Website: http://www.tennisdirect.nl
Adres: Warmonderweg 5 2171AH
Plaats: Sassenheim
Telefoon: 0252219107

TennisDirect is de grootste online tennisshop van de Benelux en één van de grootste van Europa. Hier zijn wij supertrots op, omdat we zijn begonnen vanuit onze passie voor de sport. Vanuit onze wens om kwalitatieve materialen en bijbehorend advies beschikbaar te maken voor alle tennissers.

Dit doen we al ruim 10 jaar met veel plezier. We geven je toegang tot het complete assortiment van jouw favoriete tennismerken. Dus niet 2 of 3 rackets van ieder merk, maar alle rackets. Hetzelfde geldt voor kleding en schoenen. Vind je het lastig om een keuze te maken, dan helpen we je graag bij het vinden van het juiste materiaal. Bij rackets kun je het ook zelf ervaren, door vrijblijvend een racket te testen. Op alle andere vragen over de juiste gripmaat, bespanning of schoen, geven we je graag een passend antwoord.

TennisDirect
2023 beoordelingen (12 maanden)

Pluspunten
Geweldige klantenservice! Geweldige site! Mooie artikelen! Snelle levering! Snelle terugbetaling! Kortom: fantastisch!

Gemma
Wildervank

Gepubliceerd op: 24/04/2018

Pluspunten
great selection,wide range of products
Try to make prices more competetive-)
Antwoord TennisDirect
Dear Pavels,

Thank you for your feedback. If you see the same article for a lower price on another website, we can offer you the same price. In that case, you can contact our customer service.

Kind regards,
Team TennisDirect
Pavels
netherlands,latvia

Gepubliceerd op: 23/04/2018

Pluspunten
Snelle levering. Duidelijke communicatie

Judith van Eekelen
Bergen op Zoom

Gepubliceerd op: 23/04/2018

Pluspunten
Snelle service voor zowel ontvangen van bestellingen als terug sturen

Katwijk

Gepubliceerd op: 22/04/2018

Pluspunten
Mooi assortiment, heel snelle levering, prima verpakt. Goede service voor eventueel terugsturen.
voor meer sporten leveren
kroondomein
Alkmaar

Henk

Gepubliceerd op: 22/04/2018

Pluspunten
Ruim assortiment, maten zijn altijd op voorraad en goede foto’s van de artikelen
zou voor 22.00 uur besteld, morgen in huis zijn maar dit duurde een week in zijn totaliteit.
Antwoord TennisDirect
Beste J. Pennings,

Bedankt voor uw feedback. Dit geldt inderdaad als de artikelen op voorraad zijn. Ik zie dat er in de bestelling één of meerdere artikelen niet op voorraad waren op het moment van bestellen. In principe wordt de gehele bestelling in een keer verstuurd. Mocht u liever een deellevering willen ontvangen, dan is dat uiteraard mogelijk. Als het goed is hebben wij u ook over de levering geïnformeerd per e-mail.

Wij zien u graag terug in onze webshop!

Met sportieve groet,
Team TennisDirect

Gepubliceerd op: 22/04/2018

Pluspunten
bezorging, maar ook de afhandeling van retouren zijn prima geregeld.

Brigit

Gepubliceerd op: 21/04/2018