Bedrijfsgegevens

Website: www.terstal.nl
Adres: Bedrijvenpark Twente 314 7602 KL
Plaats: Almelo
Telefoon: 0546 - 23 20 21

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

terStal
totaal score
8.4
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
1877 beoordelingen (12 maanden)
4756 beoordelingen (totaal)
27370 keer bekeken
96% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
49% (911)
43% (811)
7% (136)
1% (19)
1% (20)

Klantbeoordelingen

3
Pluspunten
Mooie aanbiedingen
Verbeterpunten
Er stond in april een hardlooptop voor mannen twee weken achtereen in de folder, maar dit product is nooit online of in de winkels verschenen, ondanks toezegging na 2x gebeld te hebben met jullie medewerkers. Vind dit echt heel slecht.
Antwoord terStal
Hallo Johan, Vriendelijk dank voor je beoordeling.
Spijtig genoeg is er helaas iets niet goed gegaan met de levering van deze hardlooptops. Wij vinden het ook erg jammer dat deze tops uiteindelijk niet in onze winkels en webshop te verkrijgen waren in die periode. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. We hopen je ondanks deze teleurstelling toch te mogen blijven verwelkomen als klant.
Johan
Hendrik-Ido-Ambacht

Gepubliceerd op: 27/05/2018
Aanbeveling: ja


4
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Online kopen en retour wat slecht kosten betalen met retour doen en of na winkel terug brengen er is geen terstal meer in Raalte
Antwoord terStal
Hallo, Vriendelijk dank voor je beoordeling.
Het klopt dat het retourneren per post voor eigen rekening is, dit vermelden wij op de website. Voor de tarieven verwijzen we naar de site van PostNL.
Renate
Raalte

Gepubliceerd op: 26/04/2018
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
Snelle levering
Verbeterpunten
Kleur goed aangeven op de website
Antwoord terStal
Hallo,
Vriendelijk dank voor je beoordeling.
Jammer om te lezen dat je vindt dat de juiste kleuren niet goed worden weergegeven op onze webshop. Inmiddels hebben wij contact met je gezocht via de e-mail met de vraag om welke artikelen het gaat, zodat we het kunnen aanpassen. Graag horen we even van je via de e-mail.
Klant

Gepubliceerd op: 11/04/2018
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
leuke artikelen, maar niet leverbaar
Verbeterpunten
Heel erg ontevreden! Op de website staan de artikelen gewoon, ik heb ze besteld en krijg later de mail dat ze niet beschikbaar zijn! Dat kan toch niet! Anders was ik nog in een winkel gaan kijken of ze er nog waren. Heel slecht!
Antwoord terStal
Hallo A, Vriendelijk bedankt voor je beoordeling. Jammer om te lezen dat de artikelen van je bestelling niet beschikbaar waren. Inmiddels hebben we contact met je opgenomen via de mail.
a
ede

Gepubliceerd op: 04/04/2018
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Dat je gratis je bestelling terug kan sturen....
Antwoord terStal
Hallo Jodie, Vriendelijk bedankt voor je beoordeling. Bij ons kun je je bestelling kosteloos retourneren in 1 van onze 200 filialen. Wellicht dat je bij een volgende bestelling je bestelling bij een filiaal kunt retourneren.
Klant

Gepubliceerd op: 03/04/2018
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
Erg leuke kleding,
vooral voor de kinderen!
Verbeterpunten
Sommige personeelsleden mogen wel wat vriendelijker zijn naar de klanten.
Antwoord terStal
Goedenavond, Vriendelijk bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te lezen dat je geen goede ervaring hebt in 1 van onze filialen. Inmiddels hebben we contact met je opgenomen om te vragen welk filiaal dit betreft zodat we de medewerksters hier op aan kunnen spreken.
Klant
Meppel

Gepubliceerd op: 25/03/2018
Aanbeveling: ja


4
Pluspunten
Leuke kleding mooie prijs
Verbeterpunten
Verzendkosten en dan met name retour kosten
Antwoord terStal
Goedenavond Vivianne, Vriendelijk bedankt voor je beoordeling. riendelijk dank voor je beoordeling.Het klopt dat het retourneren per post voor eigen rekening is, dit vermelden wij op de website. Voor de tarieven verwijzen we naar de site van PostNL. Je kunt artikelen ook retourneren bij een winkel bij je in de buurt.
Vivianne
Heerlen

Gepubliceerd op: 20/03/2018
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
Aardige dame in de winkel in Hoofddorp
Verbeterpunten
Gratis kunnen retourneren. Nu moet je zelf 7,00 betalen als je iets wil retourneren. Ja, of retour in de winkel maar die zit niet in mijn woonplaats
Antwoord terStal
Goedenavond Silvia, Bedankt voor je beoordeling. Het klopt dat het retourneren per post voor eigen rekening is, dit vermelden wij op de website. Voor de tarieven verwijzen we naar de site van PostNL.
MrsB
Noordwijk

Gepubliceerd op: 20/03/2018
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
Leuke spullen, leuke prijzen
Verbeterpunten
Geen snelle levering zoals aangegeven
Antwoord terStal
Goedemiddag, Vriendelijk dank voor je beoordeling. Erg jammer te lezen dat wij je bestelling niet tijdig hebben geleverd, onze excuses daarvoor. Inmiddels hebben wij contact met je opgenomen om je tegemoet te komen.
Klant

Gepubliceerd op: 20/03/2018
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
Snelle levering
Verbeterpunten
Kwaliteit produkt
Antwoord terStal
Goedenavond, Vriendelijk bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over de kwaliteit. We hebben inmiddels contact met je opgenomen om te vragen of we nog wat voor je kunnen betekenen. Uiteraard word je opmerking ook doorgestuurd naar de juiste afdeling om de kwaliteit van de producten te verbeteren.
Klant

Gepubliceerd op: 20/03/2018
Aanbeveling: nee


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer