.
Corins
Lienden

Gepubliceerd op: 15/07/2019
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
 
Verbeterpunten
18 juni bestelling geplaatst, op site staat leveren binnen 48 uur. 24 juni een mail gekregen dat de bestelling vertraagd is. Dit nadat ik zelf contact heb gezocht met de klantenservice. Bestelling is uiteindelijk 26 juni geleverd.
Betrouwbaarheid
Antwoord The Stone.nl
Beste Carla,

Hartelijk dank voor het achterlaten van een review. We hebben de order nagekeken en zien inderdaad dat de bestelling een aardige vertraging heeft opgelopen. Ik snap heel goed dat dit onwijs vervelend is. We zien dat het nabestelde artikel helaas niet bij ons binnen was gekomen waardoor deze opnieuw nabesteld moest worden. Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Melissa - The Stone Webcare.
Carla

Gepubliceerd op: 13/07/2019
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
jammer product was toch niet leverbaar
Verbeterpunten
niet zeggen dat het product er is en laten betalen
Betrouwbaarheid
Antwoord The Stone.nl
Beste Theo,

Hartelijk dank voor je review. Helaas bleek het bestelde artikel een productiefout te hebben. Daar dit het laatste exemplaar was, hebben wij deze tot onze spijt moeten annuleren. We begrijpen natuurlijk dat dit enorm vervelend moet zijn. Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Melissa - The Stone Webcare.
Klant

Gepubliceerd op: 13/07/2019
Aanbeveling: nee


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer