Website: www.terstal.nl
Plaats: Almelo
Telefoon: 0546 - 23 20 21

terStal

Pluspunten

Belden een keer dat het product binnen was, toen ik niet opnam is er niet opnieuw gebeld.
Antwoord terStal
Goedemorgen, Wat jammer dat er 1 keer geprobeerd is contact met je te vinden. Onze excuses hiervoor. Normaal gesproken gebeurt dit 2 keer en wordt je voicemail ingesproken. Mochten we hierna geen contact met je krijgen wordt er een email naar je gestuurd. Nogmaals onze excuses.
M
Dongen

Gepubliceerd op: 05/12/2017

Pluspunten
Als je iets retour stuurt ben je sowieso al meer dan € 10 kwijt. Je betaald de verzendkosten en dan nog het retour sturen...
Hallo P. Jacobs,
Vriendelijk dank voor je beoordeling.
Het klopt inderdaad dat de retour verzendkosten voor eigen rekening zijn, dit vernoemen wij in de voorwaarden. Mocht een bestelling een bestelwaarde hebben van 45 euro dan worden er geen verzendkosten in rekening gebracht. Uiteraard is het mogelijk om een bestelling te retourneren in een winkel van ons, zodat je geen retour verzendkosten hoeft te betalen.
P. Jacobs
Berlicum

Gepubliceerd op: 04/12/2017

Pluspunten
Leuke kleding voor een leuke prijs
Als er een vip koopavond is, vind ik het belachelijk dat mensen van te voren kleding weg kunnen laten hangen. Hierdoor hebben andere mensen kans dat ze niet kunnen kopen wat ze willen. Vaak halen mensen hun gereserveerde spullen niet eens op. Daarbij zou het op zon avond fijn zijn als je wel dingen terug kan brengen.
Linda
Rijen

Gepubliceerd op: 01/12/2017

Pluspunten

1. Bij retourzenden gaat het moeilijk....Aangegeven betalen achteraf, zending teruggebracht naar de winkel... Had nog niet betaald maar krijg wel het geld contant terug en moet dan alsnog via Afterpay betalen.......Echt niet handig!!!
2. Levertijd duurt vrij lang(aangegeven afhalen in de winkel)In het weekend besteld, kon echter donderdags pas ophalen.
Anky
Borne

Gepubliceerd op: 29/11/2017

Pluspunten

ik vind het jammer dat als je iets retour stuurt dat het dan voor eigen rekening is. Deze kosten waren voor mij 6.95.
werken met een antwoord nummer zou een goede verbetering zijn.
Hallo Anita van Veenendaal,
Vriendelijk dank voor je beoordeling.
Anita van Veenendaal
Harderwijk

Gepubliceerd op: 29/11/2017

Pluspunten
Leuke aanbieding op internet
Belachelijk dat het in de winkel 20 euro duurder is!!

Gepubliceerd op: 27/11/2017

Pluspunten
Betaalbare kleding
Beloofde levertijd nakomen
Assie

Gepubliceerd op: 21/11/2017

Pluspunten
Snelle levering en leuke producten voor mijn kinderen.
Helaas bleken 2 van de 8 kledingstukken kleine gaatjes te bevatten. Vanwege kleine kosten (aanbieding) heb ik niet besloten ermee terug te gaan naar de winkel.

Gepubliceerd op: 21/11/2017

Pluspunten
Wat ik erg jammer vind is dat het jurkje erg dunne stof is.

Cassy
Oss

Gepubliceerd op: 21/11/2017

Pluspunten
Online bestellen ging eenvoudig. Keurig een bevestiging van de bestelling. Telefoontje van de winkel zodra de bestelling in de winkel af te halen was
Vestiging in Papendrecht zit niet meer op het genoemde adres. Wel in hetzelfde winkelcentrum maar briefje op de deur met melding 'vanaf xxx-datum zijn we verhuisd' maar meeste winkels hebben geen nummer-notering. Uiteindelijk wel gevonden. Telefonisch contact proberen te leggen maar medewerkster was helemaal achterin het magazijn, winkel beschikt kennelijk maar over 1 vaste aansluiting helemaal voorin de winkel.
N.
Dordrecht