Website: www.thebootcampclub.nl
Adres: IJsbaanpad 9-11 1076 CV
Telefoon: 020 760 6 760

The Bootcamp Club

Antwoord The Bootcamp Club
Thank you Veronika for your positive feedback. We hope to see you soon!
Veronika

Gepubliceerd op: 16/11/2017

Pluspunten
Super leuke trainingen!
Communicatie, mails worden vaak vergeten of zijn niet verstuurd. De communicatie over het vervolg traject liep ook moeizaam.
Antwoord The Bootcamp Club
Bedankt Grace voor je positieve feedback. We gaan hiermee aan de slag en hopen dat de communicatie in de toekomst beter verloopt. Tot snel weer in het park!

Gepubliceerd op: 12/11/2017

Pluspunten
Fijne professionele trainers. Houden rekening met niveauverschil en blessures. Fijn om abonnement op pauze te kunnen zetten als je een programma wilt volgen.
Geen specifieke.
Antwoord The Bootcamp Club
Bedankt Odette voor je positieve feedback. We gaan er zeker wat mee doen en je kan het natuurlijk ook altijd aangeven bij de desbetreffende trainer. Hopelijk tot snel weer in het park!
Odette

Gepubliceerd op: 06/11/2017

Pluspunten
prima prijs kwaliteit verhouding. goede locatie, aantrekkelijke tijden van trainingsprogramma. professionele begeleiding. enthousiaste trainers
vooralsnog geen
Antwoord The Bootcamp Club
Bedankt Daan voor je positieve feedback! Onwijs leuk om te lezen. Tot snel weer in het park!
Daan Peters
Amstelveen

Gepubliceerd op: 06/11/2017

Pluspunten
positieve enthousiaste medewerkers
bij natte grond en kou zijn de grondoefeningen niet prettig. Natte knieeen, handen en rug zijn niet te voorkomen. Gevolg dat ik koud wordt over mijn hele lijf binnen een uur. ik vind dit niet prettig
Antwoord The Bootcamp Club
Bedankt voor je positieve feedback en het meedenken, Renny. Hier gaan we zeker wat mee doen! Tot snel weer in het park.

Gepubliceerd op: 06/11/2017

Pluspunten
fijn dat de training zo dichtbij huis zijn.
meerdere tijdstippen mogelijk
Antwoord The Bootcamp Club
Bedankt voor de positieve feedback, Mirte. Erg leuk om te lezen. We zien je snel weer in het park!
mirte cortlever
Loenen aan de vecht

Pluspunten

Professionele en enthousiaste trainers. Heerlijk sporten in de buitenlucht. Trainers verzinnen elke training weer wat anders.
Antwoord The Bootcamp Club
Top om te horen dat je zo enthousiast bent over de Bootcampclub, Vivian. Wij hopen dit enthousiasme vast te houden en je snel weer te zien in het park!
Vivian
Haarlem

Antwoord The Bootcamp Club
Bedankt Lia voor de positieve feedback. Tot snel weer in het park!
Lia
Bussum

Gepubliceerd op: 05/11/2017

Pluspunten
Goede trainers
App werkt slecht,
Bij twijfel bel een klant om aangegeven als er wat fout gaat
Met de contracten en laat het niet op zijn beloop dan krijgen mensen naar gevoel van.
Antwoord The Bootcamp Club
Bedankt voor je positieve feedback Carlo. We gaan hiermee aan de slag en hopen je uiteraard graag weer terug te zien bij The Bootcamp Club. Mocht je nog meer suggesties hebben over het verbeteren van de app, dan horen we dat graag via de mail!
Carlo
Heerhugowaard

Gepubliceerd op: 05/11/2017

Pluspunten
Lekker actief, verschillende lessen
Meer sporttijden aanbieden in omgeving ijmuiden van de 6 lessen hebben wij er nog maar twee.
Antwoord The Bootcamp Club
Bedankt Natascha voor de positieve feedback. Wij gaan dit doorgeven aan de regiomanager zodat zij hiermee aan de slag kunnen. Tot snel weer in het park!
Natascha
Ijmuiden