Website: http://www.themakeupspot.nl
Adres: Touwslagersweg 6G 3449 HX
Plaats: Woerden

The Make Up Spot

Pluspunten
ik bestel hier al bijna een jaar op en het is altijd goed.
christa
nieuw schoonebeek

Gepubliceerd op: 27/06/2017

Pluspunten
Snelle levering, product zeer netjes verpakt.
Superleuk dat er een bedankkaart bij zit, dat maakt het persoonlijk.
Bij acties niet alleen via Instagram (zie bedankkaartje) maar deze ook via facebook houden
Caroline
Hazerswoude dorp

Marga

Gepubliceerd op: 27/06/2017

Pluspunten
Καλα προιοντα

eirini
KERATSINI

Gepubliceerd op: 27/06/2017

Pluspunten
- Mijn producten waren heel netjes en zorgvuldig ingepakt! Ik waardeer dit enorm, daardoor waren mijn producten tijdens de bezorging heel aangekomen.
- Snelle levering binnen 2 á 3 werkdagen thuis
- Website design en navigatie kan beter.
- Het is mij niet duidelijk wat je met 'spaarpunten' kan doen?
- Bij sommige producten duurt het erg lang dat ze weer op voorraad zijn, dit kan oplopen tot 4 weken.
Tekin

Gepubliceerd op: 26/06/2017

Pluspunten
Voor de eerste keer besteld. Mooi pakketje, netjes ingepakt. Het product was met zorg ingepakt (wat erg fijn is bij een breekbaar oogschaduw palette). Heel netjes allemaal!
Geen problemen mee.
Judith
Heerhugowaard

Gepubliceerd op: 24/06/2017

Pluspunten
Veel producten die ze in andere Nederlandse webshops niet hebben! Goeie en snelle service :)
De verzendkosten bij een lager bedrag gratis (bv vanaf €35)
Dee

Gepubliceerd op: 24/06/2017

Gepubliceerd op: 22/06/2017

Pluspunten
De levering was erg snel en de klantenservice is makkelijk en snel samen met mij tot een oplossing gekomen. Ondanks dat er twee kleuren uit mijn palette gebroken zijn is het een prachtig palette en ben ik blij met de opties en de service die geleverd is.
De producten, voorname poeders, beter inpakken. Mijn palette was namelijk gebroken tijdens het posten. Ik geloof dat het niet aan jullie ligt maar misschien kunnen jullie er iets aan verbeteren zodat het minder makkelijk kan breken. Desondanks vind ik het wel een mooi palette en kan ik er zeker wel mee aan de slag.
Antwoord The Make Up Spot
Geachte klant,

dank voor uw beoordeling!

Wij pakken al onze bestellingen altijd goed en met veel zorg in, maar helaas zijn zeker highlighters en oogschaduwpaletten vaak heel fragiel en kunnen deze snel beschadigen. Het kan ook zijn dat het palette al beschadigd bij ons binnengekomen is, helaas kunnen we dat niet allemaal vooraf checken.

Gelukkig hebben we u een passende oplossing kunnen bieden en kunt u hopelijk alsnog aan de slag met het mooie palette!

THe Make Up Spot

Gepubliceerd op: 18/06/2017

Pluspunten
De producten, voorname poeders, beter inpakken. Mijn palette was namelijk gebroken tijdens het posten. Ik geloof dat het niet aan jullie ligt maar misschien kunnen jullie er iets aan verbeteren zodat het minder makkelijk kan.

04/06/2017

Pluspunten
Heel blij met mijn lipcreme.En na de bestelling al heel snel ontvangen.En ja heel mooi verpakt ook.
Jullie doen het volgens mij heel goed.
Krieshna

Gepubliceerd op: 18/06/2017