Website: www.terstal.nl

Producten waren niet compleet
Matige kwaliteit

Gepubliceerd op: 17/06/2018

Pluspunten
Als er in de email staat dat je de klant belt als de bestelling in de winkel is aangekomen doe dat dan ook. Na 1,5 week ben ik zelf maar naar de winkel gegaan om te vragen of dat mijn bestelling er nog lag. Die lag er nog, maar nog excuses of iets dat ze niet gebeld hadden. Erg slordig dus.
Antwoord terStal
Hallo Jessica, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat je niet erg tevreden bent over de service in onze winkel. Uiteraard willen we jou met een blij gezicht in onze winkels blijven verwelkomen en daarom nemen we jou beoordeling erg serieus. Wij zullen dit zeker bespreken met het filiaal om dit voor de toekomst te voorkomen. Want we willen graag dat jij weer met plezier en naar hartenlust bij ons kan komen winkelen. Alvast bedankt voor de moeite.
Jessica
Geldrop

Gepubliceerd op: 13/06/2018

Antwoord terStal
Hallo, Vriendelijk dank voor je beoordeling. Jammer te lezen dat je terStal niet aanbeveelt, zou je misschien kunnen aangeven wat hiervoor de reden is, wellicht kunnen wij nog iets voor je betekenen hierin. Je mag ons een e-mail sturen hierover naar webshop@terstal.nl

Gepubliceerd op: 07/06/2018

Pluspunten
Alleen maar negatieve over de winkel in hendrik ido ambacht. Nog nooit zo onvriendelijk geholpen.kom daar nooit meer. Gelukkig wel een hele aardige mevrouw aan de telefoon bij de klantenservice. Zij heeft mij goed verder geholpen.
Klantvriendelijk personeel aannemen
Hallo Leonie,
Vriendelijk dank voor je beoordeling. Erg jammer te lezen dat je een negatieve ervaring hebt gehad in onze winkel te Hendrik Ido Ambacht. Inmiddels is er telefonisch contact met je geweest om te horen of we nog wat voor je konden betekenen.
Leonie
Hendrik ido ambacht

Gepubliceerd op: 08/05/2018

Pluspunten
?
Retourzendingen niet gratis en antwoorden op mijn mail daarover niet netjes. Het retour etiket met lagere retour prijs niet op de retour bon maar ergens in de "voorwaarden".
Antwoord terStal
Hallo, Vriendelijk bedankt voor je beoordeling en je tip. Wij gaan dit zeker doorgeven aan de juiste afdeling en intern bespreken. Wellicht dat hier in de toekomst rekening mee gehouden kan worden.

Gepubliceerd op: 06/05/2018

Pluspunten
Ik heb iets besteld en de prijs betaald van 15eu wat op de site stond aangegeven. Krijg ik mn bestelling binnen met een prijskaartje van 9eu omdat het was afgeprijsd. Gaat niet om die 6eu maar wel onbeleefd vind ik dit
Antwoord terStal
Hallo, Vriendelijk bedankt voor je beoordeling. Jammer om te lezen dat je een artikel hebt ontvangen waar een ander prijskaartje op zat. Inmiddels hebben we contact met je opgenomen zodat we het alsnog met je kunnen oplossen.
Baggy
Hulst

Gepubliceerd op: 25/04/2018

Pluspunten

Ik wilde betalen met een vvv bon, maar had niet het hele bedrag besteed. Ik dacht dat ik de rest van het geld terug zou krijgen, maar dat bleek niet zo te zijn. De verkoopster deed er een beetje pissig over. Toen ik toen ik iets er bij pakte zei ze kribbig u mag wel ruilen maar krijgt geen geld terug. Dit was op deze manier niet leuk om te horen.Thuis gekomen spullen gepast en die paste niet, naar de winkel gegaan om te ruilen. Het artikel was er niet groter en heb toen iets anders genomen. Thuis gekomen was de broek toch te groot, wilde hem gaan ruilen maar kwam er achter dat er geen kaartjes aan hingen. Dus ruilen kon niet meer. Hoe kan het dat de kaartjes er af waren ze heeft ze toch ook gescant met de kassa. Ik heb het vermoeden dat ze er afgeknipt zijn zo dat ik niet meer terug zou komen om te ruilen. Vond de verkoopsters ook niet echt vriendelijk. Ze stonden met zijn tweeen.
Jammer
Hallo M. Mirande,
Vriendelijk bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te lezen dat je geen goede ervaring hebt in 1 van onze filialen. Inmiddels hebben we contact met je opgenomen om te vragen welk filiaal dit betreft zodat we de medewerksters hier op aan kunnen spreken en of we nog iets voor je kunnen doen.
m.mirande
Bilthoven

Gepubliceerd op: 10/04/2018

Pluspunten
Leuke kleding alleen niet in de winkel verkrijgbaar...de maten waren op, op, op en nog eens op...daarvoor gs ik niet naar de winkel
Zorg dat je genoeg op voorraad hebt. Iets kan opzijn maar 8 dingen die ik leuk vond en de maat is er niet...ja dan loop ik weg en kom niet snel terug
Antwoord terStal
Goedenavond, Vriendelijk bedankt voor je beoordeling. Inmiddels hebben we contact met je opgenomen om te vragen of we nog iets voor je kunnen betekenen.
Edith
Zuilichem

Gepubliceerd op: 20/03/2018

Pluspunten

Ik heb mijn bestelling laten komen naar een winkel ma keuze en gekozen voor afterpay. Helaas was mijn bestelling niet goed en dacht ik helaas maar dat het is makkelijke van afterpay. Kom ik bij de winkel wil het het pakketje teruggeven geven ze me geld terug terwijl ik niet heb betaald ? Aan de kassa vertelde ze dat in toch via afterpay moest betalen en het geld nu terug kreeg contant. Ik vind dit echt erg slecht. Dit het niet de bedoeling van afterpay. Doe hier iets aan! Ik bestel hierdoor niet snel meer bij jullie.
Antwoord terStal
Goedenavond, Vriendelijk bedankt voor je beoordeling. Er wordt hardt aan gewerkt om dit proces te automatiseren. Wellicht zul je dan in de toekomst geen problemen ondervinden. Hopende je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Gepubliceerd op: 19/03/2018

Pluspunten

Pyama had hele korte mouwen. Heel strak voor de aangegeven maat
Antwoord terStal
Hallo Geeske, we zouden graag even contact met je hebben, telefonisch is dat niet gelukt daarom hebben we je een email gestuurd. We horen graag van je. Met vriendelijke groet, TerStal Familiemode

Gepubliceerd op: 04/01/2018