Website: www.terstal.nl
Adres: Bedrijvenpark Twente 314 7602 KL
Plaats: Almelo
Telefoon: 0546 - 23 20 21

terStal

Pluspunten
netjes geleverd. leuke kleertjes.
ten eerste had ik omdat ik niet in de gelegenheid was om op de vkk te komen online besteld. geen 30% korting maar ach.. dat is dan jammer. is de dag erna er 30% korting op de webshop. voel me dus best voor 40 euro op de fles genomen nu. ik zal dan ook nooit meer bestellen zonder dat er een actie is, de link van afterpay om te betalen werkt ook niet. dus voor die handigheid kies ik ook nooit meer.
cindy
colijnsplaat

24/04/2017

Pluspunten
Snelle aflevering
Hang er geen goedkoperen prijskaartjes als waar je ze voor ver koopt. Dan voel je je toch wel erg in de zeik genomen.
Debbie
utrechtse heuvelrug

20/04/2017

Pluspunten
Dat de artikelen in een winkel bezorgd kunnen worden en je achteraf kan betalen
Dat je geen bericht krijgt als een artikel niet op dat moment voorradig is, en verder helemaal niet op de hoogte gehouden wordt en je zelf erachteraan moet waarom een artikel niet meegeleverd wordt. En dat er dan toch een factuur gestuurd wordt terwijl je met afterpay betaald, terwijl nog niet duidelijk is of het artikel geleverd gaat worden en er dan dus wordt verwacht dat je dat ook gaat betalen. Klanten kiezen niet voor niets voor afterpay, waar je dus ook extra kosten voor moet betalen. En ik weet nu dus nog steeds niet of mijn artikel nog geleverd gaat worden of niet, want wordt nergens van op de hoogte gehouden!
Angela
Tiel

19/04/2017

Pluspunten
Slecht qua webshop.beloftes worden niet waar gemaakt
Betere communicatie met betrekking tot levering
Hallo Karin,
Vriendelijk dank voor je beoordeling.
Erg vervelend te lezen dat wij beloftes niet nakomen, dit is niet de bedoeling, onze excuses daarvoor. Het verbeterpunt wat je hebt aangegeven hebben wij doorgestuurd naar betreffende afdeling, zodat zij hier naar kunnen kijken. Hopende je hiermee voldoende geinformeerd te hebben.
Karin
Renswoude

19/04/2017

Pluspunten
GEEN POSITIEF PUNT HEB NIETS ONTVANGEN.
Ik hoop dat het niet altijd zo gaat. Wacht al 2 weken wanneer ik mijn pakje op kan halen bij de winkel.
Hallo Ans,
Vriendelijk dank voor je beoordeling.
Je bestelling ligt voor je klaar in het filiaal van je keuze. De medewerksters van de winkel hebben je meerdere malen gebeld, helaas geen gehoor. Wij hebben meerdere malen een e-mail naar je verzonden dat je bestelling klaar ligt in de winkel van je keuze. Hopelijk ben je inmiddels in bezit van je bestelling.

Ans
Apeldoorn

19/04/2017

Pluspunten
Snelle levering.
Voor zo laat bestellen. Volgende dag in huis.
Terstal
Reeuwijk

18/04/2017

Pluspunten
Elk seizoen mooie kleuren voor ieder wat wils
De maten vind ik heel lastig of ze zijn te groot of juist te klein.
Hallo Dianne,
Vriendelijk dank voor je beoordeling.
Erg jammer te lezen dat je de maten niet goed kunt beoordelen. Wij hebben het verbeterpunt doorgestuurd naar desbetreffende afdeling. Hopende je hiermee voldoende geinformeerd te hebben.
Dianne
Rijssen

18/04/2017

Pluspunten
Leuke kleding voor kids voor een klein prijsje.

Chris
Oud-Beijerland

Pluspunten

snellere verzending naar winkel duurt veel te lang. kom ik in de winkel zegt het meisje dat het pakketje er niet is. slecht terwijl ik wel een mail heb gehad dat mijn pakket er is.
Hallo Anne,
Vriendelijk dank voor je beoordeling.
Ten eerste onze excuses dat de levering naar de winkel te lang duurt. De e-mail geeft aan dat de bestelling onderweg is naar de winkel, zodra de bestelling in de winkel is, wordt je hierover gebeld. Hoop je hiermee voldoende geinformeerd te hebben.
anne
heerrenveen

16/04/2017

Pluspunten
- Leuke, voordelige kleding
- Bestelling precies een week geleden besteld. Nog altijd niet binnen! (Terwijl er max. 4 leverdagen voor staat).
Graag wordt ik bij vertraging op de hoogte gebracht.
- Stuur het invulformulier voor deze enquete ná ontvangst van de bestelling.. Niet ervoor! Dan is hij vást positiever! ;)
Hallo EvW,
Vriendelijk dank voor je beoordeling.
Inmiddels is er contact met je geweest over de webshop bestelling die je geplaatst hebt.
Nogmaals onze excuses voor het ongemak.
Bedankt voor de tip. Wij hebben de verbeterpunten bij desbetreffende afdelingen neergelegd.
EvW
Hoevelaken