Website: www.tegel-uitverkoop.nl
Adres: Ambachten 4 5711 LC
Plaats: Someren
Telefoon: 085 210 35 47

Tegel-uitverkoop.nl is een initiatief en handelsnaam van Kerasom B.V. te Someren. Onze webshop richt zich uitsluitend op het verkopen van sterk afgeprijsde partijen van de groothandel in tegels Kerasom B.V..

Het assortiment op deze website is niet meer in de showrooms van onze dealers te koop, echter kunnen zij de producten op deze website wél voor u bestellen. Heeft u hierin interesse, bekijk dan of de betreffende dealer bij ons aangesloten is.

Tegel-uitverkoop.nl

Pluspunten
Goed advies, uitstekende service en afhandeling van bestellingen. Zeer goed geholpen door Bart. Van harte aanbevolen!

Gert
Willemstad Curaçao

Gepubliceerd op: 12/09/2018

Pluspunten
De prijs van de tegels was prima.
Tegels laten afleveren bij een afhaalpunt. Deze winkel heeft geen koopavond dus ik kon ze niet direct ophalen. Daar was meneer eigenlijk helemaal niet blij mee. Ik moest ze eigenlijk dezelfde dag nog ophalen. Dit lukte mij niet aangezien ik fulltime werk en de winkel geen koopavond heeft. Vervolgens kreeg ik een ‘dreig’ mail dat als ik ze niet de volgende dag zou ophalen, de tegels buitengezet zouden worden.
Ik ben ze de volgende dag gaan ophalen en ze stonden inderdaad buiten. Daarnaast waren er al 3 tegels gebroken. Al met al zou ik dit nooit meer zo doen.
Antwoord Tegel-uitverkoop.nl
Beste Les,

Wat vervelend om te lezen dat de ervaring met onze webshop een vervelende is geworden door uw ervaring bij het afhaalpunt. Hoewel wij een positieve ervaring bij onze afhaalpunten zéér belangrijk vinden en deze derhalve ook zoveel mogelijk proberen te garanderen, hebben wij hier niet altijd invloed op. Helaas zijn wij van dit geval niet van op de hoogte gesteld en hebben wij daarom niet kunnen meekijken naar een passende oplossing voor u beiden.

Ik wil u echter alsnog laten weten dat wij uw ervaring in elk geval gaan bespreken met het betreffende afhaalpunt, zodat hier in het vervolg niet op deze manier mee wordt omgegaan.

Mochten we nog iets kunnen betekenen voor wat betreft de gebroken tegels, laat ons dit dan vooral weten.
Les
Rijswijk

Gepubliceerd op: 04/08/2018

Pluspunten
snelle levering. goed product

Henk
Herten

Gepubliceerd op: 18/07/2018

Gepubliceerd op: 03/07/2018

Pluspunten
Fijn bedrijf, doen wat ze beloven.

Jeroen
Huizen

Gepubliceerd op: 03/07/2018

Pluspunten
Chat via site was top direct antwoord op al u vragen en ze geven ook advies welke tegel dat het beste voor u is ben zeer tevreden en ook betaling is veilig en snelle levering en ben content met mijn nieuwe tegels thanks
Doe zo verder
Wendy
Mol

Gepubliceerd op: 02/07/2018

Pluspunten
Voor weinig geld had ik de tegels die ik nergens kon vinden.
Wel moest ik ze op een afhaal punt ophalen, maar dat was geen bezwaar. Ik werd prima op de hoogte gehouden via de mail. Perfect.
Ik zou geen verbeterpunten weten.
Henk
Hardinxveld Giessendam

Niks
Ismail
Hoorn

Gepubliceerd op: 02/07/2018

Pluspunten
Goede telefonische bereikbaarheid en service.
Willem

Gepubliceerd op: 02/07/2018

Pluspunten
Eerst een sample gekregen en daarna bestelling geplaatst. Kon het vrij snel afhalen bij het afhaalpunt. Geen verzendkosten. Ben erg tevreden

Gepubliceerd op: 28/06/2018