Website: www.terstal.nl
Adres: Bedrijvenpark Twente 314 7602 KL
Plaats: Almelo
Telefoon: 0546 - 23 20 21

terStal

Pluspunten
.....
AfterPay!! Inmiddels nog steeds bezig om bestelling die ik niet ontvangen heb uit AfterPay te halen!!!

Als je iets retour wis sturen kost dit de klant verzendkosten!!
Priester
Waddinxveen

Gepubliceerd op: 19/09/2018

Pluspunten

Zorgen dat de winkelpersoneel wat vriendelijker is.. met dat is dan jou probleem terwijl mijn bestelde artikel geleverd zou worden op die dag.

Toen contact opgenomen en zou het de volgende thuis bezorgd zijn niet gebeurd
Toen weer contact opgenomen via Facebook en toen wel de volge de dag geleverd en dat terwijl de verjaardag al geweest was (verjaardags kado)

Voor de mensen die de tel en op facebook allea regelen wel mijn complimenten!!!

Voor de winkel... neem is vriendelijker personeel aan. Ipv een ouder chagerijn!
Jessica
Vianen

Gepubliceerd op: 12/09/2018

Pluspunten

Via de webshop hadden we een jurkje besteld voor de 1ste verjaardag van onze dochter. We haalden het op in de winkel en maakte thuis het zakje open. Bleek er een grote vlek op te zitten. Snap niet dat dit niet gecontroleerd wordt voor het inpakken.
Dus wij weer terug naar de winkel. We konden hem terug brengen en ons geld terug krijgen. Echter moesten we zelf via de webshop weer een nieuwe bestellen. Wat weer 4 dagen levertijd betekende! En werderom weer een rit naar de winkel.... Dit had mijn inziens beter geregeld kunnen worden.
Antwoord terStal
Hallo, Vriendelijk dank voor je beoordeling. Wij zijn blij dat je bovenstaande punten met ons deelt, wij zullen deze punten intern bespreken, zodat wij ons hierin kunnen verbeteren.
Ivette

Gepubliceerd op: 23/08/2018

Pluspunten

Ik wil helemaal geen beoordeling schrijven ondanks de reminder
Antwoord terStal
Hallo, Vriendelijk dank voor je reactie. Uiteraard ben je niet verplicht om een beoordeling te schrijven dit is geheel vrijblijvend.

Gepubliceerd op: 15/08/2018

Pluspunten

Verschillende producten retour gestuurd. Geen goede verwerking daarvan. Meerdere keren moeten mailen om de nieuwe factuur goed te krijgen en naar afterpay te sturen. Ik heb afterpay nu al betaald omdat betaaltermijn af liep. Tot op heden is de factuur nog steeds niet goed aangepast naar afterpay toe. Ik wacht nog steeds op terugbetaling.
Ik bestel hier nooit meer.
Antwoord terStal
Beste, Vriendelijk dank voor je beoordeling. Wij zijn blij dat je bovenstaande verbeterpunten met ons deelt, wij zullen deze punten intern bespreken, zodat wij ons hierin kunnen verbeteren.
Yvonne
Nieuwegein

Gepubliceerd op: 09/08/2018

Pluspunten
Zo slecht bij eerste herinnering gelijk kosten doorberekend wordt, terwijl om een mailtje gaat.

Zal nooit meer bij Terstall bestellen!!
Ga zo door
Antwoord terStal
Hallo Berke, Vriendelijk dank voor je beoordeling. Graag willen wij je verwijzen naar de website van Afterpay: https://www.afterpay.nl/nl/consumenten/vraag-en-antwoord/ betreft de betalingsherinnering.
Daarnaast willen we je erop wijzen dat je bij terStal de mogelijkheid hebt voor andere betaalmethodes, bijvoorbeeld iDEAL.
Berke

Gepubliceerd op: 30/07/2018

Pluspunten
Het bestellen via de site is prima en overzichtelijk.
Een aantal medewerkers in de winkel van Alblasserdam zijn ronduit asociaal, ongeïnteresseerd, zichtbaar vermoeid door het in hun ogen saaie werk en wanneer een klant een retour komt word er gewoon onderling naar elkaar geroepen: 'weeeer een retour pfff ik heb alleen maar retours vandaag daar word je toch gek van'. ik vind dit zo asosiaal!! Ik kom nooit meer in deze winkel. Ik had voor bijna 60 euro aan kleding gekocht en ik kwam 1 jurkje van 7 euro terugbrengen. Nogmaals ik kom hier niet meer, ik ga wel naar de Hema voor mijn kinderkleding daar zijn ze tenminste klantvriendelijk.
Antwoord terStal
Hallo, Vriendelijk dank voor je beoordeling. Erg jammer te lezen dat je een negatieve ervaring hebt gehad in een van onze winkels, onze excuses daarvoor. Uiteraard willen we jou met een blij gezicht in onze winkels blijven verwelkomen en daarom nemen we jou beoordeling erg serieus. Inmiddels hebben wij telefonisch contact hierover gehad en het besproken met desbetreffende filiaal, zodat je hopelijk in de toekomst een betere ervaring hebt met de medewerksters van het desbetreffende filiaal. Nogmaals onze excuses en wij hopen je in de toekomst te mogen blijven verwelkomen als klant van terStal.
Alblasserdam

Gepubliceerd op: 24/07/2018

Pluspunten
Kan ik op dit moment niet geven
Klachten serieus nemen, klanten terugbellen wanneer dat gezegd wordt door de klantenservice.Ik ben zeer ontevreden en dan druk ik mij zacht uit.
Antwoord terStal
Hallo, Vriendelijk dank voor je beoordeling. Wij betreuren dat deze situatie is voorgevallen. Over betreffende situatie hebben wij toen die tijd telefonisch en via de e-mail contact gehad. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Gepubliceerd op: 18/07/2018

Pluspunten
Bestellen online makkelijk en goede kleding
Personeel mag wel cursus klanttevredenheid volgen. Hierdoor koop ik niks meer in de winkel.
Antwoord terStal
Hallo Tessa, Vriendelijk dank voor je beoordeling. Wij zijn blij dat je bovenstaande punt met ons deelt, zodat wij ons kunnen verbeteren. We hebben contact met je gezocht via een e-mail. Wellicht zie je mogelijkheid deze te beantwoorden, zodat wij ervoor kunnen zorgen dat je in de toekomst een betere ervaring hebt met de medewerksters van het betreffende filiaal.
Tessa
Sassemheim

Gepubliceerd op: 28/06/2018

Pluspunten
Leuke kleding
Geen mail gehad, halve bestelling in eerste instantie binnen. 2 weken later pas de rest
Antwoord terStal
Hallo Kelly, Vriendelijk dank voor je beoordeling.
Wij zijn blij dat je bovenstaande punten met ons deelt, wij zullen deze punten intern bespreken, zodat wij ons verder kunnen verbeteren.
Kelly

Gepubliceerd op: 27/06/2018