Website: https://www.teamjos.nl
Adres: Seggelant Noord 6 3237 MG
Plaats: Brielle - Vierpolders
Telefoon: (085) 021 09 69

Team Jos!
Team Jos! is niet alleen het leukste relatiegeschenken bedrijf van Nederland, u kunt er zowel online als via persoonlijk contact uw relatiegeschenken, premiums, kerstpakketten en nog veel meer bestellen. Alles wat u nodig heeft voor het promoten van uw merk of bedrijf. Team Jos! is een modern bedrijf, met lage prijzen en hoge service. Bij Team Jos! relatiegeschenken krijgt u de beste service en ook qua bewerking is bijna alles mogelijk. Onze enthousiaste, dynamische en persoonlijke aanpak zullen u zeker (positief) verrassen.

Ervaring
Met ruim 30 jaar ervaring in de relatiegeschenkenbranche kunt u er zeker van zijn dat u met al uw vragen op het gebied van relatiegeschenken en promotionele artikelen bij ons terecht kunt. Wij zullen uw vragen altijd snel en eerlijk beantwoorden. Onze jarenlange samenwerking met de beste importeurs, drukkerijen, graveer- en borduurateliers zorgt ervoor dat u van ons artikelen en bewerkingen kunt verwachten van de beste kwaliteit tegen de scherpste prijzen.

Wij helpen u graag
U kunt natuurlijk zelf zoeken op onze site, maar als u daar geen tijd voor heeft, of u heeft er gewoon geen zin in, mail of bel ons dan gerust. Aan de hand van uw aanvraag gaan wij vrijblijvend voor u op zoek naar de artikelen die het beste bij uw doel en budget passen.

Assortiment
Bent u op zoek naar een artikel dat u niet zo snel op de site kunt vinden? Bel of mail ons dan, wij helpen u graag verder.
Bellen kan via: (085) 021 09 69
Mailen kan via: info@teamjos.nl

Team Jos Relatiegeschenken

Pluspunten
ik had een lastige vraag, maar er is alles aan gedaan om het goed en tijdig te leveren. En dat is gelukt.

Marjan - Volle-Kracht

Gepubliceerd op: 18/09/2017

Pluspunten
Scherpe prijs
Communicatie over bezorgen, onbekend wanneer wordt geleverd, geen T&T, afwachten maar...
Scheuten
Venlo

Gepubliceerd op: 15/09/2017

Ria - Dr. Oetker Nederland
Leeuwarden

Gepubliceerd op: 11/09/2017

Pluspunten
Snelle reactie en prima levering ondanks dat de kleur petjes die ik wilde hebben niet op voorraad was.

Gepubliceerd op: 01/09/2017

Pluspunten
Je kunt geen 6 sterren geven ;-))

MSV TTNederland
Leerdam

Gepubliceerd op: 15/08/2017

Pluspunten
Duidelijke informatie, levert snel en goede prijs voor de klant. Ik ben tevreden met het bedrijf, neem bijgeleverde tip wel alstublieft ter harte.
Ik had geslaagd hoedjes besteld. De heer gaf aan, na bestelling en betaling, dat hij het van een andere leverancier moest halen. Deze alternatieve hoedjes lijken nergens op de hoedjes die ik had besteld.... Ze voldoen maar komen qua uiterlijk "niet in de buurt" van het origineel bestelde product.

- Tip: U deed er goed aan mij te willen leveren, dank u wel!Wilt u alleen het andere uiterlijk volgende keer erbij vermelden. Het was een enigszins teleurstellende ontdekking

Gepubliceerd op: 07/08/2017

Pluspunten
Makkelijk een keuze te maken uit de producten
geen, voor mij was de afleverdatum onduidelijk, maar bleek heel snel.
Digitus Charter BV
Waalre

Gepubliceerd op: 31/07/2017

Pluspunten
Reageren razaendsnel via de mail, denken mee, zeer goed resultaat! Dank!!!

Hcs
Schiedam

Gepubliceerd op: 31/07/2017

Pluspunten
Ik had iets snel nodig en dat kon tijdig geleverd worden, helaas lukte dit niet, dit werd echter door externe omstandigheden veroorzaakt en Team Jos kon daar niets aan doen. Er is netjes over gecommuniceerd, ik kreeg het betaalde bedrag onmiddellijk terug en mocht het te laat geleverde houden. Buitengewoon klantvriendelijk!

Anja
Wassenaar

Gepubliceerd op: 25/07/2017

Pluspunten
Reageren snel op klachten.
Stop met DHL; altijd gezeik met die club: ze liegen over hun eigen track & trace record, waar je dus helemaal geen bal aan hebt, en waardoor ik 1½ etmaal de deur niet uit kon.. Post.NL is veel betrouwbaarder.
NowaHuta Geo-consult
Haarlem