Website: www.teapottery.nl
Adres: Duinkerkenstraat 13 9723BN
Plaats: Groningen
Telefoon: 050 2 111 601

Teapottery.nl is onderdeel van Mosterdman uit Groningen. Leuke waterkokers, theepotten en meer keukensieraden. Makkelijk en veilig online bestellen. Gratis verzending vanaf € 40,-.

Teapottery

Pluspunten

Wij hadden een waterkoker gekocht die defect bleek te zijn. Er is heel wat misgelopen eer we een nieuwe hebben ontvangen, maar uiteindelijk is alles goed gekomen. We hebben ook een klein extraatje ontvangen om het leed te verzachten.
Claire
België

Gepubliceerd op: 09/04/2019

Pluspunten

Wij hadden een waterkoker gekocht die defect bleek te zijn. Er werd dadelijk aangeboden hem te vervangen. We hebben de oude terug gestuurd, maar nog geen andere ontvangen. Nu hoor ik na herhaaldelijke mails niets meer. Geen reactie. Geen geld terug en geen nieuwe waterkoker... Ik had op zijn minst toch een reactie gekregen.

België
26/03/2019

Pluspunten
We hadden een waterkoker cadeau gekregen die bij the teapottery was gekocht. Helaas ging hij binnen de garantieperiode kapot. Heel vervelend maar dat kan gebeuren. Dan komt het aan op de manier waarop een winkel omgaat met problemen. Dat is bij uitstek het moment dat de ene winkels zich van de andere kan onderscheiden. The teapottery heeft dit zo keurig en plezierig opgelost dat ik iedereen zou aanbevelen hun producten daar te kopen als er een keuze is tussen de ene of de andere winkel. Klasse!

Maarten
Zwolle

Gepubliceerd op: 21/03/2019

Pluspunten
Theepot net in gebruik en de schroef van her bolletje boven op de theepot is in de waterkoker terecht gekomen. Jammer, mooie theepot maar ik weet niet of het kwaliteit is.

M.

Gepubliceerd op: 13/03/2019

Pluspunten
Ruime keus en snelle levering
Robbert
Nieuw-Vennep

Gepubliceerd op: 11/03/2019

Gepubliceerd op: 09/03/2019

Sven
Hillegom

Gepubliceerd op: 05/03/2019

Pluspunten
Snel en prima bezorgd.
Astrid
Akersloot

Gepubliceerd op: 05/03/2019

Pluspunten
Heel vriendelijk, snel van antwoord , correct
Wij hadden tasjes besteld en volgens de track and trace aangekomen bij ons (we wonen op een appartement) maar was dus niet het geval. Na contact met teapottery hebben zij zonder discussie nieuwe tasjes gestuurd die wel zijn aangekomen
Lieselot
Gent

Gepubliceerd op: 05/03/2019

Pluspunten
Vlugge levering.Alles goed verpakt.

Gepubliceerd op: 05/03/2019

Pluspunten
Snelle en correcte levering
??
Badkuipenfabriek