Website: www.terstal.nl
Adres: Bedrijvenpark Twente 314 7602 KL
Plaats: Almelo
Telefoon: 0546 - 23 20 21

terStal

Pluspunten
Goede prijs/kwaliteitverhouding.
Communicatie. Ik heb de bestelling nog steeds niet binnen (na 2 weken. Wel verzonden, niet binnen gekomen).
Vriendelijk dank voor je beoordeling.
Helaas is er iets fout gegaan met de levering van je bestelling. Inmiddels is dit opgelost. Onze excuses dat dit niet goed naar je gecommuniceerd is.

Gepubliceerd op: 03/07/2017

Pluspunten
snelle levering
smidags broek 13 euro savonds weer 19 euro
volgende dag 10 euro .

vraagteken ???
Hallo Tineke,
Vriendelijk dank voor je bericht.
Wij begrijpen de verwarring en de onduidelijkheid van de prijzen van de damesbroeken. Intern zijn wij voor de toekomst aan het kijken hoe we de acties beter in elkaar kunnen laten overlopen. Onze excuses voor de verwarring.
tineke
OOTMARSUM

Gepubliceerd op: 02/07/2017

Pluspunten

De retourzending..dit kost geld en dat is jammer
Antwoord terStal
Hallo, Vriendelijk dank voor je beoordeling. Graag willen we je verwijzen naar de volgende link:https://terstal.helpscoutdocs.com/article/40-kan-ik-artikel-en-per-post-ruilen-retourneren waar wij de voorwaarden vermelden, betreft het retourneren per post. Je kunt je artikel(en) wel in een winkel gratis ruilen of retourneren.

Gepubliceerd op: 02/07/2017

Pluspunten
Goede en snelle service

Michel
Harbrinkhoek

Gepubliceerd op: 28/06/2017

Pluspunten
Niet
Volgende keer 10 paar sokken opsturen wanneer die besteld en betaald zijn en niet 4 paar!!

Harbrinkhoek
14/06/2017

Pluspunten
Prima snelle levering

Gepubliceerd op: 27/06/2017

Kwaliteit producten
Vriendelijk dank voor je beoordeling.
Wij zijn ons ervan bewust dat wij de prijs en kwaliteit verhouding in balans moeten houden, hieraan wordt constant gewerkt.

Gepubliceerd op: 26/06/2017

Pluspunten
Ze hadden netjes gebeld dat me bestelling klaar lag.
Ik had sokjes besteld waar op de site stond 1 maat en vervolgens krijg ik maat 41 tot 46 binnen wat veeeel te groot is.
Hallo Jennifer,
Vriendelijk dank voor je beoordeling.
Erg jammer te lezen dat de heren sokjes niet aan de verwachting voldeden, qua maat, onze excuses daarvoor. Uiteraard mag je de sokken retourneren
Hierbij de link voor de voorwaarden betreft het retourneren. https://terstal.helpscoutdocs.com/category/37-ruilen-en-retourneren
Jennifer
Oss

Mooie betaalbare kleding
Overzichtelijke site
In de winkels hangt meer kleding dan op de site staat. Dit graag aanpassen
Sanne
Dieren

Gepubliceerd op: 26/06/2017

Pluspunten
Heel betaalbaar.
Vindt het waardeloos dat je de gespaarde punten in 1x moet opmaken anders zijn ze weg. Daarom spaar ik niet meer.
Hallo,
Vriendelijk dank voor je bericht.
Graag willen we je verwijzen naar de voorwaarden waar dit wordt aangegeven. Hierbij de link: http://www.terstal.nl/footer/klantenkaart

Pluspunten
Ik krijg een mail om de service in te vullen, maar heb nog geen telefoon gehad of een mail wanneer ik de bestelling op kan halen.. niet echt tevreden dus!!
Antwoord terStal
Hallo vriendelijk bedankt voor je beoordeling. De winkel heeft je inderdaad geprobeert te bellen, maar het telefoonnummer bij ons bekend werkt niet. De winkel is erop aangesproken dat ze dat door moeten geven aan de klanten service, zodat we een email kunnen sturen. Onze excuses hiervoor.
Bianca pot
Vriezenveen