Website: http://www.tennisdirect.nl
Adres: Warmonderweg 5 2171AH
Plaats: Sassenheim
Telefoon: 0252219107

TennisDirect is de grootste online tennisshop van de Benelux en één van de grootste van Europa. Hier zijn wij supertrots op, omdat we zijn begonnen vanuit onze passie voor de sport. Vanuit onze wens om kwalitatieve materialen en bijbehorend advies beschikbaar te maken voor alle tennissers.

Dit doen we al ruim 10 jaar met veel plezier. We geven je toegang tot het complete assortiment van jouw favoriete tennismerken. Dus niet 2 of 3 rackets van ieder merk, maar alle rackets. Hetzelfde geldt voor kleding en schoenen. Vind je het lastig om een keuze te maken, dan helpen we je graag bij het vinden van het juiste materiaal. Bij rackets kun je het ook zelf ervaren, door vrijblijvend een racket te testen. Op alle andere vragen over de juiste gripmaat, bespanning of schoen, geven we je graag een passend antwoord.

TennisDirect

Pluspunten
Goede website, snelle bevestiging van orders en snelle levering.

Jacqueline

Gepubliceerd op: 17/02/2019

Pluspunten
Snelle levering. Product was zo als verwacht

Sabine
S heer arendskerke

Gepubliceerd op: 15/02/2019

Pluspunten
Perfecte organisatie
Van website naar order naar betaling naar berichtgeving over order en afhandeling bestelling helemaal goed.
Retourneren ? Geen probleem en binnen 5 dagen geld terug.

Bram van der Veen

Gepubliceerd op: 15/02/2019

Pluspunten
prima service snelle afhandeling van bestelling,
altijd op tijd .

Annemie Maas
Heerle

Gepubliceerd op: 14/02/2019

Pluspunten
Grote collectie en snelle levering
Het zou fijn zijn als er zichtbaar is of een produkt in de winkel op voorraad is. Nu bestel ik meer dan ik wil kopen en anders zou ik in de winkel passen
Karin
Amstelveen

Gepubliceerd op: 13/02/2019

Pluspunten
Tennisdirect heeft een goed aanbod tegen zeer redelijke prijzen. Bestelling ging soepel en je wordt goed op de hoogte gehouden van de voortgang. Prima!

David

Gepubliceerd op: 08/02/2019

Pluspunten
Snel, duidelijk, foutloos,
ik bestelde van Fila een totale tennis outfit.
als maat hanteerde ik de maat die ik de laatste keer ook gebruikt heb en waarvan de spullen perfect pasten. Deze nieuwe spullen zijn echter allemaal !!!! te klein. Italiaanse snit ??? prima, maar mt.54 is mt.54 en niet 48 eu. Nou moet ik de hele bestelling terug sturen, dat is me echter te veel moeite.
In een winkel kan ik passen en meteen wisselen. Qua geld maakt het allemaal niets uit.
Antwoord TennisDirect
Beste Boy,

Bedankt voor uw feedback. Vervelend dat de maten niet goed waren. U mag de bestelling altijd kosteloos retourneren of omruilen. Vanuit België kunt u het pakket inleveren bij een UPS punt, de retoursticker kunt u in het pakket vinden.

Wij zien u graag terug in onze webshop!

Met sportieve groet,
Team TennisDirect
Boy
Lanaken

Pluspunten
Levering was snel en compleet.
E.
Zutphen

Gepubliceerd op: 08/02/2019

Pluspunten
Supersnelle levering; vrijdagavond besteld, zaterdag in huis
Groot assortiment: van een sleutelhanger tot een goed racket
Diana van Ginkel
Uithoorn

Gepubliceerd op: 07/02/2019

Pluspunten
Goede website en mooie aanbiedingen. Zeer snelle levering en een fantastische service. Bij tennis- direct doen!!

Henk
Rijswijk