Website: www.thestone.nl

The Stone.nl

Wessel
Stramproy

29/04/2017

Pluspunten
Prima zaak maar ze moeten stoppen met zo'n onzinnig bedrijf in te huren om de tevredenheid te meten. Slecht
Zie positieve punten
Willem
Maasland

29/04/2017

Pluspunten
Super vriendelijke en behulpzame personeel

Anita

28/04/2017

Pluspunten
Ging goed goed geregeld via de mailtjes was alles goed te volgen

Renze
Houten

28/04/2017

Pluspunten
Snelheid

Amersfoort

27/04/2017

Pluspunten
Na deze beoordeling wel een excuus gekregen en een kortingsbon voor een evt volgende bestelling
Bestelling geplaatst op zaterdag 1/4 en betaald. 7/4 gebeld dat we nog niets gehoord hadden. Sorry maar de bestelling was bij iT blijven hangen (?). Zouden 8/4 of uiterlijk maandag 10/4 bestelling in huis hebben. Als service gratis bezorging ipv afhalen. 11/4 email over gedeeltelijke levering. 'sMiddags telefoontje van de winkel dat t klaar lag. Dus niks gratis bezorgd... Genoeg te verbeteren denk ik!
Antwoord The Stone.nl
Beste Magda, hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Dat uw bestelling veel te laat geleverd is, ben ik absoluut met u eens. Onze welgemeende excuses hiervoor! Om deze vervelende ervaring een beetje goed te maken stuur ik u een e-mail met daarin in leuke verrassing. En ondanks al het ongemak hoop ik dat de door u bestelde artikelen naar wens zijn en dat wij u nogmaals mogen begroeten. Met vriendelijke groet, Sharon
Magda

Aangepast op: 15/04/2017

Pluspunten
Op dit moment niet.

12/04/2017

Pluspunten
Veel verschillende merken en stijlen,
Van duur tot goedkoop zodat iedereen er terecht kan. Vriendelijk personeel en altijd net ingerichte winkels. Ik kom er altijd met een tas kleding weg!
Niets
Sanne
Amersfoort

Sylvia
Aalst

26/04/2017

Pluspunten
Was mijn eerste keer alles is oke.

Diny
Oudwoude