Website: www.thebootcampclub.nl
Adres: IJsbaanpad 9-11 1076 CV
Telefoon: 020 760 6 760

The Bootcamp Club

Pluspunten
Goeie trainingen en veel keus aan tijdstippen en plekken
De zaterdag ochtend medium bootcamp van 9-10 in het griftpark zit altijd vol. Mijn voorstel is om mensen niet meer dan 1 week van te voren te laten inschrijven. Of een extra medium bootcamp van 9-10 op zaterdag in het griftpark te organiseren.
Audrey

Gepubliceerd op: 09/12/2016

Pluspunten
Fijn dat er zoveel opties zijn om te trainen op zoveel tijdstippen en locaties.
Goed contact met Stefana Boot.
Het zou fijn zijn als je in de app en op de website filters kunt gebruiken. Nu kan ik bijvoorbeeld maar voor 1 type bootcamp op 1 niveau kiezen.
Als ik bijv. alle levels van yoga wil zien dan kan dat niet. Ik ben geïnteresseerd in Low intensity bootcamp, medium intensity bootcamp en alle levels van yoga, zou fijn zijn om dat aan te kunnen vinken zodat ik alleen die trainingen in mijn scherm zie. Nu zie ik of alles, of maar 1 variant.
Zou ook fijn zijn als je niet iedere keer opnieuw hoeft in te loggen in de app.
Antwoord The Bootcamp Club
Bedankt Abby, voor jouw uitgebreide feedback. Het is inderdaad belangrijk als trainers letten op de juiste uitvoering van de oefeningen, ook om blessures te voorkomen. We gaan met jouw beoordeling aan de slag en zien je snel terug in het park!
Abby

Gepubliceerd op: 28/11/2016

Pluspunten
Veel keuze in trainingen;
Veel variatie in de trainingen;
Veel keuze uit trainingslocaties;
Goede trainers.

Antwoord The Bootcamp Club
Wauw Nicolien, bedankt voor jouw hoge score voor TBCC! We zijn blij dat jij tevreden bent over onze trainers. Tot snel in het park!
Nicolien

Gepubliceerd op: 26/11/2016

Pluspunten
trainingen zijn goed op niveau
tijden, het is of heel vroeg op de morgen of s avonds
Antwoord The Bootcamp Club
Thanks Femke, voor jouw positieve feedback! Tot snel in het park!
Femke

Gepubliceerd op: 22/11/2016

Pluspunten
Ik heb niet zoveel met The Bootcamp Club als organisatie te maken, dus kan hier weinig over zeggen.

De trainingen zijn in ieder geval goed en afwisselend.
- Training op donderdagavond toevoegen (Aalsmeer of Amstelveen)
- Trainingslocatie Uithoorn toevoegen
- Yoga les toevoegen in Aalsmeer, Amstelveen of Uithoorn
- Bij basic abonnement geen beperking in regio's opleggen. Zelf woon ik net tussen twee regio's (Haarlemmermeer en Amsterdam).
Antwoord The Bootcamp Club
Bedankt voor jouw feedback Julia! We gaan met jouw beoordeling aan de slag en zien je snel in het park!
Julia
Uithoorn

Gepubliceerd op: 22/11/2016

Pluspunten
Wordt op verschillende tijdstippen en verschillende plekken in en rond amersfoort gegeven
Bij training in het donker een plek te zoeken (standaard af te spreken) waar meer licht is, momenteel wordt het echt gedaan bij de straatlantaarns langs het veld. Ms dat er in de omgeving een plek is met meer licht?
Antwoord The Bootcamp Club
Bedankt Alice, voor jouw positieve feedback. We gaan ermee aan de slag. Tot snel in het park!
Alice homann
Amersfoort

Gepubliceerd op: 21/11/2016

Pluspunten
Goede trainers
Training goed opgebouwd
Flexibiliteit qua intekenen op lessen
lekker buiten sporten!
Goede, positieve sfeer tijdens trainingen
Ik vind het nog steeds jammer dat de medium training bij Middenduin op zaterdagochtend vervallen is. Het is de mooiste en beste (vanwege de hoogteverschillen is het extra zwaar!) locatie die ik ken.
Website qua intekenen kan wat mij betreft wat sneller. Soms erg lange wachttijd voordat het volgende scherm in beeld komt.
Antwoord The Bootcamp Club
Bedankt voor jouw uitgebreide feedback. Wat goed om te hoor dat jij de trainingen als flexibel ervaart! Tot snel in het park :)
Haarlem

Gepubliceerd op: 21/11/2016

Pluspunten
Op tijd, veelal leuke trainers,
Door de weken heen meer afwisseling qua soorten oefeningen in de lessen. Vaak komen dezelfde soort oefeningen terug in verschillende lessen.
Antwoord The Bootcamp Club
Thanks Claudia, voor het meedenken. We gaan ermee aan de slag en zien je snel in het park!

Gepubliceerd op: 20/11/2016

Pluspunten
Veel mogelijkheden tot trainen. Goed opgeleide trainers die goed begeleiden bij het sporten om blessures te voorkomen.
Lekker buiten trainen en de natuur/ omgeving gebruiken om je oefeningen te doen.
De trainingen zijn voor mij minimaal 15 minuten rijden. Een locatie in Roosendaal zou prettig zijn.
Vaker muziek gebruiken bij de trainingen zou me aanmoedigen om nog net een stapje verder te gaan.
Antwoord The Bootcamp Club
Bedankt Ine, voor jouw positieve feedback. We gaan ermee aan de slag. Tot snel in het park!
Ine
Roosendaal

Gepubliceerd op: 19/11/2016

Pluspunten
Leuke groepen, trainers en goed programma.
Antwoord The Bootcamp Club
Wauw Lindie! Bedankt voor jouw hoge score. Wij gaan zo door en zien jou snel terug in het park :)
Lindie
Wilhelminadorp