Bedrijfsgegevens

Website: www.terstal.nl
Adres: Bedrijvenpark Twente 314 7602 KL
Plaats: Almelo
Telefoon: 0546 - 23 20 21

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

terStal
totaal score
8.3
Beoordelen
Laatste beoordeling
1 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
2893 beoordelingen (12 maanden)
3469 beoordelingen (totaal)
21180 keer bekeken
95% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
49% (1410)
40% (1165)
7% (207)
2% (60)
2% (51)

Klantbeoordelingen

4
Pluspunten
De winkels zijn prima, maar als je iets wilt bestellen waardeloos
Verbeterpunten
 
Antwoord terStal
Hartelijk bedankt voor je bericht. Wat jammer om te lezen dat je geen goede ervaring hebt om een artikel te bestellen in een van onze winkels. Je mag ook altijd contact met ons opnemen via webshop@terstal.nl misschien dat wij dan iets voor je kunnen betekenen. Kunnen we je misschien nu nog ergens bij helpen? Mocht dit zo zijn dan horen we dit graag van je.
Terstal
Musselkanaal

Gepubliceerd op: 06/12/2017
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
Goede prijs/ kwaliteit verhouding
Verbeterpunten
Retourzending €5,95. Dit bedrag had ik niet verwacht, bij andere bedrijven is een retour gratis of €1,-. Hierdoor zal ik niet meet snel iets bestellen.
Antwoord terStal
Hallo,
Vriendelijk dank voor je beoordeling.
Het klopt inderdaad dat de retour verzendkosten voor eigen rekening zijn, dit vernoemen wij in de voorwaarden. Via de site is het mogelijk een retourlabel aan te kopen t.w.v. 4,95 euro i.p.v 6,95 euro. En uiteraard is het mogelijk om een bestelling te retourneren in een winkel van ons, zodat je geen retour verzendkosten hoeft te betalen.
Klant

Gepubliceerd op: 05/12/2017
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
Snelle levering
Verbeterpunten
Ik had mijn bestelling laten bezorgen bij het filiaal in Amstelveen zodat als ik het zelf niet redt dit te laten ophalen door een ander. Ik belde keurig om te melden dat iemand anders mijn pakketje kwam halen met de orde bon. Dit kon niet werd er gezegd want ik moest persoonlijk komen met mijn id en de orde bon. Ook mocht ik geen kopie van mijn id mee geven. Dus ik baalde als een stekker. Toch snel een gaatje vrij weten te vinden om me bestelling op te halen. Ik geef aan de caissière mijn bon. Ze pakt me bestelling boekt hen af en ik kon gaan. Niks hoefde ik te tekenen en geen id laten zien. Sorry vond dit erg vervelend. Bel je keurig voor een broek het is verdr niks persoonlijks krijg je dit.
Antwoord terStal
Hallo Sabrina,
Vriendelijk dank voor je beoordeling.
Erg jammer te lezen dat dit is voorgevallen in een filiaal van ons. We zullen het filiaal hierop aanspreken, zodat er 1 lijn getrokken wordt. Onze excuses voor het ongemak.
Sabrina
Amsterdam

Gepubliceerd op: 05/12/2017
Aanbeveling: ja


3
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Zeer onvriendelijk personeel in de winkel.
Antwoord terStal
Goedemorgen Majo, wat vervelend om te lezen dat je geen fijne ervaring hebt met het personeel in onze winkel. Zou je contact met ons op willen nemen zodat we dit kunnen oplossen met je. Je kunt ons mailen naar: webshop@terstal.nl We hopen van je te horen.
Majo
Meppel

Gepubliceerd op: 05/12/2017
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Zeer onvriendelijk personeel in de winkel.

Meppel
21/11/2017

Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
Over het bestelde product zelf ben ik tervreden
Verbeterpunten
De webshop (want daar gaat het hier over) houdt zich niet aan de geschetste levertijd (4 dagen na het versturen).
Daarnaast moet de klant maar afwachten hoeveel dagen het duurt voordat de bestelling wordt verzonden. Als klant heb je op het moment van bestellen dus geen idee wanneer het product geleverd wordt. In mijn geval 9 dagen (inclusief 3 weekenddagen)
Antwoord terStal
Hallo, nogmaals onze excuses dat het zo is verlopen. De 4 werkdagen worden berekend vanaf de besteldatum en niet vanaf de verzending. Helaas had onze koerier problemen met de levering, normaliter worden de pakketten binnen 4 werkdagen afgeleverd in de filialen.
Klant

Gepubliceerd op: 13/11/2017
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Als je iets retourneerd dan kost je dat gewoon 6,95! Belachelijk. Andere bedrijven geven een sticker mee met een antwoordnummer zodat je t gratis kunt terugsturen. En zo hoort het. Niet zoals jullie dat doen! Klantonvriendelijk!
Antwoord terStal
Hallo, via onze website is er een retour sticker te downloaden tegen een tarief van 4.95 Euro. Je kunt er ook voor kiezen om je artikelen te retourneren bij een filiaal bij je in de buurt.
Klant

Gepubliceerd op: 13/11/2017
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
.
Verbeterpunten
Waarom moet ik me legitimeren bij de winkel. Niemand weet waar ik wat onder welke naam heb besteld.
Een ordernummer en mijn naam of het laten zien van de bevestigingsmail zou genoeg moeten zijn.
Ik doe dit niet meer. Straks ook Gezichtsscan en vingerafdrukken
Antwoord terStal
Hallo Jeroen, we vragen om je legitimatie om fraude te voorkomen. Op deze manier proberen we de drempel te verhogen om fraude te plegen.
jeroen

Gepubliceerd op: 13/11/2017
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
 
Verbeterpunten
De retourzending..dit kost geld en dat is jammer
Antwoord terStal
Hallo, Vriendelijk dank voor je beoordeling. Graag willen we je verwijzen naar de volgende link:https://terstal.helpscoutdocs.com/article/40-kan-ik-artikel-en-per-post-ruilen-retourneren waar wij de voorwaarden vermelden, betreft het retourneren per post. Je kunt je artikel(en) wel in een winkel gratis ruilen of retourneren.
Klant

Gepubliceerd op: 02/07/2017
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
Ze hadden netjes gebeld dat me bestelling klaar lag.
Verbeterpunten
Ik had sokjes besteld waar op de site stond 1 maat en vervolgens krijg ik maat 41 tot 46 binnen wat veeeel te groot is.
Antwoord terStal
Hallo Jennifer,
Vriendelijk dank voor je beoordeling.
Erg jammer te lezen dat de heren sokjes niet aan de verwachting voldeden, qua maat, onze excuses daarvoor. Uiteraard mag je de sokken retourneren
Hierbij de link voor de voorwaarden betreft het retourneren. https://terstal.helpscoutdocs.com/category/37-ruilen-en-retourneren
Jennifer
Oss

Gepubliceerd op: 26/06/2017
Aanbeveling: ja


3
Pluspunten
Heel betaalbaar.
Verbeterpunten
Vindt het waardeloos dat je de gespaarde punten in 1x moet opmaken anders zijn ze weg. Daarom spaar ik niet meer.
Antwoord terStal
Hallo,
Vriendelijk dank voor je bericht.
Graag willen we je verwijzen naar de voorwaarden waar dit wordt aangegeven. Hierbij de link: http://www.terstal.nl/footer/klantenkaart
Klant

Gepubliceerd op: 26/06/2017
Aanbeveling: ja


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer