Website: www.tet.nl
Adres: Jacob van Lenneplaan 22 3743AR
Plaats: BAARN

TET®, dat is leren voor je CBR theorie-examen zonder theorieboek. Dat scheelt 200 saaie pagina’s en veel tijd en geld.
Je kan dankzij TET® al na 15-20 uur klaar zijn voor de finale proefexamens.
Dat is 8x sneller dan met een saai theorieboek. En je hebt meer onthouden dankzij de praktijksituaties waarmee je toetst.

Tet

Pluspunten
het is fijn dat je bij elke oefenvraag tekst en uitleg krijgt, zowel bij een goed als een slecht antwoord.
Jullie worden hartelijk bedankt voor de verspilde uren die ik heb zitten leren voor niks. jammer genoeg komen de oefenvragen en de oefen examenvragen niet overeen, anders voor en helemaal niet voor in de cbr motortheorie examen. De vragen die ik heb zitten leren via jullie zijn niet 2018 up to date. Heb 45uur geleerd, 20x achter elkaar geslaagd via jullie proefexamens, met alle proefexamens niet meer dan max 3fout gehad, en dan toch nog zakken vandaag op de officiële motor theorie examen. Ik ging met vol zelfvertrouwen de toets in en kwam er zwaar teleurgesteld uit, omdat ik allemaal vragen kreeg die niet voorkomen in jullie leerstof, hoe is dit mogelijk?????
Antwoord Tet
Jammer dat je niet geslaagd bent Ben.
Het CBR heeft uiteraard haar eigen redactie om vragen op te stellen en van alle kennispunten zijn er talloze versies waardoor men een database heeft van circa 5000 vragen. De spanning is natuurlijk ook heel anders bij het echte CBR examen. Ik hoop voor je dat je de volgende keer slaagt.

Gepubliceerd op: 16/10/2018

Pluspunten
Ontzettend goed en uitgebreid lesmateriaal. Ik moet over 2 weken mijn theorie examen doen en ga met ondersteuning hiervan het zeker halen. Het is alleen jammer dat er bij het onderdeel gevaarherkenning zowel bij het oefenmateriaal als de proefexamens gebruik wordt gemaakt van dezelfde situaties(die je door het oefenmateriaal kan dromen, komen namelijk terug als je het fout doet). Hierdoor krijg ikzelf niet een heel duidelijk beeld of ik het nu goed beheers ja of te nee.
Het is jammer dat er bij het onderdeel gevaarherkenning dezelfde situaties op de proefexamens langs komen die je ook met het oefenmateriaal hebt gehad.
Ze komen namelijk heel regelmatig terug bij het oefenmateriaal, waardoor ik ze nu met mijn proefexamens kan dromen. Dit geeft mij geen goede indruk over of ik het onderdeel gevaarherkenning goed beheers.
Daarbij lopen de secondes bij het onderdeel gevaarherkenning niet altijd gelijk af met het examen. Hierdoor kan je nog niet goed wennen aan de daadwerkelijke tijdsdruk.
Yentl

Gepubliceerd op: 12/10/2018

Pluspunten
Leeerzame uitleg en super goede vragen worden er gesteld!!!
Niks alles is top
Kayleigh de Jong
Sneek

Gepubliceerd op: 11/10/2018

Pluspunten
Eenvoudig in gebruik, snel te gebruiken na aankoop
Sommige 'voorrangs' vragen werken niet (in verschillende nieuwste versies van browsers: Opera en Chrome). Ik moet de pagina opnieuw laden om de vraag te kunnen beantwoorden (volgorde aanklikken)
Antwoord Tet
We raden je aan om je internet browsers Chrome en Opera te verversen naar de laatste versie. Succes verder!
Remco
Enschede

Gepubliceerd op: 10/10/2018

Pluspunten
Eenvoudig in gebruik, snel te gebruiken na aankoop
Sommige 'voorrangs' vragen werken niet (in verschillende browsers: Opera en Chrome). Ik moet de pagina opnieuw laden om de vraag te kunnen beantwoorden (volgorde aanklikken)

Enschede
10/10/2018

Pluspunten
Snel en makkelijk
Loopt soms vast

Gepubliceerd op: 06/10/2018

Pluspunten
Werkt super goed! Fijn die cursus die je kan doen.
Theorie filmpjes zouden fijn zijn over lastige onderwerpen. Maar verder top.
Louise
Alphen aan den Rijn

Gepubliceerd op: 03/10/2018

Pluspunten
Snel en duidelijke site. Persoonlijke benadering.
Groter lettertype voor dyslexie
Rebekka Sijl

Gepubliceerd op: 02/10/2018

Pluspunten
Erg leerzaam en motiverend!
Ga zo door!
Naomi

Gepubliceerd op: 01/10/2018

Pluspunten
Je hebt (heel) veel oefenvragen die je kunt maken. Daarbij ook nog 10 examens. Aan de oefenvragen en de examens heb ik veel gehad. Ook de tips zijn handig.
Bij sommige vragen een iets duidelijkere uitleg waarom het dat antwoord is.
Antwoord Tet
Bedankt voor de je review. Overigens worden alleen de laatste tien oefenexamens die je hebt gemaakt zichtbaar in je cockpit, maar het aantal proefexamens is oneindig groot zolang je toegang hebt.
Priya

Gepubliceerd op: 01/10/2018

Pluspunten
Veel oefenvragen en herhaling. Ook handig in gebruik door de cockpit, dit menu is erg gebruiksvriendelijk.
Op mijn mobiel is het haast onmogelijk om een keuze ongedaan te krijgen (bij voorrangsvragen waarbij je 1, 2, 3 moet aangeven). Maar dit kan ook aan mijn mobiel liggen.

Gepubliceerd op: 27/09/2018