Website: www.terstal.nl
Adres: Bedrijvenpark Twente 314 7602 KL
Plaats: Almelo
Telefoon: 0546 - 23 20 21

terStal

Pluspunten
2 van de 3 bhs zijn nu al stuk

Vriendelijk dank voor je beoordeling.
Wellicht zie je mogelijkheid om met de bh's naar een winkel van ons te gaan, zodat er naar gekeken kan worden en van daaruit naar een oplossing gezocht kan worden.

Gepubliceerd op: 10/12/2017

Pluspunten
vriendelijk personeel en goede service
Confectiematen zijn niet eenduidig, mt 42 kan een M, L of XL zijn.
Hanneke
Oudeschild

Gepubliceerd op: 10/12/2017

Pluspunten
De levering en de kleding zijn goed.
Als je voor afterpay kiest en je brengt de kleding retour in een winkel krijg je eerst het geld contant. Je moet dan zelf naar de bank om het op de rekening te zetten om het vervolgens over te maken. Wat een verschrikkelijk klantonvriendelijkheid systeem!!
Hallo Annet,
Vriendelijk dank voor je beoordeling.
Graag willen we je verwijzen naar de volgende link:
waar we de voorwaarden vermelden, betreft het retourneren van artikelen in een winkel van ons die aangekocht zijn met Afterpay.
Annet
Enschede

Gepubliceerd op: 10/12/2017

Pluspunten
De winkels zijn prima, maar als je iets wilt bestellen waardeloos

Antwoord terStal
Hartelijk bedankt voor je bericht. Wat jammer om te lezen dat je geen goede ervaring hebt om een artikel te bestellen in een van onze winkels. Je mag ook altijd contact met ons opnemen via webshop@terstal.nl misschien dat wij dan iets voor je kunnen betekenen. Kunnen we je misschien nu nog ergens bij helpen? Mocht dit zo zijn dan horen we dit graag van je.
Terstal
Musselkanaal

Gepubliceerd op: 06/12/2017

Pluspunten

Belden een keer dat het product binnen was, toen ik niet opnam is er niet opnieuw gebeld.
Antwoord terStal
Goedemorgen, Wat jammer dat er 1 keer geprobeerd is contact met je te vinden. Onze excuses hiervoor. Normaal gesproken gebeurt dit 2 keer en wordt je voicemail ingesproken. Mochten we hierna geen contact met je krijgen wordt er een email naar je gestuurd. Nogmaals onze excuses.
M
Dongen

Gepubliceerd op: 05/12/2017

Pluspunten
Goede prijs/ kwaliteit verhouding
Retourzending €5,95. Dit bedrag had ik niet verwacht, bij andere bedrijven is een retour gratis of €1,-. Hierdoor zal ik niet meet snel iets bestellen.
Vriendelijk dank voor je beoordeling.
Het klopt inderdaad dat de retour verzendkosten voor eigen rekening zijn, dit vernoemen wij in de voorwaarden. Via de site is het mogelijk een retourlabel aan te kopen t.w.v. 4,95 euro i.p.v 6,95 euro. En uiteraard is het mogelijk om een bestelling te retourneren in een winkel van ons, zodat je geen retour verzendkosten hoeft te betalen.

Gepubliceerd op: 05/12/2017

Pluspunten
goedkoop
verschrikkelijk slechte service bij online bestellen.
onverschillige medewerksters en waardeloze service bij klachten of ontevredenheid. tot nu toe kan ik niet anders dan iedereen afraden ooit bij terstal te bestellen. ook al is het goedkoop, het is gewoon zonde van je tijd en moeite op deze manier.
Hallo Maxime,
Vriendelijk dank voor je beoordeling.
Na aanleiding van diverse berichten van jouw kant is er contact met je geweest. Helaas kunnen wij je klacht/opmerking niet naar tevredenheid voor je oplossen, omdat wij daar geen mogelijkheid toe hebben. We hadden je een optie aangeboden, betreft het verrekenen van de aanbiedingsprijs. Dit is wat we voor je konden doen.
Maxime
Oss

Pluspunten
Ik had mijn bestelling laten bezorgen bij het filiaal in Amstelveen zodat als ik het zelf niet redt dit te laten ophalen door een ander. Ik belde keurig om te melden dat iemand anders mijn pakketje kwam halen met de orde bon. Dit kon niet werd er gezegd want ik moest persoonlijk komen met mijn id en de orde bon. Ook mocht ik geen kopie van mijn id mee geven. Dus ik baalde als een stekker. Toch snel een gaatje vrij weten te vinden om me bestelling op te halen. Ik geef aan de caissière mijn bon. Ze pakt me bestelling boekt hen af en ik kon gaan. Niks hoefde ik te tekenen en geen id laten zien. Sorry vond dit erg vervelend. Bel je keurig voor een broek het is verdr niks persoonlijks krijg je dit.
Hallo Sabrina,
Vriendelijk dank voor je beoordeling.
Erg jammer te lezen dat dit is voorgevallen in een filiaal van ons. We zullen het filiaal hierop aanspreken, zodat er 1 lijn getrokken wordt. Onze excuses voor het ongemak.
Sabrina

Gepubliceerd op: 05/12/2017

Pluspunten
Relatief goedkope kleding met een goede kwaliteit. Afwisseling in de collectie.
Personeel vind ik iets minder. Niet echt klantvriendelijk en niet op de hoogte van de acties in de folder of op de site. Zijn soms vrij nukkig en/of niet geïnteresseerd. Laatst had ik een broek gekocht met 30% korting. Dat model beviel zo goed dat ik de volgende dag nog een zelfde broek wilde kopen. Voor de zekerheid vroeg ik aan een medewerkster of op deze broek ook de korting van kracht was omdat het rek was verplaatst. De verkoopster zei gelijk dat de korting niet geldig was en was niet bekend met de 30% korting actie in de folder. Toen heb ik de broek weer teruggehangen. Thuis toch nog even op de site gecheckt of de broek echt niet met korting te koop was. Op de site stond dezelfde broek wel met korting. Dus toen heb ik hem via de site alsnog gehaald. Had ik hem een week later pas in huis. Dus dat was geen al te groot succes. Nu ga ik eigenlijk niet zo graag meer winkelen door de desinteresse van de medewerkster en ook online ga ik niet zo gauw meer bestellen omdat het dan veel langer duurt voordat ik heb wat ik hebben wil. Ik had trouwens weer dezelfde maat broek besteld, namelijk maat 42 maar die viel veel kleiner uit dan de maat 42 die ik in de winkel had gekocht. Verder precies dezelfde broeken, alleen de ene maat 42 is dus groter/kleiner als de andere maat 42......tja....
Vriendelijk dank voor je beoordeling.
Erg jammer te lezen dat je een negatieve ervaring hebt gehad in een winkel van ons en in onze webshop. Inmiddels hebben we contact met je gezocht om het voor je op te lossen.

Pluspunten

Zeer onvriendelijk personeel in de winkel.
Antwoord terStal
Goedemorgen Majo, wat vervelend om te lezen dat je geen fijne ervaring hebt met het personeel in onze winkel. Zou je contact met ons op willen nemen zodat we dit kunnen oplossen met je. Je kunt ons mailen naar: webshop@terstal.nl We hopen van je te horen.
Majo
Meppel

Pluspunten

Zeer onvriendelijk personeel in de winkel.

Meppel
21/11/2017