Website: www.terstal.nl
Adres: Bedrijvenpark Twente 314 7602 KL
Plaats: Almelo
Telefoon: 0546 - 23 20 21

terStal

Pluspunten
helaas geen
Maatvoering klop echt niet xxl is niet meer dan een l
Retourneren zelf betalen
Antwoord terStal
Hallo, Vriendelijk dank voor je beoordeling. Wij zijn blij dat je bovenstaande verbeterpunten met ons deelt, wij zullen deze punten intern bespreken, zodat wij ons hierin kunnen verbeteren.

Gepubliceerd op: 25/09/2018

Pluspunten
Kleding valt erg klein, en ziet er minder mooi uit als het op de site staat.
Antwoord terStal
Hallo Gerdy, Vriendelijk dank voor je beoordeling. Erg jammer te lezen dat je onze kleding vind tegenvallen.
Gerdy
Bovensmilde

Gepubliceerd op: 17/09/2018

Pluspunten

Heb laatst wat gekocht via het internet.
19-07-2018.
Moest daar 4,95 verzendkoste4n voor betalen.
Artikel was te klein. Heb deze retour gestuurd en moest daar ook geld voor betalen.
Tot op heden heb ik het geld nog niet mogen ontvangen.
Dus een volgende bestelling via het internet zit er echt niet meer in!!!!!!!!!
Antwoord terStal
Hallo Marja, Vriendelijk dank voor je beoordeling. Ten eerste onze excuses dat de terugbetaling van je webshop bestelling niet goed verwerkt was. Inmiddels is er contact met je geweest en hebben wij het kunnen oplossen. Wij vinden het erg vervelend dat het zo tussen ons verlopen is en hopen je gewoon te mogen blijven verwelkomen als klant bij terStal.
Marja
Lisse

Gepubliceerd op: 15/09/2018

Pluspunten
2e bestelling werd geleverd zoals beloofd
1e bestelling werd naar verkeerd filiaal gestuurd. Dit filiaal beloofde om het dan door te sturen naar mijn adres en uiteindelijk kreeg ik een mail dat mijn tegoed werd teruggestort, niet leuk !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
martine.van.opstal2@telenet.be

Gepubliceerd op: 12/09/2018

Pluspunten
Het enigste wat ik positief ervaren heb is de verkoopster in het filiaal in Oirschot.....
Het op de hoogte houden van de klant over hoe en wat en de maat gelijk apart houden, als je een klacht krijgt als een artikel niet in orde is en de klant wenst een ander, in dit geval Birkenstock slippers. Mijn mijn had ik verzonden en heb gelijk online gekeken of dat mijn maat er nog was.... en jawel hoor.....
Antwoord terStal
Hallo Sanne, Vriendelijk dank voor je beoordeling.
We hebben inmiddels contact met je gehad en we betreuren de gelopen situatie. We hebben je een tegemoetkoming aangeboden en we hopen je als klant te mogen blijven verwelkomen.
Sanne de Snoo
Best

Gepubliceerd op: 13/08/2018

Pluspunten

Kleding besteld. Kleding werd zonder verpakking geleverd, en zat onder vlekken.
Antwoord terStal
Hallo, Vriendelijk dank voor je beoordeling. Erg vervelend dat je kleding hebt ontvangen met vlekken. Zou je ons een e-mail (webshop@terstal.nl) kunnen sturen met je gegevens en je bestelnummer. We willen het graag met je oplossen, we horen graag van je.

Gepubliceerd op: 08/08/2018

Pluspunten
Kleren zijn leuk, bestelling was snel. Maar betalen voor je retour, dat vind ik toch niet zo van deze tijd!!! Daarom zou ik niet meer bestellen.
Zie boven
Antwoord terStal
Hallo, Vriendelijk dank voor je beoordeling. Je kunt artikelen gratis ruilen en/of retourneren in een terStal-winkel naar keuze. Je kunt een webshopbestelling ook naar ons toesturen, de retour verzendkosten zijn dan wel voor je eigen rekening. Dit vermelden wij op onze website. Voor de tarieven verwijzen we naar de site van PostNL.

Gepubliceerd op: 08/08/2018

Pluspunten
hele leuke kleding voor leuke prijzen
- contact met postnl
- afspraken beter nakomen
ben erg teleurgesteld.
voor mij nooit geen bestelling meer via de website. ik moet toevallig in de buurt zijn anders koop ik niet meer bij terstal
Antwoord terStal
Hallo, Vriendelijk dank voor je beoordeling. Wij betreuren dat deze situatie is voorgevallen. Over betreffende situatie hebben wij toen die tijd via de e-mail contact gehad. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Gepubliceerd op: 19/07/2018

Pluspunten

Lange wachttijd voor mijn bestelde artikelen en onvoldoende communicatie richting mij als klant.
Antwoord terStal
Beste, Vriendelijk dank voor je beoordeling. Wij zijn blij dat je bovenstaande verbeterpunten met ons deelt, wij zullen deze punten intern bespreken, zodat wij ons hierin kunnen verbeteren.

Gepubliceerd op: 18/07/2018

Pluspunten
Vriendelijk en behulpzaam personeel.
Het duurde bijna een week voordat ik een bericht kreeg van de winkel dat mijn bestelling was aangekomen. Het bleek echter in een verkeerd filiaal te zijn afgeleverd, ca 100 km afstand. Ik kon het daar wel ophalen, te ver? Dan sturen we het toch naar Kampen? Nog langer wachten. De bestelling had ik achteraf ook gewoon in de winkel in Kampen kunnen kopen. Oh ja, ik ben verplicht om accoord te gaan met de algemene voorwaarden mbt AVG anders kan mijn slechte ervaring met dit bedrijf niet verstuurd worden, jammer.
Antwoord terStal
Hallo Ton, Vriendelijk dank voor je beoordeling. Erg jammer te lezen dat je bestelling in verkeerd filiaal is geleverd, onze excuses daarvoor, dit is niet de bedoeling. De medewerksters van de winkel proberen idd de fout op te lossen door de bestelling naar het desbetreffende filiaal te sturen, om zo een nog langere levertijd te beperken. Betreft de algemene voorwaarden mbt AVG moet hier gezien de nieuwe wetgeving akkoord voor gegeven worden.
Ton
Kampen