Website: http://www.terracottasportprijzen.nl
Adres: Zijdepark 19 2935lb
Plaats: Ouderkerk aan de IJssel

Terra-Cotta Sportprijzen

Pluspunten
Super!!!

Anouschka
Buchten

Gepubliceerd op: 01/03/2019

Pluspunten
De spoed optie gebruikt en zeer snel geleverd. De dag na het insturen van de foto waren de medailles in huis.

Jeffrey

Gepubliceerd op: 18/02/2019

Pluspunten
uitermate positieve ervaringen. Goede kwaliteit, prima prijzen en levering volgens afspraak. Nabestelling binnen 2 dagen geleverd na betaling. Een aanrader!

Marco
Schinveld

Gepubliceerd op: 13/02/2019

Pluspunten
Ik had wat vragen voordat ik mijn bestelling heb gedaan en die zijn duidelijk beantwoord, goede adviezen gekregen
Levertijd duurde wat langer vanwege de drukte , maar er werd rekening gehouden met wanneer wij de medailles wilde hebben, en ze waren ruim op tijd

Jet Willems

Gepubliceerd op: 21/09/2018

Rene
Malden

Gepubliceerd op: 18/09/2018

Pluspunten
Mooier dan verwacht, sneller dan verwacht en het voldeed aan alle verwachtingen.
Geen enkele (en dat is zeldzaam, want meestal heb ik wel iets aan te merken:-)
De Vakantiefietser

Gepubliceerd op: 14/08/2018

Pluspunten

Wel verwarrend dat ik op een site genaamd Miss-Sjerp.nl bestel, maar dat de factuur op naam staat van Terra Cotta prijzen.

En onderaan dit formulier moet ik een vinkje invullen dat ik akkoord ga met de verwerking van mijn gegevens in het kader van de AGV. Zo te zien ben ik verplicht om hier mee akkoord te gaan, anders kan ik het formulier niet versturen. Maar ik wil helemaal niet akkoord gaan met het verwerken van mijn gegevens.. Lijkt mij tegenstrijdig...
Antwoord Terra-Cotta Sportprijzen
We hebben inmiddels meerdere malen contact met u gezocht en hadden gehoopt dat u uw review wilde aanpassen (we hebben geen verkeerd artikel geleverd of u hebt een klacht betreffende uw bestelling), maar helaas krijgen wij geen enkele reactie.
We willen iedereen graag uitleggen dat Mevr. Boerman een collega is die ook miss sjerpen verkoopt, maar helaas niet tegen GEZONDE CONCURRENTIE kan. Met één blik zie je dat uw review geheel onterecht is (géén klacht) en dat u uzelf alleen maar van een slechte kant laat zien (Lees; Slechte verliezer).
Gelukkig zijn er vele tevreden klanten (waardering van 9+ !) die beter weten en al jarenlang bij ons terugkomen. Mvg. Terra-Cotta (of wel: www.tcsr.nl, www.miss-sjerp.nl, www.carnavalsmedaille.nl etc)

Gepubliceerd op: 29/06/2018

Gepubliceerd op: 24/06/2018