Website: www.terstal.nl
Adres: Bedrijvenpark Twente 314 7602 KL
Plaats: Almelo
Telefoon: 0546 - 23 20 21

terStal

Pluspunten
Goede collectie al is t voor kinderen veel van hetzelfde en.weinig wisseling. Kinderjassen ervaar ik de kwaliteit als slecht. Verder prima
Betere kwaliteit jassen. Veel kleding gaat pluizen, de kinderkleding koop ik standaard een maat te groot ivm de omvang van de kraag
Antwoord terStal
Beste Chantal, Vriendelijk dank voor je beoordeling.
Wij zijn blij dat je bovenstaande verbeterpunten met ons deelt, wij zullen het intern bespreken, zodat wij ons hierin kunnen verbeteren.
Chantal
Uithoorn

Pluspunten

Laat de mensen niet betalen voor terug sturen
Antwoord terStal
Beste Wilma, vriendelijk dank voor je beoordeling. Zoals in onze voorwaarden vermeld kun je artikelen binnen 100 dagen na ontvangst gratis ruilen en/of retourneren in een terStal-winkel naar keuze. Wanneer je een webshop bestelling naar ons retourneert met een koerier zijn de retour verzendkosten voor je eigen rekening. Hopende je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
wilma
denhaag

Gepubliceerd op: 15/02/2019

Pluspunten
Zeer zeer slecht!
Kreeg een trui,/vest waarvan de mouw zo vies was!!
Schandalig om zo toe te sturen!
Kreeg amper een excuus!
En moest lang op mijn geld wachten!
Was enorm fan van Ter Stal, kocht er regelmatig, zelfs veel toen ze nog in Heesch zaten!
Maar zal er nu NOOIT meer kopen!

Antwoord terStal
Beste Bea, Vriendelijk dank voor je beoordeling.
Nogmaals wij vinden het zeer spijtig wat er is voorgevallen en dat de vest zo naar je is verzonden. Wij hebben in meerdere e-mails onze excuses aangeboden, je diverse voorstellen gedaan om het naar tevredenheid op te lossen. Het aankoopbedrag stond binnen 3 werkdagen op de rekening. We hopen je toch als klant te mogen blijven te verwelkomen.
Bea
Heesch

Pluspunten
Mensen in de winkel beter trainen! Bij binnenkomst geen hallo want er staat gewoon niemand, in het vervolg maar wachten tot er een keer personeel aan komt... het is dat jullie leuke kleding hebben maar die winkel spreekt zeker niet aan om naar binnen te gaan
Antwoord terStal
Beste Myrthe Fennema, Vriendelijk dank voor je beoordeling. Wij zijn blij dat je bovenstaande verbeterpunten met ons deelt. Wij hebben inmiddels contact met je gehad en wij zullen het intern bespreken, zodat wij ons hierin kunnen verbeteren.
Myrthe fennema
Hengelo hasselo

Gepubliceerd op: 14/02/2019

Pluspunten
Goed spul.

Antwoord terStal
Beste, Vriendelijk dank voor je beoordeling. Inmiddels is er contact met je geweest en hebben wij je een tegemoetkoming aangeboden. Nogmaals wij vinden het erg vervelend dat het zo tussen ons verlopen is en hopen je gewoon te mogen blijven verwelkomen als klant bij terStal.

Gepubliceerd op: 13/02/2019

Pluspunten
Heb 6 broeken besteld.
3 binnen een uur dee knoop er af.
Zelf weer gemaakt maar niet netjes.

30/01/2019

Pluspunten
Fijne winkel maar ik bestel niets meer online gaat niet goed klopt niet met wat je besteld

Antwoord terStal
Beste Chantal, Vriendelijk dank voor je beoordeling. Zou je ons via een e-mail (webshop@terstal.nl) kunnen berichten wat er precies is voorgevallen, zodat wij ons hierin kunnen verbeteren en het wellicht nog met je kunnen oplossen.
Chantal
Amersfoort

Gepubliceerd op: 12/02/2019

Pluspunten
nette service bij vlekken op jurkje, kreeg een nieuwe

Jolanda
Dirksland

Gepubliceerd op: 11/02/2019

Pluspunten

Beter luisteren naar klachten en assortiment in winkel meer wisselen
Antwoord terStal
Beste Theo, Vriendelijk dank voor je beoordeling. Elke seizoen brengen wij een basis collectie uit om de winkels en de webshop te vullen, daarbij brengen wij meerdere folders uit in het seizoen met nieuwe kleding. Aan het einde van het seizoen wordt er nog vaak nieuwe kleding ingekocht om zo ook de trends van het moment te kunnen aanbieden.
Mochten wij betreft een klacht nog iets voor je kunnen betekenen, zou je ons dan een e-mail kunnen sturen (webshop@terstal.nl).
Theo

Gepubliceerd op: 10/02/2019

Pluspunten

Als je iets terug moet sturen moet je porto betalen.Als je voor 15.00 Euro besteld en het terug moet kun je het beter houden.
Antwoord terStal
Beste Claudia, vriendelijk dank voor je beoordeling. Zoals in onze voorwaarden vermeld kun je artikelen binnen 100 dagen na ontvangst gratis ruilen en/of retourneren in een terStal-winkel naar keuze. Wanneer je een webshop bestelling naar ons retourneert met een koerier zijn de retour verzendkosten voor je eigen rekening. Hopende je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Claudia
Kerkrade

Gepubliceerd op: 09/02/2019

Pluspunten
Enigste positieve is de terug betaling van het geld nadat ik kapotte artikelen had.

Antwoord terStal
Beste klant, Vriendelijk dank voor je beoordeling. Wij vinden het erg vervelend dat er een fout is gemaakt en dat je bestelling naar je huisadres is gestuurd i.p.v. naar het filiaal waar je bestelling wou afhalen. Nogmaals wij vinden het erg vervelend dat het zo tussen ons verlopen is en hopen je gewoon te mogen blijven verwelkomen als klant bij terStal.

Gepubliceerd op: 07/02/2019