Website: www.thebootcampclub.nl
Adres: IJsbaanpad 9-11 1076 CV
Telefoon: 020 760 6 760

The Bootcamp Club

Pluspunten

nadat het bootcamp dat ik geboekt had, was afgelast zou ik mijn geld terug ontvangen. ondertussen wacht ik al ruim een maand op mijn geld terug.

Gepubliceerd op: 31/10/2018

Pluspunten

Ik heb 1x meegedaan met een proefles in 2014. Ontvang nog steeds 1x in het kwartaal mail. Schrijf me iedere mailing uit. Krijg iedere keer een bevestiging van mijn uitschrijving. Krijg het volgende kwartaal toch weer mail. Persoonlijk contact opgenomen, klacht ingediend, niets helpt. Dit bedrijf maakt zich bewust schuldig aan spam en doet hier ondanks meerdere meldingen niets aan.
SR de la Mar

Gepubliceerd op: 03/09/2018

Pluspunten
Professionele gezellige trainers! Goeie begeleiding. Buiten sporten met leuke mensen en iedere keer andere training.

Lil
Blaricum

Gepubliceerd op: 09/02/2018

Antwoord The Bootcamp Club
Thank you Veronika for your positive feedback. We hope to see you soon!
Veronika

Gepubliceerd op: 16/11/2017

Pluspunten
Super leuke trainingen!
Communicatie, mails worden vaak vergeten of zijn niet verstuurd. De communicatie over het vervolg traject liep ook moeizaam.
Antwoord The Bootcamp Club
Bedankt Grace voor je positieve feedback. We gaan hiermee aan de slag en hopen dat de communicatie in de toekomst beter verloopt. Tot snel weer in het park!

Gepubliceerd op: 12/11/2017

Pluspunten
Fijne professionele trainers. Houden rekening met niveauverschil en blessures. Fijn om abonnement op pauze te kunnen zetten als je een programma wilt volgen.
Geen specifieke.
Antwoord The Bootcamp Club
Bedankt Odette voor je positieve feedback. We gaan er zeker wat mee doen en je kan het natuurlijk ook altijd aangeven bij de desbetreffende trainer. Hopelijk tot snel weer in het park!
Odette

Gepubliceerd op: 06/11/2017

Pluspunten
prima prijs kwaliteit verhouding. goede locatie, aantrekkelijke tijden van trainingsprogramma. professionele begeleiding. enthousiaste trainers
vooralsnog geen
Antwoord The Bootcamp Club
Bedankt Daan voor je positieve feedback! Onwijs leuk om te lezen. Tot snel weer in het park!
Daan Peters
Amstelveen

Gepubliceerd op: 06/11/2017

Pluspunten
positieve enthousiaste medewerkers
bij natte grond en kou zijn de grondoefeningen niet prettig. Natte knieeen, handen en rug zijn niet te voorkomen. Gevolg dat ik koud wordt over mijn hele lijf binnen een uur. ik vind dit niet prettig
Antwoord The Bootcamp Club
Bedankt voor je positieve feedback en het meedenken, Renny. Hier gaan we zeker wat mee doen! Tot snel weer in het park.

Gepubliceerd op: 06/11/2017

Pluspunten
fijn dat de training zo dichtbij huis zijn.
meerdere tijdstippen mogelijk
Antwoord The Bootcamp Club
Bedankt voor de positieve feedback, Mirte. Erg leuk om te lezen. We zien je snel weer in het park!
mirte cortlever
Loenen aan de vecht

Pluspunten

Professionele en enthousiaste trainers. Heerlijk sporten in de buitenlucht. Trainers verzinnen elke training weer wat anders.
Antwoord The Bootcamp Club
Top om te horen dat je zo enthousiast bent over de Bootcampclub, Vivian. Wij hopen dit enthousiasme vast te houden en je snel weer te zien in het park!
Vivian
Haarlem