Website: www.terstal.nl
Telefoon: 0546 - 23 20 21

terStal
19529 keer bekeken

Pluspunten

Betere product omschrijving geven, ik had een jurk voor mn dochter besteld en het bleek echt een soep jurk te zijn,totaal geen model en ook nog te kort!Dat leek op het plaatje heel anders, dus bestel geen jurk weer
Jammer, en ik bracht de jurk terug naar de winkel en zei dat ik het erg vond tegen vallen ,ik kreeg alleen maar een kattig antwoord terug en niet van oooh wat jammer zeg dat het zo is tegen gevallen, dus toen was ik er wel klaar mee en bestel niks meer bij jullie
Heerenveen

Gepubliceerd op: 01/10/2017

klantenservice is waardeloos.

Gepubliceerd op: 26/09/2017

Pluspunten
Prima snelle levering

Gepubliceerd op: 27/06/2017

Pluspunten

Dat de dame achter de kassa in gorredijk nog wel even mag leren om een beetje meer klant vriendelijker mag worden
Niet mijn winkel op deze manier
Marijke
Gorredijk

Gepubliceerd op: 19/06/2017

Pluspunten
De producten voldeden niet aan de omschrijving

Antwoord terStal
Hallo Kleijn, vriendelijk bedankt voor je beoordeling. We hebben geprobeert je te bereiken dit is helaas niet gelukt. We gaan ervoor zorgdragen dat de product omschrijving beter wordt nagekeken.
Maria
Abcoude

Gepubliceerd op: 19/06/2017

Pluspunten

Betere communicatie mbt online bestelling
Antwoord terStal
Hallo BBiesot, vriendelijk bedankt voor je beoordeling. We hebben geprobeert je te bereiken maar helaas is dit niet gelukt. We nemen je verbeterpunt zeker ter harte.
Boudewien
Wormerveer

Gepubliceerd op: 18/06/2017

Pluspunten
snelle levering, een dikke 8
kosten retourzending a euro 6.95 vond ik wel erg veel
Antwoord terStal
Hallo, Vriendelijk dank voor je beoordeling.Graag willen we je verwijzen naar de volgende link:https://terstal.helpscoutdocs.com/article/40-kan-ik-artikel-en-per-post-ruilen-retourneren waar wij de voorwaarden vermelden, betreft het retourneren per post. Je kunt je artikel(en) wel in een winkel gratis ruilen of retourneren.

Gepubliceerd op: 17/06/2017

Pluspunten
Van de vestiging in Heemskerk is de service top! De dame kent jou en je gezin, weet wat je kids leuk vinden en is enorm service gericht!
Zij is ge├»nteresseerd in en begaan met haar cli├źnten. Iedereen is even speciaal. Ik beveel deze vestiging aan vanwege de verkoopster. Zij is er ook altijd. Goud voor een zaak.
De verschillende maten van een artikel zijn in de webshop snel uitverkocht. Vaak is er nog maar een enkel maatje beschikbaar.
Hallo Inge,
Vriendelijk dank voor je beoordeling.
We doen elk seizoen weer ons best om vraag en aanbod zo goed mogelijk op elkaar af te stemmen. Dit betekent dat wij naar aanleiding van verkoop, opmerkingen en reacties ook dit seizoen de voorraad al flink verhoogd hebben.
We zijn gevleid te merken dat ondanks de verhoging van de voorraad, er nog steeds veel vraag blijft vanuit de klanten. Uiteraard zullen wij hier elke keer opnieuw naar kijken en op inspelen waar mogelijk. Als terStal zijnde proberen wij keer op keer een goede balans te vinden tussen het perfect afstemmen van vraag en aanbod en het niet over produceren van artikelen, waardoor we unieke collecties kunnen blijven aanbieden. Elk seizoen zetten wij ons weer in om dit zo goed mogelijk te realiseren.
Inge Sikma
Uitgeest

Antwoord terStal
Hallo Doretta, vriendelijk bedankt voor je beoordeling. We hebben geprobeert je te bereiken om je om uitleg te vragen en eventueel een oplossing te bieden, maar helaas niet gelukt. We hopen dat je volgende contact met TerStal wel naar tevredenheid is.

Pluspunten
Niet beloven wat je niet waar kan maken!!!!
Antwoord terStal
Hallo Peter, vriendelijk bedankt voor je beoordeling. We hebben geprobeerd je te bereiken helaas is dit niet gelukt. We doen ons uiterste best om te doen wat we beloven.
Almere Buiten

Gepubliceerd op: 16/06/2017