Bedrijfsgegevens

Website: www.thestone.nl
Adres: Lagosweg 19 2622 CZ
Plaats: DELFT
Telefoon: 015-2562127

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

The Stone.nl
totaal score
8.4
Betrouwbaarheid
8.4
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
1421 beoordelingen (12 maanden)
3991 beoordelingen (totaal)
28697 keer bekeken
91% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
59% (841)
27% (379)
7% (103)
4% (50)
3% (49)

Klantbeoordelingen

7
Pluspunten
 
Verbeterpunten
ze waren vergeten een mail te sturen dat ik het op kon halen in de winkel
Betrouwbaarheid
Klant
tiel

Gepubliceerd op: 23/02/2019
Aanbeveling: ja


9
Pluspunten
betrouwbaar , snelle service , fijne site om te bestellen . Super jullie team
Verbeterpunten
geen enkel
Klant

Gepubliceerd op: 22/02/2019
Aanbeveling: ja


2
Pluspunten
In de winkel altijd klantvriendelijk en behulpzaam
Verbeterpunten
Al een aantal keren is mijn pakketje kwijt geraakt of niet volledig. Helaas geen enkele compensatie ontvangen
Betrouwbaarheid
Antwoord The Stone.nl
Beste Petra,

Hartelijk dank voor het achterlaten van een review. We vinden het onwijs vervelend dat jouw pakketje niet in de winkel is aangekomen. We zijn hier meteen achteraan gegaan en hebben de bestelling opnieuw toegezonden. Neem gerust contact met ons op via klantenservice@thestone.nl zodat we tot een passende oplossing kunnen komen. Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Melissa - The Stone Webcare.
Petra slob
Nieuwland

Gepubliceerd op: 30/01/2019
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Op tijd leveren. Doen wat er op de site beloofd wordt. Meerdere malen besteld en meerdere malen minimaal een week moeten wachten op levering. Als dit wordt aangegeven op de site is dit geen probleem maar beloven dat er binnen 48 uur geleverd wordt en dat niet lukt is erg vervelend.
Betrouwbaarheid
Antwoord The Stone.nl
Beste Melanie,
Hartelijk dank voor het achterlaten van een review. We willen ons welgemeende excuses aanbieden voor de langere levertijd dan die je van ons verwacht had. Ik heb direct even je laatste bestelling erbij gepakt, hier kan ik inderdaad zien dat je deze geplaatst had op 6 januari en we je op 9 januari op de hoogte hebben gesteld van enige vertraging van je levering. Uiteraard proberen we langere levertijden in de toekomst te voorkomen, mocht de levertijd langer zijn dan normaal zullen we ervoor zorgen dat we voortaan onze klanten eerder op de hoogte stellen wat betreft enige vertraging of een langere levertijd van bestelling. Nogmaals ons excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Melissa-The Stone Webcare
Melanie
Maassluis

Gepubliceerd op: 27/01/2019
Aanbeveling: nee


8
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Betrouwbaarheid
Antwoord The Stone.nl
Beste Sandra,

Hartelijk dank voor het achterlaten van een review. Wat ontzettend vervelend om te horen dat je langer op je bestelling hebt moeten wachten dan verwacht. Hier willen we graag ons welgemeende excuses voor aanbieden. Daar het artikel helaas niet op voorraad bleek te zijn in ons centraal magazijn hebben we dit moeten nabestellen. We gaan ons uiterste best doen om langere levertijden voortaan te voorkomen en zullen er voor zorgen dat onze klanten eerder op de hoogte worden gesteld wat betreft een langere levertijd.

Nogmaals ons excuses voor het ongemak.
Desondanks hopen we je graag nog eens terug te zien op onze webshop of in een van onze winkels.

Met vriendelijke groet,
Melissa- The Stone Webcare.
S. Fras
TETERINGEN

Gepubliceerd op: 26/01/2019
Aanbeveling: ja


2
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Bijna 1 week nodig om artikel te verzenden is absoluut niet acceptabel!
Betrouwbaarheid

TETERINGEN
12/01/2019

Aanbeveling: ja


2
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Online bevestiging van bestelling en vermelding levering binnen 48 uur. Na 5 dagen gemaild met de vraag waar bestelling blijft. Blijkt 1 artikel wel al geleverd te zijn bij de winkel en 1 artikel niet meer leverbaar.
In de winkel zelf ook slechte service. 1 medewerker is zelf kleding aan het passen en 1 is de hele tijd met 1 en dezelfde klant bezig bij de paskamers en gunt mij geen blik waardig
Betrouwbaarheid
Antwoord The Stone.nl
Beste Anouk,
Hartelijk dank voor je review.
Allereerst willen wij ons welgemeende excuses aanbieden voor de enige vertraging die je bestelling heeft opgelopen en het annuleren van 1 artikel. We zullen ons uiterste best doen om dit in de toekomst te voorkomen, de klant eerder op de hoogte te stellen van een eventuele vertraging. Helaas verzenden wij geen e-mail zodra het pakketje daadwerkelijk in de winkel ligt, je ontvangt alleen een mail dat je bestelling onderweg is met daarin een schema waarop staat op welke dag je het zou kunnen ophalen. We werken momenteel aan een verbetering zodat klanten in de toekomst wel een mail ontvangen zodra het pakketje bij de winkel bezorgd is.

Nogmaals ons excuses.
Met vriendelijke groet,
Melissa The Stone
Klant

Gepubliceerd op: 25/01/2019
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Mijn bestelling is retour gegaan terwijl het nog eens niet in de winkel aan gekomen is. En een excuus wordt.er niet gemaakt.en ook geen uitleg gegeven. Dit was de 2e x dat we iets online besteld hebben en 2x is het mis gegaan
Antwoord The Stone.nl
Goedemiddag, Hartelijk dank dat je de moeite hebt genomen om een review achter te laten. Wat onwijs vervelend om te horen dat jouw pakketje terug is gestuurd naar ons en je deze niet van ons hebt ontvangen. Hier willen wij dan ook onze welgemeende excuses voor aanbieden. Daar er geen gegevens bij deze review staan vragen we je vriendelijk om contact met ons op te nemen zodat wij dit na kunnen kijken voor je en zorgen voor een passende oplossing. Onze welgemeende excuses voor het ongemak.
Monique
Den bosch

Gepubliceerd op: 25/01/2019
Aanbeveling: nee


5
Pluspunten
Makkelijk bestellen en redelijk vlotte verzending.
Verbeterpunten
- Er staat vaak geen informatie bij het artikel over wat voor soort stof het is.
- de blouse die ik had besteld had een weeffout. Dit kan gebeuren maar als je de blouse dan retour stuurt via de winkel krijg je de verzendkosten niet terug. Dat vind ik niet netjes.
- De blouse die ik had besteld rook naar deodorant. Het kan zijn dat dat komt omdat de blouse al is gepast door een andere klant maar check dit even voordat je de blouse gaat verzenden.
Betrouwbaarheid
Antwoord The Stone.nl
Beste Nicolette,
Hartelijk dank voor het achterlaten van een review.
Wat vervelend om te horen dat je een blouse hebt ontvangen waar een weeffout in zat en die naar deodorant rook. We willen hier ons welgemeende excuses voor aanbieden en zullen in het heden uiteraard beter opletten voordat wij een bestelling inpakken, zodat deze fouten niet meer kunnen gebeuren. Zodra je van een bestelling alle artikelen wilt retourneren horen de verzendkosten ook terugbetaald te worden. Mocht dit bedrag niet terugbetaald zijn, willen we hiervoor ons excuses aanbieden en je vragen of je even contact met ons kan opnemen zodat we dit voor je kunnen oplossen.
Nogmaals ons excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Melissa The Stone - Webcare.
Nicolette
LISSE

Gepubliceerd op: 24/01/2019
Aanbeveling: ja


5
Pluspunten
Personeel in winkel aardig
Verbeterpunten
Levering duurt lang, verkeerde kleur jurk geleverd, label aan buitenkant van rok was kapot/ eraf en er zat nog een stuk van het alarm in de verpakking meegeleverd
Betrouwbaarheid
Antwoord The Stone.nl
Beste Lotte,

Hartelijk dank voor je review.
Wat ontzettend vervelend om te horen dat je het verkeerde artikel hebt ontvangen met daaraan een label. Wij willen hier graag ons welgemeende excuses voor aanbieden. We zullen hier in de toekomst uiteraard veel beter op letten om dit soort onnodige fouten te voorkomen.

Met vriendelijke groet,
Melissa - The Stone-Webcare
Lotte
Hoogvliet

Gepubliceerd op: 24/01/2019
Aanbeveling: nee


6
Pluspunten
In ieder geval 1 van de 2 producten aangekomen
Verbeterpunten
Duidelijk en tijdig communiceren als bestelling niet gaat lukken
Betrouwbaarheid
Vincent

Gepubliceerd op: 22/01/2019
Aanbeveling: ja


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer