Website: www.teapottery.nl
Adres: Duinkerkenstraat 13 9723BN
Plaats: Groningen
Telefoon: 050 2 111 601

Teapottery.nl is onderdeel van Mosterdman uit Groningen. Leuke waterkokers, theepotten en meer keukensieraden. Makkelijk en veilig online bestellen. Gratis verzending vanaf € 40,-.

Teapottery

Pluspunten
Goede snelle levering, fijn dat ze bpa vrije waterkokers hebben. Vandaag bestel ik de bpa vrije stoomkoker waarnaar ik ook erg benieuwd ben. Fijn dat er bedrijven zijn die rekening houden met mensen die geen BPA producten willen gebruiken.
misschien ook een idee om bpa vrije waterfilters te gaan verkopen, dan had ik die ook bij jullie kunnen bestellen :)
Myrthe

Gepubliceerd op: 25/07/2018

Pluspunten
Vlotte afhandeling!
Goed product.

José

Gepubliceerd op: 23/07/2018

Pluspunten
Ik had niet direct in de gaten dat de kopjes zonder schotels werden geleverd... dat had wel duidelijker aangegeven mogen staan eigenlijk
Gwennie
Teteringen

Gepubliceerd op: 21/07/2018

Pluspunten
telefonisch prettig gesprek gehad met eigenaar Menno. waterkoker helaas retour omdat ik zelf verkeerde merk had besteld...retour kosteloos en vglde dsg geld weer op mn rekening...zal deze webshop zeker aanbevelen..gr
nvt
greetje
leeuwarden

Gepubliceerd op: 21/07/2018

Pluspunten
Goede service
Linda
Delft

Gepubliceerd op: 18/07/2018

Pluspunten
Snelle levering, goed product.
Lonneke
Delft

Gepubliceerd op: 18/07/2018

Pluspunten
Snel bericht over de bestelling, prima prijs/kwaliteit verhouding, vlotte bezorging.
Ik zou niets weten
Diny

Gepubliceerd op: 17/07/2018

Pluspunten
S’middags bestelt, de volgende ochtend thuis

Mickie
Lelystad

Gepubliceerd op: 17/07/2018

Pluspunten
Bestelling (16-06-18) werd zeer snel geleverd en keurig stevig verpakt. We hebben een grote bestelling gedaan voor allerlei glazen.

Glazen drinken heerlijk, blijven de vloeistof lang op temperatuur houden. Verder krasbestendig en vaatwasmachinebestendig. In de magnetron hebben we ze nog niet gebruikt.
Jammer dat op de site wel vermeld wordt of het espresso-/thee-/latte-/enz. glazen gaat maar niet om cappuccinoglazen. Deze hebben we nu gemist en alsnog bestellen maakt het duur met de verzendkosten.
Antwoord Teapottery
Hartelijk dank voor uw uitgebreide review. Deze stellen wij zeer op prijs.

Wij hebben een email naar u verstuurd met een kortingscode voor gratis verzending.

Teapottery.nl
Eric

Gepubliceerd op: 28/06/2018

Pluspunten
Deze bestelling en levering verliep prima.

Kan helaas geen beoordeling van het product achter laten!

18 stuks besteld(dubbelwandige flame glazen), 3 maten. Erg fijne glazen, maar al 6x 20cl en 2x 35cl stuk in 6 maanden! En dan al door bv omvallen, een lepeltje op de rand of erin vallen! De kwaliteit van het glas is helaas slecht. Doordat ze uit 2 lagen glas bestaan is elke laag natuurlijk dunner dan een normaal glas. Ondanks er geen oortjes aan zitten zijn het fijne glazen, en wil ik ze weer bestellen maar het wordt wel duur als ze telkens zo snel sneuvelen. Een gewoon kopje of glas gaat hier nooit stuk, er wordt normaal met het servies omgegaan!

Ze passen perfect onder de Jura Z6, en beschadigen de chromen onderzetplaat niet. Jammer dat ze zo dun zijn................
Kan helaas geen beoordeling van het product achter laten!

Nathalie
HEERLEN