Website: https://www.teamjos.nl
Adres: Seggelant Noord 8 3237 MG
Plaats: Brielle - Vierpolders
Telefoon: (085) 021 09 69

Team Jos!
Team Jos! is niet alleen het leukste relatiegeschenken bedrijf van Nederland, u kunt er zowel online als via persoonlijk contact uw relatiegeschenken, premiums, kerstpakketten en nog veel meer bestellen. Alles wat u nodig heeft voor het promoten van uw merk of bedrijf. Team Jos! is een modern bedrijf, met lage prijzen en hoge service. Bij Team Jos! relatiegeschenken krijgt u de beste service en ook qua bewerking is bijna alles mogelijk. Onze enthousiaste, dynamische en persoonlijke aanpak zullen u zeker (positief) verrassen.

Ervaring
Met ruim 30 jaar ervaring in de relatiegeschenkenbranche kunt u er zeker van zijn dat u met al uw vragen op het gebied van relatiegeschenken en promotionele artikelen bij ons terecht kunt. Wij zullen uw vragen altijd snel en eerlijk beantwoorden. Onze jarenlange samenwerking met de beste importeurs, drukkerijen, graveer- en borduurateliers zorgt ervoor dat u van ons artikelen en bewerkingen kunt verwachten van de beste kwaliteit tegen de scherpste prijzen.

Wij helpen u graag
U kunt natuurlijk zelf zoeken op onze site, maar als u daar geen tijd voor heeft, of u heeft er gewoon geen zin in, mail of bel ons dan gerust. Aan de hand van uw aanvraag gaan wij vrijblijvend voor u op zoek naar de artikelen die het beste bij uw doel en budget passen.

Assortiment
Bent u op zoek naar een artikel dat u niet zo snel op de site kunt vinden? Bel of mail ons dan, wij helpen u graag verder.
Bellen kan via: (085) 021 09 69
Mailen kan via: info@teamjos.nl

Team Jos Relatiegeschenken
7.7
7.9
7.9
8.1

Pluspunten
Failliet, geld incasseren terwijl je wet dat je niet kan/gaat leveren! Bedankt
Failliet, geld incasseren terwijl je weet dat je niet kan/gaat leveren! Bedankt
Banden Outlet Lemmer
Lemmer

Gepubliceerd op: 19/03/2019

Pluspunten

Spullen besteld, betaling van € 260,00 gedaan mail ontvangen dat ze de werkzaamheden stop gaan zetten en dat ik de betaling via ideal terug zou ontvangen, week later failliet!

Oplichters, als je weet dat je failliet gaat, moet je de webshop uitzetten Jos Schroer uit Serooskerke!!!!!!!
Frans de Leijer
Asten

Gepubliceerd op: 15/03/2019

Pluspunten
Ik kan er niet 1 noemen!
Levering NOOIT ontvangen.
Pennartz
Landgraaf

Gepubliceerd op: 14/03/2019

Pluspunten
De prijs sprak mij aan, waardoor ik bij Team Jos heb besteld.
Ik heb 31 januari een bestelling geplaatst bij Team Jos. Nu was het de bedoeling dat mijn bestelling 3 dagen geleden in huis zou zijn, nou kan het gebeuren dat het wat later is alleen meld dit dat even aan de klant...

Tot op heden heb ik nog niet in ontvangst mogen nemen, zelfs geen reactie op mijn mailtjes naar diverse afdelingen, ook de telefoon wordt niet beantwoord.. Daarnaast is de website ook al 4 dagen 'buiten gebruik' zonder enig bericht erbij?!
Dion | Creatief Merk
Dordrecht

Gepubliceerd op: 08/03/2019

Pluspunten

FAILLIET................................WE KRIJGEN NOG BIJNA 9000 EURO VAN MENEERTJE JOS.......NORMAAL ZAKEN DOEN IS VOOR SOMMIGE ONDER ONS.....EEN UITZONDERING BLIJKBAAR !!
AmaZing Products
Veenendaal

Gepubliceerd op: 04/03/2019

Pluspunten
prettige info en bij vragen de antwoorden waar ik iets mee kon.
n.v.t.
Marga
IJmuiden

Gepubliceerd op: 18/02/2019

Pluspunten

Het zou fijn zijn als er een mailtje gestuurd zou worden als het product verzonden is. Deze keer was dat niet het geval en waren wij bang dat het product niet aan zou komen

Gepubliceerd op: 11/02/2019

Fysiotherapie Louis Pierre koppen
Koppen

Gepubliceerd op: 01/02/2019

Pluspunten
Goed via mail kunnen afstemmen over de gewenste producten en drukproef, snelle reacties en levering volgens afspraak!

Karel Smits
Belfeld

Gepubliceerd op: 17/01/2019

Pluspunten
Team Jos Relatiegeschenken is een voorbeeld voor andere bedrijven. Snelle duidelijke communicatie. Producten die er nog beter uitzien dan op de website te zien is. Een dag eerder geleverd dan verwacht! Ik geef Team Jos een 9!
Suzanna / SWfit

Gepubliceerd op: 09/01/2019