Website: www.terstal.nl
Adres: Bedrijvenpark Twente 314 7602 KL
Plaats: Almelo
Telefoon: 0546 - 23 20 21

terStal

Pluspunten
2 van de 3 bhs zijn nu al stuk

Hallo,
Vriendelijk dank voor je beoordeling.
Wellicht zie je mogelijkheid om met de bh's naar een winkel van ons te gaan, zodat er naar gekeken kan worden en van daaruit naar een oplossing gezocht kan worden.

Gepubliceerd op: 10/12/2017

Pluspunten
De levering en de kleding zijn goed.
Als je voor afterpay kiest en je brengt de kleding retour in een winkel krijg je eerst het geld contant. Je moet dan zelf naar de bank om het op de rekening te zetten om het vervolgens over te maken. Wat een verschrikkelijk klantonvriendelijkheid systeem!!
Hallo Annet,
Vriendelijk dank voor je beoordeling.
Graag willen we je verwijzen naar de volgende link:
waar we de voorwaarden vermelden, betreft het retourneren van artikelen in een winkel van ons die aangekocht zijn met Afterpay.
Annet
Enschede

Gepubliceerd op: 10/12/2017

Pluspunten
goedkoop
verschrikkelijk slechte service bij online bestellen.
onverschillige medewerksters en waardeloze service bij klachten of ontevredenheid. tot nu toe kan ik niet anders dan iedereen afraden ooit bij terstal te bestellen. ook al is het goedkoop, het is gewoon zonde van je tijd en moeite op deze manier.
Hallo Maxime,
Vriendelijk dank voor je beoordeling.
Na aanleiding van diverse berichten van jouw kant is er contact met je geweest. Helaas kunnen wij je klacht/opmerking niet naar tevredenheid voor je oplossen, omdat wij daar geen mogelijkheid toe hebben. We hadden je een optie aangeboden, betreft het verrekenen van de aanbiedingsprijs. Dit is wat we voor je konden doen.
Maxime
Oss

Gepubliceerd op: 05/12/2017

Pluspunten
Relatief goedkope kleding met een goede kwaliteit. Afwisseling in de collectie.
Personeel vind ik iets minder. Niet echt klantvriendelijk en niet op de hoogte van de acties in de folder of op de site. Zijn soms vrij nukkig en/of niet geïnteresseerd. Laatst had ik een broek gekocht met 30% korting. Dat model beviel zo goed dat ik de volgende dag nog een zelfde broek wilde kopen. Voor de zekerheid vroeg ik aan een medewerkster of op deze broek ook de korting van kracht was omdat het rek was verplaatst. De verkoopster zei gelijk dat de korting niet geldig was en was niet bekend met de 30% korting actie in de folder. Toen heb ik de broek weer teruggehangen. Thuis toch nog even op de site gecheckt of de broek echt niet met korting te koop was. Op de site stond dezelfde broek wel met korting. Dus toen heb ik hem via de site alsnog gehaald. Had ik hem een week later pas in huis. Dus dat was geen al te groot succes. Nu ga ik eigenlijk niet zo graag meer winkelen door de desinteresse van de medewerkster en ook online ga ik niet zo gauw meer bestellen omdat het dan veel langer duurt voordat ik heb wat ik hebben wil. Ik had trouwens weer dezelfde maat broek besteld, namelijk maat 42 maar die viel veel kleiner uit dan de maat 42 die ik in de winkel had gekocht. Verder precies dezelfde broeken, alleen de ene maat 42 is dus groter/kleiner als de andere maat 42......tja....
Hallo,
Vriendelijk dank voor je beoordeling.
Erg jammer te lezen dat je een negatieve ervaring hebt gehad in een winkel van ons en in onze webshop. Inmiddels hebben we contact met je gezocht om het voor je op te lossen.

Pluspunten

De winkel waar ik wel eens een bestelling afhaalde of iets kocht mag wel eens wat doen aan het onbeschofte gedrag van de 2 ( oudere) verkoopsters. Bovendien krijg ik de indruk dat ze een pest hebben aan mensen met een handicap. Ik mag mijn scootermobiel niet in de buurt van de winkel zetten ( ik heb hier al eens contact over opgenomen dus svp niet meer) Ik kom zelf nu niet meer in deze winkel na enkele keren geschoffeerd te zijn. ( rug toe draaien en spelen met telefoon, met elkaar gaan staan te praten en je volkomen negeren, weigeren mij een bestelling mee te geven waar ik vooruit al voor betaald heb en diverse kleine pesterijen)
Hallo L. Bakker,
Vriendelijk dank voor je beoordeling.
Zoals je in de beoordeling al aangeeft heb je hierover al contact met ons opgenomen en hebben na aanleiding daarvan telefonisch contact met je opgenomen. Wij waren van mening dat we het naar tevredenheid hadden opgelost. We vinden het dan ook erg spijtig dat we deze beoordeling ontvangen. Graag zouden we willen weten of we nog wat voor je kunnen doen, zodat het naar tevredenheid opgelost kan worden.
L. Bakker /Texel
Texel

Gepubliceerd op: 05/12/2017

Pluspunten
Aardige dame in de winkel.
Pas een email sturen als je klant ook echt daadwerkelijk het gene heeft ontvangen wat hij/zij besteld.
Antwoord terStal
Hallo Ilse, Hartelijk bedankt voor je beoordeling. Jammer dat het zo gelopen is tussen ons. Uiteindelijk hebben we het met je opgelost en heb je je pakket alsnog op tijd ontvangen.
Ilse

Pluspunten
Slechte communicatie en inlichtingen vt winkelpersoneel. Acties bij webshop erg onduidelijk corresponderen niet met winkel
Hallo Lien,
Vriendelijk dank voor je beoordeling.
Wij gaan dit zeker intern bespreken en kijken hoe we het voor de toekomst kunnen verbeteren.
Nogmaals vriendelijk dank voor je beoordeling
Lien
Wolvega

Gepubliceerd op: 13/11/2017

Pluspunten
Leuke kleren
Betere communicatie.
Antwoord terStal
Hallo, Bedankt voor je beoordeling. Jammer dat het zo gelopen is tussen ons. We hebben inmiddels telefonisch contact gehad met je en hebben we het opgelost. We zullen je verbeterpunt intern bespreken om de communicatie beter te laten verlopen.

Pluspunten

Betere product omschrijving geven, ik had een jurk voor mn dochter besteld en het bleek echt een soep jurk te zijn,totaal geen model en ook nog te kort!Dat leek op het plaatje heel anders, dus bestel geen jurk weer
Jammer, en ik bracht de jurk terug naar de winkel en zei dat ik het erg vond tegen vallen ,ik kreeg alleen maar een kattig antwoord terug en niet van oooh wat jammer zeg dat het zo is tegen gevallen, dus toen was ik er wel klaar mee en bestel niks meer bij jullie
Heerenveen

Gepubliceerd op: 01/10/2017