Website: http://www.tennisdirect.nl
Adres: Warmonderweg 5 2171AH
Plaats: Sassenheim
Telefoon: 0252219107

TennisDirect is de grootste online tennisshop van de Benelux en één van de grootste van Europa. Hier zijn wij supertrots op, omdat we zijn begonnen vanuit onze passie voor de sport. Vanuit onze wens om kwalitatieve materialen en bijbehorend advies beschikbaar te maken voor alle tennissers.

Dit doen we al ruim 10 jaar met veel plezier. We geven je toegang tot het complete assortiment van jouw favoriete tennismerken. Dus niet 2 of 3 rackets van ieder merk, maar alle rackets. Hetzelfde geldt voor kleding en schoenen. Vind je het lastig om een keuze te maken, dan helpen we je graag bij het vinden van het juiste materiaal. Bij rackets kun je het ook zelf ervaren, door vrijblijvend een racket te testen. Op alle andere vragen over de juiste gripmaat, bespanning of schoen, geven we je graag een passend antwoord.

TennisDirect

Pluspunten
Veel mooie artikelen voor leuke prijzen. Goede overzichtelijke en gebruiksvriendelijke website. Snelle en accurate levering.
Wat mij betreft geen.
Fred

Gepubliceerd op: 11/12/2018

Pluspunten
snelle levering en goede omruilservice
online soms dingen niet beschikbaar die in de winkel wel beschikbaar zijn, zou je eerder andersom verwachten
Jeroen
Haastrecht

Gepubliceerd op: 10/12/2018

Pluspunten
Veel keus, goede kwaliteit, snelle service.
Voor mijn laatste aankoop geen verbeterpunten.
Arjan Schipper
Gouda

Gepubliceerd op: 10/12/2018

Pluspunten
duidelijke website, snelle service

Richard

Gepubliceerd op: 09/12/2018

Pluspunten
Snelle levering!
N.v.t.
Mbdb
SCHAGEN

Gepubliceerd op: 09/12/2018

Pluspunten
Goede service veel keuze en snelle levering
Een nog Uitgebreidere omschrijving van de producten is fijn.
Mariska
Wormerveer

Gepubliceerd op: 08/12/2018

Pluspunten
Goede service en snelle levering
Wat helderder zijn als een product geretourneerd wordt als er met een waardecheque is betaald.
Beste Tomas,

Bedankt voor uw feedback. Wanneer u een bedrag heeft bijbetaald, wordt eerst dit bedrag teruggestort. Voor het resterende bedrag ontvangt u per e-mail een nieuwe waardeboncode.

Wij zien u graag terug!

Tomas
Leeuwarden

Gepubliceerd op: 07/12/2018

Pluspunten
Snel effectief en goede afhandeling
N.v.t.
Rob. Part
Hattem

Gepubliceerd op: 07/12/2018

Pluspunten
Top service en prijs kwaliteit verhouding is prima!
Vroeger kon je jouw bestelling bij een TennisDirect vestiging af laten leveren en passen. Deze optie kreeg ik niet meer. Jammer want dit vind ik top en onderscheidend
Beste Diana,

Bedankt voor uw feedback. U kunt dit online niet aangeven, maar we kunnen nog steeds artikelen voor u naar een winkel versturen. Hiervoor kunt u telefonisch of per e-mail contact met ons opnemen.

Wij zien u graag terug!

Diana
Zoetermeer

Gepubliceerd op: 07/12/2018

Pluspunten
Goede kwaliteit, duidelijke mails.
Quality controle kan beter. Bij mijn racket met naam gegraveerd waren ze vergeten het overtollige verf te verwijderen.
Beste Nikolai,

Bedankt voor uw feedback. Dat is inderdaad niet de bedoeling, onze excuses daarvoor! Wij hopen dat u inmiddels toch veel plezier heeft van de rackets en zien u graag weer terug.

Nikolao
Epe