Bedrijfsgegevens

Website: www.tegelvast.nl
Adres: Sambrestraat 40 9406PC
Plaats: Assen
Telefoon:

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Tegelvast
totaal score
6.9
Beoordelen
Laatste beoordeling
3 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
17 beoordelingen (12 maanden)
17 beoordelingen (totaal)
407 keer bekeken
82% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
41% (7)
29% (5)
6% (1)
0% (0)
24% (4)

Klantbeoordelingen

10
Pluspunten
Ik heb bij tegelvast.nl de tegelvast injecteer epoxyhars en de tegelvast 2K-PU afdichtingskit besteld en verwerkt. De bestelling was erg snel binnen en de volgende dag ben ik door tegelvast.nl telefonisch benaderd en gevraagd of de zending compleet en in goede orde was ontvangen. Daarbij kreeg ik ook nog een aantal bruikbare verwerkings tips. Omdat ik twijfelde of ik genoeg had heb ik een foto van de te repareren vloer ge’appt en daar binnen een paar minuten reactie op gehad en heb de volgende dag (terwijl het bedrijf gesloten was) op afspraak toch nog een extra koker op kunnen halen. En gelukkig maar want anders had ik niet genoeg gehad. Wat een TOP service!!

Beide producten zijn goed te verwerken als je de gebruiksaanwijzing volgt. Mijn douchevloer en drain zijn weer in nieuwstaat en misschien wel beter dan dat!!

TIP voor de lezers:
Als u nog nooit eerder gekit heeft, laat het dan door iemand doen die wel ervaren is, want de producten doen wat ze beloven en zijn nadat ze zijn aangebracht en afgewerkt niet meer te corrigeren.

De website is overzichtelijk en gebruiksvriendelijk en voorzien van erg duidelijke instructievideo’s en overige informatie.

Tegelvast bedankt!!
Verbeterpunten
Tip: benadruk richting de particuliere klanten dat ze de instructies volgen en de te behandelen materialen goed schoonmaken en ontvetten met de door jullie aan te bevelen producten.
Dit kan een hoop ellende en minder goede beoordelingen voorkomen.

Ga zo door!

Groet’n Frank
Frank
Nieuw-Amsterdam

Gepubliceerd op: 15/01/2019
Aanbeveling: ja


1
Pluspunten
Snelle levering en goed verpakt
Verbeterpunten
Kleurcoating voor voegen in de badkamer gebruikt. Helaas laat die coating na een paar dagen al los en zie weer de oude voegen doorheen. Op de website brloven jullie de onderstaande punten maar klopt er geen bal van:

- Eenvoudig te gebruiken, zeker niet!
- Makkelijk te reinigen, ook niet!
- Kleurvast, absoluut niet!!
Stijn

Gepubliceerd op: 03/01/2019
Aanbeveling: ja


1
Pluspunten
Snelle levering
Verbeterpunten
Ik had gevraagt om wat extra voespeci maar niet gedaan en niet op gereageer jammerd
Antwoord Tegelvast
Geachte J. A.Zwiers

heb begrepen dat uw propleem prima is verholpen met ons product echter de vraag naar extra voegsel geen gehoor aan gegeven. dit vinden uiteraard niet goed. het ken te maken hebben gehad met onze verhuizing naar een nieuw onderkomen, onze site en mail heeft er even uitgelegen. wij zullen u als nog op uw verzoek voegspecie toesturen.

m.v.g.
Gerrit Medema
06-51497403
Bouwservice J Zwiers
Klazienaveen

Gepubliceerd op: 03/01/2019
Aanbeveling: nee


10
Pluspunten
Snelle levering en duidelijke omschrijving voor de toepassing van het product.
Verbeterpunten
 
Harm
Lippenhuizen

Gepubliceerd op: 28/12/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Snelle levering, en de tegels liggen weer vast!
Verbeterpunten
Reserve spuitmond erbij leveren ivm afbreken
E
De westereen

Gepubliceerd op: 22/12/2018
Aanbeveling: ja


2
Pluspunten
 
Verbeterpunten
tegel lijm gekocht drie stuks ,maar deze tubes kun je een derde niet gebruiken
hebt nu twee tubes gebruikt elke keer gaat deze als we twee derde gebruikt hebben niet verder
wij vinden dit heel vreemd en kostbaar
Antwoord Tegelvast
Beste Ed,
als eerste bedankt voor je beoordeling, vanuit jouw ervaring kan ik mij indenken dat je het vreemd vind dat de tubes voor 1/3 vol zitten. Dit heeft te maken dat er 2 componenten in 2 gescheiden kamers zitten hierdoor kun je de tube niet tot het eind doordrukken en jij wellicht de indruk hebt dat er nog materiaal in zit?
in de tube zit 195ml en 185 ml bruikbare vloeistof. maak wel op dat je de tegels vast hebt gekregen met dit systeem?
van daar even onze reactie naar jou toe.

Als je na het lezen van mij uitleg jou ervaring nog wilt toelichten of je beoordeling wilt aanpassen dan zouden wij dit op prijs stellen.
M.v.g. gerrit Medema Team Tegelvast.
nordic auto
son

Gepubliceerd op: 20/12/2018
Aanbeveling: ja


1
Pluspunten
Goed verhaal op internet
Verbeterpunten
Op tijd leveren en de samenwerking met post.nl opzeggen en bij klachten niet overal achter verschuilen maar naar de klant luisteren en meedenken aan oplossing. Bedrijf was niet echt onder de indruk van het niet leveren door post.nl. zeker njets kopen.
Antwoord Tegelvast
Beste Thieu.
U heeft uw order bij ons geplaatst op donderdag 29-11-18 om 15.26 uur. U heeft uw pakket geleverd gekregen op zaterdag 1-12-18 om 13.30 uur. U heeft van Post.nl een mailtje gehad dat uw pakket een dag later geleverd zou worden, doordat Post.nl iets vertraging had. Wij hebben per mail contact met u gehad, dat we de vertraging van 1 dag erg vervelend voor u vonden. We hebben u aan geboden dat u een koker hars bij één van onze verkooppunten kon ophalen, maar dat vond u geen oplossing.
Overigens hebben wij geen leveringsvoorwaarden van vandaag besteld, morgen in huis. Wij leveren onze goederen altijd binnen 5 werkdagen! Jammer dat u geen begrip heeft voor de vertraging van 1 dag later bezorgen door Post.nl.
Thieu
Oisterwijk

Gepubliceerd op: 17/12/2018
Aanbeveling: nee


10
Pluspunten
Denken met je mee om je zoveel mogelijk te helpen....
Verbeterpunten
 
Rene
Hellevoetsluis

Gepubliceerd op: 17/12/2018
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
Snelle levering, duidelijke instructies
Verbeterpunten
Geen
Sylvia Brok
Waalwijk

Gepubliceerd op: 14/12/2018
Aanbeveling: ja


7
Pluspunten
Werken snel en adequaat
Verbeterpunten
 
Niek
Amersfoort

Gepubliceerd op: 08/12/2018
Aanbeveling: ja


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer