Website: www.terstal.nl
Adres: Bedrijvenpark Twente 314 7602 KL
Plaats: Almelo
Telefoon: 0546 - 23 20 21

terStal

Pluspunten
Leuke baby kleren voor een leuke prijs!
Klantvriendelijkheid in het filiaal in Ede Stadspoort is ver te zoeken. Amper gedag kon er gezegd worden, erg bot werd het bedrag gezegd en met een zucht kwam de ja eruit op de vraag of ik mocht pinnen. Om vervolgens haar beklag bij haar collega te doen dat ze maar liefst al! 4 uur aan het werk was zonder pauze en niet lekker was. Misschien had je je gewoon ziek moeten melden? Stilletjes ben ik maar weggelopen...
Melanie
Ede

Gepubliceerd op: 26/09/2018

Pluspunten
helaas geen
Maatvoering klop echt niet xxl is niet meer dan een l
Retourneren zelf betalen
Antwoord terStal
Hallo, Vriendelijk dank voor je beoordeling. Wij zijn blij dat je bovenstaande verbeterpunten met ons deelt, wij zullen deze punten intern bespreken, zodat wij ons hierin kunnen verbeteren.

Gepubliceerd op: 25/09/2018

Pluspunten
Super goed!
Bh's waren zeer goede kwaliteit.

Juul
Helmond

Gepubliceerd op: 22/09/2018

Pluspunten
Niet echt positief
Als je een pakje komt halen in de winkel wordt niet echt vriendelijk benaderd. Er was niemand in de winkel, personeel moest van achter komen en daarna weer terug naar achter voor het pakje. Daar kan ik niets aan doen. Helaas niet echt vriendelijk.
Antwoord terStal
Hallo, Vriendelijk dank voor je beoordeling. Erg jammer te lezen dat je een slechte ervaring hebt gehad in een van onze winkels, onze excuses daarvoor. Wij willen dit graag bespreken met de medewerksters, vandaar dat we je een e-mail hebben gestuurd, zou je deze kunnen beantwoorden.

Gepubliceerd op: 20/09/2018

Pluspunten
.....
AfterPay!! Inmiddels nog steeds bezig om bestelling die ik niet ontvangen heb uit AfterPay te halen!!!

Als je iets retour wis sturen kost dit de klant verzendkosten!!
Antwoord terStal
Beste Priester, Vriendelijk dank voor je beoordeling. Ten eerste onze excuses dat je, je bestelling niet hebt ontvangen, dit is niet de bedoeling. Inmiddels is er contact met je geweest en hebben wij het kunnen oplossen. Wij vinden het erg vervelend dat het zo tussen ons verlopen is en hopen je gewoon te mogen blijven verwelkomen als klant bij terStal.
Priester
Waddinxveen

Gepubliceerd op: 19/09/2018

Pluspunten
Kleding valt erg klein, en ziet er minder mooi uit als het op de site staat.
Antwoord terStal
Hallo Gerdy, Vriendelijk dank voor je beoordeling. Erg jammer te lezen dat je onze kleding vind tegenvallen.
Gerdy
Bovensmilde

Gepubliceerd op: 17/09/2018

Pluspunten

Heb laatst wat gekocht via het internet.
19-07-2018.
Moest daar 4,95 verzendkoste4n voor betalen.
Artikel was te klein. Heb deze retour gestuurd en moest daar ook geld voor betalen.
Tot op heden heb ik het geld nog niet mogen ontvangen.
Dus een volgende bestelling via het internet zit er echt niet meer in!!!!!!!!!
Antwoord terStal
Hallo Marja, Vriendelijk dank voor je beoordeling. Ten eerste onze excuses dat de terugbetaling van je webshop bestelling niet goed verwerkt was. Inmiddels is er contact met je geweest en hebben wij het kunnen oplossen. Wij vinden het erg vervelend dat het zo tussen ons verlopen is en hopen je gewoon te mogen blijven verwelkomen als klant bij terStal.
Marja
Lisse

Gepubliceerd op: 15/09/2018

Pluspunten

Zorgen dat de winkelpersoneel wat vriendelijker is.. met dat is dan jou probleem terwijl mijn bestelde artikel geleverd zou worden op die dag.

Toen contact opgenomen en zou het de volgende thuis bezorgd zijn niet gebeurd
Toen weer contact opgenomen via Facebook en toen wel de volge de dag geleverd en dat terwijl de verjaardag al geweest was (verjaardags kado)

Voor de mensen die de tel en op facebook allea regelen wel mijn complimenten!!!

Voor de winkel... neem is vriendelijker personeel aan. Ipv een ouder chagerijn!
Jessica
Vianen

Gepubliceerd op: 12/09/2018

Pluspunten
2e bestelling werd geleverd zoals beloofd
1e bestelling werd naar verkeerd filiaal gestuurd. Dit filiaal beloofde om het dan door te sturen naar mijn adres en uiteindelijk kreeg ik een mail dat mijn tegoed werd teruggestort, niet leuk !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
martine.van.opstal2@telenet.be