Website: www.terstal.nl
Plaats: Almelo
Telefoon: 0546 - 23 20 21

terStal

Pluspunten
Ondergoed matig van kwaliteit. Had 9 onderbroeken besteld na 2 weken er al 5 van stuk....jammer
Bebe

Gepubliceerd op: 15/08/2018

Pluspunten

Ik wil helemaal geen beoordeling schrijven ondanks de reminder
Antwoord terStal
Hallo, Vriendelijk dank voor je reactie. Uiteraard ben je niet verplicht om een beoordeling te schrijven dit is geheel vrijblijvend.

Gepubliceerd op: 15/08/2018

Pluspunten
Bestelling snel geleverd
Wilde net een artikel terugbrengen maar had de hardcopy versie van de factuur niet bij me. Alleen maar de digitale versie maar die volstond niet aldus de medewerkster in de winkel in Eersel. Nu ben ik speciaal voor het terugbrengen naar Eersel gereden, vanuit Veldhoven en terwijl ik 39 weken zwanger ben werd er niet even mee gedacht. Er staat inderdaad retour formulier en factuur maar er staat niet bij dat dit niet de digitale factuur mag zijn. Kortom, niet zo'n fijne ervaring met de winkel.
Antwoord terStal
Beste, Vriendelijk dank voor je beoordeling. Erg jammer te lezen dat je voor niks naar het filiaal bent geweest. Echter vermelden wij het volgende op onze website: Vul het in je bestelling meegeleverde retourformulier volledig in en neem deze samen met de factuur mee naar de dichtstbijzijnde terStal-winkel."
Merel
Veldhoven

Gepubliceerd op: 13/08/2018

Pluspunten
Het enigste wat ik positief ervaren heb is de verkoopster in het filiaal in Oirschot.....
Het op de hoogte houden van de klant over hoe en wat en de maat gelijk apart houden, als je een klacht krijgt als een artikel niet in orde is en de klant wenst een ander, in dit geval Birkenstock slippers. Mijn mijn had ik verzonden en heb gelijk online gekeken of dat mijn maat er nog was.... en jawel hoor.....
Antwoord terStal
Hallo Sanne, Vriendelijk dank voor je beoordeling.
We hebben inmiddels contact met je gehad en we betreuren de gelopen situatie. We hebben je een tegemoetkoming aangeboden en we hopen je als klant te mogen blijven verwelkomen.
Sanne de Snoo
Best

Gepubliceerd op: 13/08/2018

Gepubliceerd op: 12/08/2018

Pluspunten
Goede service; vriendelijk personeel.
Hilde
Lienden

Gepubliceerd op: 12/08/2018

Gepubliceerd op: 11/08/2018

Pluspunten
Leuke mode items die vaak verschillend zijn dus niet iedereen loopt met dezelfde jurkjes etc.

Laura

Gepubliceerd op: 10/08/2018

Pluspunten
betaalbaar
-kleding online te koop, maar niet in de winkel
-heb online besteld, wilde betalen met vvv-bon in de winkel, deze optie is er helaas niet
Maartje
Rosmalen

Gepubliceerd op: 10/08/2018

Pluspunten
gemakkelijk on line bestellen, in de winkel afhalen dus geen bezorg kosten, iets retourneren ook geen probleem
Julianadorp