Website: www.tet.nl
Adres: Jacob van Lenneplaan 22 3743AR
Plaats: BAARN

TET®, dat is leren voor je CBR theorie-examen zonder theorieboek. Dat scheelt 200 saaie pagina’s en veel tijd en geld.
Je kan dankzij TET® al na 15-20 uur klaar zijn voor de finale proefexamens.
Dat is 8x sneller dan met een saai theorieboek. En je hebt meer onthouden dankzij de praktijksituaties waarmee je toetst.

Tet

Pluspunten
Mijn eerste theorieexamen heb ik gehaald met TET. Dat was 4 jaar geleden. Nu is dit product hopeloos achterhaald. Daarom ook niet kopen als je een gedegen voorbereiding wilt op een rij-examen.

Antwoord Tet
Onze online cursus wordt direct geüpdatet als het CBR ons meldt dat er iets wordt toegevoegd of als er iets verandert in de Verkeerswet. Dat is een groot verschil met theorieboeken.
John-Luca

Gepubliceerd op: 15/04/2019

Rian

Gepubliceerd op: 06/04/2019

Pluspunten
Erg ondersteund
Beter up to date met regels blijven
Ivo
Beneden leeuwen

Gepubliceerd op: 04/04/2019

Pluspunten
Goede en korte uitleg
Nee
Susanne
Sint Anthonis

Gepubliceerd op: 01/04/2019

Pluspunten
Veel stof die je moet weten leer je met dit programma..
Uitleg over meer borden is gewenst
Bedankt Alex.
T.a.v. je wens voor uitleg over meer verkeersborden: alle verkeersborden zijn onderdeel van CBR categorie 23. Deze kan je ook specifiek trainen door in je cockpit te kiezen voor 'selectief trainen', categorie 23 'Verkeersborden'.

Gepubliceerd op: 01/04/2019

Top!
Diede

Gepubliceerd op: 31/03/2019

Pluspunten
Deze manier van leren spreekt mij zeer aan! Het herhalen van de vragen die je niet goed hebt werkt goed bij mijn leerproces.
Als je een account hebt en de tijdsduur vervalt dan kun je wel verlengen maar niet genieten van de korting. Als bestaande klant vind ik juist dat je korting moet krijgen als je gaat verlengen! Ook vraag ik me af of jullie de programma tool updaten met actuele regels van het CBR? Jullie sturen b.v. geen nieuwsbrieven hierover? Nog een verbeter punt is als je gaat oefenen op een 14 inch laptop dan gaat dat net als f11 drukt als je met een kleiner beeldscherm gaat oefenen lukt dit niet!
Antwoord Tet
- Onze online cursus wordt direct geüpdatet als het CBR ons meldt dat er iets wordt toegevoegd. Dat is een groot verschil met theorieboeken.
- Je kan desgewenst voor een gereduceerd tarief verlengen met een minimum van 4 weken. Zie vraag 8 op onze Veelgestelde Vragen pagina.
- De online cursus past zicht aan het beeldschermgrootte aan, maar het kan zijn dat je deze even een handje moet helpen. Dat kan door de pagina te verversen of even met de muis de pagina even te verkleinen en weer te vergroten naar het beeldschermformaat.
Aicha

Gepubliceerd op: 29/03/2019

Pluspunten
Nette website met duidelijke interface en goeie prijs. Veel oefenmogelijkheden en als er iets niet klopt word het snel aangepast !

Wesley
Puttershoek

Gepubliceerd op: 25/03/2019

Pluspunten
Nette website met duidelijke interface en goeie prijs.
Aantal oefenvragen zijn niet up to date met de nieuwe verkeersregels.

Puttershoek
25/03/2019

Pluspunten
handig systeem
goede manier om te leren
nieuwe foto's schieten voor gevarenherkenning, want ik en mijn vrienden hebben bijna wat glas kapot gegooit
Sam
Boxmeer