Website: www.TegelMegaStore.nl
Adres: Hoeksteen 2 4815PR
Plaats: Breda

TegelMegaStore.nl

Pluspunten
Eerst indruk was goed maar daarna minder vanwegen klantvriendelijke van een personeel.
Bestelling moet een vervolging hebben. Bestelling, verwerking en wanneer pakketje wordt afgeleverd. Ik moest vaak bellen omdat ik niets via de email gekregen heb. Nogmaals was iemand die niets van klantvriendelijkheid begreep. Gelukkig is niet de hele time. Maar goed uiteindelijk mij l evering was vroeg aangekomen en ik kon veder met mijn klusje.
Elisa
Hoofddorp

Gepubliceerd op: 03/10/2018

Pluspunten
2e kerstdag geweest om tegels uit te zoeken. Beiden waren we tevreden over de tegels en besteld. Mochten met een kleine aanbetaling gewoon in opslag liggen en bij afhalen de restant betaling. Helaas door de file konden we de eindtijd niet halen. Gebeld en overlegd of ze op ons konden wachten, dit was geen probleem ! Ik ben positief!

M.L. Van Driel
IJsselmuiden

Gepubliceerd op: 29/03/2018

Pluspunten
- zeer goed en deskundig advies (Robert Immenga), tevens fijne kerel
- betaalbare tegels
- op tijd geleverd
- prachtig mooi resultaat
Helaas zijn we iets minder positief over Robert zijn collega (vlgs mij de directeur). Die wilde een overgebleven partij -ondanks afspraak- niet retour nemen. Dit is gelukkig zeer snel daarna door Robert gecorrigeerd. Hij heeft hiertoe zelf opgebeld. Kortom: uitstekende service! Mijn advies: laat je adviseren door Robert.
Ad

Gepubliceerd op: 18/03/2018

Pluspunten
Via een kennis terechtgekomen bij TegelMegaStore. Zij hebben bij perfect geholpen bij het vinden van een geschikte tegel tegen een zeer scherpe prijs. Bovendien had ik de tegels snel nodig, wat ook geen probleem bleek te zijn. Top personeel en service!

E. Nieuwenhuis
Meppel

Gepubliceerd op: 15/03/2018

Pluspunten
100 procent tevreden
Zeer vlotte bediening
Ten zeerste aan te bevelen
Doe zo verder
Bernardine
Wevelgem Belgie

Gepubliceerd op: 14/03/2018

Pluspunten
Zeer ruim assortiment in deze grote overzichtelijke winkel!
Vriendelijk, vakkundig en behulpzaam personeel.
Ga zo door, prettige ervaring.
Joop
Chaam

Gepubliceerd op: 09/02/2018

Pluspunten
Zeer goed en kwalitatief personeel die in staat waren om ons te helpen bij de keuze van de tegels voor de badkamer.
n.v.t.
Sven

Gepubliceerd op: 01/02/2018

Pluspunten
Wij hebben een schitterende houtlook tegelvloer aangekocht bij TegelMegastore Zaandam.
We zijn van het eerste contactmoment tot aan levering uitmuntend geholpen door Joost en Lonneke. Het meedenken met ons bouwproject (woning) en de flexibiliteit van opslag en levering hebben ons enorm geholpen!

Matthijs

Gepubliceerd op: 04/09/2017

Pluspunten
Goede service!

Gepubliceerd op: 03/08/2017

Pluspunten
Door uitblijven van levering van onze reeds bestelde tegels zijn wij bij de Tegelmegastore terecht gekomen. We hadden op korte termijn (het liefst gisteren) tegels nodig voor 60 vierkante meter, die ook nog eens leek op de tegel die wij besteld hadden. Onze meubels waren daar namelijk op afgestemd. Aan de telefoon was de medewerker (Fabian) uiterst vriendelijk en hij nodigde ons uit te komen kijken. We vonden een tegel naar wens die uiteindelijk nog goedkoper was dan onze oorspronkelijke tegel! Omdat er in Breda niet genoeg pakken tegels waren, belde Fabian naar het filiaal Etten -Leur en werd de rest van dezelfde kleurpartij in Etten-Leur voor ons klaargezet. De medewerker hielp ook nog mee om de tegels in onze auto te zetten. Een topservice!
Geen, ga zo door!
Ferry