Website: www.teapottery.nl
Adres: Duinkerkenstraat 13 9723BN
Plaats: Groningen
Telefoon: 050 2 111 601

Teapottery.nl is onderdeel van Mosterdman uit Groningen. Leuke waterkokers, theepotten en meer keukensieraden. Makkelijk en veilig online bestellen. Gratis verzending vanaf € 40,-.

Teapottery

Pluspunten
Klantenservice is goed

Jos
Heerhugoward

Gepubliceerd op: 06/02/2019

Pluspunten
Supersnelle service, goed verpakt

Diefac Stansvormen BV
Oosterhout

Gepubliceerd op: 05/02/2019

Pluspunten
Waterkoker lekte heb opgebeld, de andere dag al een nieuwe waterkoker in ons bezit geweldig .

A.Tuinder
Rotterdam.

Gepubliceerd op: 14/01/2019

Pluspunten

Ik heb de theepot die ik besteld had, enigzins negatief beoordeeld. De beoordeling op de site van teapootery heeft mijn beoordeling niet geplaatst. Eigenlijk heel verkeerd
Antwoord Teapottery
Beste,

Volgens mij hebben wij reeds uitgelegd waarom je review niet is geplaatst. Het is dan ook erg jammer om je review hier nogmaals te lezen.

Wanneer je ontevreden bent over een aankoop ben je bij ons aan het juiste adres om dit kenbaar te maken. Op die manier geef je ons de kans om je tegemoet te komen. Bovendien leer je onze klantenservice dan pas echt goed kennen. Service is onze tweede naam.

Pauline

Gepubliceerd op: 04/01/2019

Pluspunten

Onduidelijke website. Heb lang moeten zoeken naar het product. Vind het ook erg duur. Het is dat mijn dochter deze graag wou voor kerst anders had ik niet voor jullie gekozen.
Antwoord Teapottery
Beste,

Hartelijk dank voor je review. Wij nemen natuurlijk alle kritiek mee in veranderingen voor de toekomst.

Ik begrijp je mening over de prijs van je bestelling. Wanneer je 1 dubbelwandig glas bestelt maakt de verzendkosten het glas bijna 2 keer zo duur. Toch zijn wij met dit artikel de voordeligste van het land. Ook onze verzendkosten voor bestellingen onder €39,- van €3,99 is niet duur.

In het vervolg kun je beter gebruik maken van de zoekfunctie van onze website. Deze is zeer geavanceerd en en wordt wordt erg gewaardeerd.

Ik hoop dat je dochter veel plezier heeft van het glas. Jammer dat je ervaring met ons niet positief was. Wellicht dat wij dat in toekomst nog eens over mogen doen.

M van Hommelen
Landgraaf

Gepubliceerd op: 27/12/2018

Pluspunten
Levering op tijd
Plastic dopje wat aan de binnenkant vd Elektrische waterkoker zit, laat continue los. Werkt vervelend!
Geaag wil k de waterkoker retour sturen
L
Ouddoro

Gepubliceerd op: 23/12/2018

Pluspunten
De waterkoker die ik had besteld had een defect. Na een telefoontje hebben ze gelijk een vervanging gestuurd. Super goede service!

Gepubliceerd op: 18/12/2018

Pluspunten
Goede klanten service en snelle reageer tijd op email.
c
Berlicum

Gepubliceerd op: 16/12/2018

Pluspunten
Zeer klantvriendelijk. Waterkoker deed het niet. No problemo, we sturen een andere op. Dat is service!
Jan Leo

Gepubliceerd op: 15/12/2018