Bedrijfsgegevens

Website: www.terstal.nl
Adres: Bedrijvenpark Twente 314 7602 KL
Plaats: Almelo
Telefoon: 0546 - 23 20 21

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

terStal
totaal score
8.3
Beoordelen
Laatste beoordeling
17 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
2979 beoordelingen (12 maanden)
2982 beoordelingen (totaal)
19527 keer bekeken
95% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
49% (1452)
40% (1200)
7% (216)
2% (62)
2% (49)

Klantbeoordelingen

5
Pluspunten
snelle levering en duidelijke beschrijving op de internetsite
Verbeterpunten
 
Joris
Leusden

Gepubliceerd op: 02/10/2017
Aanbeveling: ja


5
Pluspunten
Superleuke kinderkleding
Verbeterpunten
Oubollige kleding voor volwassenen
Antwoord terStal
Hallo Marion,
Vriendelijk dank voor je beoordeling.
Erg jammer dat de kleding voor volwassen niet helemaal naar je wens is. We proberen onze kleding aan te passen naar de laatste trends. Maar we hebben je opmerking doorgegeven aan desbetreffende afdeling, wellicht dat hier in de toekomst rekening mee gehouden kan worden.
Met vriendelijke groet, terStal
Marion
BEEK EN DONK

Gepubliceerd op: 01/10/2017
Aanbeveling: ja


5
Pluspunten
De medewerkers vind ik allemaal zeer klantvriendelijk.
Prijs kwaliteit prima. Zeker voor kinderkleding
Verbeterpunten
Er is in Eindhoven in Tongelre maar een Ter Stal winkel.
Zou fijn zijn als er nog een pand in stadsdeel Woensel bij kwam. Ter Stal zou zich beter moeten profileren in Eindhoven.
Ook vind ik in Tongelre de voorraad en assortiment zeer beperkt.
Antwoord terStal
Hallo Petra,
Vriendelijk dank voor je beoordeling.
We hebben je tip doorgegeven aan desbetreffende afdeling. Wellicht dat er in de toekomst rekening mee gehouden kan worden.
Op dit moment is nog niet de gehele nieuwe collectie uitgeleverd naar onze winkels. Aankomende weken zullen de winkels nog aangevuld worden, zodat het assortiment uitgebreid wordt. Met vriendelijke groet, terStal
Petra
Eindhoven

Gepubliceerd op: 01/10/2017
Aanbeveling: nee


5
Pluspunten
Ook goede kwaliteit kleding !
Verbeterpunten
Winkels beter vullen met kwalteits kleding...ik woon in Borne en de winkel aldaar is om te huilen!! Half leeg en veel slechte kwaliteit kleding...online is er te weinig aanbod...
Elsa
Borne

Gepubliceerd op: 26/09/2017
Aanbeveling: nee


6
Pluspunten
Leuke kleding voor jong en oud
Verbeterpunten
Zelfde aanbod via internet als in de fysieke winkel. Aantrekkelijker prijsniveau, best prijzig.
Annemieke
Zegveld

Gepubliceerd op: 17/09/2017
Aanbeveling: ja


6
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Te weinig keus aan kleine maten. Mag soms wel eens iets moderner.
Klant
Hardenberg

Gepubliceerd op: 12/09/2017
Aanbeveling: ja


5
Pluspunten
Goede prijs/kwaliteitverhouding.
Verbeterpunten
Communicatie. Ik heb de bestelling nog steeds niet binnen (na 2 weken. Wel verzonden, niet binnen gekomen).
Antwoord terStal
Hallo,
Vriendelijk dank voor je beoordeling.
Helaas is er iets fout gegaan met de levering van je bestelling. Inmiddels is dit opgelost. Onze excuses dat dit niet goed naar je gecommuniceerd is.
Klant

Gepubliceerd op: 03/07/2017
Aanbeveling: ja


5
Pluspunten
snelle levering
Verbeterpunten
smidags broek 13 euro savonds weer 19 euro
volgende dag 10 euro .

vraagteken ???
Antwoord terStal
Hallo Tineke,
Vriendelijk dank voor je bericht.
Wij begrijpen de verwarring en de onduidelijkheid van de prijzen van de damesbroeken. Intern zijn wij voor de toekomst aan het kijken hoe we de acties beter in elkaar kunnen laten overlopen. Onze excuses voor de verwarring.
tineke
OOTMARSUM

Gepubliceerd op: 02/07/2017
Aanbeveling: ja


5
Pluspunten
Snelle levering
Verbeterpunten
Kwaliteit producten
Antwoord terStal
Hallo,
Vriendelijk dank voor je beoordeling.
Wij zijn ons ervan bewust dat wij de prijs en kwaliteit verhouding in balans moeten houden, hieraan wordt constant gewerkt.
Klant

Gepubliceerd op: 26/06/2017
Aanbeveling: ja


5
Pluspunten
..
Verbeterpunten
Ik krijg een mail om de service in te vullen, maar heb nog geen telefoon gehad of een mail wanneer ik de bestelling op kan halen.. niet echt tevreden dus!!
Antwoord terStal
Hallo vriendelijk bedankt voor je beoordeling. De winkel heeft je inderdaad geprobeert te bellen, maar het telefoonnummer bij ons bekend werkt niet. De winkel is erop aangesproken dat ze dat door moeten geven aan de klanten service, zodat we een email kunnen sturen. Onze excuses hiervoor.
Bianca pot
Vriezenveen

Gepubliceerd op: 23/06/2017
Aanbeveling: nee


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer