Website: http://www.tea4you.nl
Telefoon: 0342472038

Tea4you
8.2

Pluspunten

Het pakket werd niet op mijn adres afgeleverd maar bij een post nl servicepunt . Dat was niet afgesproken en was ook niet de bedoeling
Beste,

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wij betreuren het ten zeerste dat uw bestelling niet bij u thuis is afgeleverd, maar op een PostNL servicepunt. Heb even u verzendgegevens erbij gepakt en zie dat wij het pakket gewoon naar uw huisadres hebben gestuurd. PostNL heeft op eigen initiatief - zonder dat wij daar opdracht voor hebben gegeven- het pakket daar afgeleverd. Een pakket wordt wel eens op een servicepunt afgeleverd wanneer de bewoner niet thuis is, maar daar zou u dan bericht van moeten hebben gehad. Namens PostNL onze excuses voor het ongemak.
M Bruinsma
Oudenbosch

Gepubliceerd op: 25/05/2020

Pluspunten

Thee in cadeauverpakking besteld met een kaartje erbij, voor vrienden.
Factuuradres ingevuld en bezorgadres omdat het twee verschillende adressen moesten zijn. De thee is met de namen van het bezorgadres op het factuuradres bezorgt! En de tekst op het kaartje klopt ook niet met wat ik had getypt!
Geen goede ervaring.
Antwoord Tea4you
Hartelijk dank voor uw beoordeling.
Wij vinden het jammer dat u geen goede ervaring bij ons hebt opgedaan.
Uw opmerkingen nemen wij graag mee om onze service te verbeteren,
Dat het kaartje niet klopt vinden bijzonder jammer, want dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Wel zijn wij benieuwd naar de afwijking in het kaartje omdat deze automatisch vanuit het systeem wordt afgedrukt.
Voor uw informatie hebben wij u via de mail de pakbon -zoals u deze ook in uw mail als bevestiging hebt ontvangen- gestuurd. Hierbij zijn de namen inderdaad afwijkend zijn, maar het verzendadres gelijk is aan het factuuradres.
Wendy
Beuningen

Gepubliceerd op: 23/04/2020

Pluspunten
Snelle levering, goedkope thee

Goedemorgen,

Hartelijk dan voor uw positieve reactie op onze snelle levering en de prijs van onze thee. Wel zijn wij benieuwd naar de reden van uw eindoordeel omdat u ons uiteindelijk toch met een onvoldoende (5) beoordeeld. Wanneer wij de reden van uw cijfer weten kunnen wij dit in de toekomst wellicht meenemen in onze verbeterpunten.
Michael
Heerlen

Gepubliceerd op: 18/02/2020

Pluspunten
Beter omschrijving. kwa aantallen.

Potje besteld staat 6 x 6.5 cm. krijg je er 1 ipv 6
Goedenavond,
Fijn om te horen dat uw bestelling snel is aangekomen. Graag gaan wij nog in op uw opmerking dat u in de veronderstelling was 6 potjes te hebben besteld van 6x6,5 cm en dat u er maar 1 heeft ontvangen. Jammer dat dit niet aan uw verwachting voldeed, maar in de uitgebreidere omschrijving bij ieder product staat echt duidelijk aangegeven wanneer de verkoop eenheid meer dan 1 stuks is. Ter verduidelijk staat er ook een foto bij van het product in de hoeveelheid die wordt aangeboden. Tot slot staat er in de tekst ook het product omschreven als "weckpotje" en niet "weckpotjes" Wij zij dus echt in de overtuiging dat duidelijk op de website te zien en te lezen is dat het om 1 stuks ging.
U mag het product uiteraard ook retourneren.

Gepubliceerd op: 23/01/2020

Pluspunten
Snelle levertijd
Product dat ik had besteld bleek in het echt een aanfluiting helaas. De blikjes pasten niet in het plankje. “Echt bij elkaar gezocht zooitje”
Op de foto lijkt het wel mooi, erg jammer.
Annemieke

Gepubliceerd op: 10/01/2020

Pluspunten
Duidelijke website. Goede beschrijving bij de producten. Snelle leveringen en alles netjes verpakt.
Tip werk aan de mobiele website. Op de telefoon is de lay-out wat onhandig
Ingeborgh
Zwolle

Gepubliceerd op: 15/08/2019

Pluspunten
service is goed, snelle levering
niet alle ingrediënten worden vermeld. ik vind het heel jammer dat er aan losse thee aroma's worden toegevoegd, hier kom ik pas achter als het geleverd is, het staat op internet namelijk niet vermeld.
Geachte mevrouw Mol,
Hartelijk dank voor uw positieve review met betrekking tot onze service en snelle levering. Graag willen wij ingaan op uw opmerking met betrekking tot het ontbreken van de vermelding van aroma's die worden toegevoegd aan sommige theesoorten. Bij iedere theesoort die u heeft aangeschaft staan alle ingrediënten -inclusief de vermelding van eventueel toegevoegde aroma's- wel vermeldt op de website bij de desbetreffende theesoort onder het kopje "ingrediënten". Wellicht is u dit ontgaan, maar wij houden van duidelijkheid. Er bestaat veel onduidelijkheid over aroma's en daarom treft u op onze website bij de blog berichten ook nog een duidelijke uitleg hierover aan , juist omdat wij helder willen zijn over aroma's.

Gepubliceerd op: 29/06/2019

Pluspunten
service is goed, snelle levering

29/06/2019