Website: www.terstal.nl
Telefoon: 0546 - 23 20 21

terStal
19500 keer bekeken

Pluspunten

De retourzending..dit kost geld en dat is jammer
Antwoord terStal
Hallo, Vriendelijk dank voor je beoordeling. Graag willen we je verwijzen naar de volgende link:https://terstal.helpscoutdocs.com/article/40-kan-ik-artikel-en-per-post-ruilen-retourneren waar wij de voorwaarden vermelden, betreft het retourneren per post. Je kunt je artikel(en) wel in een winkel gratis ruilen of retourneren.

Gepubliceerd op: 02/07/2017

Pluspunten
Ze hadden netjes gebeld dat me bestelling klaar lag.
Ik had sokjes besteld waar op de site stond 1 maat en vervolgens krijg ik maat 41 tot 46 binnen wat veeeel te groot is.
Hallo Jennifer,
Vriendelijk dank voor je beoordeling.
Erg jammer te lezen dat de heren sokjes niet aan de verwachting voldeden, qua maat, onze excuses daarvoor. Uiteraard mag je de sokken retourneren
Hierbij de link voor de voorwaarden betreft het retourneren. https://terstal.helpscoutdocs.com/category/37-ruilen-en-retourneren
Jennifer
Oss

Gepubliceerd op: 26/06/2017

Pluspunten
Heel betaalbaar.
Vindt het waardeloos dat je de gespaarde punten in 1x moet opmaken anders zijn ze weg. Daarom spaar ik niet meer.
Hallo,
Vriendelijk dank voor je bericht.
Graag willen we je verwijzen naar de voorwaarden waar dit wordt aangegeven. Hierbij de link: http://www.terstal.nl/footer/klantenkaart

Gepubliceerd op: 26/06/2017

Pluspunten
Spullen zijn snel bezorgd, keurig
kleding op 30 graden gewassen met zelfde kleuren en doekje erbij, maar toch allemaal verfvlekken erin, zodat de nieuwe kleding meteen verpest is. Slechte kwaliteit . Enorme teleurstelling
Antwoord terStal
Hallo Charlotte, vriendelijk bedankt voor je beoordeling. We hebben contact gezocht, helaas is dit niet gelukt. Je kunt contact opnemen met de winkel of de klantenservice dan wordt er serieus naar de klacht gekeken en een oplossing gezocht.
Charlotte
Sassenheim

Gepubliceerd op: 21/06/2017

Pluspunten
nu niet meer
de prijs van bevoorbeeld overhemden constant houden al verschillende keren overhemden gekocht ook online en dan twee dagen later 30 procent korting misgelopen al drie keer meegemaakt heb er genoeg van.
Antwoord terStal
In ons telefonisch gesprek hebben we de oplossing geboden om je aan te melden voor de nieuwsbrief zodat je op tijd bericht krijgt van de acties.
Harry
Made

Gepubliceerd op: 20/06/2017

Pluspunten
Goede website
Betere maatvoering, een L is de ene keer een M, dan een L maar vaker een XL of XXL.
Vriendelijker personeel in Emmen
F. Pruim
Emmen

Gepubliceerd op: 19/06/2017

Pluspunten
Leuke website
Beter opletten wat er besteld wordt, zeer snel weer nieuw artikel verstuurd maar weer het verkeerde
Hallo Kim,
Vriendelijk dank voor je beoordeling.
Inmiddels is er contact met je geweest en hebben wij het voor je kunnen oplossen.
Kim
Gulpen

Gepubliceerd op: 16/06/2017

Pluspunten
Leuke website
Beter opletten wat er besteld wordt

Gilpen
02/06/2017

Pluspunten

Ik had wat besteld en blijkbaar was het al binnen in de winkel. Ze hadden op mijn mobiel gebeld, maar ik neem geen onbekende nummers aan, logisch? Ze hadden ook geen mail gestuurd dus het was miscommunicatie, volgende is het fijner als er wordt gemaild.
Vriendelijk dank voor je beoordeling.
Je bestelling was binnen de 4 werkdagen afgeleverd in het filiaal van je keuze. Het filiaal heeft je meerdere malen proberen te bellen, maar helaas werd er niet opgenomen op het 06-nummer. Maar je bestelling ligt klaar voor je in het filiaal van je keuze en kan afgehaald worden. Hopelijk mogen je gewoon blijven verwelkomen als klant van terStal.

Gepubliceerd op: 14/06/2017

Pluspunten

Ik had wat besteld en er stond tot 4 werkdagen afgeleverd in de winkel, inmiddels zijn we al meer dan een week verder en dus meer dan 4 werkdagen. Wij hadden het product nodig en het kon op tijd worden geleverd maar dat is dus niet gebeurd, en nu ook nog niet. Jammer, volgende keer maar naar een andere winkel.

31/05/2017

Pluspunten
Retourneren/ruilen zou gratis moeten zijn.
Vriendelijk dank voor je beoordeling.
Graag willen we je verwijzen naar de volgende link:
Marita
Deventer

Gepubliceerd op: 09/06/2017

Pluspunten
verkoopster
doen wat je beloofd
jan