Website: http://www.tennisdirect.nl
Adres: Warmonderweg 5 2171AH
Plaats: Sassenheim
Telefoon: 0252219107

TennisDirect is de grootste online tennisshop van de Benelux en één van de grootste van Europa. Hier zijn wij supertrots op, omdat we zijn begonnen vanuit onze passie voor de sport. Vanuit onze wens om kwalitatieve materialen en bijbehorend advies beschikbaar te maken voor alle tennissers.

Dit doen we al ruim 10 jaar met veel plezier. We geven je toegang tot het complete assortiment van jouw favoriete tennismerken. Dus niet 2 of 3 rackets van ieder merk, maar alle rackets. Hetzelfde geldt voor kleding en schoenen. Vind je het lastig om een keuze te maken, dan helpen we je graag bij het vinden van het juiste materiaal. Bij rackets kun je het ook zelf ervaren, door vrijblijvend een racket te testen. Op alle andere vragen over de juiste gripmaat, bespanning of schoen, geven we je graag een passend antwoord.

TennisDirect

Pluspunten

Er staat in het groot, voor 22.00 uur besteld, de volgende dag in huis. Dit staat ook op de bevestiging.
Dat er ergens in de kleine lettertjes een andere toelichting staat en ze dus ook niet binnen 24 uur leveren, maar 3 dagen later, vind ik niet heel fraai van tennisdirect.
Beste Karin,

Bedankt voor uw feedback. Wanneer u op werkdagen voor 22:00 bestelt en het artikel is direct op voorraad, heeft u het de volgende dag in huis. Wanneer u op zaterdag voor 14:00 bestelt, wordt het maandag bezorgd. Wanneer u later bestelt, wordt het maandag verstuurd en dinsdag bezorgd. Als een artikel niet direct op voorraad is, wordt dit bij het artikel aangegeven en staat de verwachte levertijd erbij.

Karin

Gepubliceerd op: 07/10/2018

Pluspunten
Zeer vriendelijke mensen aan de telefoon.
Luisteren naar de klant zo ga je pakket kunnen leveren. Heb het nochthans meerdere malen uitgelegd!
Beste Renzo,

Bedankt voor uw feedback. Wij begrijpen dat het vervelend is dat het pakket in eerste instantie niet afgeleverd kon worden. Zoals u zelf aangaf, is het een nieuwe straat en had PostNL daarom problemen met het afleveren van het pakket. Uiteindelijk is het pakket daarom naar een afhaalpunt gebracht waar u het inmiddels heeft kunnen afhalen. Wij hopen uiteraard dat dit in de toekomst niet meer zal gebeuren!

Gepubliceerd op: 28/09/2018

Pluspunten

Een training voor jullie klantenservice medewerkers waarin ze leren hun klanten voor vol aan te zien en waarin ze communicatieve vaardigheden leren.... Na en week heb ik mijn bestelling nóg niet ontvangen. Kan gebeuren.
Wel een bericht van PostNL ontvangen dat de zending verwacht wordt, maar nog niet in het sorteerproces zit; maw. het pakket is niet aangeboden. Dus na een week maar eens contact opgenomen met de klantenservice. Er wordt gelaten op mijn telefoontje gereageerd (geen woord van excuses oid.) en beloofd om `er achteraan' te gaan bij PostNL. Men belooft om contact op te nemen met PostNL. Lijkt mij vreemd want die hebben nog geen pakket ontvangen.... Aan het einde van de dag nog niets terug gehoord, dus opnieuw contact opgenomen.
Dan krijg ik een zeer arrogante klantenservicemedewerker aan de lijn, die mij in eerste instantie niet eens uit laat spreken en mij bijna op het onbeschofte af ter woord staat. `Er wordt aan gewerkt', zegt hij en legt het probleem bij PostNL neer. Hij belooft mij vóór 18.00 uur terug te bellen.
Om 18.12 uur belt deze man terug met een of ander flauwekul verhaal. PostNL krijgt de schuld, maar ik heb het sterke vermoeden dat de door mij bestelde artikelen niet op voorraad zijn en daardoor niet of niet tijdig geleverd kunnen worden. Tennisdirect, ik was tot nu toe een tevreden klant maar na vandaag is dat het tegenovergestelde. Ga aub. iets aan jullie klantenservice doen. Dit kan écht niet!!
Beste H. Brinksma,

Bedankt voor uw feedback. Vervelend om te lezen dat u niet naar tevredenheid bent geholpen, dat is uiteraard niet de bedoeling dus hiervoor bieden we onze excuses aan. Wel kan ik u vertellen dat de artikelen zeker op voorraad waren en dat het pakket ook daadwerkelijk naar u verstuurd is. PostNL gaf aan dat het pakket afgeleverd zou moeten zijn, maar u gaf aan dat u het niet heeft ontvangen. Wij hebben dan ook een onderzoek laten starten bij PostNL. Dit kan een aantal werkdagen in beslag nemen, maar zodra we de uitslag hebben nemen we altijd gelijk contact op. Helaas is het pakket niet terecht gekomen en hebben wij daarom uw aankoopbedrag teruggestort.

H. Brinksma
Eelde