Website: http://www.tea4you.nl

Tea4you
8.1
11925 keer bekeken

Pluspunten
Beter omschrijving. kwa aantallen.

Potje besteld staat 6 x 6.5 cm. krijg je er 1 ipv 6
Antwoord Tea4you
Goedenavond,
Fijn om te horen dat uw bestelling snel is aangekomen. Graag gaan wij nog in op uw opmerking dat u in de veronderstelling was 6 potjes te hebben besteld van 6x6,5 cm en dat u er maar 1 heeft ontvangen. Jammer dat dit niet aan uw verwachting voldeed, maar in de uitgebreidere omschrijving bij ieder product staat echt duidelijk aangegeven wanneer de verkoop eenheid meer dan 1 stuks is. Ter verduidelijk staat er ook een foto bij van het product in de hoeveelheid die wordt aangeboden. Tot slot staat er in de tekst ook het product omschreven als "weckpotje" en niet "weckpotjes" Wij zij dus echt in de overtuiging dat duidelijk op de website te zien en te lezen is dat het om 1 stuks ging.
U mag het product uiteraard ook retourneren.

Gepubliceerd op: 23/01/2020

Pluspunten
Snelle levertijd
Product dat ik had besteld bleek in het echt een aanfluiting helaas. De blikjes pasten niet in het plankje. “Echt bij elkaar gezocht zooitje”
Op de foto lijkt het wel mooi, erg jammer.
Annemieke

Gepubliceerd op: 10/01/2020

Pluspunten
Duidelijke website. Goede beschrijving bij de producten. Snelle leveringen en alles netjes verpakt.
Tip werk aan de mobiele website. Op de telefoon is de lay-out wat onhandig
Ingeborgh
Zwolle

Gepubliceerd op: 15/08/2019

Pluspunten
service is goed, snelle levering
niet alle ingrediënten worden vermeld. ik vind het heel jammer dat er aan losse thee aroma's worden toegevoegd, hier kom ik pas achter als het geleverd is, het staat op internet namelijk niet vermeld.
Antwoord Tea4you
Geachte mevrouw Mol,
Hartelijk dank voor uw positieve review met betrekking tot onze service en snelle levering. Graag willen wij ingaan op uw opmerking met betrekking tot het ontbreken van de vermelding van aroma's die worden toegevoegd aan sommige theesoorten. Bij iedere theesoort die u heeft aangeschaft staan alle ingrediënten -inclusief de vermelding van eventueel toegevoegde aroma's- wel vermeldt op de website bij de desbetreffende theesoort onder het kopje "ingrediënten". Wellicht is u dit ontgaan, maar wij houden van duidelijkheid. Er bestaat veel onduidelijkheid over aroma's en daarom treft u op onze website bij de blog berichten ook nog een duidelijke uitleg hierover aan , juist omdat wij helder willen zijn over aroma's.

Gepubliceerd op: 29/06/2019

Pluspunten
service is goed, snelle levering

29/06/2019