Website: www.terstal.nl
Adres: Bedrijvenpark Twente 314 7602 KL
Plaats: Almelo
Telefoon: 0546 - 23 20 21

terStal

Pluspunten
Het personeel is vriendelijk
Maat S is alleen online verkrijgbaar, XS kennen ze helemaal niet. Dus mijn maat is alleen online verkrijgbaar, maar de klanten kortingsvoucher kan ik dan echter niet inleveren. Gemiste kans
Monique

Gepubliceerd op: 02/03/2019

Pluspunten
Goedkope kleding
Besteld voor de winkel in breda 2 maanden later word ik gebeld vanuit amersfoord wanneer ik om mijn bestelling kom . Beetje slordige fout.
Antwoord terStal
Beste Bianca Moerland, Bedankt voor je beoordeling. Nogmaals onze excuses voor deze fout. Echter heeft het filiaal geprobeerd telefonisch contact met je op te nemen. Dit is helaas niet gelukt. Na telefonisch overleg met het hoofdkantoor is de bestelling geannuleerd. We hebben je via de mail een tegemoetkoming aangeboden. We hopen je als klant te blijven verwelkomen.
Bianca
Tholen

Gepubliceerd op: 22/02/2019

Pluspunten
Leuke collectie voor jong meiden!
Helaas steeds slechte mailots. Koop ze steeds weer omdat ze qua uitstraling goed bij jurkjes passen. Maar snel is rek er uit, lange draden en ontrafelen. Echt jammer!
Linda
Odijk

Gepubliceerd op: 22/02/2019

Pluspunten
Goede collectie al is t voor kinderen veel van hetzelfde en.weinig wisseling. Kinderjassen ervaar ik de kwaliteit als slecht. Verder prima
Betere kwaliteit jassen. Veel kleding gaat pluizen, de kinderkleding koop ik standaard een maat te groot ivm de omvang van de kraag
Antwoord terStal
Beste Chantal, Vriendelijk dank voor je beoordeling.
Wij zijn blij dat je bovenstaande verbeterpunten met ons deelt, wij zullen het intern bespreken, zodat wij ons hierin kunnen verbeteren.
Chantal
Uithoorn

Pluspunten

Laat de mensen niet betalen voor terug sturen
Antwoord terStal
Beste Wilma, vriendelijk dank voor je beoordeling. Zoals in onze voorwaarden vermeld kun je artikelen binnen 100 dagen na ontvangst gratis ruilen en/of retourneren in een terStal-winkel naar keuze. Wanneer je een webshop bestelling naar ons retourneert met een koerier zijn de retour verzendkosten voor je eigen rekening. Hopende je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
wilma
denhaag

Gepubliceerd op: 15/02/2019

Pluspunten
Zeer zeer slecht!
Kreeg een trui,/vest waarvan de mouw zo vies was!!
Schandalig om zo toe te sturen!
Kreeg amper een excuus!
En moest lang op mijn geld wachten!
Was enorm fan van Ter Stal, kocht er regelmatig, zelfs veel toen ze nog in Heesch zaten!
Maar zal er nu NOOIT meer kopen!

Antwoord terStal
Beste Bea, Vriendelijk dank voor je beoordeling.
Nogmaals wij vinden het zeer spijtig wat er is voorgevallen en dat de vest zo naar je is verzonden. Wij hebben in meerdere e-mails onze excuses aangeboden, je diverse voorstellen gedaan om het naar tevredenheid op te lossen. Het aankoopbedrag stond binnen 3 werkdagen op de rekening. We hopen je toch als klant te mogen blijven te verwelkomen.
Bea
Heesch

Pluspunten
Mensen in de winkel beter trainen! Bij binnenkomst geen hallo want er staat gewoon niemand, in het vervolg maar wachten tot er een keer personeel aan komt... het is dat jullie leuke kleding hebben maar die winkel spreekt zeker niet aan om naar binnen te gaan
Antwoord terStal
Beste Myrthe Fennema, Vriendelijk dank voor je beoordeling. Wij zijn blij dat je bovenstaande verbeterpunten met ons deelt. Wij hebben inmiddels contact met je gehad en wij zullen het intern bespreken, zodat wij ons hierin kunnen verbeteren.
Myrthe fennema
Hengelo hasselo

Gepubliceerd op: 14/02/2019

Pluspunten
Goed spul.

Antwoord terStal
Beste, Vriendelijk dank voor je beoordeling. Inmiddels is er contact met je geweest en hebben wij je een tegemoetkoming aangeboden. Nogmaals wij vinden het erg vervelend dat het zo tussen ons verlopen is en hopen je gewoon te mogen blijven verwelkomen als klant bij terStal.

Gepubliceerd op: 13/02/2019

Pluspunten
Heb 6 broeken besteld.
3 binnen een uur dee knoop er af.
Zelf weer gemaakt maar niet netjes.

30/01/2019

Pluspunten
Fijne winkel maar ik bestel niets meer online gaat niet goed klopt niet met wat je besteld

Antwoord terStal
Beste Chantal, Vriendelijk dank voor je beoordeling. Zou je ons via een e-mail (webshop@terstal.nl) kunnen berichten wat er precies is voorgevallen, zodat wij ons hierin kunnen verbeteren en het wellicht nog met je kunnen oplossen.
Chantal
Amersfoort

Gepubliceerd op: 12/02/2019

Pluspunten
nette service bij vlekken op jurkje, kreeg een nieuwe

Jolanda
Dirksland